Januari 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Chrissy84, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djuke

Djuke Bekend lid

Even snel een berichtje. Tristan ligt onder de babygym en hij vindt het helemaal geweldig. Ik moet alleen telkens op een knopje drukken om dat ding aan de gang te houden. :D

Enniewee, hij zit nog steeds onder de uitslag maar volgens de dokter hoef ik me daar geen zorgen over te maken.
    Drinken gaat nog steeds niet echt super en 's-nacht zijn we nog steeds iedere voeding 2 uur bezig voordat Tristan weer slaapt. In zijn eigen wieg, wel te verstaan.
    Maar goed, we draaien nu diensten. Vannacht mag ik slapen en doet Julian Tristan verzorgen. Afgelopen nacht heb ik het gedaan. Met als resultaat 4 uur slaap voor mij.

Dus dames met zoete baby's, wees maar blij. Het kan ook anders.

2. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Blaine: Sam sliep idd door van 22 uur tot een uur of 5. Maar sinds hij die soja voeding kreeg, kwam hij weer 'snachts voor een fles en nu nog steeds, spijtig genoeg.
    Nee, het kraamfeest is volgende weer zondag :)
    Haha, geweldig van je sm en Quinten :D

@Essi: Hier net hetzelfde :) Ik heb er nog geen behoefte aan om dingen voor mezelf te kopen, enkel voor Sam :D

@Woops: Hihi, leuk die schoentjes! Dat heb ik nog niet. Nu dacht ik daar vanmiddag aan, dat ik ook zo'n soort sloefjes wil voor Sam.
    Mykeda is echt al een grote meid seg! Ze lijkt zo lang :) Maar tis mss ook wel door de schoentjes dat ze al zo 'oud' lijkt. Ja oud, klinkt stom, maar je weet wat ik bedoel hé :D

@Chevenne: Wow, super dat je bijna afstudeert! Bij mij is het lichtje aan het einde van de tunnel nog maar flauwtjes, maar het is al wel in zicht :D
    Ooh, superfoto!

@Tammetje: Hoe oud is Jordi? kHeb me dat al een paar keer afgevraagd. Maak je geen banner aan?
    Maar ik wilde effe zeggen dat ik weet hoe je je voelt. Hier net hetzelfde liedje. kHeb vandaag gewoon met het meegehuild :) Pfff, zo vermoeiend.
    Aah jeej! Ik zie een banner :D

@Eleni: Haha, geweldig! Dat van die flesjes en de kussens :D Ik vraag me af of dat bij Sam ook zou lukken. Volgens mij niet, want hij is best beweeglijk tijdens het drinken.
    Ayden lijkt me wat groter, kan dat?

@Marleentje: Wat een luxe seg! Wat slaapt Jens goed!

@Sjalotjuh: Mooie foto's! De vorm van zijn hoofdje is echt helemaal hetzelfde als die van Sam :D

@Kareltje: Hehe, dat is een leuk cadeau :D

@Badje: Hier ook om de dag. In het begin, toen mijn vriend nog thuis was, deed hij Sam samen met mij in bad. Op het einde deed hij het helemaal alleen :) zo trots dat hij was :D Maar nu hij weer is gaan werken, doe ik Sam altijd alleen in bad. Ik was hem meestal 's morgens, daarom.
    @Speciaal badstoeltje: Dat hebben we ook, het past hier wel in het badje, maar ik vind het voor nu nog niet gemakkelijk. Sam zakt helemaal ineen omdat hij nog niet deftig recht kan blijven zitten. Dus moet ik hem toch nog vasthouden met één hand. Als hij wat steviger is, zal het wel beter gaan. Daarom hou ik hem gewoon vast. Kan hij ook lekker drijven :D

Met de krentenbaard gaat het super. Alle korstjes zijn er al afgevallen. En er is niets meer bijgekomen. Zijn oortje, dat ruikt nog steeds erg raar en daar komt nog vanalles uit ... even afwachten.

Verder zijn het heeeeeeel vermoeiende dagen geweest. Vooral vandaag. Sam doet niets anders dan huilen, huilen en huilen. Huilen kan ik het niet altijd noemen, hij brult en krijst echt. Dat ben ik echt niet van hem gewoon. Ik hem vandaag maar lekker mee gehuild. Deed wel even goed.
    Ik heb totaal geen idee wat er is. Hij drinkt ook bijna altijd zijn flessen van 180 weer leeg, maar hij laat nooit meer dan 3 uur tussen 2 voedingen :( Echt een ramp. Gisteren en vandaag na 2.5 uur al!! Dan huilt hij zo hard, echt non stop, dat ik het na een half uur opgeef en hem zijn fles geef. Maar ik kan hem echt niet om de 3 uur 180 blijven geven. Hij krijgt dan veel te veel binnen. 'sNachts komt hij ook. Sam slaapt helemaal niet meer door, sinds hij die sojavoeding heeft gekregen :( Elke nacht is hij er weer ... Dus ik ben vanaf vandaag maar minder cc aan het geven en meer flessen ... Ik begrijp echt niet hoe het komt dat dit alles zo is teruggevallen. En vooral, Sam krijgt nu voeding voor hongerige baby's en toch lukt het niet om er meer dan 3 uur tussen te laten :(

Ik vind het heel moeilijk om niet zwart te denken. Sam die lacht nog steeds niet, hij maakt geen geluidjes, hij speelt niet, is bijna nooit geïnteresseerd, ... Ik probeer alles om hem te stimuleren enzo, maar niets lukt.
    Ik heb het er echt moeilijk mee, dat er al zoveel kindjes lachen enzo. Iedereen zegt het komt wel, maar dat zeggen ze al 3 weken ...

3. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Ohw wat vervelend Hilli. Wat kun je dan onzeker zijn als nieuwbakken mama. Heb ik zelf ook. Elianne is ook al twee dagen enorm veel aan het huilen. Kan haar met niets tevreden stellen. Ja mijn borst, maar ze drinkt zoveel, dat het haar mondje weer uitloopt en nog huilt ze. Heb Jeroen vandaag maar twee keer met haar op pad gestuurd. Ze ligt nu al vanaf 18.00 te slapen in de kinderwagenbak. We laten haar liggen, tot ze wakker wordt.
    Kun je geen advies inwinnen bij het cb?

We hadden Elianne opgegeven voor babyzwemmen. Vorige week hebben we gekeken. Eigenlijk mogen baby's starten vanaf 8 weken, maar vorige week riep ze al dat Elianne de volgende keer in het water moest komen. Dus heeft Jeroen vandaag gebeld en verteld dat ze haar prikjes had gehad en over de 5 kg was. Nu mogen we morgen al komen zwemmen. Ik mag helaas nog niet het water in (vloei nog steeds lichtjes), dus ik zal foto's maken :)

4. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Chevenne: Ik moet woensdag weer naar het CB en morgen moet ik weer naar de ha bellen om verslag uit te brengen over de krentenbaard. Dan ga ik ook nog eens vragen wat zij ervan denken.
    Wat fijn dat ze morgen al mee mag zwemmen :)

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    We zijn weer terug!!!

We hebben het ontzettend leuk en gezellig gehad. We waren daar echt aan toe.
    Ik heb zo erg genoten, dat ikineens het besef kreeg wat voor iets moois we op de werled hebben gezet.

Samen met Sjees en haar man hebben we van onze 2 dochters lekker genoten.

Het is zeker voor de herhaling vatbaar.

Sjees....schat.....ik ben zo blij dat we elkaar hier hebben ontmoed.
    We gaan een ontzettende leuke teomst tegenmoed!

Straks even een paar foto's spammen. :)

6. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Houd me even op de hoogte over wat de ha en het cb zeggen.

7. woops

woops Niet meer actief

Zit gewoon te janken.
    Wat een mooie woorden heb je hier neergezet.

Kijk uit naar de foto`s van jullie.

8. kAAtje76

kAAtje76 Actief lid

26 feb 2006
    120
    0
    0
    Maarssen
    Hoi,

ik heb een leuke foto van Senna om mee te spammen. Ik ben druk bezig om de berichtjes van gisteren en vandaag te lezen. Jeetje wat schrijven we allemaal veel.

Update van hier: We zijn vanmorgen met zijn drieën naar de fitness geweest, daar heeft ze heerlijk geslapen, maar de rest van de middag was ze erg onrustig. Net na de fles weer, dus zijn we even met zijn tweetjes onder de douche gegaan, nu ligt ze heerlijk te slapen.

Oh ja even over de foto, dit T-shirt hebben we dit jaar op vakantie in Oostenrijk gekocht, toen was ik pas 8 weken zwanger. We wisten niet of het een meisje zou worden, maar we vonden het T-shirt zo leuk dat we het gewoon meegenomen hebben. (Wij zijn namelijk nogal kever en VW-bus liefhebbers).

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
  10. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Lief van je!

11. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Leuke foto!!

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
  13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
  14. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Hey Ankje en Sjees
    Waar zijn jullie geweest? Dat heb ik allemaal gemist voordat jullie gingen! Fijn dat jullie zo hebben genoten (waren jullie allemaal ook echt aan toe!!!) en ik heb het al eens vaker gezegd, super dat jullie elkaar hebben gevonden en het ook zoooo goed klikt, echt leuk!!! Leuke foto van jullie 4en ook!
    Groetjes mij

15. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
  16. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    We zijn een weekendje naar een huisje gegaan van Landal Green Parks in Hoenderloo (vlakbij apeldoorn).
    Een huisje voor 4 personen met open haard! :D

17. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
  18. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
  19. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Leuk hoor! Maakt ook helemaal niet uit waar je bent hé, even er tussenuit doet je al goed, lekker hoor! Hebben de meiden bij jullie op de kamers geslapen? Elise vorige week ook bij ons, ging super en ook naderhand geen problemen mee gehad.
    Hopelijk kunnen jullie weer een tijdje vooruit na dit weekendje en komen er geen nare dingen meer... Is het huis al ver nu of valt alles nog steeds zo tegen? Das echt balen hoor als het zo gaat, vooral na de geboorte van jullie meisje. Doet het ook erg goed hé?

20. woops

woops Niet meer actief

Geweldige foto`s. :D
    Ik verlang al naar ons weekendje weg met de kleine meid.
    Wij gaan 18 Juni naar Centerparcs.

Deel Deze Pagina