Januari 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Chrissy84, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Chevenne: Heb ik je nu een bericht gestuurd? Er staat bij verzonden berichten 0. Nog maar eens proberen.

2. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ik wil ook meepraten :( snif snif

3. angel68

angel68 Lid

6 mei 2007
    12
    0
    0
    Hoi meiden,

Ook ik vind het ongelooflijk jammer dat je een besloten forum hebben gemaakt. Ik lees hier al van het prille begin mee. Ik was op 9 januari uitgerekend, maar mijn mooie meisje is al op 29 november geboren, dus bijna 6 weken te vroeg. De reden dat ik nooit actief mee ben gaan schrijven is dat ik nog 2 mannetje hier heb rondlopen en gewoonweg niet de tijd heb om het hier bij te houden. Ik vond het desondanks een bron van herkenning hier en als ik eens onzeker ben, dan sterkt het me om hier te lezen dat jullie daar ook allemaal doorheen gaan. En ook al kennen jullie mij niet, ik jullie wel en zal het dan ook heel erg gaan missen dat jullie hier niet meer schrijven. Ik begrijp wel dat jullie de meer prive dingen graag ook prive willen houden, maar is het niet mogelijk om de gewone dagelijkse dingetjes hier te blijven posten?

Ben eigenlijk best een beetje verdrietig nu :(

Groetjes
    Willeke

4. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Chevenne, moet jij me nog goedkeuren?
    Ik kom er nu nog niet in....

Willeke, ja ik vind het ook jammer. Had van mij niet gehoeven aangezien ik de zw redelijk anoniem vind.

xx

5. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi mijn account is wel al geactiveerd maar helaas kan ik nog steeds niet inloggen. Gisteren ging het wel goed maar vandaag niet oude account verwijdert en nieuwe is geactiveerd maar helaas kan er nog niet in. Alle cookies zijn verwijderd op mijn pc. Weet iemand nog wat ik kan proberen?

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    @ Nikki, je moet dan waarschijnlijk nog goed worden gekeurd dus even geduld.

@ Marleentje dat is wel weer raar dat je er vandaag weer niet op kunt, heb je chevenne al een pb gestuurd? Zal even rond vragen of er nog mensen goede ideeen hebben.

7. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    blaine: dank je! ja heb chevenne al een pb gestuurd. Die weet het zo ook niet maar probeert er achter te komen. Maar dacht stel de vraag hier ook een keer wie weet kan iemand anders me helpen.

8. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    mmm ik kan inloggen, ik zie alleen geen ondewerpen of berichten van jullie......wat doe ik verkeerd?

9. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Mijn fout Nikkie, heb je geactiveerd, maar moet alles even openzetten voor je, doe het gelijk. Ik moet niet meerdere dingen tegelijk doen, kan ik nog niet aan, hahaha. Komt in orde.

10. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    jaaaa nou zie ikhet! Thankx!

11. Voor de alleen lezers is het inderdaad wel jammer dat we naar een besloten forum zijn.
    Mij maakt het opzich niet zoveel uit net als wat Nikkie zegt vind ik het zp best annoniem...

@angel68; nu dit topic niet meer zo actief is zou je misschien ook kunnen gaan posten, ik blijf hier nog wel kijken/posten hoor! ben zelf ook niet zo heel actieve poster, wel lezer:) kunnen we samen niet zo actief posten ;)

@marg1981; nu ben je wel over je drempel heen toch? je 1e post is geplaatst ;)

12. pslb

pslb Lid

20 jun 2009
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog een actieve lezer, maar nog nooit iets neer gezet.
    Ook niet gedurft.
    Maar idd erg jammer dat het niet meer actief is.
    Ik ben zelf ook bevallen in jan 2010.
    Ik hoop dat het toch nog een actief onderwerp blijft, en idd jammer dat ze een gesloten forum hebben gemaakt.
    groetjes

13. Had je ook al bij het topic bevallingslijst mee gelezen?

Ik ben in het begin ook heel actief geweest, alleen nu de kleine er is is het toch een stuk minder geworden.
    Heb ook nog een dochtertje van 2 die genoeg aandacht vraagt ;)
    Ik blijf hier nog wel posten, het zal alleen niet zoveel zijn....
    Lijkt me wel leuk om dit topic actief te houden

14. Maaik

Maaik Lid

15 jan 2009
    62
    0
    0
    Hallo dames,

Ook ik vind het heel erg jammer dat jullie naar een besloten forum zijn. Ik lees al mee vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was (mei vorig jaar). Ik ben zelf alleen niet zo van het schrijven en vandaar dat ik me nooit heb aangemeld. Ik ga jullie berichten elke dag erg missen....:(

