Buikkrampjes: we gebruiken sinds een paar dagen de druppeltjes Sab simplex en moet zeggen het werkt echt super goed!! Jens heeft er geen last meer van een hele enkele keer een krampje maar dan veel minder hevig als voorheen! Het is echt een wonder middel. Je kunt het niet in de winkel verkrijgen maar alleen via internet het komt uit duitsland. Maar werkt geweldig!! De eerste dag werd het een stuk heviger maar daarna heeft hij er geen last meer van gehad!
Hoihoi, Leuk, zo op onze nieuwe lokatie kletsen... @ stampvamp: jawel, daar is ze dan: de dochter van stampvamp!!! Lang gewacht, toch gekomen Gefeliciteerd meid!!! We wachten op het verhaal, als je eraan toe bent uiteraard. @ Lynd, fijn dat het al wat beter gaat. Ik zit ook soms te worstelen met het aantal voedingen. Meestal kom ik uit op 6, maar gisteren zat Noa ineens op 5. De laatste voeding rond 00:00 uur was een drama. Ze viel steeds in slaap en was dan weer niet wakker te krijgen. Uiteindelijk haar om 00:45 in bed gelegd. En om 5 uur kwam ze weer. Is voor haar doen erg vroeg. Gevolg hiervan is dat we vandaag weer op de 6 voedingen uit komen. Zou voldoende moeten zijn. En bij bv is het toch 'op afroep', dus ik neem aan dat ze het zelf wel aangeeft. De ene dag zal ze minder willen dan de andere. Ik probeer me er niet druk om te maken (proberen dan he... ) @ Mecha: wat naar zeg zo'n verhaal over die hielprikuitslag. Ik zou me er ook niet fijn bij voelen. Maar toch maar ff wachten op de uitslag, misschien is het allemaal nog wel goed. @ Woops: wat een lieve foto van jouw kleintje op je buik/borst. Wel gewaagd: zonder luier zo te zien Het verhal wat jij vertelt over de ks en je gevoelens daarbij heb ik zelfs al een beetje over mijn vacuumverlossing. Vrag me dan af of ik iet harder had kunnen persen en haar er dan wel had uitgekregen zelf. Kan me voorstellen dat je bij een ks dergelijke gedachten hebt, maar zoals iedereen al roept hier is het echt geen falen ofzo en die band heb je sowieso met je dochter hoor, dat zit wel goed!!! @ Ise: bedankt voor de badtip (duim omhoog) ga ik proberen. @ Maten kleertjes: hier ook heel verschillend, Noa is best lang en stevig ( bij geboorte 54 cm en 3950 gr) , maar sommige dingen kan ze 50 nog aan en sommige broekjes van 56 zijn al erg krap. Zeker als er nog zo'n dikke luier in moet . De krappe broekjes zijn vooral van name it en noppies. Heb ook nog een broekje 56 waar ze in verzuipt, ben het merk ff kwijt. @ spuitpoep: helaas ook al veel kleertjes vies. Noa heeft nogal last van spuitpoep, laat ook giga veel scheten. Bij bv is het normaal om tussen de 7 poepbroeken per dag en 1 per week te zitten. Ik heb natuurlijk weer dochter die gaat voor de 7 per dag Heb ik weer... Hoe is dat bij de andere baby's die bv krijgen hier? Ook zoveel poep? @ Blaine: fijn joh dat alles zo goed was bij het CB!! @ Eleni: nog een liesbreuk lees ik. Wat naar zeg. Hopelijk komt het vanzelf weer goed. @ Ankje: het gaat de goede kant op met de verbouwing lees ik. Hopen dat nu alles volgens planning verder gaat. @ Suze: welkom hier. Hier Noa meteen al in haar eigen bedje laten slapen. Ze had toen wel in het ziekenhuis al 3 nachten naast me gelegen, en we hebben een babyfoon met beeld, dus das wel fijn. Ze slaapt nu zelfs 's middags al even in haar eigen bedje, varieert van 1 tot 2 uur per middag, maar gaat best goed. Tis denk ik idd een kwestie van aanleren. Sommigen leggen hun kind al slapend in bed, maar ze moeten ook 'leren om te slapen', vind ik, dus leg ik haar net zo makkelijk in bed als ze klaar wakker is. Meestal gaat dat wel goed, soms wat jengelen, maar die huiltjes leer je vanzelf kennen. Komt vast wel goed. @ Tut-gebruikers: als Noa haar tut een poosje in gehad heeft en hij gaat uit dan zie je de hele afsruk vd tut in haar wangen staan, is dan helemaal rood. Is dat bij jullie ook zo? Ook ben ik bang dat ze met d'r tut in minder snel laat merken dat ze honger heeft. Daarom doe ik hem vaak uit als ik merk dat ze slaapt of er nauwelijks meer aan sabbelt. Herkennen jullie dat? @ hier: ben aan het uitkijken naar een kolf. De bv gaat nog wel super goed, maar wil toch wat meer vrijheid om er wat langer op uit te kunnen. En bv geven gaat niet altijd zomaar overal. Zal wellicht de medela pump in style worden. Is duur geintje, maar ergens in de aanbieding op internet voor 10% minder. Ze staan ook op marktplaats, maar vind een nieuwe toch een fijner idee denk ik... Nou, ga ff eten maken, mannetje zal zo wel thuis komen. Tot later!!
