@Suzanne: Wat een eer dat je stuk wordt gepubliceerd! Hopelijk vindt Laurens zijn ritme snel terug ... @Blaine: Je huisdier afgeven is nooit gemakkelijk hé, daar horen traantjes bij Gaat het een beetje? Doet je wasmachine het nog? Wat heeft Quinten lang geslapen vandaag. Mss moest hij wel wat inhalen van gisteren. @AnneMica: Hopelijk kan de osteopaat Joris helpen. Mijn moeder zei dat vroeger alle kindjes op hun buik lagen, dat ze ons zelfs in het zh op onze buik legde. Als je er bij bent, zal het wel niet zoveel kwaad kunnen zeker? @Butterlfly: Mooie foto's! Hier nog steeds geen lachertje @Woops: Wat bedoel je met mopperen? Sam ziet er niet uit Echt. Gisteren zag hij zo rood als een tomaat van al de pukkeltjes, niet normaal. Hij kreeg ook gele korstjes op zijn oortjes ... Vandaag heeft hij nog rode wangetjes en een rode kin maar hij zit helemaal onder de velletjes. Op zijn wangen zij een soort van gele plekjes gekomen en die drogen denk ik allemaal uit, waardoor de bovenste huidlaag loslaat ... Ik denk toch niet echt dat dit babyacne is ... Maar goed, volgens mij is het aan het wegtrekken. Maar nu weten we dus nog niet van wat. Die pukkeltjes zijn begonnen, de dag dat ik met Zantac ben gestart. Dat had ik ook aangegeven aan de ha. Ik moest nu ook even met Zantac stoppen nu hij die sojavoeding krijgt. Dus is het nu van de soja? Of van de zantac? Geen idee. Ik twijfel toch nog steeds of hij kma zou hebben. Gisterenavond waren we bij mijn ouders. Klein feestje voor mijn broer zijn verjaardag. Sam was daar weer twee uur voor zijn voeding erg onrustig geworden, weer zijn tutje 'opeten'. Dus ik heb nog steeds mijn twijfels of hij niet gewoon hongerig is. Want de ha dacht dat hij mss honger had omdat hij de gewone voeding niet goed verteerde. Wat Sam vandaag heeft weet ik ook niet, maar hij doet niets anders dan slapen. Vandaag is het een echt slaapkopje Meteen na de voeding valt hij weer in slaap.
Hoi hoi, Bezoek is weer naar huis. @ Suzanne is het misschien een sprongetje dat kan ook. Lieke heeft er soms ook last van. Leuk zeg dat er een boek van wordt gebundeld. @ Blaine dat is begrijpelijk dat je van slag bent. 11 jaar is ook niet niks. Als hij het maar goed heeft dat is voor jou al een geruststellig denk ik. Sterkte meid. Fijn dat de wasmachine het weer doet. @ Woops wat vervelend dat ze zoveel huilt. Gewoon al je vragen stellen bij de arts. knuffel voor jou. @ Gewoon Sanne gezellig even naar de stad. Leuk is dat he als ze gaan lachen. Ik kan daar zo van genieten. De hechtingen ik zou het niet weten. Waar ze bij mij gesneden hebben is het litteken alleen nog wat harder. In het ziekenhuis zeiden ze dat is nog zacht wordt. Anders laat je er voor de zekerheid een keer naar kijken. @ Essie sterkte met je tentamen fijn dat yordin het zo goed doet. @ Kareltje fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. Wat naar galstenen lijkt me erg pijnlijk dat je er maar snel van af mag zijn. @ Annemica ja als ze alleen op de buik slapen moet je iets zolang je er zelf een goed gevoel overhebt is het goed. @ Butterfly mooie foto hoor. @ Lynd wat vervelend dat Jakob zo huilerig is hopen dat het snel over is. @ Ankje lekker weekendje weg. Wij gaan 1 maart naar Centerparcs voor een weekje met de oma's. Dat ziet er mooi uit op de foto's. Hier Lieke heeft goed geslapen ze kwam wel 2 keer maar dat is dan niet zo erg als ik haar weer terug leg slaapt ze weer zo in. Ze lacht ook steeds meer zo lief om te zien. Ga even proberen of ik een foto kan plaatsen.
Mooie foto's! Altijd leuk om te zien Vanmorgen had ik trouwens even de schrik van mijn leven! Ik nam Sam uit zijn bedje omdat hij moest eten en er liep meteen een heleboel melk terug uit zijn mondje. Sam begint meteen naar adem te happen en te kokhalzen. Niet normaal. Zijn oogjes helemaal open gesperd (of hoe zeg je dat). Hij maar aan het slikken, en slikken maar hij kreeg geen adem Ik al helemaal in paniek, en maar op zijn rugje kloppen. Dat bleef maar duren ... Gelukkig gilde hij daarna hard. Even bevestiging dat zijn luchtpijp toch weer vrij was. Maar hij bleef nog wel een hele tijd slikken enzo. Ik was er echt niet goed van. kStond gewoon te trillen.
Hier gisteren hetzelfde meegemaakt. M`n man heeft haar toen meteen op de arm genomen zodat ze op haar buik lag. Daarna begon ze te ademen en ze was wel even helemaal ondaan en was helemaal van slag. Echt niet leuk om mee te maken.
