Hallo lieve meiden!!! Ben ik weer na een heerlijk weekje Limburg! Jullie hebben weer veel gekletst, ga dus niet bijlezen en hoop dat ik niet teveel gemist heb?!! Wij hebben samen genoten en Elise heeft het supergoed gedaan. Heeft er ook geen last van nu gelukkig...slaapt gewoon lekker zoals altijd! We zijn nog met meerdere geweest dus drukker dan thuis etc, maar hebben haar wel op tijd in bedje gelegd en in haar wipstoeltje. Het is natuurlijk erg fijn om haar heerlijk bij je op schoot te houden, maar we wilden er thuis geen last mee krijgen. Nou we hebben wat dat betreft echt een voorbeeldig kind tot nu toe. Daar genieten we maar lekker van, want het kan ook heel anders als ik dat hier af en toe lees, helaas. Ik ben misschien weinig aanwezig komende tijd. Heb sinds zondagnacht last van (waarschijnlijk) galstenen. Ik krijg maandagochtend een echo om te kijken of ze iets kunnen vinden. Ik heb zoveel pijn en voel me echt niet zoals het hoort. Erg vervelend, maar als ik hier af en toe allemaal lees wat mensen meemaken...als dit dan alles is. Ben erg beniewd hoe het nu verdergaat... Iedereen alvast een héle fijne zondag en tot snel hoop ik!!! Dikke knuffel
allemaal een hele goedemorgen mama's. Bedankt voor jullie leuke/lieve reacties op de foto's. Mamanama: esther is nu 22 maanden. Hoe oud is jouw oudste dochter en hoe gaat zij met haar kleine zusje om? Esther is zeker trotse zus, ze wil graag overal bij helpen en wijst altijd alles aan en zegt dat wat het is zoals, haartjes, oogjes, neusje, oortjes, handjes, voetjes. Melissa reageert ook op esther als ze haar hoort praten. Woops: heel veel succes en sterkte dinsdag. Heel groot gelijk dat je alles gaat vragen over waar je maar mee zit. blaine: Zo zeg, die kunnen dan idd erg oud worden. Ik geef je idd groot gelijk, wel fijn dat je af en toe nog eens langs mag komen. Hier laat melissa ook steeds langer tussen de flessen snachts, dus dat is ook best wel fijn.
Het is hier erg rustig, jammer. Had niets te doen en moest ook even blijven zitten (ging niet zo best) dus denk een even kijken, maar er zijn weinig mensen online. Nou wie weet heb ik vanavond de fut om even te komen kijken... Allemaal een fijne dag!!! Groetjes van mij
@ Kareltje, welkom terug weer, en het is hier wel vaker erg rustig de laatste tijd, denk dat alle mama's druk zijn met andere dingen. Veel succes morgen met de echo en ik hoop dat er wat uit komt. @ Butterfly, langer slapen 's nescht is zeker fijn lekker hoor. @ Ankje, klus ze nog even je bent er maar druk mee. @ Belle, Quinten is meestal ook lekker rustig maar had gisteren dus een echt zeur dag , niet langer als een half uurtje willen slapen en dan weer wakker en niks willen doen, tja heel soms hoort dat er blijkbaar ook bij. @ Woops, moet je echt naar een ka dan of heb je controle bij het cb? Zie zoveel dames het hebben over een ka en vraag me dus af hoe het zit. Veel succes en ach die gebruiksaanwijzing zul je vanzelf wel ontdekken. @ Hier, wat een stilte in huis, stond ik gisteravond met mijn goede gedrag een banaantje te pakken voor de gaai en bedacht me toen ineens dat dat niet meer hoeft erg raar wel. Quinten was vanacht erg lief, zo zeurderig of hij gisteren overdag was zo rustig was hij vanacht. Om 21.30 de laatste fles en toen lekker slapen en vanochtend was het 8.00 dat hij zich weer meldde. Ik was rond 7.00 al wel even bij hem gaan kijken, het was zo stil en meestal wordt hij rond 6.45 wakker, dus erg lekker geslapen.
Hallo allemaal! Alweer bijna een week niet geweest hier, schandalig Net zoals een paar andere mama's kom ik er soms niet aan toe hier te komen, wat ik overigens wel jammer vind! Ik heb heel globaal een beetje teruggelezen en ik ben de helft alweer vergeten volgens mij Sjees fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk voel je je snel weer de oude en kan je eindelijk in alle rust van je meissie genieten. Nieks welkom hier, hoe meer zielen... Kareltje oei galstenen das geen pretje!! Hier gaat het aardig. Joris slaapt bijna altijd op zijn buik (ondanks dat het afgeraden wordt), dan slaapt hij heerlijk. Hij slaapt nog niet op zijn kamertje, overdag beneden in de kinderwagenbak en 's nachts bij ons op de kamer. Hij heeft vanaf het begin een voorkeurshouding, is ook wat scheef met zijn hoofd geboren. Mede daarom ben ik gisteren met hem naar een osteopaat geweest. Ik vind hem wel wat meer ontspannen nu en hij draait zijn hoofd ook meer naar links volgens mij. Kijken hoe het van de week gaat of hij nog een behandeling nodig heeft...