Hoi hoi! Heb jullie dan toch teruggevonden! Heb het redelijk druk de laatste dagen... E gaat momenteel door een groeispurt dus het is eten geven aan de lopende band Vandaag is er iemand van Kind & Gezin geweest (is iets zoals het CB denk ik). Alles is prima met onze spruit! Ze is op 6 dagen 340 gr bijgekomen, prima dus! Over dik 2 weken gaan we voor de gehoortest, maar volgens mij zal dit maar een formaliteit zijn aangezien ze toch reageert op onze stemmen en ander geluid! @ krampjes: ik drink dagelijks een kopje Borstvoedingsmix van Weleda met verschillende kruiden (oa Venkel). Heb ook venkelthee in geval E toch krampjes heeft en dan kan ik dit rechtstreeks aan haar geven @ Sjees: veel beterschap! @ Eleni: hopelijk bezorgt het liesbreukje niet te veel last? Nogmaals: respect voor de zorg van de tweeling. Had op voorhand gezegd dat het me leuk zou lijken om er meteen 2 te hebben, maar nu ik merk hoeveel werk eentje al met zich meebrengt... @ woops / meemaken bevalling: moet de foto's van de bevalling ook nog zien. Denk idd wel dat het een stukje is van de puzzel die we missen - je hoort wel dat het mooi was, maar als je daar ligt te puffen of een KS ondergaat, is het toch net iets anders! @ Suze / Marieke / Jada: E heeft ook niet voldoende met enkel mijn BV. Ik geef haar dan nog een laatste "shot" Nutrilon 30 cc en dan gaan de oogjes meestal wel toe. Enkel nu heeft ze niet voldoende met die 30cc, maar de vroedvrouw en de dame van K&G hebben herhaald dat enkel blijven aanleggen de melkproductie stimuleert en doet verhogen. Dus gaan we moedig door! Gelukkig doet de BV totaal geen pijn meer, in tegenstelling tot de eerste dagen. Het enige probleempje is dat E soms zo wild met haar hoofdje schudt, dat ze m'n borst niet goed te pakken krijgt @ poepluiersok een 6-tal per dag hoor! Soms zijn we nog aan het verversen en de nieuwe luier zit ook al vol Gelukkig kosten de kleine luiers niet zo veel... Zo, ga nu verder doen met wat ik bezig was nu m'n melkmonstertje slaapt... We zijn alle kasten aan het uitladen / herschikken, een boel brol weggooien en heelder stapels documenten en admin aan het sorteren en in mappen aan het steken. Niet mijn favo bezigheden, maar het moet ook gebeuren...
Wb gaatje, we staan onder controle van de kindercardioloog. Ze maken dan een ecg en echo en per keer wordt er bekeken als het niet dicht is of het dichtgemaakt moet worden of dat ze het goed doet en dat we kunnen afwachten tot de volgende controle. Het mag een hele tijd duren tot het dicht is, maar ze moet er niet teveel last van gaan krijgen. In principe heeft het cb er niks mee te maken, maar zij zouden vandaag al dan niet een ruis horen. geen ruis zou waarschijnlijk dicht betekenen, maar ze hoorde de ruis nog dus het zit er nog (zei de cb-arts ook).
