Hai meiden, Ik heb mooie foto's voorbij zien komen! Essie, Yordin is echt een lekker ding zeg!! WOW! Hilli...cute dat duimpje! Hier doet Ayden het ook soms! Echt lief! Kwek: Meis, dat is wat ... sterkte! Hopelijk hoeft ze niet aan het infuus! Is het zomaar gekomen...? Ankje: Ik kan alleen maar zeggen ... GGRRRRRR :x :x Blaine: Hier kan ik vriendlief echt niet alleen laten met de twee boys! Hij weet zich echt geen raad als ze beide huilen...en dat huilen doen ze nou net als ik weg ga/ben!! Mamanama: Het blijft zoeken he, naar wat het beste is voor de kleine!? Gelukkig heeft ze ook haar vrolijke momenten .. dat maakt vaak een hoop goed!! Woops: Vervelend dat het niet goed gaat ... hopelijk snel verandering! Uitstapje: Ik zou héél graag meewillen .. maar het gaat 'm echt niet worden met een tweeling!! Jammer .. Hier: Gisteren naar het CB! De jongens zijn goed gegroeid! Ze wegen nu 4100 en 4300 gram en zijn beide 56 cm lang!! Bijna 10 cm langer als toen ze geboren werden! Ze keken ervan op dat de jongens nu al op 5 voedingen zitten (Ze slapen nu al bijna ee week van 00.00u t/m 07.00u of 08.00u, dus 6 voedingen halen we niet eens!! ) Gecorrigeerd zijn ze nu pas 5 weken en nog wat dagen oud!! Dus ik ben natuurlijk erg trots!! De jongens hebben gisteren hun eerste prikjes gehad! Wat een (dubbel) pijnlijke ervaring voor het moederhart! Ze hebben heel de buurt bij elkaar gehuild! Zo verschrikkelijk zielig!! Bij Ayden is er ook nog eens mis geprikt .. het bloed spoot er uit! Bij thuiskomst zat heel zijn luier onder het bloed!! Stomme bimbo... boos dat ik was!! Grrr .. :x:x:x We moeten toch naar de KA terug ... volgens diezelfde bimbo zo snel mogelijk! Dit i.v.m. de liesbreuken! Ayden heeft nu zelfs een dubbele liesbreuk!! Een kant is zelfs naar beneden gezakt ... dus zijn darmpjes zitten nu praktisch in zijn balzak!! Een operatie is dus toch noodzakelijk .. (Allebei) Dus nu ga ik proberen om ze allebei gelijktijdig op te laten nemen! Is wel zo makkelijk .... Ook moet Mason naar de Fysio i.v.m. zijn voorkeurshouding! Zijn hoofdje wordt al iets platter en we willen natuurlijk erger voorkomen.. Dus, samengevat, goed én slecht nieuws! Hopelijk zullen we straks, als alles voorbij is, weer in rustiger vaarwater terecht komen! Als ik iemand ben vergeten, sorry! Ik heb niet alles terug gelezen! Knuf! Slaap lekker! Liefs, Eleni
Hallo Dames Ik ben de laatste tijd niet zo actief meer op het forum probeer wel zoveel mogelijk mee te lezen. Voor iedereen waar het minder gaat een hele dikke knuffel. Hoop echt dat het snel beter gaat. En wat een mooie foto's van iedereen schitterend. Even een update over ons: Ryon heeft vandaag zijn eerste prikjes gehad en ik moet zeggen dat hij het super heeft gedaan. Hij was wel wat warmer dan normaal maar ik heb niet echt het idee dat hij