Januari 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Chrissy84, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Sorry dat ik even zo ego doe.....

Ik heb toch even gezocht op kenmerken van een koemelkallergie. "Verborgen" kenmerken kunnen zijn: niezen (doet hij veel), slijm in neus/keel (heeft hij als sinds zijn geboorte, ik dacht dat dit normaal was....) en pukkeltjes... Dit heeft hij allemaal wél.
    Daarbij is Oscar allergisch voor van alles en nog wat, dus de kans is daarmee ook groter.

Niet dat ik zo iemand ben die meteen denkt dat mijn kind iets heeft, maar ja, je vraagt je bij zijn eetgedrag toch van alles af....

Hier zijn toch meer kindjes met een koemelkallergie? Wat voor klachten hadden zij?

2. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Hoe vaak niest hij?

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Hoi Allemaal!

Ik heb alweer 2 dagen niet meegelezen.
    Jonna was eergisteren ontzettend huilerig. Ze was ook die dag 13 uur wakker! :$ Soms even een kwartiertje in slaap, maar dat was het dan ook.
    Gelukkig sliep ze die nacht wel 8 uur. :D

Gisteren had ze een hang-dagje. En vandaag is ze weer een beetje aan het jengelen, maar ze is ook flink aan het lachen.
    Ook maakt ze soms een geluidje bij het lachje! Zo lief.

Gisteren stond ik helemaal verbaasd. Ze rold zich om van haar rug tot op haar zij! :$ Echt snel.
    We moeten nu echt gaan oppassen.

Tja...en de verbouwing......:x
    Denk dat die smile al genoeg zegt.
    Ik praat er liever ook nu niet over, ik wacht het wel af deze week.
    Want ik loop momenteel echt op mijn tenen en sta op het punt om overspannen te raken. Dus even rustig aan doen.

Tot mijn verbazing belde mijn werk mij op. Ze willen dinsdag langs komen :$ Dat ik dat nog mag meemaken zeg!

Zo nu ga ik even bij lezen, want Jonna ligt nu even te slapen (athans hopelijk valt ze zo in slaap).

4. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Luna86, 25 min. Is wel netjes, maar als ze er overdag zo lang over doet, doet ze er ’s nachts alleen maar langer over.

Blaine, hoe heeft het uitgepakt om de laatste fles te missen?

Jada1984, onze kleine meid slaapt overdag ook niet in haar bed, dat vertikt ze gewoon. Ze wil in de box wel af en toe slapen. Over het algemeen is ze veel wakker overdag.

Gina82, vanaf welke leeftijd mag je rijstebloem gebruiken?

Belle1978, lekker zeg dat het uit eten gaan zo goed ging.

Hier, Vannacht een goede nacht gehad. Om 23:30 de laatste fles gegeven. Om 04:00 was Sara wakker, nog even de speen gegeven en toen is ze weer in slaap gevallen en kwam ze pas om 06:00.

Wat betreft de ontlasting zijn we nog niet helemaal tevreden. Vanochtend wel weer een poepluier, wat al een stuk sneller is dan voorheen, maar nu was de ontlasting weer zo hard, leken net keutels. Zat zelfs een beetje bloed aan. Friso lijn maar gebeld die zeiden dat het de gewenning aan de voeding kan zijn. Ook het cb gebeld die bellen me terug. Ben benieuwd.
    Nu gebruiken wij ook infacol, volgens djuke kan de ontlasting daar harder van worden. Dus denk dat ik daar ook even mee ga stoppen, kijken of het helpt.

Vanmiddag op nacontrole bij de vk en zo even boodschapjes doen.

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    @ Woops, hoop dat de behandelingen snel helpen.

@ Belle, wat lekker zeg uit eten geweest en dat F zo rustig was.

@ Ise, heerlijk hoor zo'n sasdag :D, geniet er lekker van.

@ Suzanne, wat balen dat het toch ineens weer minder gaat, had de indruk dat het net de goede kant op ging of heb ik dat zo verkeerd? Hopen dat de andere voeding helpt.

