Afgelopen nacht is ons meisje om 01:00 / 03:30 / 06:00 gekomen. Dus nachtrust........... wat is dat? Slaap lekker Sjees.
wilde jullie nog even iets grappigs laten zien,maar het schijnt wel echt te werken,zo kun je zien waarom je kind huilt! Er zijn een aantal decembermama's die hem gebruiken,vond het wel leuk om neer te zetten hier... Waarom huilt mijn baby
hoi hoi, Heb niet teruggelezen. Zijn pas net thuis. We zijn namelijk vanavond bij mijn schoonmoeder blijven eten en vanavond nog nieuw tapijt voor haar gaan uitkiezen. De uitslag van de KA was dat Jens een bloeding heeft gehad bij/naast de spier in zijn hals dit komt waarschijnlijk door de hele zware bevalling van mij. Waardoor die spier nu verdikt is soort kneuzing die bij een kleine inspanning weer opzet. We moeten nu naar een kinderfysiotherapeute en daar heel consequent gaan oefenen om die spier weer sterker te krijgen en een voorkeurshouding te gaan voorkomen. Mocht dit niet voldoende helpen dan moet Jens geopereerd worden maar dan pas als hij 2 a 3 jaar oud is. Dan zetten ze een sneetje in die spier. We moeten zowiezo 19 april terug komen op controle bij de KA. We weten nu dus eindelijk wat het is en kunnen er iets mee gaan doen. Nu maar hopen dat een operatie ons bespaard blijft! Morgen moet ik een dagje werken. En zondag eerst komt er nog kraamvisite en daarna naar de verjaardag van mijn moeder. Maandag ochtend op nacontrole bij de vk. Dus denk dat ik maandag middag pas weer tijd heb om te reageren. Misschien kom ik wel nog even kijken om te lezen maar meer niet denk ik.
Marleen jeetje! Hopelijk helpt de fysio! Sterkte met hem!! Blaine heerlijk dat het zo goed gaat8)! Ankje ongelofeloos:x:x:x.... Jada ja! De x-adventure! Heb jij ook he? Weet jij het Enne, je tv-avondje lekker geweest? Suzanne hoe gaat het met de spenen? Zet hem op morgen!! Hilli goed te lezen dat het wat beter gaat8)! Lynd wat naar dat je nog zoveel last hebt. Kan je er niet eens naar laten kijken Hier: vanmiddag naar Ikea geweest, ging super. We hadden de maxi-cosi gewoon in zo'n kar gezet, prima8). Leuk geslaagd en nog even lekker wat gegeten/gedronken in het restaurant, en meneer aldaar zijn fles gehad! Schema vandaag was (3.30) 9.00, 11.30, 14.30, 18.30 (wakker gemaakt en aan de borst!), 23.00 (wakker gemaakt). Helemaal top dus! Hij ligt alweer te pitten. Wat een heerlijkheid zo8)!! En oja, hij heeft vandaag voor het eerst écht in z'n wipstoel gezeten! Hij past!!! En hij vond het wel best om erin te zitten, lekker rondkijken weer eens vanuit een ander perspectief.
Goedemorgen, ik lees straks even terug en reageer dan, maar wil eerst even iets kwijt!! Heb donderdagmiddag de osteopaat gebeld en we konden gistermiddag al terecht, helemaal super dus. De nacht van donderdag op vrijdag was wederom een ramp met 3 uurtjes slaap. Voor de rest een krijsend kind. Gisteren dus naar de osteopaat geweest. Een uur lang heeft Jordi daar gehuild, vreselijk. Zijn hele lichaam blijkt gespannen te zijn en daar heeft hij al vanaf de geboorte erg veel pijn van. Ik heb een bevalling van 4 uurtjes gehad waarvan 10 minuten persen en dit is te snel voor zijn lichaam geweest. Nou ja gisteren dus behandeld en we zagen gisteravond al goed resultaat. Kindje wat lekker rustig bij ons lag, niet huilde en veel contact maakte. Gisteravond om 2130 uur de fles gekregen en om 2200 uur in bed. Vanochtend om 630 uur meldde hij zich pas weer!!!!!!!!! Ben zo super blij en trots. Mijn man en ik zeiden tegen elkaar we hebben toch niet zo vast geslapen dat we hem niet gehoord hebben :S. Nou denk het niet, hoor hem altijd wel namelijk. Dus vandaag de voedingen maar even anders doen. Gewoon om de 4 uur ipv 5 anders krijgt hij te weinig.