er veel last van heeft. Voor het geval wel zetpilletjes gehaalt mocht het minder gaan. BV: Ik heb al een tijdje het gevoel gehad dat mijn BV voeding me in de steek laat. Ik dacht eerst dat R een sprongetje maakte maar naar een paar keer gekolft merkte ik toch dat ik meer vocht in het bakje had dan voeding. R. kwam ook steeds vaker. Heb met het cb gebeld en die adviseerde om een combi van fv te proberen. Dit probeer ik nu een 1,5 week en vind het aan de ene kant wel lekker maar ook wel weer jammer. De eerste keer sliep hij 6 uurtjes door maar de volgende dagen weer terug naar 4 uren. Ik maak altijd een flesje met 120ml maar hij drinkt er maar 90/100ml van op ik krijg er ook echt niet meer in. Met zijn gewicht mag hij bijna 150ml hebben. Maak me daarom soms ook wel een beetje zorgen dat hij wel genoeg krijgt. Wandelen: Als het zonnetje schijnt ga ik er altijd wel even uit. R vind het heerlijk om te wandelen hij wordt er zo rustig van hihi. Slapen: Zover ik het weet heeft R niet echt een voorkeurs houding. Draai gelukig zijn hooftje links en recht. R slaapt weekend wel eens bij ons in bed maar ik ben dan altijd wakker vind het een doodeng idee dat één van ons half op hem gaat liggen of dat we ondanks dat hij tussen onze kussens slaapt iets eng gebeurt met de dekens of zo brrrr moet er niet aan denken. Ik betrapte me zelf van de week op dat ik in slaap was gevallen toen R op me borst lag te slapen. We zijn beiden een 1.5 weg geweest. Via een vriendin ben ik een puckababy gaan gebruiken en ik moet zeggen dat R er wel baat bij heeft. Hij slaapt er veel rustiger in. Maar doorslapen is hier ook echt niet aan de orde. Ik denk dat dat per kindje verschilt of doen de mama er iets extra's doorheen met de laatste voeding? Sex: We zouden het van de week proberen. Condooms gehaald, wordt ik die dat niet ongesteld:x Nou dat heb ik dus niet gemiste hé. Speen: Wij gebruiken de speen zelden meestal stopt hij een vinger of zijn vuistje in zijn mond maar. Huishouding: Ja wat moet ik hierover zeggen. Blijft hier wel eens liggen soms heb ik gewoon de puf niet voor. R houd niet zo van de box. Hij ligt dan de hele tijd te huilen behalve als ik stofzuig dan is die stil maar ben ik klaar zijn we weer bij af. het is hier weer een latertje zoals jullie aan de tijd kunnen zien. Ik verwacht R elk moment. Probeer altijd wel op te blijven tot de laatste voeding maar het begint me nu wat op te breken. Als ik tegelijk met michel op bed ga heb ik een uurtje slaap en dan komt R ook al weer. Al moet ik zeggen dat hij al weer een half uurtje over zijn tijd heen zit. Soms dan twijfel ik wel eens moet ik hem wakker maken of laten liggen en kijken hoe laat hij komt. Het nadeel is alleen als ik wacht dat ik uit me voedings ritme ben. Hoe doen jullie dames dat wakker maken of laten liggen?
