@Blaine ik lees ook altijd met veel jaloezie hoe goed Quinten slaapt. Maar houd me er dan maar aan vast dat hij ook ruim 5 weken ouder is. Hopelijk slaapt onze zoon dan ook zo goed . Overdag moet ik hem met regelmaat wel wakker maken voor de fles, maar 's nachts meld hij zich zelf na 5 uur slapen. Overdag slaapt ie meestal net eventjes en tja moet dan toch de fles. Houd dit wel aan, anders dan kloppen de tijden niet meer en hij doet het er nu prima op. Ik zal hem nu ook even de fles geven.
Blaine, ik ben ook heel blij dat Lucas de nacht doorslaapt hoor, scheelt een hoop zeker met een drukke peuter erbij haha. Maar we maken m zelf wakker om 12 uur voor de laatste fles en daarna slaapt ie door tot sochtends. Geen idee, Noah was 2800 gr bij 41 weken. ik was zelf bij geboorte net zo klein en man en ik zijn nog niet groot, miss daarom geen idee.
vandaag weer ongesteld geworden.. en ben daardoor erg emotioneel. Maar ook doordat ik niet weet wat ik met mijn vriend aan moet. Hij is alleen maar met de verkoop van ons huis bezig wat niet lukt en daardoor erg gestresst. Geniet weinig mee van onze kinderen, zit alleen maar achter funda of maakt gefrustreerd het huis schoon met een koptelefoon harde muziek (afgesloten van de wereld). Erover praten resulteert meestal in ruzie en onbegrip, en de opmerking (eerst was het nog een verwijt, nu niet meer) ik zei toch dat je niet in dit huis zwanger moest worden!!(vanwege de ruimte). Ik trek het even niet....zijn houding en uitspraken....ik schiet sneller uit mijn slof tegen hem..en dat is het laatste wat ik wil. Sorry dat ik jullie hiermee lastig val..maar moest het even kwijt.. En er waren er hier toch meer die hun huis te koop hebben staan? Is het bij jullie ook zo erg?
@Ise, wij hebben mijn woning 1,5 jaar lang te koop gehad en dat terwijl we al verhuisd waren. Hebben dus al die tijd dubbele lasten gehad. Pff dat was echt stressen. Wij hebben onze huidige woning bezichtigd en wisten meteen dat we deze woning heel graag wouden hebben. Dus hebben we de gok gewaagd. Nou ik doe dit echt nooit meer. Afgelopen december zijn we hem eindelijk kwijt geraakt. Gelukkig nog net voor onze kleine kwam. Maar een huis willen verkopen is echt goed stressen. ik hoop voor jullie dat hij snel verkocht gaat worden!!
tammetje, voor jullie was het dus helemaal stressen.... wij hebben nog geen nieuw huis gekocht, dus zo erg is het niet. Natuurlijk wil ik het ook dolgraag verkopen maar die hoop mag wat mij betreft niet ten koste van andere belangrijkere dingen. Maar fijn dat jullie het uiteindelijk verkocht hebben! Het kan inderdaad lang duren..
tjonge wat word er weer veel gekletst haha kan het hier niet bijhouden hoor. Gina en tammetje: welkom hier! Ise: wat vervelend dat je je zo ellendig voelt! Kan me helemaal voorstellen dat het allemaal wat veel voor je is! Misschien kun je lekker even ontspannen ofzo naar de kapper even iets anders. Helpt bij mij wel altijd. Ik zag weer mooie foto's voorbij komen! Kareltje: heb je veel last van de galstenen? Hoop dat je er snel vanaf bent! Woops: hoe is het afgelopen nacht gegaan met Mykeda bij opa en oma? Voorkeurshouding: Jens heeft er nu ook last van. Hij kijkt het liefste een kant op. De kant waar de bult in zijn nek niet ziet. Dus misschien ligt het voor hem toch niet fijn op die bult en dat hij daarom zijn hoofd de andere kant op legt. Ook ligt hij een beetje in een bochtje met zijn lichaam. Dus even de echo afwachten morgen. Anders toch maar naar de osteopaat hoor daar veel goede verhalen over. Hier weer een goede nacht gehad Jens heeft gisteren om 20.00 de fles gehad toen om 02.00 en daarna om 06.15 en toen om 10.00. Dus lekker. Sorry verder weet ik het niet meer.