@ niek heel leuk die fotos wat een popje @ anke ook een leuke foto ik heb ook dekentjes van ikea alleen heb ik de witte en zwarte hihi ik zal ook ff een fototje spammen van me behang of had ik dat al gedaan??? weet het niet meer dus doe het gewoon Bekijk bijlage 53211
@ hilli en woops jeetje wat naar gelukkig niet meegemaakt maar ik zou helemaal in paniek raken daarna denk ik ,,, jeetje meiden
Mecha: Bedankt! Jou behang lijkt erg op die van ons, alleen die van jou is zilver met grijs. Ook erg mooi zeg!
Ik ken je gevoel. Jonna heeft dat ook gehad. Al vrij vroeg. Ik schrok me ook wezeloos. Was daarna ook helemaal van slag.
Hoi, Kom even zeggen dat ons meisje de avond en nacht bij de opa en oma is. Zo hebben wij even rust en kunnen we tot onzelf komen. Morgenvroeg ga ik naar m`n meisje toe. Ze heeft vandaag heel de middag gehuilt en we kregen ze niet getroost. We hebben net om half 8 nog snel een frietje gegeten bij opa en oma. Nu even rust. We hebben dinsdag de afspraak bij de kinderarts en gaan dan uitvragen wat we nog kunnen en moeten doen. Sorry dat ik dit meld en nergens op reageer. Groetjes van een verdrietige mama
@ Suzanne: gaaf zeg dat je werk gepubliceerd gaat worden! Je schrijft ook erg leuk en beeldend, moet ik zeggen.. Laat je weten wanneer het uitkomt ? @ Nieks: zo, naar de 9 mnd beurs? Ik had nog niet de puf om te gaan....volgend jaar maar weer! @Kareltje: fijn dat je zo'n heerlijke week hebt gehad en dat Elise het goed heeft gedaan! Oei, galstenen? Sterkte en beterschap! @Butterfly: Maaike is 2 jaar en 4 maanden (eind sept.2007 geboren). Ze vindt Tessa helemaal lief (zoals ze zelf zegt ) en wil idd met alles helpen. Wle vindt ze het lastig als Tessa huilt..hahahah... Hier reageert Tessa idd ook al heel erg op Maaike! Dan komt er een grote smile en draait ze haar hoofd in allerlei bochten om maar te zien waar ze is...zo cute! O, wat een superfoto! @Blaine: wauw, wat een goede slaper al! Lekker zeg.... @Annemica: fijn dat het zo goed gaat emt Joris! Ach, sommige kindjes zien echte buikslapers en als hij zijn hoofd goed draait..... Ook nog even langs de osteopaat geweest, zie ik? Ik vind dat Tessa ook eeb voorkeurshouding heeft, maar het CB raadt hier bezoek aan osteopaat e.d. af?? @ Woops: kan me voorstellen dat het spannend is dat Mykeda gaat logeren bij opa en oma, maar wel lekker hoor om even te slapen! Hier hebben opa en oma ook al aangeboden om ons een nachtje te laten slapen en ik denk dat we dat ook wel gaan doen over een paar weken. Wat bedoel je precies met mopperen? Als Tessa aan het miepen is in bed, gaan we ook steeds naar haar toe en zeggen dan: SSSSTTTTT, Tessa...niet zo huilen meis, je gaat lekker slapen (of zoiets .....is dat mopperen? Wat betreft het CB; hier heb je de ene maand een afspraak met de arts, de andere keer met de verpleegkundige. Weet eigenlijk niet of het 'echte' kinderartsen zijn of dat dit een andere opleiding is? @Ankje: schiet al lekker op zeg! @Hilli:kan het niet anders zijn dan? Misschien toch nog eens langs de HA? Oei, heeft hij zich zo verslikt? Jee, dat moet schrikken geweest zijn! Hier een redelijk goede nacht gehad. Laatste fles om 00.30 uur (wel een extra fles, want we waren niet uitgekomen) en toen om 5.00 uur. Vervolgens om 9.30 uur en grote zus werd ook pas om 8.45 uur wakker... Wel is Tessa weer erg onrustig geweest, veel huilen. Erg veel lst van haar buikje, na het poepen gaat het dan beter. Wilde niet slapen in haar bedje, maar alleen bij mij op mijn borst,dus vanmiddag bijna 2 uur zo gezeten ;( Ze komt steeds sneller om een fles, maar drinkt 'm dan niet altijd helemaal leeg (meestal wel hoor!).
@ Hilli, balen zeg dat de pukkeltjes nog niet weg zijn het ziet er zo zielig uit. Heb je al het idee dat de voeding helpt? Dat verslikken is zo eng om te zien hebben het hier ook al een paar keer gehad, mijn man was zo in paniek dat hij spontaan 's nachts naast het ledikantje wilde gaan zitten daar heb ik toch maar even een stokje voor gestoken. Quinten komt er zelf wel weer uit dus dat scheelt denk ik. Het gaat wel goed hoor, soms denk ik ineens wat leeg in huis en stil maar komt wel goed het is gewoon beter zo. Mijn wasmachine doet gelukkig weer, was al bang dat het een nieuwe moest worden deze is natuurlijk al ruim 10 jaar oud. @ Essie, begreep ik nu goed dat jij deze week tentamen hebt? @ Nieks, wat een mooi meisje. @ Ankje, het gaat nu echt opschieten bij jullie met de verbouwing, en wat is Jonna toch een grote baby vergeleken met ons kleintje @ Woops, Niet te verdrietig zijn hoor, het komt wel goed. Een keer een nachtje rust willen is niks mis mee. Je moet dus dinsdag gewoon naar het cb, ik wist niet eens dat dat specifiek een ka was, hier zeggen ze gewoon deze keer moet je naar de dokter dus had de link niet gelegd. Hoop dat ze goede tips voor je hebben.