Januari 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Chrissy84, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    @Eleni: mooie wagen zeg!

@Essie: ik heb twee weken borstvoeding geprobeerd, maar toen overgestapt op de fles. Mijn bv kwam niet goed op gang (met kolven na 2 weken nog altijd maar in totaal 20cc) en Laurens is erg ongeduldig: kwam er na 3x zuigen nix dan was het gillen. Maar inderdaad komt bij bv de menstruatie wat later op gang. Ik zou het even navragen bij je huisarts ofzo mbt anticonceptie.
    De interieurverzorgster: ik heb er wel eens mee gepraat maar goed kende ik haar niet (heb in totaal 200 collega’s, dus….). Ze was wel een opvallend figuur met dreadlocks tot op haar billen, dus iedereen ‘kende’ haar wel….

@Djuke: zou je niet ook eens naar een osteopaat gaan? Ik herken je verhaal wel qua voeding. Zie mijn verhaaltje hieronder…

@Chevenne: een sprongetje met vijf weken…. Laurens is er aanstaande woensdag zeven. Zou natuurlijk toch kunnen… Kon hij het maar zeggen!

@Ankje: hoe veel pech kun je hebben met een verbouwing??? Grrrr… knap van je dat je hem hebt gebeld!!

@Suusefruus: niet normaal hoe jouw kindje slaapt!! Ben jaloers!! ;)Hahaha,:) ik vertel dit tegen Oscar, zegt hij heel sarcastisch en met een grote lach: “nou, dan kan dat kindje nu wel goed doorslapen, dat is geen garantie dat ze straks gaat studeren hoor!!” Hahaha, ik moest echt lachen op de manier waarop hij het zei, met zo’n jaloers-lachende blik!!

@Blaine: jij hebt er dus ook goed aan gedaan om met hem naar de osteopaat te gaan! Ben benieuwd hoe het zijslapertje bevalt.
    Laurens moest vanmiddag trouwens ook erg gillen bij de osteopaat. En hij leek zo klein in die grote handen van die man!!

@Kwek: haha, ‘oprommelen’, dat zeggen wij hier ook altijd. Opruimen en meteen weer rommel maken :D

@hier: vanmiddag naar de osteopaat geweest. Blijkt dat zijn rechterschouder vast zit en die was vrij moeilijk los te krijgen. Verder voelde de osteopaat spanning in zijn maag/darmkanaal. Hij denk dat Laurens last heeft van brandend maagzuur en daarom vaak halverwege zijn fles wegduwt (maar toch nog honger heeft) en zo moeilijk doet met eten (treuzelen e.d.). We hebben nu wat oefeningen meegekregen en moeten over twee weken terug. Inmiddels had de fysio gebeld en we kunnen donderdag terecht. De fysio vindt het een goed idee als we de osteopaat en de fysio combineren, en de osteopaat vond dit ook een goed idee.
    We hebben nu enkele oefeningen meegekregen.

Daarna zijn we nog heel even een boodschap gaan doen, thuis een flesje gegeven en toen heeft hij zelfs weer gelachen! Ik voel me ook hele erg opgelucht al heb ik nog geen echte reden hiervoor want hij kan door de behandeling ook juist een tijd onrustiger worden.
    Nu slaapt hij prinsheerlijk in ieder geval.

2. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Oh ja, en we hebben een kleine zomervakantie geboekt: in juli een weekje naar Landal op de Veluwe. We willen nog niet al te ver met Laurens gaan rijden en vinden het ook heerlijk om met een goed boek ergens op een bankje te zitten ;)
    We hebben onszelf wel getrakteerd op een 'Vip' Cottage met een sauna en zonnebankje erin :). Met een klein kindje ben je toch meer aan huis gebonden en als het slecht weer is hebben wij dan in ieder geval ook nog iets leuks ;)

3. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Suzanne klinkt heerlijk8)! Hopelijk helpen de oefeningen! Enne, het was meer nieuwsgierigheid, ik hoef nl helemaal geen bloedingen te krijgen met die pil, die heeft geen stopweek. Niet erg he:)?!