Hallo lieve meiden!!! Het zijn dus inderdaad galstenen en moet as donderdagmiddag op consult bij een chirurg. Hopelijk weten we dan meer en kunnen ze me snel helpen. Sorry dat ik verder niet reageer, maar heb zoveel last. Dikke knuffel allemaal, doei doei
@Mecha: Mooi behang! Waar hangt het? Heb je geen foto's van je nieuwe keuken? Ik ben niet nieuwsgierig hoor haha ik weet gewoon graag alles ... @Belle: Sam slaapt nog steeds bij ons op de kamer. Ik wilde hem een tijdje geleden naar zijn kamertje verhuizen, maar mijn vriend had het er moeilijk mee Hij vindt Sam nog te klein. Schattig Volgens mij mag het wel, heel de nacht in de wieg. @Nieks: Na 23 uur?! Dan lig ik al in mijn bed Dan zou ik echt niets meer gedaan krijgen. Sam slaapt ook steeds op zijn zij, ook al vanaf de eerste dag door melk die hij niet wegkreeg. Gaat prima zo. kHeb ook de indruk dat hij op zijn rug niet zo goed kan slapen omdat hij dan veel beweegt. @Gina: Welkom hier. Wow wat was Lucas licht voor een termijn van 41 weken! Hier ook zo'n hongerig ventje @Kareltje: Mooie foto! Wat een blozende wangetjes, schattig @kwek: Ik smeer er ook iets van mustela op. Op aanraden van de ha. tIs geen cold cream maar wel een gezichtscreme. Wat goed dat ze het fijn vond onder de douche. Sam is volgens mij een echte waterrat, die vindt het badje heerlijk. Dan zie je hem echt ontspannen. Hij ligt dan lanuit te drijven Zielig die verkoudheid hopelijk zijn jullie er snel vanaf. @Tammetje: Welkom hier, en gelukkig gaat het nu beter met je. @Buikliggen: Sam vindt er niet veel aan. Zolang hij zijn hoofdje omhoog kan houden gaat het goed. Maar als hij moe wordt en hij kan alleen maar liggen dan wordt hij heel vervelend. Dan begint hij met zijn beentjes te stampen, en wordt hij helemaal rood. Hier dus geen succes @Ise: Wat jammer dat je vriend het er zo moeilijk mee heeft en het op jou afreageert. Jij kan er niets aan doen dat het niet verkocht geraakt natuurlijk. En je kan op voorhand niet weten hoe lang het duurt voor iets verkocht wordt. Hopelijk geraakt het snel verkocht, of kan hij het wat meer van zich afzetten. Want dit is niet alles... Spijtig dat je er ook niet over kan praten. Gisteren heeft Sam echt heel de dag geslapen. Vandaag het tegenovergestelde. Hij is al heel de dag wakker geweest. Zijn huiluurtje heeft hij vanmorgen al gehad. Hopelijk blijft dat zo Net had ik een bergbeklimmertje op mijn buik. Wat zit er toch veel leven in hem! Niet normaal. Je kan hem niet meer zomaar op je buik leggen, dan rolt hij er gegarandeerd af. kMoet hem goed vasthouden want hij zwiert van links naar rechts, dan drukt hij zich weer op, laat zich weer vallen ... Zolang hij niet moppert mij allemaal goed Volgens mij is hij uitgeput van zijn beklimming. Hij heeft zijn hoofdje op mijn borstkast genesteld en ligt er nu heel stilletjes bij. Oogjes toe Schattig. Slechte eigenschap van mij! Sam heeft nu toch allemaal velletjes aan zijn gezicht. Ik kan dat echt niet zien en begin er dan aan te prutsen ... Ik mag dat niet doen!!! Ik ben zo bang dat hij er een litteken aan over houdt, maar mijn vingers jeuken altijd zo hard. Vanmorgen trok ik er een velletje af, ik dacht dat het helemaal loszat, niet dus. Het bloedde een beetje ... stomme ik. Maar meteen ontsmet. Sindsdien ben ik er braaf afgebleven. Ik zou het mij nooit kunnen vergeven als ik mijn zoon zijn wangetjes verpest. Ik merk eigenlijk nog helemaal geen verschil met deze voeding, behalve dat hij meer in de fles laat. Maar die sojamelk is echt goor! Jakkes, dat smaakt gewoon naar karton... Vandaag is er iemand van het CB langsgeweest om Sam nog eens te wegen en uitleg te geven over de spuitjes. Hij weegt nu 4780 gram. Op twee weken tijd weer 600 gram erbij! Hij groeit, niet normaal Sam die heeft trouwens al veel speeksel, hij zevert zelfs al Ze vond dit heel raar, omdat dit eigenlijk niet voorkomt bij zo'n kleine kindjes (zegt zij) Dit begint volgens haar pas na 3 maanden. Maar hij zevert echt al goed hoor. Als hij op mijn borst ligt, dan heb ik vaak een natte plek op mijn trui ... Of hij zabbert heel zijn handje onder. Het loopt soms ook zo uit zijn mondje ...
