Januari 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Chrissy84, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Marleentje, wat vervelend dat jullie verder in onzekerheid moeten zitten. Niks veranderd aan de bult? Gaat verder alles goed met jullie?

2. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Chevenne jeetje zeg, als ik dat zo lees....doodvermoeiend:$. Petje af voor jou hoor, zeker met alle shit die je mee(ge)maakt (hebt). Ik kolf 3/4x per dag zo rond de 300cc per keer, en ik probeer hem 1/2x aan te leggen. Maar ik kolf dus genoeg voor de volledige voeding (zowat voor 2 dagen zelfs), vandaar dat ik minder aanleg; ik 'moet' niet;).... Sterkte met Elianne!! Hopelijk gaat het gauw beter:)!! En ook sterkte met dat gezeik op het werk en met Jeroen:(:x.

Gina je had het over verlate kraamvisite? Hebben jullie verder alles al gehad dan? Wat heerlijk lijkt me dat!

Lynd wat geweldig dat Jakob doorslaapt8)! Alles wijst op een tevreden ventje, niet te druk maken over dat gewicht hoor;)! Wij gaan trouwens ma. eens even wegen op het CB. We moeten nl pas 18 mrt weer (prikken). Ben erg benieuwd. 9 feb. woog ie 3315 (geb.gewicht 2714).

Nieks hij slaapt in de slaapzak én onder een dekentje. De slaapzak vervangt nu de omslagdoek.

Kareltje mooi dat je zo snel geholpen wordt! Sterkte:)!

Hilli ah wat zielig voor Sam, en ook voor jullie:(! Hopelijk slaat de medicatie snel en goed aan en is hij weer de oude. Sterkte:)!

Marleen bah, nog langer in onzekerheid:(.... K*)(*~@$)* dat je klachten weer terug zijn:(:(....

Hier: vannacht het slaapzakje van de Ikea gebruikt; super:)!! Alleen al niet meer dat geklooi met die omslagdoek!! En hij is niet omhoog getijgert, hopelijk dus dóór die slaapzak. Ik leg ook die kruik óp die zak, dus wordt het nog moeilijker voor hem:D. Verder prima dag, hij ligt nu lekker op z'n buik in de box te pitten. Ben alleen niet aan school toegekomen. Nou jammer dan!! Huishouden moet ook gebeuren en straks staat er weer visite op de stoep.

3. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    hoihoi,

even snel wat reacties. Noa slaapt net even en ik moet ook nog eten, dus hoop dat nog te kunnen doen voordat ze wakker wordt.

@ Marleentje: balen zeg dat je nog nix weet. Sterkte met afwachten.

@ Ummkais: Welkom hier!

@ Sjees/Ankje: fijn weekend gewenst!

@ Kareltje: fijn dat je toch zo snel terecht kan zeg. Hopelijk valt de ingreep mee.

@ Hilli: krentenbaard is idd vervelend. Ik heb het zelf een jaar of 4 terug gehad. Geen idee hoe ik eraan kwam, maar was erg rot. Buiten dat het er niet uit ziet jeukt ht ook nog en had ik zelf het probleem dat ik de korstjes er steeds af wilde pulken, wat je nu juist niet moet doen. Sterkte ermee.