Kwek thee en bier gaan toch prima samen;)?! Succes! Leuk dat je je vakantie hebt geboekt, goed vooruitzicht:)!

Blaine succes met de oefeningen:)!!

Chevenne ok....sowieso hopen dat het het gewoon níet is! Lekker dat je gewandeld hebt, mooi weer ook daar8)?

CP: Veel van jullie kennen één of meer parken. Hebben jullie aanraders? Wij willen graag eind aug. een midweek gaan, maar geen idee welk park de leukste is!

4. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ik ga zo dadelijk teruglezen, maar ik moet gewoon even spammen!!!

Jeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    @ Hilli, Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat gaaf zeg, zie je wel nu hij beter te pas is komt het allemaal goed. Wat heerlijk om te zien, en spam er maar op los met zulke foto's. Hoe was het kraamfeest?

@ Suzanne, hier de fysio gehad vandaag en die ging ook even goed drukken en voelen, hij moest telkens wel huilen maar als ze dan even rust met hem nam zat hij uitgebreid naar haar te lachen erg vreemd dus. Gelukkig een zij dus niet van die grote handen vond het zo al moeilijk genoeg :).
    Wel erg fijn dat je het idee hebt dat je nu al resultaat merkt, ik hoop het voor jullie.

@ Kwek, inderdaad dan maar weer aan de druppels lijkt toch beter te werken. En ik hoop dat je wat aan het krampjes verhaal hebt altijd proberen waard denk ik dan.

@ Eleni, net vergten maar wat een gave kinderwagen heb je zeg, lijkt me voor hun ook erg gezellig. Mooie kleur ook.

@ Onrustig/ krampjes, had het er vrijdag nog met mijn vriendin over, die kids zijn al wat ouder dat Quinten het zo goed doet en gelukkig geen last heeft van krampjes en rotzooi en zij vertelde toen dat ze met 2 kindjes naar de voetreflexzone therapeut is geweest en dat dat zo goed geholpen had en de problemen een week later weg waren. Bij 1 kindje omdat die echt maanden heeft gehuild daar naar toe en gaf geen kik meer en bij de volgende wat sneller gegaan omdat die zoveel krampjes had en met 2 behandelingen over. Ik ben normaal niet zo van alternatieve geneeskunde maar dit is dus net 1 van de dingen waar ik me in kan vinden werkt met drukpunten. Dus dacht misschien iets voor de echt wanhopige moeders, het kan nooit kwaad en helpt het niet ach dan ben je een paar centen kwijt en een half uur tijd. Maarja wie weet helpt het. Zij heeft 4 kids en is dus met 2 geweest en met goed resultaat dus ach wie weet heeft er iemand baat bij.

@ Hier, de kleine ligt in bed, hij wilde dus echt niet liggen met zijn zijslaper schreeuwde moord en brand, dus een hele tijd (voor mijn doen) staan troosten en hij heeft zich er toch bij neer gelegd en is nu stil dus straks even kijken of hij goed is blijven liggen en anders nog even verleggen, hoop dat het wil en hij snel er aan went.

6. Nieks

Nieks Actief lid

2 jan 2009
    119
    0
    0
    Brabant
    @Sjees heerlijk een dagje voor jezelf. Ik heb dat ook 1 keer gedaan maar toen gingen we met een groepje naar de efteling. Heb toen wel een paar keer gebeld hoe het ging. Hoop dat de buikpijn snel verdwijnt.

@Ankje Je zou hem wel wat kunnen doen:x. Ben benieuwd of hij zich aan de afspraak houdt.

@Suusefruus wat een voorbeeldig meisje zeg. Heerlijk dat ze het zo goed doet. Wat betreft de prikjes daar heeft Lieke gelukkig niet zo lang last van gehad. Was wel blij dat mannetje mee was heb toch wel een traantje moeten laten. Wat een leuke foto een big smile:D

@werken ik ga 3 dagen in de week werken. Lieke gaat dan 1 dag naar mijn moeder en 2 dagen naar een gastouder. Moet over 2 weken alweer beginnen:(. Zie er toch wel tegenop. Het werk niet maar dat ik haar weg moet brengen het liefst neem ik haar mee.