@ Ankje, ooh lief zeg geluidjes bij het lachen zo leuk is dat. En wat een gezeur dus nog steeds met de verbouwing, balen zeg en je moet je niet overspannen laten worden hoor, het komt vast goed.
    Knuffel voor jou.

@ Jada, mijn woonplaats kun je toch ook op de hyves zien ;).
    En ja de trein waar ik mee ga komt door Apeldoorn dus dat klinkt gezellig.

@ Hier, Ik ben zo mega trots op ons mannetje :). Gisteravond lag hij tegen 20.00 in zijn bedje en had hem extra voeding gedaan omdat hij zo moeilijk wakker wilde worden voor de laatste voeding de laatste dagen en dus wilde proberen hem te laten liggen en wat denk je vanochtend om 7.17 meldde hij zich weer, heeft echt geen kik gegeven en lag zelfs nog in zijn zijslappkussen op zijn linkerzij. Ben dus helemaal trots op ons mannetje zo goed lang geslapen. Vandaag dus weer een poging doen, maar komt vast goed.
    Verder belde vanochtend zijn fysiotherapeute nog ze wilde toch even horen hoe het met hem ging want het zat haar niet lekker dat hij zo had moeten huilen tijdens de behandeling en dat we toch maar even naar haar collega moesten gaan, met de excusses erbij dat de manueel niet aan huis komt maar wij daar dus heen moeten. Ach geen probleem vind ik dat als het moet rij ik voor hem naar amsterdam ;). Dus hebben nu al een afspraak staan voor dinsdagmiddag eens zien wat hij zegt en daarna weer een afspraak bij haar maken.
    Morgen zijn de foto's klaar dus ga ik foto's kijken ben benieuwd hoe ze geworden zijn.

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Nieks: Het is erg vervelend dat je voor de winkel je BV moet afbouwen, maar wat jezelf ook al aangeeft is dat het niet anders kan.
    Maar je hebt je kleine gelukkig al een aantal weken kunnen voeden.

Misschien een tip. Vraag je VK hoe je het beste kunt afbouwen, want je hebt anders kans op ontsteking als je dat niet goed doet.

Succes ermee!

Lynd: Jij hebt het dus ook druk gehad met jullie kleintje. Hopelijk gaat het nu wat beter ’s nachts.

Nienke: Ik neem aan dat de ontlasting dik is en dat ze daarom moeite ermee heeft?
    Wij gebruiken dan Roosvice Laxo. 2 theelepels van roosvice en 2 theelepel water. Dat in de speen (van de fles) doen en geven.
    Na 1 a 2 dagen moet het dunner worden.

Wij hebben Jonna dat 3x gegeven over 2 dagen verspreid en dat ging goed.

Suzanne: Sjees en ik komen daar net vandaan hahahaha. Jeroen en ik zijn al 5x bij de Miggelenberg geweest. Dat blijft onze Favoriete park hoor.

Essie: Gefeliciteerd

Luna: Gezellig! Welkom!

Blaine: Bedankt!

7. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ik schat zo'n 7x per dag en dan steeds tussen de 2 tot soms wel 6 keer achter elkaar.
    We dachten eerst dat hij niet tegen wol kon (wollen truien van ons), maar als we die weglaten niest hij nog steeds.

8. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Een foto van zijn uitslag. Het is vandaag erger dan gisteren. Is dit baby-acne?
    Het zit ook in zijn hals.
    Je ziet het op de foto niet zo goed.

Bekijk bijlage 57782

9. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai ladies,

Was ik ook weer een keer.

Infacol: Tja, weet niet zeker of Tristan daar echt verstopt van raakte. Maar ik ben er op vrijdag mee begonnen en het hele weekend liep niet lekker. Maandag was een ramp. Hij heeft aan een stuk door gejammerd. Dus gestopt met Infacol en tadaaaaaaaa: dikke poepluier met mooie poep ipv de stopverf die hij ineens in het weekend had.

Chevenne: mij lijkt het wel leuk om wat af te spreken maar wij samen met mijn familie dus ik kan niet zomaar wat afspreken, snap je. Zal even overleggen.