@ doorslapen/nachtvoedingen: hier is het heel wisselend qua tijden. De ene keer slaapt Noa eerst 5 uur door, krijgt dan op bed BV en slaapt dan nog 3 uur. Maar afgelopen nacht bv. sliep ze eerst 4 uur, toen 3 uur in bed gelegen maar veel wakker geweest (zonder te huilen) en vervolgens nog 4,5 uur. Ze heeft ook al een paar keer 7 en een keer 8 uur geslapen achter elkaar. Maar das uitzondering. Nu is ze verkouden en dat zal ook uitmaken. Ze wilde vannacht na de voeding dus amper slapen, lukte ook niet want ze moest steeds hoesten. Vond het zo zielig. Uiteindelijk begon ze na 3 uur te huilen, heeft ze BV gehad en heeft ze nog bij mij in bed gelegen. Toen sliep ze als een roosje. Kon ik ook nog beetje bijdutten. We waren pas rond 11 uur goed en wel beneden :p
    De nachtvoedingen gaan hier dus vanaf het begin al in bed. Hier hebben we best fel licht, maar dat maakt haar blijkbaar niet uit. Ik gebruik ook geen kruiken. Vaak slaapt ze half als ik haar terug in bed leg en wordt ze meteen wakker als ik haar los laat. Tot nu toe in al die weken is ze pas 3 keer gaan huilen na de voeding 's nachts. Ik mag dus niet klagen. In bed heeft ze tot nu toe nog nooit een tut gehad en dat wilde ik zo houden. Ze is er nu aan gewend hem niet te krijgen in bed en dat gaat goed. Ben bang dat we er anders 10 x uit moeten om de tut opnieuw in te doen...
    Ik merk wel dat ze overdag steeds meer bij mij wil zijn. Ze valt dan vaak in slaap en zodra ik haar weg leg dan wordt ze wakker, gaat huilen en is dan moeilijk te troosten. Vaak met een tut wel even, maar ook alleen totdat ie weer uit valt.

Verder is ze nog steeds erg verkouden. Heb neusspray gehaald en zo'n neuspompje. Hopeljk helpt het. Ze knort momenteel als een varkentje en blaast bellen met haar neus. Blijft zielig. Het blijkt normaal te zijn dat baby's het 1e jaar 10 x verkouden zijn, dus we kunnen onze lol nog op :(

Vanmiddag nacontrole gehad bij de VK. Had nog wat last van mijn litteken van de knip. Is nog wat hard en wellicht nog wat hechtingen die erg oppervlakkig zijn komen te liggen. Is nog wat hard, maar doet gelukkig geen pijn meer. Het vloeien is inmiddels ook helemaal gestopt, dus ga het weekend lekker in bad, met zijn 3-en. Lijkt me zo heerlijk.
    Oh, mevrouw is wakker.... en ik moet nog eten....

Tot later.

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi meiden ik wilde ff me excuus aanbieden voro me ego berichten de laatste tijd maar ik ben gewoon heel druk bezig met verven enzo in me huissie .. zeg maar gerust elke dag de hele dag en dan ook nog voor die kleine zorgen dus ik heb er echt gewoon geen tijd voor
    solly ..:( en tot snel kussies van jazzley en mama

5. Djuke

Djuke Bekend lid

Essie: wat kolf jij veel af per keer zeg! Wowie! Ik kom tot ongeveer 80 a 120 cc per keer. Waar het frappant is dat mijn rechterborst veel minder produceert dan de linker. Kan echt wel de helft schelen.
    Ik leg ook nog wel aan maar een volledige voeding krijg ik er niet uit. Tristan valt nl. of in slaap of wordt woedend dat de tepel niet snel genoeg loopt.

Marleentje: veel succes en beterschap alvast!

Chevenne: ben jaloers dat jij Elianne volledig kan voeden met bv. Dat had ik ook zo graag gewild maar helaas! Komt ook door de mijn ks. Daardoor kwam mijn melk heel langzaam op gang.
    Ik hoop dat er gauw een oplossing komt voor je mannetje want wat een toestand. Goed dat hij voor zichzelf heeft gekozen!
    Enne, heb je alweer paardgereden? Ik wil volgende week een poging wagen... met longeren! Rijden nog maar niet. :D

Hierzo: vanmiddag even op pad geweest met Tristan. Even klein beetje winkelen in een dorp verderop. Ging heel goed! Meneer heeft de hele tijd geslapen. Sowieso is hij vandaag heel slaperig en wil hij amper drinken. Hij moet zeker bijslapen zijn feestje van vannacht. Dus vanavond gaan wij 'baby pesten.' Oftewel hem een beetje wakker proberen te houden zodat hij vannacht hopelijk wel weer slaapt.
    Nou, ben benieuwd!

