Tammetje dit zijn goede berichten!! Fijn! Chevenne gaf die tip. Ik doe het niet want straks kom ik er niet meer vanaf....!! Lynd was het leuk met je vriendin? En vandaag alles gelukt met paspoorten!? Daar ook zulk lekker weer8)? Jada hoe heeft Julian geslapen?? Blaine misschien ff wennen voor hem? Was voor mij ook &^%#$* toen ik niet meer op m'n buik kon slapen ivm zwangerschap dus weet een btje hoe ie zich voelt
@Gewoon Sanne zo dat is nog eens een bericht. Ja het afbouwen gaat goed het is al flink terug genomen en hoop dat ik de ochtenden en avonden gewoon kan doen. Maar ben heel blij dat ik het heb kunnen doen. Lees hier genoeg problemen en bij mama's waar het niet bij lukt. Ik heb alleen de 1ste 2 weken flinke kloven gehad en 2 keer spruw en verder ging het eigenlijk zonder problemen. Jee wat geweldige nachten heb je en super leuke foto's super om haar te zien met haar duimpje in haar mond, Lieke neemt altijd haar vuistje. Ik zal ook weer eens wat foto's plaatsen altijd leuk. @Jada wat erg dat je dan graag wil en dat het niet gaat. Ik mag eigenlijk daar niet over klagen omdat het bij mij eigenlijk heel erg goed ging. Je moet er je inderdaad wel prettig bij voelen. @Mamanama ook al van die mooie foto's wat een mooie beebjes allemaal. Je zou die man toch wel wat kunnen doen:x. @Essie ik werk in een ruitersportwinkel. Aangezien mijn bazin boven de winkel woont zou het wel kunnen maar als ik met een klant bezig ben kan ik niet even gaan kolven en ik ken mezelf dan is het druk en ben ik zo bezig dat ik zo een paar uur verder ben. Ik merkte al aan de voeding als Lieke s'nachts langer door ging slapen dat ik haar overdag meer aan moest leggen. Daarbij heb ik een doorbetaalde pauze omdat er als er klanten binnen komen ik van het eten af moet. Dus naar huis rijden is geen optie anders had ik dat willen doen. Vind het zo moeilijk om die beslissing te nemen. Ben al aan het afbouwen en twijfel nog steeds. Het wel beter om alleen de ochtenden en avonden te doen. Wow witte lelies die zijn zoooooo mooi. @ Tammetje heerlijk een uurtje wandelen ben de deur niet uitgeweest vandaag met mijn loopneus. Morgen is mijn zusje jarig en ga lekker met de wandelwagen naar haar ze is de hele middag thuis. Hoop dat Jordi vannacht dan lekker doorslaapt. Lieke komt meestal ook nog 1 keer meestal tussen 04.00 en 05.00 Soms is het 07.00 a 08.00 uur. @Luna welkom wat een knap kereltje. Flink geshopt? @Ankje hoe is het gegaan vandaag met de verbouwing? @hier een lekkere middag gehad al mijn was gestreken en opgevouwen nog even met een vriendin gekletst die langs was gekomen. Mevrouw heeft gewoon geslapen van half 12 tot 3 uur toen maar wakker gaan maken om dat ik haar zelf zou voeden. Wil voorlopig de middagen ook nog zelf blijven doen. Dus nu 3 keer zelf overdag en 2 keer een fles en ja soms s'nachts nog
Mamanama, wat een idioot zeg, die postbode!! Ook een kerel.. zonder hersens iig. Essie, gaat wel vandaag, dank je, is zó goed als het zonnetje schijnt!! Met jou? Ik ben maar begonnen met sonja bakker gisteren, maar ik heb er best wel honger van.. En vrijdag heb ik een lunch, dan kraamvisite en dan een etentje, dus dan kan sonja al de pot op.. Ik vrees dat het niks wordt........ (zoals elke lijnpoging van mij, ik hou teveel van eten)
Nieks lees m'n vorige bericht nog eens? Ik bedoel dus niet kolven tijdens je werk maar toch volledige BV. Ise ja die zon maakt een hoop goed he!? Met mij gaat t goed hoor!!
hydrofielluiers, ik had er nog nooit van gehoord. Maar als het werkt dan wil ik het graag weten, dan ga ik me er ook mee inwikkelen. mamanama, wat een onbeschofte man van die felicitas doos. Je stond zeker helemaal perplex. Hier is de ketel weer gemaakt. Net terug van een rondje dorp, Sara ligt lekker te slapen in de wagen, dus heb haar er maar in laten liggen.
De rode treinkaart (Kruidvat) is in het bezit. 3 Juli, ik ben erbij. Marieke11 is er ook bij, wij zullen weer samen reizen. Sjees jij houd me op de hoogte als ik eens over het uitstapje heen lees, want ik lees eigenlijk niet en kom alleen maar mijn tekst type.
Essie ja snapte dat wel maar is geen optie ik kan dan niet weg en de mogelijkheid dat Lieke naar de winkel komt is er ook niet. En de hele dag niet voeden zal niet gaan aangezien ik s'nachts eigenlijk lieke wakker zou moeten maken op voldoende voeding te houden. Als ze dan langer doorslaapt zal ik over de gehele dag wat meer aanmoeten leggen omdat anders de voeding terug loopt.
Ok, ik bedoelde idd de hele dag niet kolven (onder werktijd dan, is toch 8 uur, incl. reistijd miss 8,5?) maar je hebt dus niet genoeg productie.