Hoi, Iedereen erg bedankt voor jullie lieve woorden. Hier is de hel weer los. De kleine meid huilt nu alweer vanaf 17:00. Ze is trouwens daar straks om 14:00 uur wakker geworden uit zichzelf (4,5 uur geslapen) echt trots ben ik dan op haar. We zijn vanmiddag even naar de winkel geweest en om 17:00 kwam ze voor de fles, helemaal goed want dat is 3 uurtjes. Maar nu wil ze dus echt helemaal niets en huilt alleen maar. Om 19:00 krijgen we nog bezoek ook. Ben weer weg. Iedereen een dikke knuffel van me.
Suzanne & Essie: Het is absoluut zo. Het is een zware operatie die men dan ondergaat. Dus dat is dan ook wel logisch dat het herstel een stuk langer duurt. Snap ook die mensen niet die vinden dat een KS een makkelijke bevalling vinden. Misschien dat mijn berichtje een beetje aanvallend overkwam, maar dat is absoluut niet mijn bedoeling. Ben het namelijk volledig met jullie eens. Ise: Spannend zeg! Hopelijk groeit het snel dicht! Lynd: Wat goed dat je BV goed gaat!! De rust is dus weer een beetje terug gekeert? Woops: Leuke foto! Jonna kreeg om 16:45 weer een fles en dronk 110 cc! Heb haar weer op bed gelegd na het verschonen en ze slaapt weer in haar eigen bedje!!! Ik ben zo trots op haar! Heb m zo te zien onnodig druk gemaakt, over hoe ik haar ga leren om in haar eigen bed in slaap te vallen. Gaat vandaag erg goed. Hopelijk blijft dat zo!
Sanne, nu bij mij de BV ook goed gaat zijn we weer opgehouden met wegen (hoeveel hij drinkt, door voor en na de voeding te wegen). Hij dronk al anderhalve dag keurige hoeveelheden (100-110 ml), dus we vonden het wel goed. Maar ik herken je onzekerheid, zou hij wel genoeg krijgen? Zeker als het maar vijf voedingen zijn (dat komt bij ons nauwelijks voor, gelukkig), dan krijgt hij toch te weinig. Maar misschien drinkt hij dan meer, of krijgt hij vettere melk, dus je weet het nooit precies. Lastig, he? Wij hebben hier ook veel poepluiers te verschonen, alhoewel het langzaam minder wordt. Eerste 3 weken bijna elke verschoning wel poep, maar niet altijd helemaal vol, soms wat veegjes. Nu slaat hij wel eens een luier over wat poep betreft Met 6 weken is het darmstelsel in staat om BV heel efficient te verwerken, en kan het zijn dat je kindje maar eens in de paar dagen een poepluier produceert. Zou in elk geval veel schelen in de doekjes Speen/tut: Jakob heeft trouwens ook wel vaker een afdruk/rood op zijn wang als hij heel hard op zijn speen heeft gezogen. Ik vraag me soms ook af of het zuigen op de speen niet behoefte aan eten af doet nemen. Maar hij drinkt goed, dus ben er niet zo bezorgd over. Ben vooral blij hoe rustig hij wordt met de speen. Kwek, dat wild met het hoofdje schudden is schattig, he? Jakob doet dat ook, niet echt handig (vooral niet met tepelhoedje!!), maar wel schattig Wat fijn dat Jonna lekker in haar bedje kon slapen. Als we hier een wat duidelijker ritme ontwikkelen zal ik ook proberen hem overdag in zijn bedje te leggen, maar nu is er nog geen pijl op te trekken wanneer hij overdag zal slapen. Hier net gegeten, daarvoor voeding gegeven, hoop dus dat de laatste voeding zo rond 22 gaat vallen, daarna wil ik zelf ook naar bed! Kijken hoe het uit zal pakken! Essie, vond je vriend het leuk om na zijn werk naar vrouw en kind thuis te komen?