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @Lynd: fijn dat de arts zo meedenkt! Gelukkig had je gevoel al gezegd dat het wel goed zat, maar toch erg fijn dat zij dat bevestigt!

@Sanne: Tessa ligt ook altijd met haar handjes omhoog, hoor! Zo lief, die vuistjes naast hun hoofd.....*smelt*......maar wel koude handjes! Ach, ze zeggen dat als het nekje en de voetjes warm voelen, dan is het goed...
    Je kan voor hele kleine baby's ook zetpillen (paracetamol 60 mg) kopen. Dat mag vanaf 3,5 kilo.....officieel zeggen ze vanaf 4 of 6 maanden, maar Tessa heeft het in het ZH de eerste dag ook al gehad!

@Chevenne: heb je het idee dat Elianne die speen echt nodig heeft dan? Tessa wil 'm namelijk ook niet en neemt heel af en toe haar vingertjes of duimpje....Verder taalt ze er ook niet naar, dus ik vind het niet zo erg.
    Wat naar dat Jeroen er zo doorheen zit! Wat spanning al niet met je lijf kan doen he? Goed dat hij nu thuis blijft...eerst even samen de rust weer vinden! Van jou ook verstandig om nog niet te gaan werken....je bent verdorie eigenlijk pas sinds een week of 2 echt van je kind aan het genieten en je lijf heeft ontzettend veel te verduren gehad! Volgend schooljaar lijkt me vroeg genoeg....

@UmmKais:leuk gevonden!Begrijp ik dan goed dat jij al wist dat je een jongetje zou krijgen en hoe hij ging heten toen je hier op ZP lid werd? Of ben je niet meteen vanaf het begin lid geworden?
    O, stiekem gespiekt op je profiel en je bent pas lid geworden in november....ja, toen wist je het waarschijnlijk al!

@ Blaine: mooie foto's zeg! Jammer dat hij bij de fotograaf niet wilde,...

@Kareltje: jeetje meid, das niet niks! Jammer dat het dan nog zo lang moet duren .....helpt de pijnstilling wel?
    O, zie dat je al snel geholpen wordt! Fijn!

@Sjees: fijn dat het slapen van Aylani beter gaat! Hoe gaat het verder met jou?Heel veel plezier met Ankje, de mannen en de meisjes dit weekend!

@Nieks: lekkere nacht zeg! Kan me voorstellen dat je even schrikt, maar dat went snel hoor ;) Hahah en dan zo verlekkerd naar je borst kijken!

@Lynd: als Jakob volledige flesvoeding krijgt,dan hoeft vit. D niet meer!

@Suusefruus: leuk om weer van je te horen en fijn dat het zo goed gaat met jou en Sophie!
    Jammer dat Generatie 2010 nu afgelopen is...moet je nu het hele jaar doorfilmen voor de afleveringen van volgend jaar?
    Wat werken betreft: ik moet eigenlijk ook weer gaan werken over 4 weken (29 mrt) maar zie het nog niet zitten. Ik ga nu 3 weken onbetaald verlof nemen, heb dan 2 weken werk, dan is het 2 weken meivakantie......Moet er nog even niet aan denken!

@Juni: wat is ze lekker gegroeid zeg! Nog een vraagje:wat is een kinesiste? Mijn diastase in nog rwel 3cm...hoop dat dat nog beter wordt!

@Hilli: ah gossie, krentenbaard....dat is sneu! Gelukkig was je er op tijd bij en krijgt hij nu AB....hopelijk helpt het snel!

@Marleentje: jeetje, nog geen echte uitslag! Hopelijk kan de KA dan echt uitsluitsel geven. Weer bekkenpijn, dat is echt vervelend zeg....succes bij de osteopaat!