@Suzanne 78 hoe gaat het nu bij jullie? Hebben jullie welens gedacht aan een osteopaat? Als ze een gespannen lichaampje hebben kunnen ze krampjes van krijgen. Fijn zeg dat je zoveel herkenning vind bij je vriendin! En een erg leuke foto van de 2 kleintjes. O leuk zeg fotos laten maken van het gezin. @Blaine wat is Quinten heerlijk gegroeid zeg!! En hier hetzelfde hoor met een huilend kind. Jordi wil dan het liefst bij mij zijn., Krijg hem dan altijd vrij snel stil en bij mijn man lukt dat dus niet hihi. Leuk he fotos van de kleine. Wij hebben een paar weken geleden een mooi canvasdoek besteld van ons mannetje. Helemaal super. Jeetje lees net dat Quinten al doorslaapt vanaf 19 uur. Wat hebben jullie een heerlijk kind zeg. @Ankje, dat is wel wat zeg met die verbouwing bij jullie. Kan me goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. @Hilli, fijn te horen dat het met Sam beter gaat. Lekker van genieten.Hopelijk gaan de nachten ook snel wat beter @Sjees, ik hoop voor je dat jullie meisje snel weer haar ritme vind. Kan het misschien zijn dat er een sprongetje aan zit te komen waardaar ze s nachts weer eerder komt? @Marleentje, wel fijn dat je nu weet wat die bobbel is lijkt me. Niet leuk natuurlijk, maar in ieder geval wel wat aan te doen en zo te lezen niet ernstig. Hopelijk helpt de fysio voldoende en hoeft hij niet geopereerd te worden.
@Tammetje.. meid wat fijn dat het zo goed geholpen heeft. Lijkt me dat fijn dat je de oorzaak weet!!! heel veel sterkte!!
Tammetje,wat fijn dat jullie de oorzaak hebben gevonden,en het is gewoon een feit dat een baby echt niet voor niets huilt,maar geef jij om de 5 uur voeding,hoeveel dan??ik vraag me af of ik ook al mijn voedings schema moet aanpassen omdat ze volgende week 3 maanden oud is,maar weet niet hoe hier een goede nacht gehad,Aylani heb ik om 22.45 de fles gegeven en ze werd om 6.30 wakker toen nog even de tut ingehad en om 7.15 de fles gegeven,ze heeft even met alain beneden gespeeld en nu ligt ze net even een dutje in de box te doen Alain is zojuist naar zijn werk gegaan om zijn spullen op te halen,hij zag er erg tegenop,dus ben benieuwd hoe het hem gaat,dan gaat hij daarna helpen om de spullen van mijn zus te verhuizen die heeft haar appartement in nederland helemaal opgezegd,omdat ze nu in Spanje woont en straks ws gaat werken op een cruiseschip,ze is dit weekend dus even over om te verhuizen,ik hoop dat ik haar ook nog even kan zien,en zij natuurlijk A,want die is sinds de laatste keer in december al enorm gegroeid
Tammetje, wat fijn dat het zo goed ging vannacht! Heerlijk, hoor! Marleentje, toch relatief goed nieuws over de bult van Jens, denk ik toch. Je zit in elk geval niet meer in onzekerheid. Essie, maar de maxicosi op het onderstel vd kinderwagen zetten is dus niet gelukt? Wat hebben jullie allemaal gekocht bij IKEA? Hier heerlijke nacht gehad, hij sliep rond 23.30 en kwam pas weer na achten. Hij had nu een andere slaapzak, de andere werd wat klein. Het materiaal van de buitenkant glijdt maar heel moeilijk langs ander stoffen, dus volgens mij kon hij zich niet zo goed bewegen (hij is in elk geval geen cm naar boven gekropen vannacht). Misschien was dat wel de truc? Vanmiddag komt eindelijk mijn vader! Hij heeft de kleine nog niet gezien, hij kon vanwege zijn werk niet weg (collega overleden, superveel werk en in het weekend soms on-call, arme ziel kwam altijd oververmoeid thuis), maar nu dan toch eindelijk. Zowel hij als wij kunnen niet wachten tot hij eindelijk de kleine kan zien!!