Is er hier iemand op de 10e bevallen? Wist je dat Lodger daar een prachtige actie voor heeft! Je kan een heel mooi cadeau krijgen omdat zij 10 jaar bestaan. Klik maar op de link. Je moet dan het geboortekaartje + geboorteakte opsturen. Geniet dan van je cadeau! Lodger ®
*** MAATJESNIEUWS *** Kareltje smste me vanmorgen omdat ze nog niet zo goed kan computeren! Alles is goed gegaan met de operatie! Ze was gisteren om 10 uur thuis. Ze heeft wel veel pijn in haar buik, en dat zal helaas ook nog wel even duren. Ze mag ook niet tillen, maar gelukkig is haar man t/m dinsdag thuis om voor haar en de kleine te zorgen, en daarna komt er een vriendin. Ook haar moeder kan komen als het nodig is, dus ze wordt gelukkig goed verzorgd! Ze doet wel nog even rustig aan. *** EINDE MAATJESNIEUWS ***
@Eleni: Wat groeien ze goed seg! En ik kan me we voorstellen dat je vriend het er moeilijk mee heeft als ze beide huilen. Als Sam eens een keer doorhuilt, dan heeft mijn vriend het er al moeilijk mee. Laat staan met twee, hij zou gek worden Volgens mij zijn ze ook niet de enige mannen hoor Wat slapen ze ook al goed door seg! Super Wat? Misgeprikt? Hoe doet ze dat? Ze moet toch maar gewoon in het midden van het billetje prikken? Arme Ayden Ooh Eleni, wat zielig voor je mannetjes tZou idd gemakkelijk zijn als ze samen op één dag geopereerd kunnen worden. Hopelijk kan je snel terecht bij de ka. Meid kheb echt respect voor jullie hoor. Echt knap, want jullie hebben natuurlijk dubbele probleempjes. @Lodger: Boe waarom niet op de vijfde? Ik had wel een lodger gewillen @Densie: Sam die moest nu normaal om 10.00 uur eten. Maar hij slaapt nog steeds, dus ik ga hem laten liggen tot 11. 's Avonds lukt het hem vaak niet om 4 uur tussen zijn voedingen te laten. Dus zo compenseer ik het. Ik denk maar, als hij echt honger heeft, wordt hij zelf wel wakker. Flesvoeding is natuurlijk wat anders dan borstvoeding, mss moet Ryon zijn draai er nog wat mee vinden en gaat hij stilletjesaan wat meer drinken. Maar zolang hij goed groeit en gelukkig is, zou ik me niet teveel zorgen maken hoor. Gisterenavond lag Sam rond 21 uur in zijn bedje. Hij meldde zich om kwart na 5!!!! Zonder wakker te worden rond 3 uur en 4 uur Zo goed Uiteindelijk heeft hij, nadat hij zijn tutje kreeg, nog doorgeslapen tot 6 uur Nu slaapt hij nog steeds. Ik ben echt zooooo blij dat alles weer in zijn plooi aan het vallen is, dat we eindelijk een goede voeding voor Sam hebben gevonden. Mocht wel, na 4 verschillende Ik voel me zoveel fitter, omdat ik er 's nachts niet meer uit moet. Straks brengen we Sam even naar mijn moeder en gaan mijn vriend en ik shoppen. Dat is geleden van voor de zwangerschap dat we nog samen zijn gaan winkelen voor kleren Gisteren hier een klein feestje, want mijn vriend en ik waren gisteren 8 jaar samen En dan ook nog Sams vermaanddag