@Djuke: lekker even zo weg met Tristan!

Hier gaat het steeds tot het einde van de middag prima en dan begint het.....steeds sneller honger en maar huilen (van de krampjes, want er komt maar geen poep tot soms 's avonds laat??)
    Heel naar voor haar, vind het zooooo zielig! Wonder boven wonder slaapt ze dan ;s nachts weer wel.....gisteren laatste fles om 22 uur en geslapen tot 5 uur!
    Overigens ben ik gisteren om 21 uur naar bed gegaan...was zo moe! Donderdag is de enige dag dat ik met beide meiden alleen thuis ben. 's Ochtends ging het nog goed, op tijd gedoucht, Tessa in vad gedaan en met de dames boodschappen gedaan. Voor het eerst het Buggyboard gebruikt (plankje achter de wagen voor de oudste) en het ging prima! 's Middags waren de buren echter aan het boren en timmeren en kon de oudste dus niet slapen en Tessa dus onrustig......dan kan ik dat toch nog niet hebben :(

7. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Marleentje: wat vervelend dat je nog steeds niet weet wat het nu is, ik kan me voorstellen dat de ongerustheid dan alleen maar toeneemt. Hopelijk kan de kinderarts jullie gerust stellen!

@Lynd: niet te veel piekeren over Jakob zn gewicht hoor, volgens mij is het vrij normaal dat baby's niet iedere week even veel aankomen. Zolang hij gewoon alert en tevreden is, is er vast niets aan de hand. Fijn dat de kinderarts er ook zo over denkt, is vast een geruststelling.

@Mamanama: ja toen ik deze nickname bedacht wisten we dus al dat het een jongen zou zijn en wisten we ook zijn naam al 8). We hebben met 34 wk nog wel enorm getwijfeld maar nu zijn we helemaal blij dat we toch voor Kais gekozen hebben! Een andere naam had ook gewoon niet bij hem gepast.

Herkennen jullie dat? Dat de naam die je gekozen hebt ook echt bij je kindje past en dat je je niet kunt voorstellen dat je een andere naam (of bv de naam die je als tweede keus had) had gekozen?

@Spugen: ik weet even niet meer wie het vroeg en ik heb niet zoveel zin om een paar pagina's terug te scrollen, maar nee Kais lijkt geen last te hebben van de melk die terug komt. Hij overstrekt zich niet en huilt niet veel. Dus dan zal het wel gewoon 'normaal' zijn. Wel vervelend, de wasmachine draait overuren :)

Hier: Even zeuren hoor :( Manlief moest afgelopen nacht tot 2.30 werken (hij was om 3.30 uur thuis) en vannacht moet ie weer tot 3.30 uur dus hij zal rond half 5 thuis zijn verwacht ik. Negen van de tien keer heeft hij zulke werktijden, het komt maar sporadisch voor dat we bijvoorbeeld samen kunnen eten of samen kunnen gaan slapen. Hij is ook maar 1 weekend per maand vrij. Ik vind dat wel zwaar hoor, de zorg voor Kais komt toch bijna volledig op mij neer want met deze werktijden slaapt hij natuurlijk een groot gedeelte van de dag. Logisch ook, dat neem ik hem ook niet kwalijk.. maar zwaar is het wel.. :) Ben vanmiddag dan ook een beetje ingestort, ik was opeens zo moe en maakte ruzie met manlief :(. Hij was zo wijs om er niet op in te gaan en me naar bed te sturen zodat ik even kon slapen. Beetje jammer wel dat de buurman het een goed plan vond om precies een uur later te gaan boren :x Maar ja ik heb toch weer even een uurtje kunnen meepakken.

Nu wacht ik tot Kais wakker wordt voor zn laatste flesje, hij heeft 4 uur en n kwartier geleden voor t laatst gedronken dus hij zal zo wel wakker worden. Hij slaapt nu een klein uurtje, is vandaag vrij veel wakker geweest dus ik ben de hele dag met hem in de weer geweest. Hopelijk slaapt hij straks dan weer lekker 4 of 5 uur achter elkaar door! En gelukkig is komend weekend m'n man zijn vrije weekend, kan ik weer een beetje bijtanken!