Hier een beetje hectische geweest de afgelopen dagen en nog, dus heb snel even terug gelezen en geprobeerd te reageren.. Mijn vader was gisteren jarig (60 geworden) en we zijn met mijn ouders, zusje en zwager naar Blijdorp geweest. 's Middags de oudste even haar slaapje laten doen en toen door naar mijn zwager en schoonzusje, want ook mijn zwager was jarig geweest donderdag. Vanmiddag weer naar mijn vader voor een feest en morgen komen ze dan weer hier met mijn zusje/zwager om te eten voor zij weer terug naar Engeland vliegen (waar mijn zusje/zwager wonen) Daarnaast heeft de oudste sinds gisteren nog even leuk de waterpokken......kortom: hectisch! @Noa: ik had al eens gehoord dat dat dromen komt als er grote veranderingen in je leven zijn. Nu heb ik alles gehad, dus mag eht van mij wel klaar zijn @Suzanne: kan me voorstellen dat je een potje meehuilt als Laurens zo overstuur is,......ben benieuwd wat de HA zegt! Snap de logica trouwens wel van die ks/maag-darmkanaal theorie, maar het zal idd wel zo zijn van 'het kan vaker voorkomen'. @Chevenne: lastig he, nu kleren kopen? Ik kan ook nog niet echt in mijn oude kleren....heb bij Miss Etam een nieuwe spijkerbroek gekocht (nu in de aanbieding). Ik had voedingsshirts van H&M trouwens, leuk en handig en ik heb/had toch ook een cup E/F.. @Luna: fijn dat Julian zo'n goede nacht heeft gehad! @Ankje: wij hebben ook zo'n soort schema, alleen dan alles een uurtje later. Wij geven Tessa 's nachts ook als ze komt (en dat is niet altijd). Meestal krijgt ze dan 120/4 of soms 90/3 als het te kort op 7 uur 's ochtends is. O, eindelijk je kozijnen erin! YEAH!!!! O nee, wat een achterlijke vent is die aannemer toch! Kan me voorstellen dat je er nu wel HE-LE-MAAL klaar mee bent! @Blaine: super dat Quinten zo goed gegroeid is! @Marleentje: fijn dat je nu weet wat er met Jens is en dat het gelukkig niks ernstigs of gevaarlijks is! @Tammetje: fijn dat de osteopaat zo goed heeft kunnen helpen zeg! @Lynd: veel plezier met je vader!
