Januari 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Chrissy84, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Blaine: Ja, ik durf het bijna niet zeggen. Omdat ik er zo veel over zaag. Maar kijk :D Deze reactie kreeg ik vandaag toen ik op zijn neusje duwde :D

tIs een begin hé :)

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Dames, Dank je voor de felicitaties!

Blaine: helaas moet ik zeggen dat de bult er nog steeds zit. Zal blij zijn als het 12 maart is en we naar de KA kunnen. Morgen gaan we wel naar de osteopaat voor mezelf voor de BI klachten maar ook voor jens want die heeft een voorkeurshouding met heel zijn lichaam hij ligt in een bochtje.

Blaine: ik zou gewoon gaan vragen bij de gemeente. Gewoon je situatie uitleggen en misschien krijg je het nu wel. Je hebt het gewoon nodig! Snap dat de stap groot is maar proberen kun je altijd.

Hilli: wat een mooi kereltje ! hij heeft wel wat weg van Jens!

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Leuke foto Hilli!

Jonna lag ook al snel haar mobile te volgen. Toen ik dat zag viel ik in tranen uit!

Vandaag is het Jonna gelukt om Jeroen te laten huilen! Dat heb ik sinds Jonna er is nog niet eerder gezien.

Jeroen kwam thuis van zijn werk en tilde Jonna op en ging met haar babbelen.
    Jonna begon toen vreselijk te lachen en hield het ook lang vol!
    Zo leuk!!

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    @ Hilli, dat vind ik toch echt een glimlach hoor, Geweldig. En rustig zeggen hier hoor, iedereen heeft wel eens iets waarvan ze zeggen uhm klopt dit. Hoort er gewoon bij.

@ Ankje, aah wat lief.

@ Marleentje, balen zeg dat het er nog zit nog 1 week wachten dus, jeemig wat lijkt dat nog lang.
    Mijn verstand weet het wel maar mijn gevoel wil niet :)

5. woops

woops Niet meer actief

Wie van jullie doet hun kindje mee in het grote-mensen-bed nemen?
    Ons meisje ligt nu te slapen, maar dan wel in ons bed (tussen de kussens in)
    Ze slaapt dan rustiger merk ik.

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Marleentje, gefeliciteerd!

Hilli, ja dat is een (glim)lachje!!

Blaine, gewoon vragen hoor.. ze hebben geen reden je uit te lachen, je hebt het gewoon nodig!

Sjees, succes voor morgen.

Bah bah bah, ik heb nu al geen zin in vrijdag, in die bhv-cursus. Maar ik doe het maar, want als ik het opnieuw moet gaan halen ben ik 3 dagen zoet (en de herhaling nu is 1 dag).

7. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    woops, ik neem haar niet bij mij in bed, vind ik persoonlijk toch wel wat eng. En als ik het zou doen dan zou ik haar op het verschoonkussen leggen tussen onze kussens in..

8. woops

woops Niet meer actief

Ja snap wat je bedoelt, dat zou ook een optie zijn inderdaad op het kussen en dan ertussen. ;)

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    @ Woops, Quinten ligt 's ochtends wel bij ons in bed, maar dan zijn wij meestal wel wakker kan/ga dan ook echt niet slapen vind ik veel te eng.

@ Ise, kan me voorstellen dat je geen zin hebt, maar wel even verstandig anders is het weer zoveel werk en is vaak ook een stuk duurder.

10. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Hilli wat een liefie is Sam! Mooie foto's.

Woops: echt zelf gaan slapen als Maja op het grote bed ligt durf ik niet. Ze ligt er wel eens op overdag maar dan ga ik zowat om de 5 minuten kijken:)

Sjees wat sneu dat Aylani zoveel pijn heeft. Hopelijk kunnen ze er iets aan doen.
    En wat vervelend dat Alain zonder werk zit. Succes met nieuw werk zoeken.