Welterusten allemaal!

8. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Mamanama wat naar he die krampjes:(....beterschap ermee!

Djuke ja wat die BV aangaat ben ik echt gezegend, zelfs na mijn KS:). Hoeft dus niet altijd zo te zijn dat je voeding dan later of minder op gang komt. Maar ja, ik heb wel 15 uur weeen gehad, zal ook wel meespelen.....

Ummkais wat voor werk doet je man? Hopelijk heb je een rustig weekend8)!

Hier: vanavond eerst visite gehad en daarna gaan kijken bij m'n zaalvoetbalteam. Ben net thuis en merk dat dat toch nog wel wat teveel van het goeie is:(....

9. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh mamanama ik zie nu ik mijn reactie geplaatst heb dat jij ook schrijft over borende buren, wat toevallig! Hopelijk heb je wel een rustige avond en zijn je twee kleintjes ook weer tot rust gekomen.

10. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @UmmKais: ik herken het van de naam.....wij hadden Tessa voor een meisje al in ons hoofd voor wij uberhaupt weer zwanger waren! Mijn beste vriendin en een nichtje waren eerder uitgerekend (eind okt./begin nov.) en wij waren erg bang dat zij de naam misschien ook hadden. Gelukkig kregen zij beide een jongetje.......want mijn vriendin vertelde later dat zij Tessa ook als meisjesnaam hadden !!!!!

11. Nieks

Nieks Actief lid

2 jan 2009
    119
    0
    0
    Brabant
    @Djuke hier nog iemand die erg van de paardjes is. Ik heb nog niet gereden denk dat ik nog niet in mijn broek pas ga het over 2 weken weer eens proberen. Wat naar dat hij zo slecht wil slapen s'nachts hopelijk is dat snel over.

@Suusefruus fijn dat Sophie het zo goed doet. Leuk he dat spelen en lachen. Dat is nu echt genieten.

@Nienke hoop dat jou nacht nu beter is. Lieke geeft het ook aan als ze een vieze broek heeft. Vind ik toch wel fijn.

@Kwek altijd fijn als alles goed is bij het CB. Leuk boek 'oei ik groei' (heb ik ook al behoorlijk in zitten lezen).

@Kareltje, SUPER dat je al zo snel kan komen de pijn kan maar weg zijn.

@Hilli jeetje krentenbaard. Daar kunnen ze zo last van hebben heel veel beterschap met Sam.

@Marleentje hoop dat de kinderarts wel iets weet.

@Lynd meid niet onzeker worden zolang hij tevreden is anders meld hij z'n eigen wel.

@Gewoon Sanne zielig he als ze verkouden zijn hier nog een die verkouden is al heb ik het idee dat het nu wat minder wordt.

@Mamanama ja dat is zo grappig eigenlijk zou ik het moeten filmen maar ja dat ding heb je nooit bij als het moment ervoor is. Zielig he die krampjes kan dan zelf bijna mee janken. Maar daar hebben ze niks aan. Hoop dat je snel de moeiheid de baas bent.

@Hier zo alles slaapt hier mannetje, Lieke, hondjes alleen ik nog niet. Eerst de laatste dingen even opruimen en kolf uitkoken, berichtje plaatsen en dan lekker naar bed. Heb afgelopen nacht dan ook lekker kunnen slapen hopelijk vannacht weer.

Liefs

12. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Yes...weer een goede nacht....21.40-1.40 en 5.45. Ik ben hier echt al heel erg blij mee, want de eerste weken waren echt om de 2,5 a 3 uur, door de onrust van zh in en uit.