@ Butterfly, ach Quinten lijkt gewoon op zijn mama en mag graag slapen . Maar is inderdaad wel lekker hij sliep al erg snel door dus daar ben ik wel blij mee. @ Annemica, is ook best druk 2 kleintjes, wat doet zijn osteopaat precies? Hoe gaat het met Joris zijn krampjes? @ Mecha, goedemiddag kom jij nu pas je bed uit rollen? Schiet je huisje al een beetje op?
Zo, Jakob ook een moeilijke dag vandaag. Vannacht was hij ook huilerig tot 2 uur (lag in bed om 22.30), gelukkig ving hubby dat op. Wel tot 8 geslapen daarna, maar sindsdien huilerig. Misschien toch teveel gedaan de laatste dagen? Wat altijd helpt (nu ook) is draagdoek, hubby zeult dus weer met hem rond. Kind meteen weg. Blaine, zal wel even wennen zijn zo zonder je papegaai. Maar is ook wel veel, zoveel huisdieren en een pasgeboren kindje, en dan ook nog eens met je reumaklachten... Dat heeft je man dan trouwens lang volgehouden met de papegaai, als ze elkaar niet mochten
@ Lynd, mijn man en ik zijn pas 4 jaar bij elkaar dus de gaai en andere dieren zijn officieel ook allemaal van mij . Het werd gewoon te veel maar nu wel wennen zeg . Jakob dus ook een zeurdagje hadden wij gisteren ik zei ook al toch teveel gedaan dus nu even rust. Kreeg gisteren nog een telefoontje kunnen wij morgen op visite komen heb dus echt nee gezegd, jammer dan maar dat werd toch echt te gek.
@ annemica mijn doosje slaapt ook op haar buikkiie hoor, eerst op dr zij en alleen overdag als ik wakker was op haar buik en nu snachts ook gewoon ik weet zeker dat ze haar hoofd kan optillen dus @ blain whaha ja ik was pas 13uur wakker met me smurf .. weekend gezopen met me vriendin dus heel laat gaan slapen en smorgens vroeg weer op whaah ik had een paar glazen op en helemaal van de wereld whahah ... had voor 2 dagen afgekolft van te voren zodat ik geen borstvoeding hoefde te geven heerlijk zo een mama dagje @ butterfly wat een plaatje weer heerlijk .. mooie kinderen heb je mop echt cuteee
Hoi, Onze kleine meid gaat vanavond voor de 1e keer uit logeren. Zat helemaal niet in de planning. Ik zou morgen met de kleine naar opa en oma gaan heel de dag, want ze komen al om half 8 hier beginnen met de dubbelen beglazing door heel het huis. En het is dan te koud in thuis te blijven. Beld m`n vader (de opa) op met de vraag of ze vanavond al niet kan komen zodat we ook een rustige nacht hebben en ik niet hoef te sjouwen morgenvroeg met haar. We hebben ja gezegt, wel spannend hoor. Nu het volgende. M`n man is erachter gekomen als onze meid zo over de rooien is zeg maar en alleen maar krijst en niet kan slapen, dat hij dan mopperd en ze valt in slaap. Ik heb het dus vandaag voor de 1e keer toegepast (het mopperen) en ze viel meteen in slaap. Vond het echt heel moeilijk om tegen haar zo te doen, maar het is wel fijn dat ze nu slaapt. Herkend iemand dit, of doet iemand dit? Want ja je zegt niet snel dat je trots erop bent dat je moet mopperen. Groetjes ps. heb niet terug gelezen en geef iedereen een lekkere knuffel
Kinderarts komt op afspraak bij het consultatieburo en dit is dus de 1e keer voor onze meid. Naar het consultatieburo kunnen wij elke vrijdag tussen 11 en 12 uur. Dat is vrije inloop. Hoe is het bij jullie daar dan bij het buro?
Belle: We gaan a.s weekend met Sjees een weekendje weg hihihi. Kareltje: Welkom terug! Butterfly: Leuke foto!!!
Vandaag even een rustig dagje. Athans....we hebben 2x visite gehad vandaag. Morgen ga ik weer verder met klussen. Hier even foto's van onze slaapkamer en een muur van Jonna's kamertje. Dit behang komt op1 muur. De rest van de muren worden rood. Bekijk bijlage 53189
Bekijk bijlage 53191 En dit wordt 1 muur van Jonna's kamer. De rest van de muren wordt behangen met licht paars behang.