Ik heb een leuk dagje gehad. Ik moest ons oudste dochtertje naar de opvang brengen en daarna ben ik met M in de stad gaan lopen. Ze heeft de hele tijd geslapen en toen ik weer thuis was ook en nu slaapt ze in de armen van haar papa. Ik ben wel nog steeds doodmoe want ik slaap nog veel te weinig.
    Ik legde M op haar buik op het kussen vandaag maar ze kroop er bijna af!! Ze trekt haar knieën onder zich en duwt zich naar voren. Ze tijgert echt al! Ik vind dit erg vroeg want haar zus was net heel laat met kruipen en lopen enzo.

11. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Marleentje gefeliciteerd!

12. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.225
    1.296
    113
    Centrum België
    @ Woops: hier hebben we E 2 keer mee in bed genomen. Wij elk op de rand van het bed en zij in het midden. Heb het eergisteren nog gedaan omdat ze onrustig was en last van een verstopt neusje. Had haar hoofdje dan op mijn arm gelegd zodat ze wat hoger lag. Hielp idd tegen de onrustigheid!

@ Hilli: gisteren was het net of we zaten naast elkaar in de zetel en leunde ze tegen me aan. Andere keren waren ofwel languit in de zetel, zodat E tussen de leuning en mezelf lag, ofwel met de grote poef vóórde zetel – dan hebben we de grootte van een eenpersoonsbed. Hoe je ook ligt, je slaapt nóg waakzamer als anders…
    Ivm prikjes: buiten die 4 verplichte (weet de naam niet meer), hebben ze me vandaag bij K&G voorgesteld om ook voor het rota-virus in te enten. Doe jij (of andere mama’s) dit ook?
    BTW: heerlijk die eerste lachjes hé! Ben nu op zoek naar wat E graag heeft en dus nog meer lachjes geeft. Ook de tong uitsteken doet ze ons na! :p

@ Ankje: hier onlangs ook een emo-papa. Zo ontroerend hé! Ongelooflijk wat zo een klein mensje doet bij mensen.:)

@ Sjees: sterkte – hopelijk kan het snel verholpen worden nu jullie eindelijk weten wat er aan de hand is!

@ Essie: als Demand Mgr heb ik contacten met de fabrieken om ervoor te zorgen dat alles tijdig hier raakt en dat de kwaliteit in orde is… Soms redelijk stressen!

@ Luiers: prop E voorlopig nog in maatje 1 van Pampers (3 – 5 kg). :p Vandaag werd ze al 4,85 kg gewogen (slik) maar heb eigenlijk de indruk dat ze er nog vlot in kan… Maatje 2 begint ook al duurder te worden…

@ Blaine: wat een belachelijke reactie indertijd van de gemeente. :x Leeftijd speelt toch geen rol!? Hier komt mijn moeder sinds 1,5 jaar op zaterdag de strijk doen. We zaten nog volop in de werken in de woning, en ipv me bezig te moeten houden met strijken, kon ik gyproccen, verven, schuren etc… Het meeste is nu achter de rug, maar ze komt nog steeds. Ah ja, nu is er E natuurlijk :D

Hier ondertussen een baby die veel gelukkiger is dan de afgelopen 2 avonden. Eten en slapen, meer moet dat niet zijn! Heb ondertussen zelf m'n bruin biertje op - 1tje per dag zou bevorderlijk zijn voor de melkproductie.

13. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    #1193 Lynd, 3 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2010
    Marleentje, wat heerlijk dat Jens zo slaapt! :):$:) Fijn dat het beter gaat met jullie allemaal.
    Echt super met die baan, dat uitbouwen komt vanzelf wel. Misschien ook fijn dat je weer even langzaam kan beginnen met werken, niet gelijk van nul naar honderd, toch? ;)

Kwek, vroeg me af of je zelf dan ook rookt als je voor de tabakindustrie werkt? Wat een gedoe zeg, met die banenoverheveling naar NL.

Wandelen: gaan jullie trouwens elke dag met de kleine wandelen (voor zover de weersomstandigheden dat toelaten)? Ik nl niet en voel me daar wel eens schuldig over.. ;):( Het is zo'n gedoe met de kinderwagen en om langs de hond te komen beneden, en dan blijft er met BV al zo weinig tijd op een dag over...