@Essie
    Ik vind het niet erg intensief. Ja, in de eerste weken wel, toen het om de 2,5 a 3 uren was, maar het wordt nu steeds beter en kom daardoor ook aan steeds meer rust toe. Ik vind het een lekker intiem momentje. Heb noodgedwongen mijn meisje zoveel uit handen moeten geven, de eerste weken, maar dit konden ze me niet afnemen. Daarom heb ik er voor gevochten als een leeuw.

@Djuke
    Jammer dat je het niet volledig red met bv. Ik was ook bang dat ik na alle ingrepen niet meer genoeg productie zou hebben, maar het bleek gelukkig niet zo. Hier begint het paardengebeuren ook weer te kriebelen. Wil haar per april weer dichter naar huis halen. Ik moet het nog een beetje rustig aan doen, omdat er zo gerommeld is in mijn baarmoeder. We gaan ons nu oriënteren op een plekje voor haar.

@Nieks
    Leuk dat je ook van de paarden bent ;)

@Hilli
    Ik voed inderdaad 's nachts liggend en dut dan ook wel eens in. Word dan na een half uurtje wakker en dan is dame ook klaar. Heerlijk relaxed vind ik dat :) Wat sneu dat Sam krentenbaard heeft. Heel vervelende aandoening is dat. Denken jullie ook om jezelf? Het is enorm besmettelijk. Vorig jaar ook ll met krentenbaard gehad en die is even thuis gebleven.

Oe, eerst voeden, er is een dametje dat honger heeft...

13. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Hai meiden,
    we hadden hem er gisteren vroeg inliggen, om 22, en hij kwam weer na een keurige 6,5 uur, dus om 4.30 moesten we eruit. Zijn we niet meer gewend :D (Ja Blaine, ik herinner me mijn commentaar op een eerdere post van je :D). Maar lekker nog verder kunnen slapen, hoewel het hier stormt als een gek, regen, wind.... Had net zo gehoopt dat we vandaag lekker konden gaan wandelen!

Minder leuk was dat we, na mijn artsbezoek van afgelopen week waar we 'clearance' kregen, gisteravond weer hebben geprobeerd seks te hebben, maar het was gewoon nog té pijnlijk en we moesten stoppen :( Met vinger voel ik echt niks, weet niet zo goed wat er pijn doet, maar echt helemaal niet leuk. Tot nu toe heb ik hier alleen maar positieve berichten gelezen over seks - niemand die nog te veel last heeft van bevalling of knip?

Essie, je heb ook wel erg drukke dagen, let je wel een beetje op jezelf?

UmmKais, het klinkt ook zwaar, het ritme van je man. Daarbij heeft hij maar één weekend per maand vrij? Maar anders door de weeks, toch, dat maakt nu niet zoveel uit voor jullie omdat je thuis bent, of zie ik dat verkeerd? Kan me voorstellen dat het allemaal een beetje veel wordt, zeker als je er 's avonds alleen voor staat en overdag ook moet schipperen met de baby omdat je man slaapt.

Vandaag beginnen we vanmiddag met het mengen van FV onder de afgekolfde melk, kijken of Jakob het lust!

14. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Dag lieve dames, wéér een kort berichtje van mijn kant. Maar met een goede reden: gaan zo een weekendje naar Limburg. Even eruit (weliswaar voor een verjaardag maar toch). Vind het best wel heel spannend eigenlijk...

Wilde even vertellen dat F vannacht van 23:00 uur tot 05:00 uur heeft geslapen! Het worden steeds langere nachten zo en eigenlijk was ze om 05:00 uur ook niet echt wakker maar wilde ik wel dat ze wat zou eten. Echt superfijn (alhoewel ik van de week dus ook een nacht had dat ze elk uur wakker was en wilde eten en gisteren heeft ze geloof ik ook bijna alleen maar gegeten...)