@Ankje: nee hoor, je reageerde helemaal niet aanvallend! Iedere bevalling is een aanslag op je lichaam en van een natuurlijke bevalling kun je ook een enorm herstelproces hebben. Toen mijn tante beviel van mijn nichtje, een tangverlossing, heeft ze daarna 6 weken lang in de badedas moeten baden en na die zes weken mocht ze nog altijd niet fietsen!! Trouwens, wat heeft jouw meisje een mooie haardos! @Woops: mooie foto van die twee baby's! @Hier: Laurens kan een echte woesteling zijn. Hij háát het badje, gaat veel liever in de douche. Hij kan in het badje zó krijsen dat ik me bijna schuldig voel naar de buren toe. Ik heb de afgelopen weken geleerd erom te lachen en zeg tegen hem: "och jongen toch, wat ben je toch een woesteling. Kun je misschien nóg harder??" en dan moet ik toch lachen om zijn schoppende beentjes en maaiende armpjes. Ik sta trouwens van mezelf te kijken hoe veel geduld ik heb, véél meer dan ik had gedacht. Ik had gedacht dat ik niet goed tegen dat woeste gedrag zou kunnen en tegen het gehuil, maar ik blijf de rust zelve en ik zoen hem gewoon lekker op z'n hoofdje, ook al is ie zo hysterisch. Wij zitten wel een beetje met de voeding. Afgelopen donderdag woog hij ruim 4100. Volgens het CB mag hij maximaal tussen de 120-140 hebben, maar dan moet hij zich om de 4 uur melden. Hij drinkt nu steeds rond de 120, maar blijft zich elke drie uur melden. Soms probeer ik het ietsje te rekken, maar dat lukt niet altijd. Hoe veel krijgen jullie kindjes en hoe vaak melden zij zich voor eten?
Lynd: Heel herkenbaar! Jonna heeft ook rode afdrukken door de speen. Ik maak me er ook niet zo druk om, ze wordt lekker stil en valt meestal vanzelf in slaap. Ik geef de speen alleen wel als ze erom vraagt. Susanne: Gelukkig. En wat je zegt bedoelde ik ook te zeggen. Bedankt voor je compliment over Jonna! Ik stond oo erg verbaasd toen ze eruit was, wat een haar!! En nog zwart ook (bij de bevalling dan). Ze begint nu steeds meerhaar te veliezen, maar ze krijgt blonde haren er voo terug. Ik en Jeroen zijn ook blond (al wordt Jeroen nu wel kaal).
Kreeg net een berichtje van Sjees: hey,ja ben weer thuis,alles zag er goed uit,ik heb nog wel steeds buikpijn maar hij wil even afwachten hoe het gaat na mijn eerste menstruatie,misschien zijn het mijn eileiders waar ik ivm hormonen last van heb,maar het zag er mooi uit vanbinnen,gelukkig
Ben even vergeten wie wat zijn, dus dan maar zo: @voeding: Tessa krijgt nu 5x 150 met 5 schepjes Nutrilon 1 en dan redt ze over het algemeen 4 tot 4,5 uur.Tessa weegt nu 4390 gram en ik zie andere grote kindjes die veel minder krijgen? Dit is wat het CB aanraadde. Gisteren liep het schema helemaal in de soep, toen ze de laatste fles al om 21.30 uur kwam halen....daarna was het 00.30 en 5.00 uur :xVandaag lijken we beter uit te komen! @ Keizersnee/bevallen: het is eigenlijk allemaal niks..... Ze zouden toch een andere manier moeten kunnen verzinnen in deze moderne tijd! Nee, zonder gekheid...ik herken echt wel het 'gemis' van het zelf kunnen doen. Gek genoeg had ik het erger bij mijn 1e, waarbij ik eerst 1,5 dag bezig ben geweest en uiteindleijk een ks kree, dan nu met een geplande ks? Mijn herstel gaat heel goed, maar merk wel dat ik gauw teveel doe. Afgelopen donderdag moest ik met Tessa naar het CB en mijn oudste moest ook mee en toen heb ik veeeeeel te veel gedaan en vooral gesjouwd en dat voel ik nog.....