Kunnen toch best veel mensen toch op 3 juli :):$:) Had ik echt niet gedacht! Wel jammer dat Essie niet kan. Gooi anders maar wat andere data in de groep! Ik denk dat ik alleen het weekend van 3 of 4 juli in NL ben (evt. het weekend daarna), maar goed, het kan natuurlijk niet daarvan afhangen. Essie, zondag de 4e is ook niet goed voor jou? Overigens kan ik ook weekdagen rond die datum, hoor, maar het werkende deel der natie zal daar wat meer problemen mee hebben, vrees ik! ;)

Hilli, volgens mij kunnen ze best wat niet lekker zijn van de spuitjes, dus dat lijkt me normaal. Enneh, ik zie toch echt wel een lachje op de foto, hoor! Heerlijk ook dat hij zo geinteresseerd naar de mobiel kijkt. Zou me dus echt geen zorgen maken als ik jou was! :) Zeker als hij zo lekker groeit daarnaast!

Blaine, denk maar niet dat ik mijn man nooit opdrachten geef, hoor, dus een beetje hypocriet was mijn opmerking wel :p Hier heeft het meestal echter niet zoveel effect als ik zeg dat hij wat moet doen ;). Hij doet heel veel uit zichzelf, en dat is heel fijn, maar soms maken we afspraken en dan moet ik hem er dertig keer aan herinneren... ;)
    En ik zou zeker naar de gemeente stappen. Als je niet zoveel kan doen op een dag dan moet je je energie toch tenminste deels aan leuke dingen kunnen besteden, niet alleen aan het huishouden! Ik heb zelf een huish. hulp gehad toen ik na een operatie alleen maar plat kon liggen voor een aantal weken. Dat vond ik toen ook moeilijk, maar je went eraan. En niet laten wegsturen bij de gemeente, denk aan je eigen credo: een brutaal mens heeft de halve wereld! ;) (dat zullen de Belgen onder ons wel weer typisch Nederlands vinden, hihi).

Ankje, schattig hoor, zo'n glimlach :) Hier merken we ook dat Jakob steeds meer begint te lachen, echt zo leuk!

woops, Jakob ligt eigenlijk nooit bij ons in bed, alleen soms wat te knuffelen op zondagmorgen ofzo (en dan inderdaad zoals Ise zegt op verschoonkussen in het midden tussen ons in). Maar hij slaapt dan ook prima in zijn eigen bed, dus wat voor het ene kindje werkt hoeft niet voor de ander te werken. Zolang je let op de veiligheid zou ik je nergens zorgen over maken.

Juni, heerlijk toch dat ze zo actief is al! Jakob vindt de buikligging nog steeds verschrikkelijk, en hoewel hij zijn hoofd wel goed kan draaien als het moet (heb ik inmiddels paar keer gezien) is het elke keer een drama. En de wijkverpleegkundige maar zeggen: "Ooo, maar 10x per dag 2 minuutjes oefenen is ook al voldoende, hoor!" :$ Hallo!

Sorry, spam nog met een foto van vanmorgen, ik smelt helemaal van hem!

14. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Hallo lieve meiden!!!

Er is weer veel geschreven, weet niet of ik alles bij kan lezen, want ben weer erg moe...
    Zag een paar dingen toen ik in de vluchte al een en ander heb gelezen, misschien lees ik zo nog even verder maar alvast wat reacties.
    Mn nachtje zal toch niet zo lekker zijn met een opname in het vooruitzicht. Ga dus niet te laat naar bed. Nog even lekker wat fruit eten en dan proberen te slapen.

@Sjees
    Wat vervelend zeg van je man zijn werk. Dat kan er ook nog wel bij. Idd lekker om even samen te zijn, maar hopelijk heeft hij snel een nieuwe baan waar hij wel gewaardeerd wordt voor zijn werk.
    Jeetje meid wat een gedoe met jullie kleine meid, héél veel sterkte weer met alles!!! Dikke knuffel!!!

@Woops
    Hoe gaat het nu met jou zelf? Heb je al duidelijkheid over de vlekjes? Ziet er niet zo goed uit volgens mij. Even langs de huisarts met je hele verhaal. Veel succes met jullie meisje!