Sorry dames, heb gisteren geen puf gehad om te reageren Sjees, wat fijn dat de fysiotherapeute zoveel tijd heeft genomen voor Aylani! Wel jammer dat jullie nog weer zo lang op een foto moeten wachten Belle, fijn dat je in het ziekenhuis duidelijkheid hebt kunnen krijgen omtrent de gang van zaken tijdens de bevalling. Lijkt me wel heel prettig om te weten. Fijn dat je het nu af kan sluiten! Kwek, lijkt me wel moeilijk, ik ben echt anti-tabak en zou dan ook niet voor de tabaksindustrie kunnen werken. Maar ja, kan me ook wel weer voorstellen dat als er daar een (leuke( baan voorbij komt en elders niet Suzanne, en, heb je gisteren nog het huis aan kant gekregen? Huishouden: strijken is ook iets dat ik in de buurt van de box doe (wel strijkbout ver buiten bereik van kind natuuurlijk). Jakob vindt het leuk om ernaar te kijken Wij lezen Jakob afentoe al wel eens voor. Niet dat hij er wat van snapt, natuurlijk, maar hij vindt het fijn als er tegen hem wordt gepraat en kinderversjes hebben zon lekker ritme. Hij kijkt dan met grote ogen naar ons gezicht. Doen jullie dat ook al? Blaine, niet zo raar doen (sorry zeggen omdat het ritme bij jullie zo lekker is), het is juist zo fijn om te lezen dat alles goed gaat. Je moet jezelf echt niet gaan censureren wat dat betreft, hoor! En natuurlijk baal je van dat gedoe rondom de vrienden van je man. Is niet leuk zo. Frappant dat Quinten de boel heeft lopen volschreeuwen met je man, maar stil was zodra jij thuiskwam! Essie, Jakob heeft ook sterke zuigbehoefte juist na de voeding. Jakob heeft zijn handen echter nog niet echt gevonden. Wel mept hij afentoe de speen (perongeluk) uit zijn mond, herkennen jullie dat? Dan zie je echt die vuist langs zijn gezicht gaan, en op de millimeter nauwkeurig weet hij de speen te raken en uit zijn mond te lanceren, haha! Wat een schattige fotos Ankje, we komen met alle forummeiden wel even langs om die aannemer van jou een lesje te leren, goed? Tegen een horde hysterische vrouwen kan hij vast niet op! Sanne, wat fijn dat jullie langzaam ook een ritme ontwikkelen! Is wel heel fijn om (min of meer) te weten waar je aan toe bent (waarschijnlijk lacht Jakob mij nu hard uit, die denkt ook: wacht maar! ) Kwek, jeetje zeg, dat is me ook wat! Hoop heel erg dat het aanslaat. Wat is dat eigenlijk voor spul dat je moet geven, ik ken het niet? Hilli, wat een superschattige foto van Sam! En precies zulke spuugdoekjes hebben wij ook, haha! Heerlijk dat hij wat langer doorsliep! En lekker shoppen met vriendlief, lekker hoor! Geniet ervan! Mamanama, ben benieuwd naar je berichten of de overgang (teruggang klinkt zo negatief) naar 6 flessen per dag weer wat verbetering brengt. Eleni, hoe komt het dan dat je vriend niet met de tweeling alleen kan zijn? Dat moet hij toch ook leren? Lijkt me wel lastig! Wat zijn je koters heerlijk gegroeid, zeg! Wat moet dat rot geweest zijn dat ze bij Ayden misgeprikt hebben En een dubbele liesbreuk zeg, tjonge! Is toch niet zon heel ingrijpende operatie, he, weet ik dat goed? Lijkt me wel eng, hoor, om je kleintjes weer naar het ziekenhuis te moeten brengen. Densie, wat rot dat je BV niet van een leien dakje gaat. Komt Ryan wel goed aan? Want dan hoef je je volgens mij nergens zorgen over te maken. Ik zou hem wel wakker maken voor de avondvoeding, hoor, op een half uurtje komt het niet aan. Ga hem anders eerst verschonen, dan wordt hij vanzelf wel wakker. Je hoeft jezelf niet zo af te matten, hoor! Denk dat veel dames hier de kleine wakker maken voor zijn late voeding. Wij doen het ook, of tenminste: als hij huilerig is dan doen we hem in de draagdoek, en hij valt in slaap. Op het moment dat wij hem eruit halen begint hij dan weer te bleren, dus dat kunnen we mooi timen, haha! Hier wacht ik tot Jakob zich meldt voor de tweede voeding vandaag. Vanmiddag komt ook mijn vriendin uit NL aan (inderdaad, dezelfde vriendin die ons de eerste twee weken na de bevalling heeft bijgestaan), samen met haar vriend. Ze blijven tot dinsdag (maar slapen in een hotel). We moeten wel nog even stofzuigen voor die tijd