Ja goed en slecht. Maar op zich wel oke. Ze wilde vanaf 04:00 niet meer slapen en mannetje is met haar naar beneden gegaan. Heb vanmorgen gaan wandelen om ze stil te krijgen en dat is gelukt, ze heeft 2 uur in de wandelwagenbak geslapen. Nu slaapt ze in der eigen bedje op onze kamer en hopelijk blijft het nog 1,5 uur stil want dan mag ze de fles weer hebben. Ze eet nu gemiddelt om de 3 uur, soms wat eerder maar 3 uur lijkt nu wel een soort van ritme te zijn. Afkloppen natuurlijk, kan zomaar omslaan. Morgenavond naar de Osteopaat en ben benieuwd wat zij mij te vertellen heeft.
Ise ja is echt een super fijn ding. Lieke vind het ook helemaal geweldig. Heb ook een wippertje maar dat gebruik ik in de badkamer als ik alleen met haar heb gedoucht.
Essie ja en ik werk dan maar 7 uur op een dag (begin om 11 uur en dan tot 6 luxe he) Maar heb dan inderdaad niet genoeg voeding (jammer genoeg anders wat dat zeker een optie geworden)
@ Mamanama: aahhhh . Ook lieve fotos. @ Nieks: gefeliciteerd met je zusje. @ Ise: die kilos komen vast nog wel meid. Zon kleintje vergt ook al veel energie @ Woops: succes bij de osteopaat morgen. @ Hier: nog een foto om het echt af te leren. Had al een hele poos terug beloofd die te plaatsen. Is de foto die we gebruikt hebben voor het geboortekaartje: (als het zo lukt, wat hij is te groot om er er bij te plakken)
Nieks,ja het is best nog wel koud buiten,ik heb het uiteindelijk vandaag toch niet gedaan,wel de hogedruk opgehaald,maar misschien morgen Mamanama,oh wat knap,naar corfu!maar hoe moet dat met fles enz in het vliegtuig,je mag toch geen vloeibare dingen en eten enz meenemen?? Lijkt me wel een heerlijk vooruitzicht hoor! Essie,wat een fijn nieuws,heerlijk als je weet dat je een vast contract hebt gekregen! Luna welkom hier!wat een prachtfoto,echt een kanjer hoor Gewoon Sanne,dat lijkt er dus op dat de kleine echt door gaat slaepn snachts heerlijk hoor,volgens mij zijn er steeds meer die langer slapen nu,aylani zit weer tegen een sprongetje aan en ik had al gelezen dat ze dan de voedingen en slaapritme weer in de war gaan gooien,daar begon ze vannacht al mee,maar lijkt me wel een leuk sprongetje want hierna zeggen ze dat ze soms al helemaal kunnen gaan omdraaien en ze leren in ene heel veel,gaan bewust speeltjes pakken enz .dat oei ik groei boek is echt enorm handig zeg! Heerlijke spam trouwens,vind die fotos allemaal zo geweldig! Mamanama,ja dan had je de fles goed en ze gaan ook steeds sneller drinken,aylani heeft hem ook in 10 minuten leeg,dus lijkt me prima! Bedankt voor de reactie mbt de vakanties,als ik het zo lees is het dus best te doen met een kleintje de hort op Essie,ja dat zou wel een leuke nieuwe carriere move zijn,ik ben hard op zoek naar iets anders dus wie weet .8) Ise,moest echt lachen om je Sonja verhaal,lijnen daar ben ik dus echt niet goed in,houd veel te veel van lekker(en veel) eten,hahhaha Wat is een doomoo???? Nienke,gelukkig doet je ketel het weer,want nu zonder zitten is echt geen lolletje zeg Woops,hartstikke goed,kaart in de pocket! Ik houd je wel op de hoogte Wij hadden vandaag ook wat,we liepen even in de stad om een nieuw jasje(maat 68) te kopen voor Aylani en ik wilde nog even vlug een kroketje halen bij de snackbar,staan we daar te wachten hoor ik in ene toch een spuitbroek bij A,ik dacht moet haar toch echt vlug verschonen want zou nog een half uurtje duren eer we weer goed en wel thuis waren,dus daar op een tafeltje gelegd(schaamde me dood) want ze hadden natuurlijk geen verschoon dingetje daar,maar mevrouw zat al van de broek tot de nek in de poep,ik moest haar dus helemaal uitkleden daar en die romper uittrekken waardoor vervolgens dr haar ook nog eens onder de poep zat,wat een verschrikking zeg! En dan heb ik dus dr broek meteen nadat ik t hoorde verschoont,ik ga toch nog wel eens aan die arts vragen of dat wel normaal is,want ze heeft dus echt 3-7 spuitluiers op een dag,en ben regelmatig alle kleertjes aan t verschonen,ik ben dus goed gestraft voor mijn kroketje gheheehhehe.
Sjees mmm de zon dag er zo lekker uit maar dat was dan alleen bedrog. Vanavond even naar schoonbroer ze hebben een nieuw huis gekocht en zitten er inmiddels in. Een doomoo is een zitzak ik zal morgen even een foto maken en plaatsen.
Nieks, ik vindt zo'n Doomoo ook super, zag deze laatst ook ergens in staan, toen had ik het nog niet eerder gezien. Lekker hoor dat je meisje s'middags zo lang slaapt, dat lukt me niet met Julian Essie, Julian heeft vanmorgen tot 06.30 geslapen. Yordin heeft best een goed ritme, om de 3 a 4 uur is toch prima. Woops, succes morgen, ik hoop dat er wat uitkomt. Ise, succes met Sonja bakker en je mag af en toe best een SAS dag hebben. En als het niet lukt, je probeert het in ieder geval. Sjees, kan me voorstellen dat het voor jullie niet zo leuk was. Heb een beeld voor me en moet er wel een beetje om lachen.