Woops: hopen dat de Osteo gaat helpen. Hoe gaat het verder met jou?

Suzanne: wat jij schrijft, klinkt mij heel bekend in de oren. Tristan kan ook zo moeilijk doen. Ik krijg er met moeite 80cc in en een uur later heeft ie natuurlijk weer honger. Van de HA moest ik overstappen naar Friso Standaard (hij had Friso hypo allergeen) en stoppen met de BV (hij kreeg ongeveer de helft van de voedingen bv).
    Tristan is nu wel rustiger geworden. KMA wilde onze ha niet aan. Dus ik ben heel benieuwd of het er bij Laurens uit gaat komen.

Verder: dinsdag dus naar de Ha geweest en het gaat nu wel beter. Van het cb heb ik de tip gekregen om toch echt 3 uur tussen de voedingen aan te houden, ondanks dat Tristan eigenlijk te weinig op heeft. Want het maagje moet ook wennen aan de 140cc. Als ik telkens tussendoor blijf voeden, krijgt hij natuurlijk nooit de normale voeding weg.
    Verder wil Tristan nog steeds het liefste bij me zijn. Zit nu ook weer in de babybjorn te slapen. :)
    Vanmorgen ben ik gaan kennismaken met een potentiële gastouder en het klikte heel leuk! Gelukkig maar!
    Dan nog ander pijnlijk nieuws: mijn borst is ontstoken. Pijn!!!! :(

10. Djuke

Djuke Bekend lid

Nou, Tristan heeft dus exact dezelfde uitslag. Ben er vorige week voor naar de huisartsenpost geweest. Die vonden het niet zorgelijk. Vet houden was het advies. Nu begint het idd wel wat minder te worden.
    Moeilijk he! Ik begrijp precies wat je bedoelt, heb hetzelfde met Tris.
    Ik denk dat ik ook naar Osteopaat ga. Ben jij daar al geweest?

11. Hey meiden

Ankje, dikke knuffel meid, zit jullie ook niet mee.

Nienke, dus ook een wakker meisje. Julian heeft vandaag 1 uur in zijn eigen bedje geslapen overdag, zit nu heerlijk in zijn schommelstoeltje. Ik zou het bloed in de ontlasting even goed in de gaten houden, want lijkt mij niet goed!

Ingrid, haha dan zit je idd op de route, mocht ik mee gaan, kunnen we gezellig samen treinen. Wat goed van Quinten zeg, zo lang slapen, super!!

Suzanne: bij Julian twijfel ik nog steeds over koemelkallergie. Maar je kan altijd proberen om over te stappen op andere voeding, zelf gebruik ik nutrilon pepti. Is wel behoorlijk prijzig. Ook bij mijn vriend komen allergien voor. Julian niest trouwens ook wel een keer of 6 per dag en reflux kan ook van de koemelkallergie komen.

Ise, fijn dat je snoepbehoefte minder is enne een SAS dag me he!

Woops, ik hoop dat je snel weer een vrolijk meisje hebt!

Essie, ik denk dat het ook een kwestie van doorzetten is. Hij heeft vandaag een uurtje in zijn bedje geslapen, vind ik alweer een record. Hij lag zelfs wakker in zijn bedje en huilde helemaal niet.

Over ontlasting: hier 1 a 2x per dag en dan meestal ook een flinke luier vol.

Hier: weinig nieuws. Julian heeft vanmorgen tot 06.30 geslapen. Alleen rond 10 uur was hij ontroostbaar aan het huilen, zeker wel 30 minuten en kreeg hem maar niet stil. Hij had last van het zuur (reflux), arm mannetje!!

12. Djuke, even wat over de KMA, huisartsen willen daar bijna nooit aan, alleen komt het heel veel voor bij baby's. Dus doe wat je hard je ingeeft. En vraag anders om dvw naar de kinderarts. En wat pijnlijk dat je borst ontstoken is, heb je al iets tegen de borstontsteking.

13. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.214
    1.278
    113
    Centrum België
    @ Woops: hopelijk hebben jullie hiermee een doorbraak bereikt!

@ Djuke: auch, een ontstoken borst… Gelukkig klikte het met de gastouder – dan laat je je kleintje met een iets geruster hart achter hé!

@ Ise: veel sterkte met Sonja! Ik begin vanaf volgende week met Infraligne (soort Bodystyling, weet niet hoe het in NL heet). 30 min oefeningen doen in een zweetcabine. Elisa gaat mee, hoop dat ze het wat rustig houdt 8)

Verstopping: E krijgt een mix van BV en FV (70 – 30 ong) maar ze krijgt toch dagelijks wat luiers vol! “Geel en zacht” ohh jaaa! Ruiken:l ooohhh jaaaa!
    Het is wel aan het minderen, vooral ’s nachts durft ze overslagen, maar da’s naar het schijnt normaal…

Tip van de poepluier: weet ook niet meer van wie, maar heb er gisteren ook al gebruik van gemaakt! :D Thanx!

Hier: vanavond ga ik op restaurant met de afdeling – uitgesteld kerstdiner. Ze hebben het speciaal voor mij uitgesteld. Wil dus zeggen dat papa de hele avond op haar moet letten, maar hij heeft al versterking gevraagd van een vriendin die ook komt J Heb toch maar voor de zekerheid al extra kleertjes klaargelegd en het badje is ook al achter de rug!

Slapen overdag is trouwens een drama: amper 2 à 3 uur op een dag. De nachten beginnen ook onrustig te worden. Hoewel ze nog nooit 1 schreeuw gelaten heeft in haar bedje, is het nu de hele nacht grommen, kreunen en graaien met haar armpjes. Nu slaapt ze al een dik uur (absoluut record voor deze week), maar zodadelijk komt er iemand langs van het CB, dus wordt ze sowiso wakker L

14. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Ben ik weer een keer. Sorry kan het gewoon allemaal niet bijhouden zoveel als jullie kletsen haha
    Hier heb ik het even erg druk gehad. Met solliciteren enz.
    Heb afgelopen zaterdag een solli gesprek gehad in een leuke babyspeciaalzaak. EN heb afgelopen dinsdag en aanstaande zaterdag inwerkdagen. En als die geod bevallen ben ik aangenomen! Echt helemaal super het is zo'n leuk werk!!!

Ik had jullie al verteld dat ik was aangenomen als bemiddelingsmedewerster gastouderopvang maar dat was nog te weinig uren en dit kan ik mooi combineren! Dus ben helemaal blij!

Vanmorgen ben ik met Jens naar de cursus babymassage geweest. Dit doen we met het clubje moeders waar ik de cursus zwangerschapsbegeleiding en nu fit na de bevalling mee heb gedaan en doe. Zo leuk om dan de kindjes bij die moeders te zien! Echt genieten. Jens vond het erg genieten en is na zijn fles als een blok in slaap gevallen.

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

Kwek,jij zit nu ook in de 'sprongetjes 'periode dus dat kan goed het slapen verklaren.

Poep. jemig 1 x per week poep,wauw wenste dat ik dat eens mocht meemaken,gisteren hebben we 3 keer de kleren helemaal moeten verwisselen:$,ivm met een poeplawine.

ank,komt goed,niet overspannen worden,dan bel je mij maar op en schreeuw je maar even de oren van mijn hoofd af ofzo:D,en vanavond gaan we lekker grillen!!Ik ga zometeen de salade maken,want A slaapt,joehoeeeee

Vandaag is A voor het eerst naar de kdv geweest,ze is heel zoet geweest,heeft zelfs 2 x een half uur geslapen:$;),en ook daar hebben ze zich verbaasd over de mooie poepluiers(vooral de hoeveelheid:D)ik heb haar net opgehaald even lekker met haar geknuffeld,in de box gelegd maar ze ging meteen met de oogjes knipperen,dus in de kinderwagenbak gelegd,en ja hoor......slaapt,lang leve het kdv!
    Ik moet er wel bij zeggen dat ze vannacht om 4 uur wakker werd en absoluut niet meer van plan was om te slapen terwijlk ze er pas om 23 uur inging gister omdat ze ook niet wilde slapen,dus ze heeft wat in te halen,maar ik ben blij!

16. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Ankje, bedankt voor de tip. Als het aanhoudt ga ik dat zeker proberen.

Djuke, vervelend zeg dat je een borstontsteking hebt. Kan inderdaad behoorlijk pijnlijk zijn.
    Wel jammer dat je met de bv moet stoppen van de HA, aan de andere kant geeft het je misschien iets meer rust.

Jada1984, Houdt de ontlasting zeker in de gaten, hoop dat het gewenning is aan de voeding. Vervelend hè als je kleine aan het huilen is en je niet weet wat er aan de hand is. We hebben zeker een wakker meisje, gelukkig slaapt ze ’s nachts wel.

Net even het dorp in geweest om weer een setje nieuwe spenen aan te schaffen. Hoop dat er nu wel een goede speen bij zit. Heb alles al klaar staan om straks te gaan proberen wat het beste gaat.

17. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    sjees: fijn dat ze het zo goed heeft gedaan op het kdv. Toch altijd even spannend vind je niet? Lekker dat ze nu zo moe is kun je even iets voor jezelf doen.

18. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Hoi, wat wordt er hier veel gekletst zeg; ik kan het echt niet bijhouden! Even snel een paar reacties.

Kinderopvang en werken: waw, wat gaat de tijd snel zeg dat sommigen alweer aan het werk moeten en de kindjes naar kdv. Aylani al geweest, jemig! Wat fijn dat het goed ging Sjees!
    Zelf heb ik nog bevallingsverlof tot 14 april, daarna borstvoedingsverlof tot 1 juni en dan 3 maanden ouderschapsverlof. BV-verlof is onbetaald, ouderschapsverlof krijg je een kleine uitkering. Wij hebben pas plaats in kdv vanaf september dus ik moest sowieso al dat verlof nemen maar ik zou het anders ook gedaan hebben want met ons oudste dochtertje ben ik ook 9 maanden thuis geweest.

Fruithapjes: bij ons zit er aan beide kanten allergie (eczeem vooral) en onze kindjes hebben dus 1 op de 3 kans om ook allergie te ontwikkelen. Daarom zou ik nu graag 6 maanden uitsluitend BV geven. Bij de oudste is dat niet gelukt omdat ze heel veel reflux had en men adviseerde toen om met 5 maanden toch met groentehapjes te beginnen. Maar ik denk dat M nog een gevoeliger huidje heeft en dus zou ik nu graag langer wachten met hapjes.

Doorslapen: gisteren heeft M een keer 5 uur lang geslapen! Vannacht wel weer korter.

Hier ook borstvoeding op verzoek en dus is het moeilijk te zeggen hoeveel voedingen ik nu precies geef per dag, maar gemiddeld 6 à 7 denk ik.

Slapen overdag gaat goed, maar dan wel in haar berenpak (dat eigenlijk bedoeld is om naar buiten te gaan) en in de kinderwagen. In het wiegje is ze zo weer wakker.

Helaas is de lage rugpijn hier in alle hevigheid terug. Het is sinds ik de turnoefeningen van de fysiotherapeute doe. Zij zegt dat het niet door die oefeningen kan komen maar dat geloof ik dus niet.

Hoe zit dat bij jullie met kraamvisite? Zijn de meesten al geweest of verwachten jullie nog veel visite? Hier hebben de meesten precies lang gewacht om te komen en we zijn er nog steeds niet doorheen.

19. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Was toch niet zo actief hier gisteren en eergisteren: heb mijn NLse én Hongaarse belastingformulieren ingevuld... poehee! Maar 't zit erop. Iemand controleert nog mijn Hongaarse en dan kunnen ze alletwee de deur uit, gelukkig!

Lees veel over poepluiers, nou, hier ook! Jakob poept niet meer elke keer, maar hij loopt wel vaker over met zijn spuitpoep :D Mecha, nogmaals bedankt voor de sunlight tip, de vlekken gaan er goed uit, eindelijk!