@ Essie we zaten op de Kempervennen. Ja de neusspray heb ik al en heb vandaag ook meteen luuf gehaald hoop dat het nu zo over is (ik ben ook flink aan het snotteren). Wat betreft de parken vind ik vossenmeren en heiderbos de mooiste parken. Kempervennen waren we nog nooit geweest dus die maar eens gekozen.

@Kwek ja het echt zielig ze knort zo. Lekker Zuid-Frankrijk ik weet nog niet waar we heen gaan. Jullie tijd komt nog met het doorslapen hier ook nog zeker niet elke nacht hoor.

@Chevenne fijn dat je de 24ste al kan komen. Hoop dat ze nu iets kunnen doen dat je er vanaf bent.

@Blaine dat wordt een spannende nacht voor jullie dan. We horen het morgen wel. oei lees net dat hij het er niet mee eens was. Hopelijk blijft het nu stil.

@Suzanne wat fijn dat hij weer gelachen heeft dat is dan een hele opluchting he. Lekker even weg. Vind het altijd super om te gaan maar om dan weer naar huis te gaan vind ik ook niet erg.

@Hilli wat een super leuke foto! Hoe is je kraamfeest geweest? lekker verwent:D?

7. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Chevenne: Ik ben echt eens benieuwd wanneer het voor jullie allemaal eindelijk voorbij zal zijn ... Echt, dit kan toch niet blijven duren. Schrijf je vragen maar allemaal op zodat je er zeker geen vergeet!
    Mooie foto trouwens, zo schattig in haar badpakje :D
    Hopelijk is alles gewoon in orde!
    Aahja natuurlijk! Gefeliciteerd met je afstuderen! Zeer goed gedaan :D

@Butterlfy: Haha, geweldig! Ze vindt de speeltjes wel erg interessant! Zo actief kijkt Sam nog niet, hij is nog steeds erg verbaasd, of zo lijkt het toch. Enthousiasme, dat kent hij nog niet :)

@Ankje: Wat een fleurige foto :)
    Pfff wat een dikke zever allemaal. Jullie gaan zoooo blij zijn dat alles voorbij is en eindelijk van die stomme aannemer vanaf zijn...

@Mecha: Nog even doorzetten dus. Wat zal je blij zijn hé :) We krijgen toch wel wat foto's van het eindresultaat te zien hé :D

@Eleni: Dat is idd een super leuke kinderwagenbak. Lekker samen :D

@Ise: Sterkte meid. Hopelijk voel je je binnenkort beter!

@Tammetje: Ooh dat is goed, ik ben blij voor jullie dat het met Infacol en Difraxflesjes beter gaat. Hopelijk blijft het zo.

@Suzanne: Wat zielig voor Laurens :( Hopelijk kan de osteopaat jullie helpen.

@Essie: Ik vind er ook helemaal niets aan als Sam huilt hoor. Hij heeft het mss wel nodig, maar ik vind het alleen maar zielig. Zou zo gemakkelijk zijn, moesten we gewoon weten waarom ze huilen.
    Proficiat met zijn tweede vermaanddag!!

@Djuke: Heeft hij een tutje? Ik gebruik de difraxflessen, omdat Sam helemaal niet goed dronk met de aventflessen. Met Cinababy heb ik geen ervaring, dus daar kan ik je niet mee helpen.
    Ik hoop echt voor jullie dat er snel wat meer regelmaat komt. Zo blijft het niet draaglijk natuurlijk :(

@Suusefruus: Wat slaapt Sophie al goed door seg!
    Eerste prikjes zijn idd moeilijk. Ik heb op mijn tanden meten bijten om niet mee te huilen :)
    Mooie foto van Sophie!