hilli,gefeliciteerd met jullie 8 jaar samen zijn!en helemaal super dat sam zo heerlijk lang heeft doorgeslapen,en we gaan er gewon vanuit dat ie dat u elke nacht zo netjes zal doen lynd bedankt voor het overbrengen van kareltjes berichtje,kareltje heel veel beterschap! densie,hopelijk helpt de combi met flesvoeding wel,en is het misschien een idee de laatste voeding naar wat eerder te schuiven als ie toch vaak ligt te slapen rond die tijd zou ik dat gewoon proberen,dan kun jij iets eerder naar bed en misschien slaapt ie ook al wel langer door dan eleni,jemig die zijn echt hard gegroeid zeg!Maar wel ontzettend zielig dat ze allebei toch geopeerd moeten worden voor die liesbreuken,lijkt me echt zo sneu,hebben ze daar dan ook niet veel last van?? Ik hoop dat je ze beide tegelijk kunt laten opnemen,lijkt me heel zwaar,ontzettend veel sterkte en hopelijk kunnen ze het snel operenen en zijn je kleine mannen snel weer helemaal erbovenop En wat het uitstapje betreft dat is logisch,we zullen je gewoon veel foto's laten zien,goed?? woops,een osteopaat kan nooit kwaad,baat het niet dan schaad het niet toch?sterkte... ank,lieverd,een dikke knuffel voor jullie drietjes,en we gaan volgende week wat leuks doen! hilli,wat een geweldige foto's en ach die tijden daar komt echt vanzelf wel meer regelmaat en ritme in hier,vanmorgen eindelijk eens lekker rustig aan kunnen doen en heerlijk dat we vandaag even geen dokter,fysio of iets anders hoeven,om 6 uur werd a wakker en toen een flesje gegeven daarna heeft ze heerlijk bij ons in bed gelegen en liggen kletsen,lachen en knuffelen,om 9.30 een badje gedaan en daarna de fles ,vervolgens viel ze in slaap tijdens de fles en hebben we haar op bedje gelegd,ze ligt nu nog te slapen!!!! Als het vanaf nu zo doorgaat dan wordt ik weer een hele blije mama. Oh ik hoor net wat gebrabbel,ga dr even uit haar bedje halen,om wat te knuffelen. Ga vandaag denk ik eens wat in de tuin doen,lekker de kinderwagen buiten in de zon zetten en wat onkruid weg halen en misschien wat viooltjes voor de kleur neerzetten
Sjees klinkt goed Lynd ja herken ik wel, gebeurt alleen niet vaak. Ik ben ook van plan snel te beginnen met voorlezen, al is het alleen maar omdat ik het zelf zo leuk vind! Veel plezier met je vriendin! Kareltje fijn dat het goed is gegaan. Rustig aan8)!! Hilli van harte en shop ze!! Eleni idd goed en slecht nieuws. Ik zou ook woedend zijn als zo'n doos misprikt:x! Dan doe ik het liever zelf! Sterkte met de operaties! Hoe lang moeten ze opgenomen worden? Hier: laatste voeding was om 20.45, 21.45 lag ie in bed en sliep tot 5.15. Wij hebben hem nog nooit wakker gemaakt voor een voeding, maar is miss. anders met BV? Maar goed, daarna weer geslapen tot 10.15 en nu ligt ie te pitten in de box. Ben benieuwd of het vanmiddag goed gaat met z'n middagslaapje....gister was ie weer te wakker en heb ik hem er maar weer uitgehaald na 1,5 uur.