Lynd: waarschijnlijk weet je dit wel, maar kunstvoeding alleen in de aangelengde versie toevoegen aan de moedermelk hè? Dus niet schepjes poeder alleen... heb namelijk ergens gelezen dat dat heel schadelijk is. Sorry hoor, maar ben zo'n overbezorgde moeder geworden dat dat zich nu ook op jou projecteert...
    Enne, sex hier ook al een paar keer geprobeert. Elke keer lukt het ietsjes beter. Veel glijmiddel is het antwoord :p

Ankje & Sjees: heel veel plezier met jullie weekendje weg!

Ik probeer morgen of maandag eens wat uitgebreider op iedereen te reageren. Liefs!

15. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Belle, bedankt voor de tip, zou nooit in me opgekomen zijn om alleen poeder door de melk te gooien, maar toch goed om te weten :)

16. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi meiden

Wou even delen hoe goed melissa het heeft gedaan vanacht.
    Misschien iets té goed.
    Gister om 20:00 de fles gehad, ben zelf om 21:45 naar bed gegaan en dacht van ik zie wel wanneer zij weer komt.Dus lekker geslapen,word ik in 1 keer wakker en dacht van het is geen nacht meer, dus kijken op klokje was het al 05:00:$:$:$.
    Heb dus zelf ook in coma gelegen;).
    Dus maar snel de fles klaargemaakt en haar de fles gegeven.
    Ze werd toen zelf ook net een beetje wakker, dus wil haar uit bed halen, blijkt dat ze op haar buik ligt:$
    Dat vind ze blijkbaar erg lekker liggen:p, maar vond het wel een eng idee hoor.
    En nu net weer een fles gehad om 09:00.
    Geweldig toch?!!!(9 uren geslapen zeg, van 20:00 - 05:00)

17. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    @Paardrijdende dames
    Ik wil jullie niet jaloers maken, maar ik ben alweer 3 weken aan het rijden.. Probeer 4x per week op de stappen en het gaat echt super goed.. Echt weer genieten! (Daarentegen heb ik vanaf 10 weken zwangerschap niet echt meer gereden, dus werd wel weer eens tijd hier!)

18. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Jee, Butterfly, dus dat betekent dat Melissa al zelf kan omdraaien? Knap hoor! Kunnen andere kindjes dat hier ook al?
    En wat een heerlijke nacht!

19. Ik had een heer verhaal getypt, maar alles is weer weg, heb geen zin meer om alles nog een keer te typen :)

Butterfly, lekker hoor zo'n nacht, hopelijk gaat ze dat vaker doen!

Belle, veel plezier in Limburg

Lynd, Julian kan zich ook al omdraaien, schrok me kapot, toen hij ineens op zijn buik lag, maar het ademen gaat goed gelukkig!

Hier: weer een goede nacht gehad. Om 23.30 zijn laatste fles en kwam hij weer om 06.00, had ik eigenlijk niet verwacht, want hij heeft gisteren zowat de hele dag geslapen, ben ik helemaal niet gewend van hem. Ga zo booschapjes doen, de koelkast moet weer gevuld worden!

20. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Jada heerlijk toch, lekker slaapkopje8)!!

Lynd succes vandaag met de voeding, toch wel spannend lijkt me;)!

Butterfly sjonge, das lekker zeg:)!!! Kan het wel al met haar gewicht? Hier slaapt hij ook goed op zijn buik, tot nog toe alleen in de box. 's Nachts nog niet geprobeerd. Kan wel, want we hebben een aerosleep. Maar ja, was ook ff uitproberen met die slaapzak, maar dat gaat prima!

Chevenne helemaal logisch dat je er zo voor gevochten hebt. Dat liggend voeden ging hier lastig ivm de wond. En ik geniet van allebei, bij de fles kijken we elkaar zo leuk aan.... Gister had ik hem zittend aan de borst, was ook gezellig;)!

Hier: kleine gaat zo douchen met papa en dan door de beautysalon van mama:D. Daarna ff lekker shoppen:). Fijn weekend allemaal!!!

Deel Deze Pagina