Lynd zozo heerlijke nacht hoor8)! Wat geweldig dat je vader komt, geniet ervan! Nee, met die maxi-cosi is niet gelukt, lijkt niet te passen. Misschien kan Jada helpen, die heeft volgens mij dezelfde wagen. We hebben o.a. een kastje gekocht voor de babykamer, kunnen we wat meer spullen op z'n kamer kwijt. Tammetje fantastisch nieuws zeg!!! Wat zullen jullie blij en opgelucht zijn! Hopelijk blijft het zo lekker gaan nu, genieten maar! Sjees ook al zo'n goeie nacht, top zeg8)! Vang Alain maar fijn op als ie thuis komt straks......zal wel niet makkelijk zijn. Hier: hij kwam vannacht om 3.00, want ja hoor, weer een megaluier!!! Dat hangt volgens mij echt samen.... Als ie dat niet heeft slaapt ie nl. meestal door. Ik hoop dat ie die volle luiers dus eens overdag gaat produceren, dan kunnen we allemaal lekker doorslapen! Daarna weer om 7.45 en om 11.00. Maar ff zien hoe we uitkomen verder. Vanavond eten bij een vriendin, die zwanger is. Oja, hebben we zo'n slaapzak met aap (een roze) voor gekocht bij Ikea! Hoop dat ze hem leuk vinden!
@ Sjees, ik had dat apparaatje ook al gezien, maar zie er ergens niet echt het nut van in, meestal horen we tegenwoordig zelf wel waarom Quinten huilt. Ik kan me voorstellen dat Alain er tegen op ziet om zijn spullen op te halen hoop dat het hem mee is gevallen. En gezellig je zus in Nl hopelijk hebben jullie nog tijd voor een bak thee. @ Marleentje, wel prettig dat je nu weet wat het is, in ieder geval geen hele gekker dingen en hopen dat een operatie niet nodig is. @ Tammetje, wat goed dat je nu al resultaat hebt, helemaal geweldig hopelijk zet de goede lijn door. Persoonlijk vind ik het wel vreemd dat hij een bevalling van 4 uur te snel vind en zegt dat daar de klachten vandaan komen, mijn bevalling duurde "maar" 2 uur en 15 minuten en de kleine was ook nog 5 weken te vroeg dan zou hij helemaal vervelend moeten zijn . @ Lynd, ooh gezellig eindelijk je vader op visite geniet er maar lekker van. @ Essie, wat raar dat het niet lukt met de maxicosi, ik heb een xadventure retro en hij klikt gewoon op hetzelfde als de kinderwagenbak hoef er ook niks raars voor te doen gaat gewoon net als met de bak. Heb je je gebruiksaanwijzing al opgezocht? daar staat het vast in. @ Mamanama, het klint als een drukke dag was het leuk in de dierentuin? En wat balen zeg de waterpokken, zo zielig al die jeukende blaasjes . Beterschap voor jullie. Ik las alweer veel gode nachten heerlijk hoor nog een paar weken en dan is het het vermelden niet meer waard . @ Hier, tot mijn grote verbazing is Quinten dus ook niet wakker geworden gisteravond had hem echt verwacht want hij was wat onrustig gisteravond en had spuitje gehad maar vanochtend was het weer netjes 7.15. Ben dus erg trots met hem! Hij doet het zo goed echt helemaal super. Straks nog even boodschappen doen denk dat we met zijn drieen gaan ze klaagden van de week bij de bakker dat ze de kleine nog niet hadden gezien dus misschien toch tijd dat we eens mee gaan
