Januari 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Chrissy84, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Ik heb me geregistreerd. Zie jullie daar!! Zie dat ik al 70 berichten moet gaan lezen.....hoop dat Chevenne me gauw activeert!!

2. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Wat hebben jullie weer gekletst!!!
    Mag nog niet meekletsen op het andere, maar zal vast snel goedkomen! Ga eens wat bijlezen...

3. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    @Eleni
    Ben zoooo benieuwd naar haar verhaal???

Reageer hier maar niet meer nu, kijk morgen of ik gezellig met jullie kan meekletsen op het andere forum, ga nu nog even hyven. Alvast welterusten allemaal en fijne zondag!!!
    Dikke knuffel

4. kAAtje76

kAAtje76 Actief lid

26 feb 2006
    120
    0
    0
    Maarssen
    Mijn reactie dan toch nog maar even hier:

@mamanama: [/COLOR][/SIZE][/FONT][URL="http://www.cardxl.nl/uploads/cards/groot/919561.png%5b/img"][U][FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#0000ff]http://www.cardxl.nl/uploads/cards/groot/919561.png[/img[/COLOR][/SIZE][/FONT][/U][/URL][FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]] dit is het (model)kaartje wat wij hebben uitgezocht voor Senna. Dat van de posters dat wist ik nog niet. Maar ik kan wel een beetje tekenen, dus van een kleine afbeelding teken ik zelf een A4 formaat en kleur ik in met aquarel of pastelpotlood of schilder ik met acrylverf.[/COLOR][/SIZE][/FONT]
    [FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000] [/COLOR][/SIZE][/FONT]
    [FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]@Essie: het wordt hier erg warm in Senna haar slaapkamer, daarom slaapt ze overdag in alleen haar rompertje. ’s Nachts moet ze in haar slaapzak (dus rompertje + slaapzak), helemaal na haar avontuur van afgelopen week (lag ondersteboven in bed), anders kan mijn vriend helemaal niet meer slapen. Als het iets frisser is heeft ze nog een pyjamabroekje erbij aan.[/COLOR][/SIZE][/FONT]
    [FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]@Kwek, wat een geluk dat de meeste foto’s nog op de geheugenkaart stonden. Ik maak zelf regelmatig een backup van mijn foto’s op een USB stick. Ik hoop dat je de foto’s van de eerste week nog boven water kunt krijgen.[/COLOR][/SIZE][/FONT]
    [FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]@Lynd: het is helemaal zo gek nog niet om je auto op slot te doen als je een laptop(tas) of gewone tas naast je hebt staan. Ik weet nog van mijn vorige werk dat ik altijd door een slechte buurt (Kanaleneiland Utrecht) moest rijden en dat het regelmatig gebeurde dat er scooters voorbij reden die heel geïnteresseerd in mijn auto aan het kijken waren. Mijn laptop stond daarom altijd in de kofferbak en die was op slot.[/COLOR][/SIZE][/FONT]

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

Kaatje,ik heb op de link geklikt maar ik kon hem niet openen,kom je ook op het nieuwe forum meekletsen?

Kareltje,ja ik ben ook zo benieuwd hoe het met eleni is,maak me wel een beetje zorgen dat we niets meer van haar horen eigenlijk.

6. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Dames, mochten jullie ons kwijt zijn, we zijn overgegaan naar een ander, afgesloten forum. Mocht je hier ook mee willen schrijven, stuur me dan een pb en ik geef je de link. Wel graag even aangeven als je je onder een andere naam gaat aanmelden, anders weet ik niet wie je bent.
    Ik probeer je dan zo snel mogelijk te activeren.

7. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi,

Ik wilde zojuist inloggen op ons nieuwe forum. Maar dat gaat niet. Hij zegt dat mijn inloggegevens niet kloppen. Heb een nieuw wachtwoord aangevraagd maar kan er dan nog niet in.

Groetjes Marleentje26

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

owwh wat is het stil hier :p

9. Heb je je opnieuw geregistreerd? Dit moet nl wel, daarna krijg je een bericht via e-mail dat je account geactiveert is.

10. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kom ik hier kijken, lees ik net dat jullie overgegaan zijn naar een ander forum. Heb net Chevenne en PB gestuurd, hoop dat ik snel daar weer mee kan kletsen.

11. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    #3731 chevenne, 11 apr 2010
    Laatst bewerkt: 11 apr 2010
    Ik ben aan het kijken, maar krijg het niet voor elkaar. Ik kan je even verwijderen, dan kun je je opnieuw aanmelden met dezelfde naam.

Ik vermoed dat het te maken heeft met je cookies. Ik heb gelezen dat dit vaker voorkomt. Leg de vraag even voor aan de helpdesk.

12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Had je ook net een pb via hyves gestuurd met de link dus zie je daar.

13. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Het geplaatste cookie op uw computer is corrupt geraakt. Verwijder desbetreffende cookies en probeer het opnieuw
    U gebruikt een 'domain-forwarding-service' (.tk eg)
    De cookie instellingen van uw webbrowser staan niet goed; controleer deze en verwijder na deze aanpassing de bestaande cookies om weer schoon te beginnen)
    De CAPTCHA instellingen staan verkeerd; deze zijn te vinden in het Administratie Paneel van uw forum.
    Het forum wordt in een (i)frame geladen; dit maakt goed ingelogd blijven onmogelijk.
    U maakt gebruik van een 'cloaking' dienst zoals een domeinnaam bij .tk; geef het domeinnaam op in het administratie paneel

Dit kunnen de oorzaken zijn. Het is een probleem van jouw computer. Kijk even of je hier wat mee kunt.

14. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    hoi chevenne,

Oke ga even kijken.
    Ik kan me niet opnieuw registreren er word gezegd dat mijn gebruikersnaam en emailadres al bekend zijn? Hoe kan ik cookies verwijderen op de pc ik heb totaal geen verstand van de pc haha

15. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Welke browser gebruik je voor internet?

16. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Januari mama's!!

We hebben een eigen afgesloten forum!
    Je moet Chevenne even PB-en als je daar ook mee wilt kletsen.

Is heel erg gezellig!!

17. marg1981

marg1981 Actief lid

15 aug 2007
    204
    0
    0
    midden-nederland
    Hallo januari mama's, hier een trouwe lezeres van jullie verhalen. Ik heb echter nooit gereageerd omdat ik in eerste instantie een februari-mama zou worden. Echter David besloot toch 30 januari te komen waardoor ik wel tot een januari-mama behoorde.
    Jullie waren al zo lang bij mekaar dat ik nooit een reactie geschreven heb. Wel heb ik heel veel herkenbare en leerzame dingen voorbij zien komen. Voor mij daarom jammer dat jullie besloten hebben 'privé' te gaan, want ik las alles met plezier, maar goed, ook heel begrijpelijk wel. Want wát heeft een vreemde (en dan bedoel ik niet alleen mezelf, haha) aan jullie privé-leven... Ik weet eigenlijk niet waarom ik nou precies dit stukje schrijf, haha, misschien om jullie te bedanken voor jullie ervaringen. Dus hierbij!
    Groetjes en vooral lekker blijven genieten van jullie kinderen!!

18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Wij zijn niet zo moeilijk hoor er zijn wel meer dames later bij gekomen je had rustig mogen reageren hoor. En genieten zullen we zeker doen.

19. marg1981

marg1981 Actief lid

15 aug 2007
    204
    0
    0
    midden-nederland
    Beetje drempelvrees denk ik.. Ik ga gewoon op zoek naar een ander ochtend-fles-ritueel (David lekker aan het flessen en ik even de ervaringen op zp doornemen onder het genot van een kop koffie en een boterham met kaas..)

20. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Heb ik net een hele post getypt in kladblok ... zijn jullie allemaal weg :D
    Haha, ik wil ook!
    Chevenne hier komt je pb!

Deel Deze Pagina