@ Sjees, wat fijn dat het vandaag zo goed gaat, zo'n dagje tussendoor doet jullie vast allemaal goed. Ik heb hier ook nog een tuintje over dus mocht je tijd over hebben . @ Lynd, Tuurlijk snap ik wel dat ik het gewoon mag melden maar vind het dan soms wel vervelend dat het hier zo lekker loopt met slapen enzo voor de mama's bij wie er nog zo weinig ritme in zit. @ Eleni, ach arme mannen toch geopereerd, dat is toch wel erg jammer, hoop dat ze tegelijk terecht kunnen maar dat moet toch bijna gaan. @ Essie, ik maak Quinten 's avonds wel wakker voor de voeding, ander komt hij midden in de nacht en kom je die dag boven de hoeveelheid die hij hebben mag, dus wel even handiger om te doen. En wat ik ook lekker vind is dat we nu al weken een erg mooi vast ritme hebben en die wil ik graag houden . @ Hier, vandaag een geboortekaartje in de bus en zo verschrikkelijk niet mijn smaak , met een raar gedichtje waarvan ik dacht dat is een raar gedichtje zo tja sprak mij gewoon niet aan, en met een foto maar de foto is zo blokkerig en dun papier, ik zei al zelf uitgeprint ofzo vind het dus helemaal niks . Ach ja smaken verschillen denk ik dan maar. Het zonnetje schijnt hier heerlijk maar buiten is het nog knap koud, zo achter het glas in de zon is het wel heerlijk. Ik was dus gisteren voor het eerst sins november echt weer zelf/alleen met de auto weg geweest en ooh wat een spijt vanacht en nu nog, werkelijk alles doet zeer, en we bedachten net ook ineens dat mijn man er vanavond niet is dus dat wordt een zware avond, hoop dat de kleine gewoon weer tegen 20.00 zijn bedje in wil en niet net nu een jengelavond krijgt
Blaine hopelijk valt het toch enigszins mee vandaag, rustig aan maar! Ik snap het nut wel, in jouw geval, van het wakker maken, maar ik ben dan 'bang' dat ie gewoon nog geen voeding nodig heeft en dan gaat spugen ofzo (en dus na een tijdje alsnog komt). Ach, het gaat tot nog toe prima zo. Het scheelt ook wel dat ie doorslaapt. Voor 5.00 komt ie eigenlijk nooit, en dan is het een keuze als we hem zo vroeg in bed leggen. Meestal ligt ie er later is en komt ie na 6.30. Lekker hoor!! Bij BV is er gelukkig ook geen limiet in wat hij moet hebben. Zit ook best weleens verschil in. Nieuwgierig; wat is de naam van dat kindje?
Zodra ik hem wakker maak en met zijn luier bezig bent begint hij al druk te smakken dus zin in eten heeft hij zeker wel . Maar zoals je zelf ook al zegt met bv is dat toch anders. De kleine heet Finn wel een beetje jammer voor een eerste kindje
@ Blaine: fijn dat de fysio zo snel tijd heeft! O, lees nu dat je het waarschijnlijk nog extra nodig zult hebben ook....zoveel last na het autorijden,meid? Hopleijk gunt Quinten je een rustige avond! Jammer dat hij zo huilt als je er niet bent...maar wel af en toe gewoon gaan he? Je hebt ook tijd voor jezelf nodig! @Hilli: fijn dat het met Sam steeds beter gaat! En wat een heerlijk ventje.... Nog gefeliciteerd met je jubileum en Sam's 2e vermaanddag! @Woops: hopelijk kan de osteopaat dan hulp bieden....naar he, als je niet weet wat er is? Sterkte meid! @ Eleni: meid toch, toch allebei een operatie aan het liesbreukje? Ja, hopleijk kan het dan tegelijk,dan kan je lekker bij beide knullen in het ziekenhuis blijven! En als je hulp ergens bij nodig hebt, dan moet je het maar zeggen he? Woon tenslotte in de buurt.... Wel fijn dat ze zo ontzettend lekker gegroeid zijn! En over het uitje.....anders kijken we tegen die tijd of we een oplossing kunnen vinden. Misschien passen er 3 maxi-cosi's in onze (dan nieuwe) auto of zie je het wel zitten om samen met mij met de trein te gaan? Het is nog geen