15. Iedereen die niet zo actief was in dit topic, alsnog gefeliciteerd met de geboorte van je kleine spruit! (beter laat dan nooit;))

16. pslb

pslb Lid

20 jun 2009
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    goede morgen
    Ik heb vanaf het begin al mee gelezen, toen ik eenmaal wist dat ik zwanger was, zat ik al mee te lezen maar op de hele site.
    Toen kwam ik dit onderwerp tegen, ik dacht leuk.
    Maar idd soms weinig tijd in het begin.
    maar nu heb ik meer tijd, nu me manneke z´n ritme heeft gevonden.
    Groetjes.

17. marg1981

marg1981 Actief lid

15 aug 2007
    204
    0
    0
    midden-nederland
    OK daar gaan we dan, keeping the Januari 2010 mama´s alive!
    Inderdaad, nu er meer rust en regelmaat in de tent is kom je veel meer aan andere dingen toe. Moet wel zeggen dat mijn wereldje wel helemaal in het teken van David staat, verschonen, voeden, spelen, slapen en weer van voor af aan beginnen. Plus niet te vergeten het meest belangrijke van de dag, mijn wandelingetje naar de super! Haha.
    Vandaag ga ik lekker op pad met de kleine man. Even een vriendin in de polder bezoeken.
    Gisteravond had ik het koppelingsgesprek met de gastouder.
    Ik moet 3 mei weer beginnen en ga 24u werken (ik werk in de zorg, dus erg onregelmatig). Maar ondertussen ben ik aan het uitzoeken hoe het zit om een opvang op de afdeling op te starten. Heb het idee geopperd bij mijn afdelingshoofd en die was dolenthousiast. Er komt wel heel wat bij kijken geloof ik, maar het hoeft ook niet gelijk binnen 3 weken te staan.

Ik kreeg gister de Swaddle-me binnen, we bakerden David voorheen in met een hydrofiel. Hij is erg onrustig met zijn armpjes waardoor hij moeizaam in slaap komt en zijn speen steeds uitmaait. Echter zelfs in de Swaddleme is het een kleine houdini, want vanochtend vond ik hem helemaal bovenin zijn ledikant gekropen met zijn armpjes half buiten de doek...???

Ik ga hem er maar eens uit halen, flesje geven en dan de auto in.
    Groetjes!

18. goede morgen!

Fijn dat er wat regelmaat in jullie dagen komt!

Hier ziet mijn dag er zo uit:
    9 uur/ half 10 eerste fles van 180+6 (ja echt zo laat:D)
    1 uur/ half 2 tweede fles van 180+6
    5 uur/ half 6 derde fles van 180+6
    9 uur/ half 10 laatse fles van 180+6

Ik heb dus helemaal niks te klagen. Mijn dochter van 2 jaar word rond half 9/ 9 uur wakker (gaat er om half 8 in) dus dat komt allemaal heel mooi uit.

Vanmiddag moet ik met Quinten naar het consultatieburo... Ben wel benieuwd hoeveel hij gegroeit is.

Waar wonen jullie eigenlijk? Ik bij Den Helder in de buurt...

Marg; hihi volgens mij hebben jullie een lekker sterk kind!

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    hoi dames,

Haha ik klets wel al mee op het gesloten forum. Maar ik heb telkens problemen met inloggen. Een dag gaat het goed en dan kom ik er met geen mogelijkheid meer in. Dus moet mijn account verwijdert worden en een nieuwe aangemaakt worden. Dus schiet niet bepaald op. Ik ben ook de enige die dat probleem heeft maar er is helaas nog geen oorzaak gevonden. Dus ik ben ook gewoon hier nog van de partij!

Leuk dat er nu nog dames meekletsen die heir wel gelezen hebben maar zelden of nooit gepost. Gewoon doen hoor meiden het is hartstikke gezellig en zo leer je elkaar een beetje kennen en kunnen we ervaringen uitwisselen.

20. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Dames, allemaal van harte met de geboorte van jullie januari kindjes! Toch erg jammer dat jullie je niet eerder hebben durven aanmelden..........het kletsen hier is altijd heel gezellig geweest!
    Hopelijk kunnen jullie je ei hier nog kwijt...ik zal proberen af en toe langs te komen, maar heb het ook druk met 2 kindjes, volgende week weer werken en daarnaast nog wat andere fora!;)
    Kletse......

Deel Deze Pagina