hoi meiden weet niet meer wie het zei maar nee inderdaad ik let niet echt op mezelf nu , maar ik wil gewoon verhuizen daarna ga ik weer goed op mezelf letten me moeder is inmiddels weer wat mobiler dus als ik zorg dat er eten in huis is red ze zich wel gelukkig. Fotos zal ik posten ik ben nu nog heel druk heb vandaag een luie dag.. dat houd in dat ik pas een uurtje wakker ben koffie heb gedronkenen pas rond half 1 a 1 uur naar me huis ga om verder te werken... wil volgende week echt over dus moet nu ff doorzetten. sjees wat een grappig ding maar of het nou ook echt zou werken dat cry dingetje??? ennuh hoe iz het nou met alain? is bedoel ik natuurlijk whaha gaat hij zijn spullen halen omdat hij nog ff thuis blijft of omdat ze hem er toch uithebben gewerkt? anke jeetje meid wat een gedoe ik maar denken dat ik het zwaar heb met me huis maar bij jou is het helemaal een drama... oww nog een nieuwtje de schilder komt niet meer schilderen hij had andere dingen aan zijn hoofd :O:O:O had hem 1200 euro betaald en daar gaat me geld hij heeft amper wat geschilderd dus ik vroeg de helft terug in de hoop dat ik dan tenminste wat zou krijgen ... krijg ik vand e week een bericht dat er beslaglegging is geweest en dat ik eind van de maand een deel krijg en de rest in delen over de maanden erna ik krijg dus me 600 euro (heb eigelijk recht op 1000 ) in delen zo verdwijnt dat geld dus en heb ik er nog niks aan : mja goed verder sjips weet ik niet meer wat jullie allemaal hebben getypt ..kaasss nja ik las iemand zijn eerste prikjes had gehaald zielig he?! jazz moet 30 maart ik ben benieuwd. krampies: ik heb venkelthee gehaald en probeer het sinds gister.. vannacht heeft ze goed geslapen net was ze wakker nu slaapt ze alweer dus wie weet helpt het al. ze sliep vanacht bij mamma in bed heerlijk normaal nooit namelijk hihi altijd naast het bed in de wieg maar mamma voelde zich zo alleen nou sorry meiden ben echt een beetje ego weet gewoon niet meer wat er allemaal getypt is behalve over de voeding maar daar kan ik nou net niet over mee praten hihi
Mecha succes met je huis en wat een eikel die schilder:x! Hoezo vraag je maar 600 terug dan Blaine ik ben er zelf niet mee aan het stoeien geweest.... Zal de boodschap doorgeven! Al bij de bakker geweest? Hier: meneer ligt in z'n box te slapen, maar wordt nu langzaam wakker. Wordt ook tijd. Wel mooi, als het ff meezit dan de volgende voeding zo rond 18.30 en daarna als we weer thuis zijn.
Elianne dronk al een paar dagen veel minder, kwam vaker en lag de hele dag te persen, zondr resultaat. Vanmorgen dronk ze 3 slokken en daarna krijsen. Zijn naar dokterspost geweest en ze heeft een verstopping hoog in de darmen. Heeft nu een drankje ervoor en we hebben net al de eerste poepluier mogen ontvangen. Nu heeft ze veel pijn aan haar buikje.
Woops, vervelend zeg dat je dochter daar zo veel last van heeft en niet al te veel kan eten. Dat de spieren ook korter zijn aan de ene kant lijkt me heel vervelend. Lynd, ook wij hebben nog af en toe kraamvisite. Maar niet zo heel veel meer, het meeste is nu wel geweest. Maar inderdaad ongeveer één keer per week en dan vaak visite waar je niet onderuit kunt komen. Blaine, gelukkig dat het cb je een beetje gerust heeft kunnen stellen over een evt achterstand. Soms kunnen mensen je zo onzeker maken. En ben zeker jaloers op je vier voedingen, maar mijn tijd komt hopelijk nog wel. Sara is ook bijna 