@Kwek: Heerlijk, tot 1 juni. Ik zit gelukkig ook lang thuis ... tot 5 september :D Daarna ga ik ook voltijds werken.

@Blaine: Wat zielig dat zijn nekje vast zit :( Hopelijk werken de oefeningen.
    Sam slaapt al sinds dag 1 op zijn zij met zo'n kussen, maar de laatste dagen ligt hij heel vaak op zijn rug 's morgens ...

Hihi ik zag mijn eigen foto voorbij komen en ik kreeg er spontaan tranen van in mijn ogen.

Het kraamfeest was echt super. Het zaaltje dat we gehuurd hadden, was maar net groot genoeg :D Zoveel volk was er. Sam heeft echt veel cadeautjes gekregen :D Vooral veel kleertjes, maar allemaal rond maatje 68 - 74 tot zelfs 2 jaar. Dus hij moet nog een beetje groeien :)

8. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Kwek: Ja dat vragen ze bij ons ook. En we hebben een dochter…geen zoon hahahaha.
    Lekker joh….vakantie vieren in frankrijk! Lekkerrrrr.

Ik ga van fulltime naar partime. Ik ga waarschijnlijk 4 dagen werken, maar als het kan liever 3 dagen.

Blaine: Ja ik ga het hem ook vragen. Want hij zegt deze week weg te zijn hier…..dus…..leg dat maar op papier vast zou ik zeggen.

Suzanne: Wat fijn dat jullie nu weten wat er aan de hand is. Wel zielig hoor.
    Krijgen jullie het laatste deel van de fles er dan wel later in?

Naar welk park gaan jullie? Wij zijn erg vaak geweest naar Landal in de veluwe.

Hilli: Heeeeeey! Wat een leuke…..die foto is goud waard. Wat lijkt hij daar al wat ouder zeg!

Ik denk dat ik in huilen uit barst als het allemaal achter de rug is.

Wat gaaf zo’n feest zeg!

Nieks: Zou me niks verbazen als hij morgen weer een ander excuus heeft.

Ongesteld: Ja ja! Hier ook iemand die vandaag ongesteld is geworden.
    En wat heftig zeg! Zo erg heb ik het zelf nog nooit gehad (de bloeding na de bevalling dan niet mee gerekend he).

Krijg wel buik pijn zeg! Hopelijk is dat snel weg.

Hier: We hebben via de marktplaats een schommelstoel (elektrisch) gekocht. Hij zag er erg leuk uit en dat voor 45 euro!

Jonna er gelijk in gelegd (ze was al een uur al het jengelen), gelijk stil en ze keek rustig om haar heen.
    Nog geen 10 min. later......ze slaapt.
    Heerlijk ding!! :D

9. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Djuke, avent fles vind ik niet fijn, teveel lucht.. Ik gebruik difrax en dr brown. Dr brown vind ik de beste, maar difrax is zeker ook goed. Cinababy hielp bij mijn zoon niet, gebruik nu sab simplex en dochterlief heeft weinig last van krampjes.

Eleni, wat gezellig in die bak!!

Anke, wat een gedoe met die aannemer zeg. Kan hij het gewoon niet eens afmaken...!!!!!!!

Suzanne, wat een gave fietskar. En jeetje zeg, van die interieurverzorgster. Bah, wat een vreselijk verhaal.

Hilli,jaaaa! Mooi lachje hoor.. :)

Essie, "ze" zeggen dat cp heijderbos de mooiste is (zwager werkt bij cp).

Blaine, werkt het goed, zo'n kussen?

Vandaag de eerste prikjes.. Ging goed, ze heeft maar heel even gehuild. Ze is trouwens alweer 5140 gram en bijna 58 cm.
    Voel me zelf heel ietsje beter. Ben normaal niet zo met de kilo's bezig, maar afgelopen vrijdag feliciteerde de cursusleider me met mijn zwangerschap:x (ja, ik weet, er zit inderdaad nog een flinke buik, maar toch....). Daarnaast gaf de weegschaal extra kilo's aan en ik voel me sowieso al wat somber. Maar goed, het komt inderdaad wel..