Mecha, lekker dat Jazzley zo goed groeit. Ritme overdag hebben we ook nog niet echt, hoor. Er is in elk geval geen vaste tijd dat hij slaapt overdag, dus hij ligt de hele dag gewoon in de box, meestal wakker, maar soms een hazenslaapje. Je bent wel druk zeg, verbouwen, zorgen voor je kindje, koken voor je moeder...! Let je wel een beetje op jezelf!

Belle, heerlijk he, even er weer uit, lekker eten in een restaurant! Fijn dat het zo goed ging met F! Kolf je trouwens elke keer na BV?

Voeden op verzoek is hier ook in beperkte mate, hij krijgt natuurlijk zodra hij honger heeft, maar we zorgen er wel voor dat hij veel/genoeg binnenkrijgt per keer (wegen en bijvoeden met FV). Vaker aanleggen trekken mijn tepels helaas nog steeds niet, maar zo kolf ik tussendoor nog wel eens en gaat het best aardig allemaal. VAndaag weer een rotproductie van melk (na een half uur drinken 40 ml, 3 uur later 50 ml.), maar zó weinig is maar zelden. Normaal zo'n 90 per borst en dan bijvoeden.

Suzanne, wat rot dat het niet zo goed gaat met voeden! 7x per dag niezen vind ik niet zo veel, hoor, Jakob doet dat ook wel (maar heeft verder niet echt klachten, wel wat reflux, maar niet zo erg). Heb ook wijkverpleegkundige gevraagd, en die zei ook dat veel niezen heel normaal was bij kleintjes, dat is de manier om stofjes uit neus te krijgen (en neus snuiten kunnen ze natuurlijk niet). Zulk soort pukkeltjes had Jakob ook maar zijn inmiddels weg. Hoop dus dat Laurens geen kma heeft, en iemand wat zinnigs kan zeggen over waarom hij zo moeilijk eet. Dit is voor jullie natuurlijk ook niet leuk!

Djuke, wat fijn dat het klikt met de gastouder, heel belangrijk! Balen dat je borst ontstoken is, wat moet je ertegen doen, kolven?
    En hoe gaat het vandaag met jou?

Jada, lekkere nacht, hoor! :)

Marleentje, heerlijk dat je mag proefdraaien in de babyspeciaalzaak! Leuk hoor, zeker nu je zelf zo'n kleintje hebt! Hoe is het eigenlijk met de bult van Jens? Heb ik dat gemist?

Sjees, super dat het kdv een succes was! Hoe vaak zal ze gaan? En betekent dat, dat je weer aan de slag gaat over niet al te lange tijd?

Zo 'raar' om te lezen dat jullie je weer voorbereiden op het terug naar werk gaan. Hier heb je standaard 24 weken kraamverlof, maar het eerste hele jaar kan je sowieso nog met een redelijk percentage van je salaris thuiszitten (niet dat dat absoluut veel is), en daarna nog eens 2 jaar tegen erg weinig geld. Niet dat ik drie jaar thuis zal zitten (bovendien zijn we tegen die tijd waarschijnlijk allang weer terug in Duitsland), maar toch hoef ik er voorlopig nog niet aan te denken. Ik ben er dus helemaal nog niet mee bezig!

Jakob is de afgelopen 8 dagen weer 270 gram aangekomen, groeit nu dus lekker. Hij drinkt dan ook erg veel. Vanmiddag nogmaals naar arts (ik hoop gelijk twee maanden controle en prikjes), en hoop dat het daarna wat relaxter wordt met wegen.

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    lynd: We moeten morgen met Jens naar de KA voro die bult hoop dat ze wat weten want wil nu toch eigenlijk weleens weten wat die bult is. Ik zal het morgen middag hier neerzetten als ik meer weet.
    Lekker dat je nog zo lang thuis mag blijven. Hier loopt mijn verlof officieel 5 april af dus we hebben nog even om te genieten.

Deel Deze Pagina