2 maanden jonger. Vervelend als ze last hebben van de prikjes, maar wel stiekem leuk dat hij bij jou rustig is. Sjees, wij proberen precies hetzelfde ritme aan te houden als jij aangeeft en inderdaad s nachts de fles te rekken tot 06:00. Nu zijn we ook overgestapt op nieuwe voeding en dat maakt het alleen maar rommeliger. Lekker dat het afgelopen nacht wel goed ging. Wat een apparaat zeg, werkt het voor bij de moeders die hem gebruiken? Marleentje26, gelukkig heb je nu duidelijkheid over wat die bult is. Ik hoop voor jullie dat fysio zal helpen en dat er geen operatie nodig. Essie79, lekker dat je gisteren zon goede dag had en dat het helemaal goed ging naar de IKEA. Tammetje81, lekker zeg dat de osteopaat heeft geholpen en dat je gelijk resultaat zag. Mag ik vragen waar Jordi last van had? Lynd, super dat je vader vandaag langs komt. Geniet ervan. Mecha, wat een rotstreek van die schilder. En dan kan je nog eens een tijd wachten op je geld. Chevenne, vervelend zeg dat de kleine een verstopping heeft. Gelukkig heb je inmiddels een poepluier mogen ontvangen. Hoop voor haar dat het snel beter gaat. Wij zijn druk aan het stoeien met de voedingen. We zijn nu geheel overgegaan op Friso Comfort en kan zeggen dat het goed werkt. Wel iets te goed, ze heeft nu zulke waterige ontlasting dat we moeten gaan mengen met Friso Standaard. Sinds vannacht doen we één schepje Friso Standaard door de voeding, maar nog geen resultaat. Moet ook wel even inwerken. Verder hebben we vannacht redelijk geslapen. Om 23:30 heeft Sara haar laatste voeding gekregen en kwam daarna om 03:00 en 04:00. Beide keren is ze na de speen te geven gelijk weer in slaap gevallen. Om 05:00 de fles gegeven en daarna heeft ze tot 08:00 geslapen. Vanochtend lekker tussen ons ingelegd en tot 10:00 lekker in bed gelegen. Voor ons een rustig weekend, morgen even naar mijn oma. Die heeft haar achterkleinkind nog niet gezien. Nou zit ze in een bejaardentehuis, op de dementie afdeling, dus hopen dat ze morgen een goede dag heeft. Ook blijven er vrienden van ons eten vanavond. Zijn hele goede vrienden, maar sinds dat Sara er is, laten ze niks meer van zich horen. Zij willen absoluut geen kinderen en zien ze als een obstakel. Wel jammer dat we dan zelf het contact aan moeten houden.
Hey meiden Essie, ik neem aan dat je ook een adapter heb voor de X-Adventure? Je kan deze helemaal voorop klikken, het is een beetje lastig anders had ik er een foto van kunnen maken, maar het onderstel staat beneden. Wij hebben ook zitten klungelen in het begin, maar er zitten 2 kliksytemen op, hiermee kan je deze rechts en links van het onderstel vastmaken. Er zit ook een zwarte riem bij, deze moet aan de voorkant zitten. Je kan de maxi cosi er dan zo op zetten en het riempje kan je de maxi cosi mee vastmaken. Kan het niet anders omschrijven. Enne tv avondje was heerlijk Sjees, wat grappig zo'n cry ding, maar vraag me af of het wel echt werkt? Tammetje, fijn dat je nu al resultaat zit, hopen dat het alleen maar beter mag gaan. Chevenne, ach wat sneu voor je kleine meisje. Beterschap! Hier, even naar mijn collega;s op het werk geweest, boodschappen gedaan en vanavond ook weer helemaal niets, heerlijk!!