10. Hilli, jeeeeey eindelijk, ik zei toch even geduld komt vanzelf. Super dat jullie kraamfeest zo geslaagd was. Kleertjes komen altijd van pas, scheelt weer straks. Wat heb jij lang vrij zeg, moet 2 april alweer beginnen.

Ankje, wat een uitvinding he die schommelstoel, ben er ook ontzettend blij mee. Julian is dan meestal ook erg rustig,hij is er pas één keer door in slaap gevallen.

Essie: ben zelf naar het Meerdal, Huttenheugte en Eemhof geweest en vond ze allemaal super. Meerdal heeft een erg groot subtropisch zwembad.

Nieks, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Jammer dat de kleine zo verkouden was en jullie iets minder geslapen hebben.

Blaine, dus er zit waarschijnlijk een blokkade. Manueel therapeut kan dat heel goed verhelpen. Kan me voorstellen dat Quinten even moet wennen om op zijn zij te liggen, vooral als hij dat niet gewend is.

Ise, aaah wat een grote meid zeg dat ze maar even gehuild heeft, ze is goed aangekomen. Wat ongelooflijk dom van die cursusleider, zoiets zeg je toch ook niet. Kan me voorstellen dat je er dan iets meer mee bezig bent. Ene oor in, andere oor uit, echt komt vanzelf wel dat die kilo's verdwijnen. Waar koop jij sab simplex? Julian heeft ook last van krampjes, gebruik nu infacol. Heb alleen het idee dat de krampjes van de nutriton komen, maar ja zonder lukt hier niet.

Suzanne, dus zijn rechterschouder zit vast, kan door de stuitligging komen, had julian ook. En trouwens brandend maagzuur heeft Julian ook, wacht nog op een telefoontje van de KA, wil graag dat ze iets voorschrijven. Leuk dat jullie op vakantie naar de Veluwe gaan, woon zelf op de Veluwe. Naar welk park gaan jullie?

Hier: Julian was vanmiddag wat huilerig, hij wou ook niet slapen. Merk gewoon dat hij oververmoeid is en dan helemaal niet in slaap komt. Nu ligt hij lekker in zijn eigen bedje en hebben mama en papa ook even rust.

11. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Jada, de ouders van mijn vriend wonen vlakbij duitsland, zij nemen de sab simplex mee. Maar als je googlet op sab simplex zie je de st joseph apotheek (dacht ik) daar kan je het bestellen.

Heb even voor je gekeken, ik lees hier op het forum vaak dat het daar besteld wordt en de verzendkosten zijn niet hoog, betaling na levering.
    St. Josef Apotheke - Sab Simplex

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Wat een klote opmerking zeg!
    Maar meis...je bent niet de enigste hoor. Hier nog 1.

Zei het volgens mij al eerder....je hebt iets moois op de wereld gezet....dus dan mag je een buikje overhouden hoor.

13. Dankje Ise, jammer dat je het niet in NL kan kopen, denk dat ik het maar ga bestellen, kan het altijd proberen en duur is het idd niet.

14. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Iedereen bedankt voor jullie lieve woorden.
    Ons meisje is vanmorgen helemaal onderzocht, ze ziet er gezond uit (gelukkig)
    Ze drinkt dus nog altijd heel weinig, vandaag komt ze aan een totaal 510cc terwijl ze met haar gewicht tussen de 750cc/900cc mag hebben.
    Haar bedje staat sinds vandaag ook bij ons op de kamer, helemaal tegen mijn idee van toen ik zwanger was maar nu vind ik alles goed als ze maar even slaapt en niet huilt. :)
    Ze doet het wel redelijk goed op Pepti voeding en we gaan daar dus ook mee door, we moeten het sinds vandaag toch weer gaan verdikken om het spugen te verminderen.
    Woensdagavond gaan we voor de 1e keer naar de osteopaat en ben heel erg benieuwd wat daar uit gaat komen.
    Maandag heb ik nog een gesprek met de huisarts over mijn gevoelens.
    De opa komt dan oppassen zodat ik alleen met de huisarts ben (zelfs mannetje is er niet bij)

@uitstapje: :D
    O ja wie wil mij op de hoogte houden van het uitstapje 3 Juli.
    Ga morgen een rode treinkaart kopen bij de Kruidvat.
    Heb er zin in maar vind het ook wel heel erg eng/spannend en hopelijk is ons meisje dan een vrolijke lache-bek.