@Ankje: Hihi, Jonna heeft ook al zo'n schattige fluffie haartjes! Hoe lang is Jonna eigenlijk? Dat ze maatje 56 al aankan. @Woops: Vraagje: Waarom doe je bij 60cc maar 1/2 schepje Nutriton terwijl je bij 120 2 schepjes doet? Spijtig dat ze zo veel huilt. Hopelijk betert het snel en vinden jullie wat meer regelmaat. Het kan heel goed zijn dat ze last heeft van krampjes hoor. Het kindje van mijn neef was overdag ook heel erg onrustig, huilen, teruggeven, ... en 's nachts ging het ook altijd beter. Blijkt dat hij kolieken heeft. Nu krijgt hij aangepaste voeding en het gaat echt prima met hem! @Huilen: Ik laat Sam eigenlijk alleen doorhuilen als ik zijn flesje aan het maken ben. Met hem op de arm gaat het niet zo gemakkelijk Ik heb hem één keer bijna 20 minuten laten huilen, daarna niet meer @Rebbel: Wat zielig voor haar Sam heeft de laatste dagen ook best veel last van krampjes maar ik durf hem er geen medicijnen voor geven. Hij krijgt al Zantac. Maar venkel mag toch ook hé? Heb je geen andere vorm van venkel dan de thee? Want die is te lopend. Is mss niet zo smakelijk met Nutriton erbij. Wat is ze groot geworden! Je ziet echt niet dat ze te vroeg is geboren. Ze ziet er echt goed uit! Hier nog eentje die heel de dag in de box ligt. kHeb zo'n speciale matras ervoor. 's Avonds slaapt hij in zijn wiegje op onze kamer en dat gaan heel erg goed. @Lynd: Wie heeft je dat gezegd van het kleine beetjes drinken bij reflux? Hier zei de ha net dat dat heel slecht was. Elke keer als er voedsel in de maag komt, wordt er nieuw zuur 'ingespoten' en bij kindjes met reflux komt er meer vrij dan anders. Ofzoiets tGaat bij hen te snel in elk geval. Dus elke keer dat ze eten, wordt er teveel zuur geproduceerd. @Eleni: tIs Duidelijk een tweeling hé. Samen een liesbreuk Niet om mee te lachen natuurlijk, maar je begrijpt wat ik bedoel hé. En ooh wat ben ik jaloers!!! Ik wil ook een lachend ventje. Ik probeer echt vanalles. Maar hij kijkt nog niet super gericht. Komt wel zeker Mooie foto trouwens. Ik vind ze echt wel heer erg op elkaar lijken. @Sjees: Jij ook nog een stukje placenta?! Allé jom ... kan toch niet ... @Jada: Helpt het goed die Puckababy? Past hij al goed voor Julian? Ik denk eraan om er ook een aan te schaffen. Sam is vaak zo onrustig in zijn slaap. Hij beweegt dan veel met zijn armpjes. Slaat zich ook regelmatig tegen zijn hoofd ... en wordt dus vaak wakker. Ook schrikt hij best veel in zijn slaap. @Suzanne: Als hij boven de 4kg zit mag hij 150cc en 5 voedingen per dag hoor. Heel vreemd dat het CB dat tegen je zegt... Ik zou, als ik van jou was beginnen met 150. Hij mag echt wel om de 4 uur komen, maarja als hij zo weinig krijgt komt hij sneller hé. Sam krijgt al een tijdje 150 aangeboden. Wij zijn vandaag ook naar het CB geweest. Sam heeft een megaspurt gemaakt! Hij weegt nu 4180 gram , twee weken geleden nog 3460 gram Hij is 55 cm lang, zijn hoofdje 37.5. Hij zit nog wel onder het gemiddelde, maar hij doet het super goed! Daarstraks om 17 uur had ik Sam een flesje gegeven van 150+5. Hij bleef maar onrustig, veel smakken en heel hard zuigen aan zijn tutje. Om 19 uur heb ik hem 60cc bijgegeven. Normaal doe ik dat niet, dus ik wist ook niet of hij dat zou opdrinken. Jaja, ook dat helemaal op en hij leek nog niet voldaan. Hij geraakte heel slecht in slaap. Hij huilde niet, maar ik zag wel dat hij vervelend was. Nu is hij net op mijn arm in slaap gevallen. Om 22 uur ga ik hem weer eten geven. kGa maar eens 180 proberen. Wss gaat hij dat helemaal niet opdrinken. Omdat hij om 19 uur nog 60cc heeft gekregen. Hij drinkt eigenlijk best veel de laatste dagen. Zijn flesje (150+5) is bijna altijd zo goed als leeg. Trouwens die Zantac, wat een wondermiddel!! Sam is echt zo anders nu! Niet meer slikken, niet meer huilen, hij steekt zijn tong nog wel eens uit, maar niet meer zoals daarvoor. Zo leuk
@ Suzanne, Quinten kreeg vanaf ongeveer 3900 gram, 150+5 en dan 5 voedingen per dag, heel soms kwamen we wat beroerd uit en kwamen we op 6 voedingen maar zolang ze onder de liter per dag blijven is dat niet zo erg. Zou je niet eens gewoon meer kunnen geven en dan laat hij na 1 dag vast een voeding vallen, tenminste zo werkte dat hier. Toen hij weer rond de 3 uur tussen de voedingen liet zitten was dat voor mij het teken om op te hogen, en qua gewicht klopte dat ook weer prima. Zie hier dan dat hij niet de hele fles leeg maakt maar toch net 10 cc meer nam als bij de kleinere fles en dan lag hij langer. @ Mecha, meid wat schrikken zeg een onduidelijke uitslag, werkte jouw schildklier wel goed, want anders zou het ook nog kunnen dat het nog daar van komt. @ Hier, Quinten is erg moe van zijn prikken heeft de hele tijd geslapen vanaf dat we er weer waren van het cb. Heb hem natuurlijk wel wakker gemaakt voor eten maar daarna direct weer slapen. Hij is wel wat onrustig nu en als hij zijn beentjes beweegt slaakt hij een kreetje om daarna weer rustig verder te slapen dus zal wel wat gevoelig zijn. Ik had veel gelezen maar weet het al niet meer, morgen hopelijk weer wat actiever. Wel leuk dat het nu hier ineens weer ouderwets druk is.