Hoihoi, Hier een beetje een rotdagje. Had vanmorgen een beetje bonje met mijn man Het zat al even in de planning om binnenkort weer wat actiever te worden op het gebied van sex. Nu had ik gisteren de minipil opgehaald bij de apotheek en was ook nog even langs het kruidvat geweest voor de benodigde andere spullen. Mijn man dus helemaal blij. Gisterenavond Noa rond 23 uur wakker gemaakt voor een voeding. Ik dus flesje warm maken. Maar mijn man wilde hem niet geven, want die was moe en wilde naar bed. Ik moest hem maar wakker maken als ik nog ergens zin in had... Ik 45 minuten bezig geweest om 55 cc weg te krijgen , en moest daarna nog kolven. Was dus pas 00:20 dat ik in bed lag en was onwijs moe. Dus lekker gaan slapen. Noa lag om 12 uur in bed vannacht en heb ik wakker gemaakt om 7:30 !!! Ze had al wel wat liggen kreunen, maar toen ik bij haar kwam sliep ze gewoon weer. Om 8:15 weer terug gelegd en na wat kort protest sliep ze weer door. Ik snel ff wat gegeten en weer even terug in bed gedoken. Mijn man was inmiddels al weer op. Komt ie uiteindelijk om 11:15 naar boven, toen ik net uit bed wilde om Noa weer uit bed te halen, om te kroelen. Waarop ik dus negatief reageer, omdat Noa uit bed moest, want die wilde ik rond 11:30 uur voeden, omdat ik anders niet eens aan de 5 voedingen kom vandaag. Hierna ging hij ook nog tegen mijn volle borst leunen, dus vroeg ik hem anders te gaan liggen. Nou, toen was het helemaal niet meer gezellig. Hij denkt nu dat ik helemaal geen interesse meer heb in hem. Toen dacht ik zelf dat we deze middag misschien wel wat konden 'plannen'. Maar hij moest nog boodschappen doen voor zijn moeder en die moesten we vervolgens ook nog langs brengen. Uiteindelijk waren we om 4 uur weer thuis en toen had Noa alweer honger, dus gevoed. Om 5 uur moest mijn man weer weg, om naar de voetbal te gaan (daar werkt hij ook en moest voor zijn werk op tijd aanwezig zijn). Al met al dus niet zo'n gezellige dag. Maar goed, vanavond komen mijn ouders langs, das altijd wel leuk. Ga nu ff frietjes bakken voor mezelf. Uiteindelijk trouwens vandaag 9 uur geslapen in totaal!!! Lekker hoor!!! Ik snap al niet dat Noa met 55 cc gisterenavond zo lang geslapen heeft. Het lijkt ook of ze nauwelijks meer huilt als ze honger heeft. Als het zo door gaat zitten we binnen een paar weken ook nog maar op 4 voedingen. Maar dan moet ze toch wel wat meer gaan drinken. Misschien overdag eens een dagje kolven om te zien hoeveel ze de andere voedingen drinkt, want 's avonds varieert het van 55 tot 150 cc. Geen pijl op te trekken. @ Marleentje: fijn dat je weet wat er is. Wel vervelend alsnog, maar hopelijk helpt de fysio snel. @ Tammetje: fijn dat de osteopaat goed helpt!! @ Lynd: leuk dat 'opa' komt. Veel plezier. @ Mecha:wat een gedoe zeg met die schilder. Word je niet vrolijk van. Succes ermee!! Tot later misschien.
@ Mecha, wat wazig dat je niet alles terug gaat krijgen je hebt betaald voor een dienst en als die dienst niet wordt geleverd moet jij gewoon je geld terug krijgen. Kan me voorstellen dat je er van baalt. Nog even en je kunt overhuizen begrijp ik heerlijk. @ Essie, ja zijn bij de bakker geweest en hij is uitgebreid bewonderd hij lag heerlijk te slapen, hadden hem in de maxi cosi gelaten even snel naar de bakker ga ik niet uit de auto in de kinderwagen enz. trekken, en toen de dames kwamen kijken deed hij spontaan zijn ogen open even breed lachen en toen ze weer weg liepen had hij de ogen weer dicht en sliep rustig verder, rare baby , dol op aandacht. @ Sanne, ik snap precies wat je bedoelt, mannen voelen zich dan zo zielig ja duuh als je wat meer helpt hebben wij misschien ook wat meer puf . Herken het hier ook voor 2 weken terug al een goed gesprek over gehad, en echt verandert is het niet maar ach hij zeurt niet meer, blijkbaar niet zoveel zin om meer te helpen en dat dat dan andere consequenties heeft vind hij dan blijkbaar prima . Ik kan me er ook niet zo druk om maken, heb momenteel wel zoveel pijn en last dat mijn hoofd er toch niet naar staat, komt vanzelf wel weer denk ik dan maar blij. @ Kinderwagen, hebben jullie een apart opzetstuk voor de maxi cosi dan? Hier is de kinderwagen hetzelfde systeem en past het allemaal op elkaar.