Hilli, zevert???? Is dat kwijlen? Tammetje/Gina welkom hier en nog van harte met de kleine! Kareltje beterschap! Belle Yordin sliep al gelijk op z'n eigen kamer. Geen probleem8). Woops zo te lezen is er echt wel iets aan de hand. Hopelijk kan de kinderarts er iets mee. STerkte! Ise wat naar....goed gesprek al geprobeerd???? Ws pure moeheid en frustratie En dan reageer je dat logischerwijs alleen maar op elkaar af, omdat er gewoon niemand anders voor is. Terwijl je eigenlijk heel hard om een knuffel roept!! Hier vast één van mij: KNUFFEL!! Foto's: leuk!!! Hier: vanmorgen tentamen gehad. Ging wel aardig geloof ik. Nu morgen nog projectbespreking en deze week nog wat opdrachten afronden....... Was wel raar, weer voor het eerst autorijden en Yordin thuis laten. Gelukkig was m'n vriend thuis. Morgen komt m'n schoonmoeder oppassen, die zal wel geen oog dicht doen vannacht van opwinding!!
@ Essie, dus echt alweer tentamens, jeemig dat je daar je hoofd naar hebt staan, knap hoor. @ Ise, vervelend he dat je dan zo snel op elkaar foetert, hebben we hier ook een paar weken wat last van gehad. Hebben toen maar even een goed gesprek gehad en nu gaat het weer prima. Het is voor jullie beiden natuurlijk frusterend dat het zolang duurt en tja je had niet zwanger moeten worden ja sorry hoor daar was hij ook bij. Maar al met al erg vervelend en stressen misschien tijd voor een (half) dagje lekker weg. Mijn man is 2 weken terug naar een concert geweest en kwam daar zo relaxed van terug dat er weer fatsoenlijk met hem te praten is . Knuffel voor jullie en die koper komt echt wel een keer. @ Marleentje, morgen pas de echo dacht dat je vandaag al moest. Hoop dat het niks bijzonders is. @ Kareltje, succes donderdag bij de chirurg hoop dat ze je snel kunnen helpen. @ Tammetje, wil niet stoken hoor maar Quinten slaapt al langer als 5 weken zo goed door . Ik zeg altijd lijkt op zijn mama ook lekker lui. Dat doorslapen zal bij jullie ook wel komen. Las het al meer maar wij maken hem 's avonds ook echt voor de laatste voeding wakker anders komt hij natuurlijk midden in de nacht en dat is niet de bedoeling. @ Gina, wat raar eigenlijk dat het geen reden heeft want ze waren wel erg klein. @ Hilli, sam al zoveel speeksel, hier gelukkig nog niet op het cbhier zeiden ze ook rond 3 maand gaat dat werken. Hebben ze nog wat over zijn pukkeltjes gezegd of heb je zelf nog gevraagd wat zij dachten dat het was? En foei niet pulken, het is zo verleidelijk ik weet het. @ Hier, mijn man is weer niet aangenomen kreeg net een belletje dat hij het niet geworden is, hij zit dus even flink te balen van weer een afwijzing heb hem al even wat moed ingepraat hoop dat het helpt. Ben weer terug van de kapper en dat duurde lang (het wachten) gatsie ben het nu dus helemaal zat. Wel zin in morgen
Bedankt meiden.. moeten het er inderdaad weer eens even goed over hebben (en niet een kwartier voordat hij naar zijn werk gaat). En we gaan binnenkort waarschijnlijk een weekend weg, zal ons goed doen. En hij is natuurlijk superblij met onze dochter, maar hij riep voordat ik zwanger werd liever niet in dit huis maar ja, ik had zoiets je weet niet hoe lang het duurt voordat ik zwanger ben en voordat het huis verkocht is.... Hihi Hilli, ik ben ook zo'n pulkert... moeilijk afblijven he.. Blaine wat balen zeg dat je man de baan niet heeft. Echt rot voor jullie. Wat ga je morgen doen dan (of heb ik er overheen gelezen)? Essie, dank je. Vond je het heel moeilijk weer op pad te gaan? Succes verder deze week.