Ik weet eigenlijk niet hoe lang ze nu is Hilli. Ik zou haar morgen eens op meten. Ze zit in maat 62 ipv 56 . Ben eigenlijk nu ook wl benieuwd hoe lang ze nu is. Want op de foto's kun je duidelijk zien hoe lang ze al wordt Hoe is het met jullie eigenlijk?
Vanwege de keizersnede kwam de voeding de eerste dagen slecht op gang. Storm wilde niet goed aanhappen en had ook weinig geduld ( vaak moest ie eerst even "doorsabbelen" voordat de melk kwam ). Hij werd dan zowat paars van woede haha. Daarnaast was ik nog steeds uitgeput van de bevalling. Ik vond de beslissing ook moeilijk maar ben blij dat ik hem genomen heb!
Ise,bedankt voor het meedenken,ik heb nog nooit van bioresonantie gehoord,wat houd dat precies in? Vandaag is Aylani ook weer heel de dag aan het huilen geweest,ik ben op een gegeven moment weg gegaan en Alain is bij haar gebleven,ik kon er echt niet meer tegen,ben even naar de winkels gegaan. Annemica,wat vervelend dat Joris ook zon last van krampjes heeft Hilli, het klinkt als dat sam een sprongetje maakt nu,dan kunnen ze 1 of meerdere dagen even heel hangerig en vervelend zijn( is wel het aantal weken nu) Maar krampjes kan ook goed hoor. Rebbel,ik denk zelf ook aan koemelk allergie hier,ben benieuwd wat ze bij jou zeggen. Ankje, heel knap hoor dat je haar even hebt laten huilen als je haar idd bij elke kik op gaat pakken blijf je bezig en je went er vanzelf wel aan hoor dat ze even huilt,maar in het begin is het zeker moeilijk en wil je haar zo graag troosten . Leuke fotos ankje! Woops, ik zag je voedingsschema,en schrok wel een beetje,geef je haar niet veel te veel drinken??daar kan ze namelijk ook heel veel last van krijgen en dus gaan huilen in principe met flesvoeding hoeft ze maar 1 x in de 3 uur een fles maar zie dat je vaak na 2 uur alweer geeft. Belle,ik hoop dat die pijn snel af zakt wat vervelend dat het zolang blijft duren zeg Eleni,jemig wat sneu mason ook al een liesbreuk,hoe kan dat nou toch? Hier@ vandaag weer naar de gyn geweest ivm iets dat ze bij de laatste controle nog in de bmm zagen zitten maar toen niet meteen weer een curretage wilde doen,gelukkig zag alles er vandaag schoon uit en mijn bmm was mooi geheeld,wel heb ik nog steeds buikpijn links onderin de buik en moet dit even afwachten tot ik mijn menstruatie heb gehad,misschien zijn het mijn eileiders die onder invloed van hormonen pijnlijk zijn oid,als het toch blijft of nog erger wordt gaan ze weer verder onderzoeken. Verder is het met Aylani nog steeds een groot drama,ze heeft afgelopen nacht en vandaag bijna heel de dag gehuild,slapen ho maar en ik zit er echt doorheen ga ook vragen aan mijn moeder of ze binnenkort een dagje daarheen mag zodat ik even bij kan komen,want ik ben vanmiddag gewoon huilend de deur hier uitgelopen en naar de winkels gegaan voor wat afleiding omdat ik het huilen gewoon niet meer aan kan horen,ik hoop echt dat die kinderarts woensdag met een oplossing kan komen,,want met het gegeven dat ik gewoon een huilbaby heb,kan ik natuurlijk helemaal niets!