@Ankje
    Hopelijk gaat de planning van jullie huis nu zoals beloofd, wordt tijd! Wat heeft jullie meisje lekker geslapen zeg! Hopelijk blijft ze dat zo doen...maar dat is afwachten natuurlijk.

@Lynd
    Leuk dat je geboekt hebt om naar NL te komen, lekker even er tussenuit! In juli hebben jullie dan een paar weken vakantie in NL?

@Uitje
    Ik zou het ook heel leuk vinden als ik ook mee zou kunnen. De datum die staat kan ik ook niet, maar als er op tijd een datum gepland wordt, kan ik kijken of ik vrij kan plannen en kan regelen dat ik ook lekker meekan. Er zijn wel meer meiden uit Brabant, dus wie weet kunnen we dan samen reizen. Blommeke zal ik ook vragen dan, gaat het trouwens ook goed mee volgens het laatste sms-je. Zijn heerlijk aan het genieten met hun gezinnetje!

Nou, wie weet tot zo nog even...ga nog even neuzen hier! X

15. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    En sorry, nog eentje, kan het niet laten...

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    @ Kareltje, erg veel succes morgen, hoop dat het voorspeodig gaat en je snel weer thuis bent.

@ Lynd, ja is een goed motto toch :D. Maar vind het altijd makkelijker uit te voeren als ik wat voor een ander moet dan dan voor mezelf :).
    Wat een scheetje, en wat grappig dat hij, wat ik zo zie op de foto, achter zoveel haar heeft en voor niet.
    Wij gaan ook niet elke dag wandelen eerder 1x per week als dagelijks

@ Uitje, 4 juli kan ik opzich ook mee leven hoor. En door de weeks wordt waarschijnlijk minder handig voor veel dames, maakt voor mij niet uit zolang het maar niet op maandag is.

Ga weer film kijken later

17. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Lynd
    Wat lief een pakket van je vrienden. Leuke spulletjes en lekker ook, hahaha.
    3 Juli zou ik kunnen, 4de ook nog. Zolang het maar niet de 11de is, dan ben ik jarig. Maar dan is Lynd alweer terug. Hoop dat het snel duidelijk is, kan ik vrij vragen voor die dag.

@Ankje
    Hopelijk helpt het wat de chiropracter voor je kan doen, want bekkenklachten lijkt me geen pretje. Sterkte meid!

@Blaine
    Ik zou in jouw geval zeker hulp aanvragen, je hebt het gewoon nodig. Dat is altijd zo erg hé die gemeentes, je moet over 40 jaar maar eens terugkomen. Hebben zeker zelf nog nooit iets gehad, belachelijk. Meid, probeer het hier nog een keer! Nee heb je, ja kan je krijgen toch?! Je hebt nu wel andere dingen om je energie in te steken, veel belangrijker dan het huishouden etc. Veel succes, ik duim voor je!!!

@Foto's
    Weer erg lief!!!

18. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lieve meiden!
    Ik ga mn bedje in. Wanneer ik weer kom weet ik niet, maar laat anders wel via iemand iets weten. Allemaal veel succes en plezier met alles en tot snel, hoop ik!!!
    Welterusten, liefs mij

19. Sjees

Sjees Niet meer actief

Kareltje,als je dit nog leest,heel erg veel sterkte morgen met de operatie!

Datum uitje,ik denk dat we het dan maar op de 3de moeten houden van juli

Wie gaat er mee met het uitje op 3 juli?
    Tijdstip en locatie volgt,maar zal hoogstwaarschijnlijk zijn in Utrecht

Mocht je mee willen stuur mij dan een pb'tje of kopieer dit lijstje en voeg eigen naam bij,bedankt vast!

Lisette
    Ankje
    Blaine
    Lynd

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

Wie gaat er mee met het uitje op 3 juli?
    Tijdstip en locatie volgt,maar zal hoogstwaarschijnlijk zijn in Utrecht

Mocht je mee willen stuur mij dan een pb'tje of kopieer dit lijstje en voeg eigen naam bij,bedankt vast!

Lisette
    Ankje
    Blaine
    Lynd

Deel Deze Pagina