Nieks: vond de 9 maanden beurs wel leuk, het was er in ieder geval een stuk rustiger dan de HHB. Volgend jaar neem ik Julian mischien mee, maar moet zeggen dat ik het wel even fijn vond een dagje zo zonder Julian, maar had hem toch ook wel weer gemist! Gina, welkom klets lekker mee. En idd klein ventje voor 41 weken zwangerschap. Maar dat hele kleine zal er nu ook wel weer af zijn. Tammetje; welkom hoe meer zielen hoe meer vreugde Essie, spannend hoor. lijkt me ook raar. Dat je vriend oppast is vertrouwt, maar schoonmoeder is toch even wat anders. Gaat vast helemaal goedkomen. Lynd, kan me voorstellen dat je dat mist nu je in Hongarije woont. Blaine: balen dat je man niet aangenomen is, hopen dat hij snel wat anders vindt. Jij bent trouwens gewoon verwent met je goede nachten. Al is quinten de "oudste' baby hier op het forum, hij geeft onze kleintjes het goed voorbeeld, hopelijk Ise: hier sinds zaterdag weer ongesteld en hoe. Ik dacht dat ik weken geleden al ongesteld geworden was, maar was waarschijnlijk nog een kleine bloeding van de bevalling. Hilli: jeey wat is Sam goed aangekomen, denkt dat Julian nu rond de 4300 gram weegt. En speeksel heeft julian ook enorm, hij kan soms zijn puckababy enorm nat kwijlen. Het is heel verleidelijk om aan die korstjes te pulken, maar niet doen meid hij krijgt er echt littekens van. Hier: nou ik schreef het al. Dacht een aantal weken geleden ongesteld te zijn geworden, was vals alarm. Sinds zaterdag ongesteld in alle hevigheid, wat heb ik dat gemist zeg, not!!
@ kareltje beterschap meid @ gina welkom @ behang thanks voor de lieve leuke berichtjes meiden @ lynd wat heerlijk hoe heb je dat voor elkaar gekregen whaaha @ jada leukk ik wilde ook gaan had ook een gratis kaartje maar :S vergeet ik het weer
@Essie: Haha, ja zeveren is kwijlen Maar kwijlen klinkt zo ... ja ik weet het niet. Kwijlen doet een hond Wanneer kan je trouwens afstuderen? Ik in juni pas @Jada: Aah phew, en dat mens maar doen of Sam is abnormaal ... @Blaine: De pukkeltjes zijn al veeeeeeel beter echt. Ik zal een voor en na foto plaatsen. Voor is dan twee dagen geleden, na vandaag kBen er nu ook vollop cold cream op aan het smeren, omdat hij kloofjes heeft op zijn wangetjes en kin. Wat erg dat je man niet is aangenomen. Hoe neemt hij het op? Wat ga je morgen doen? Heb ik gemist denk ik Dit was zijn gezichtje eergisteren
@ hilli dat is inderdaad snel , en jaa ik lust helemaal geen melk dus soya of niet whaha komt er bij mij niet in en afblijven mama!! die vellen vallen er vanzelf af hihi ik zal zo ff een foto spammen van me keuken.. dat behang is in mijn kamer en de logeerkamer.. in de babykamer dat donker grijze behang en er moeten nog muurpannellen op de muur half half word dat dus... vandaag kwam ik in me huis was er niks gebeurd kwa schilderwerk dus ik heb de schilder gesmst reageerde niet en weekend ook al neit nu heb ik de helft van me geld terug gevraagt en gezegt dat ik het zelf wel doe.. dus k stond vandaag de hele dag te schilderen echt waardeloos .. die man van de keuken was ineens vertrokken naar het buitenland en nu is hij terug heeft hij weer half werk afgeleverd, god wat ben ik blij als het gedoe over is en ik doe het nooit meer ik doe de volgende keer lekker alles zelf ... als ik ooit nog een nieuwe keuken wil dan laat ik hem door de winkel zelf plaatsen gatsie wat een gezeik!! sorry hoor maar ben nu al 4 maanden bezig .. en er is nit eens verbouwdd neee gewoon vloeren muren verven en keuken!! nja @ essie jeetje moet er niet aan denken de eerste weken na de bevalling alweer met school bezig te zijn respect hoor meid @ blain wat naar nieuws meid knuff
lynd in hongarije???heb wat gemist geloof ik @ hilli jeetje meid wat een verschillll en dat door de melk??? wat een knap kereltje toch @ jeetje van wie was dat andere mooie kindje nou?? nja heel lief en mooi en leuk jurkie
Hilli, wow wat een verschil. Nou dan is Julian ook abnormaal. Ik wist helemaal niet dat ze pas vanaf 3 maanden zoveel speeksel hebben. Mecha, jeetje meis dat schiet ook niet op. Is niet de bedoeling dat je nu zelf alles schilderd. Ben benieuwd naar de foto's. Lynd woont trouwens al een tijdje in Hongarije.