juli he?! @Lynd: fijn om via jou maatjesnieuws van Kareltje te horen! O en ik zie dat je vriendin (weer) komt...gezellig! @Kareltje: fijn dat de operatie goed gegaan is! Doe lekker rustig aan! Dikke knuf.,, @Sjees: heerlijk om een blij berichtje van je te lezen! Ik hoop ook voor jullie dat Aylani het zo lekker blijft doen! Hier een goede dag en nacht gehad gelukkig! Geen gillend kind, maar gewoon een blije baby....snap er niks van? Flesjes gaan meestal helemaal op, soms een bodempje over......maar vooral: geen gekrijs gehad gisteren! Ze heeft geslapen van 22.30 uur tot 5.45 uur vanmorgen, maar riep/huilde pas echt om 6.30 uur....Daarna nog geslapen tot 9.30 uur! Hopleijk vandaag weer zo...tot nu toe ziet het er goed uit! O ja, hier vandaag de 2e vermaanddag! Geloof dat we dat ook maar gaan vieren
@ Essie, Het betekend in heel veel landen eind, en kom het dus wel eens vaker tegen bij een laatste kindje maar om de eerste al einde te noemen vind ik persoonlijk wat vreemd maar vooruit dat ben ik, vind het zelf wel altijd handig om een beetje op de betekenis te letten. Dat is net als laatst een jongetje ontmoet dat Jente heet en tja Jente is toch echt meisje in het noors dus vind dat dan weer zo jammer. Wel een leuke naam trouwens . @ Mamanama, dat klinkt als een erg goede dag lekker hoor. Hopelijk houd ze dat vol. @ Eleni, tuurlijk ga je gewoon mee, is toch reuzegezellig komt vast een oplossing voor.
Even een egoberichtje, ben namelijk druk druk en lees morgen terug! We hebben vanmiddag in Belgie een nieuwe fietskar gekocht. Hier in Nederland kosten die dingen nieuw 400 euro, in Belgie betaalden wij er 100!! Ben er super blij mee. Oscar heeft overdag de auto mee, en hoewel we maar een half uurtje lopen van het centrum wonen, is dat toch een hele toer steeds. Nu kan ik lekker makkelijk met Laurens naar de opvang (straks pas hoor), naar mijn moeder, naar de osteopaat, naar babyzwemmen en zelfs boodschappen doen want er pas buiten Laurens nog een grote boodschappentas in... Ben helemaal blij!! Bekijk bijlage 56367
En na een middagje (!) puzzelen zijn we er ook aan uit hoe de maxicosi er helemaal in vastgesnoerd kan worden, die kan zo geen kant meer op: Bekijk bijlage 56369 Is trouwens echt wel veilig: als ik met de fiets zou vallen, blijft de kar rechtop staan. Er kunnen ook 2 kindjes in (zonder maxicosi dan uiteraard) en tot 40 kilo.
Suzanne ziet er mooi uit! Alleen zou ik nog steeds bang zijn dat we aangereden worden.... Blaine aha zo...maar dat is met 1 n. Wat is de betekenis van Quinten?
Quinten betekend de vijfde. Hij is op 5 december geboren . @ Suzanne, mooie kar hoor, en een half uur lopen vind ik nog best ver
@ Lynd: motilium is een geneesmiddel obv domperidon. Dit is tegen de misselijkheid en braken. Grappig genoeg moest ik dit ook nemen om de BV te stimuleren. Tot nu toe blijkt deze aanpak te helpen. Ze heeft ondertussen 5 voedingen achter de kiezen en niets spectaculairs teruggegeven Oef! @ Eleni: wat naar dat je jongens alsnog onder het mes moeten. Wel mooie gewichten en lengte. Toch steeds een goed teken! Het spugen is idd zomaar gekomen. Nu was ik gisteren in het Oei ik groei boek aan het lezen over het 5-weken sprongetje. Daarin werd geschreven dat rond deze tijd een probleempje naar boven komen ivm een vernauwing aan de maag/darm, waardoor babys plots beginnen te spugen, met een krachtige straal net wat E heeft! Maar zoals gezegd, tot nu toe loopt het prima. @ Densie: leuk dat het zo goed gaat met jullie! @ Suzanne: wow, goede zaak gedaan, 100 ipv 400 Dan toch íets waar we in BE goedkoper zijn (tov pampers, Nutrilon, babydump )