Iedereen een dikke knuffel

15. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Is ook zo Anke, iets heel moois!!

O ja, het lijkt me leuk mee te gaan met het uitje, ik geloof niet dat we dan iets hebben.. (kan niet zo ver in de toekomst kijken :))

16. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Succes en sterkte Woops!

17. Woops, fijn dat ze er gezond uit ziet, ik hoop ook dat de osteopaat uitkomst biedt voor jullie. Sterkte!

Over het uitstapje: bij mij is nog een vraagteken, ivm verjaardag vriend, werk etc...Wil er wel graag bij zijn, maar net zoals Ise zegt, het is nog ver in de toekomst.

18. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Oei, wat is er veel geschreven! Hoop dat ik niemand oversla...
    Allereerst: wat een superfoto's!!! Wat hebben we toch mooie kindjes....

@Woops: naar dat je toch echt een PND hebt en heel goed dat je naar de HA gaat en hulp zoekt! Hopelijk klim je langzaamaan weer uit het dal en kan je genieten van je meisje...dikke knuf!

@Chevenne: meid meid toch....nog niet alles in orde? Ben benieuwd hoe de nacontrole gaat, gooi ALLES op tafel he? Dit had echt niet mogen gebeuren! Fijn dat je binnenkort al terecht kan voor het second opinion gesprek!
    Gefeliciteerd met je afstuderen!
    Ook fijn dat de ARBO achter je staat en je steunt. Dat geeft weer wat rust! Ook voor jou een dikke knuf!

@Mecha: fijn om te horen dat het goed met jullie gaat! Wel sneu he, die krampjes? Hopelijk heeft ze er snel minder last van!
    Nog 2 weken klussen en dan is je huis klaar? Lekker!

@Eleni: Leuk,zo'n nieuwe kinderwagenbak! Ben benieuwd naar de foto's! O, gaaaaaaaaffff!!
    Randstadrail is echt heel relaxed hoor! Ga nu regelmatig met een vriendin en kinderwagens naar Den Haag....makkelijk in en uit stappen! Zo kunnen we dan ook naar het uitje in Utrecht, misschien......als het een beetje in de buurt van het station is? Maar meer meiden willen met het OV komen, dus dat zal wel....
    Eerst met de Randstadrail naar station Zoetermeer en dan over op de trein...
    Ben benieuwd wat de KA zegt!

@Ise: naar dat je je zo somber voelt...hopelijk voel je je snel beter! Nou ja,wat een rare opmerking van die cursusleider?

@Blaine: leuk kraamcadeautje zeg! Zie dat je met Quinten bij de fysio bent geweest....en dat het hard nodig was! Hopelijk helpt het snel....

@Essie: fijn dat het schema zo lekker loopt! Drinkt Yordin dan ook de hele fles leeg?Lekker even uit eten geweest....gezellig! En fijn dat Yordin zich zo goed gedragen heeft.
    Gefeliciteerd met Yordin's 2e vermaanddag!
    Wij zijn in alle CP in Nederland en Belgie wel geweest, maar vind Heijderbos een van de leukste.

@Kareltje: fijn om van je te horen! Doe lekker rustig aan, wij gaan nergens heen! :)

@Ankje: kan me voorstellen dat je het idee hebt dat de aannemer steeds maar smoesjes verzint! Nu weer over die betaling....en ondertussen duurt het maar....
    Spannend zeg, 4 sollicitaties lopende!

@Suzanne: wat??? Iemand die je kent, is vermoord? Wat erg! Kende je haar goed?
    Naar dat Laurens zo onrustig is en dat je dan niet weet wat het precies is. Hopelijk kan de osteopaat helpen! O, zijn schoudertje vast? En problemen in zijn maag/darmen? Ach gossie....hopelijk helpen de oefeningen en de combi osteopaat/fysio snel!

@Djuke:wat naar dat Tristan niet lekker wil drinken,......Ik gebruik weer de Aventfles, want hier werkte de Difrax niet zo lekker, maar ga nu over op andere veoding dus moet weer even zoeken naar een goede fles/speen. Ik zal duimen dat het bij jou ook snel beter gaat en het doorslapen gaat beginnen!

@Nieks: fijn dat CP zo leuk was! Wel sneu dat ze verkouden was/is...

@Suusefruus: super dat het bij jullie zo lekker loopt zeg! O, ik zie dat Sophie ook vandaag haar 2e vermaanddag heeft....gefeliciteerd!

@Kwek: in NL hebben we maximaal 12 weken na de uitgerekende datum nog verlof he? Je meot minimaal 4 weken voor je uitgerekende datum met verlof gaan,....
    Ik moet officieel 29 maart weer beginnen met werken, maar ik neem (als het goed is) nog 3 weken onbetaald verlof...
    Ik werk trouwens 3 dagen: ma-di-wo en vind dat meer dan genoeg! Hoop dat ik de woensdag kan laten vallen als de oudste naar school gaat (in sept. 2011)

@Hilli: leuk dat het kraamfeest zo geslaagd was en jullie lekker verwend zijn!

Hier vandaag naar het CB geweest. Tessa weegt nu 5400 gram en is 58 cm lang! Gesprek gehad over het huilen (zeg maar krijsen) en we gaan nu Omneo gebruiken. Moeten wel even zoeken naar welke fles/speen we gaan gebruiken.
    Daarna de prikjes gehad en dat was even huilen, maar ging eigenlijk heel goed.
    Morgen ga ik langs mijn school en mijn klasjes om Tessa te showen!

19. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    jada: hier gebruik ik ook sab simplex voor jens. De eerste dag werd het erger veel krampen gehad maar de dag erna eigenlijk geen last meer van gehad. Heel soms nog een krampje maar die is veel minder heftig dan voorheen. EN het blijft dan ook maar bij 1 krampje. Echt super goed spul!
    En via internet bestellen is goedkoper dan in duistland halen. Heb de 1e keer via internet besteld en daarna zelf in duitsland gaan halen (wonen in nijmegen) en dat was gewoon 3 euro duurder dan via internet thuis laten bezorgen haha

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

mamanama,ik gebruik hier ook omneo en de fles van difrax met een 3 standenspeen erop,bevalt me erg goed!

Chevenne,wel heerlijk dat je meisje het zo goed doet!En heel goed dat je al een afspraak in dat andere zkh hebt gemaakt,hopelijk kunnen zij je gerust stellen

ise en jada,zal ik jullie wel op de lijst voor het uitje zetten??

woops,ik hou je wel op de hogte,sterkte met alles

blaine,goed dat de fysio jullie gaat helpen met die houding want daar kunnen die kleintjes flink last van hebben,als ik aylani nu vasthoud is het huilen en als ze stil op haar rug ligt dan is het goed,krom liggen enz doet haar dus duidelijk zeer,sneu he,omdat ze het nog niet zelf kunnen zeggen.
    Heb je trouwens nog gehoord of je papagaai het goed doet op zijn nieuwe plekje?

ik ga nu naar bed,en heb met alain afgesproken dat hij weer eens de voeding om 06 uur doet zodat ik echt weer even een lekkere lange ruk kan maken vannacht want voel me zoooooooo moe,het bad vanmiddag was trouwens heerlijk,morgen ga ik ook onder de zonnebank!
    Slaap lekker allemaal,knuffffffff

Deel Deze Pagina