Januari 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Chrissy84, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Mecha, wat heb je toch een plaatje van een dochter!!

2. Belle1978

Suzanne: wat een lieve vader heb jij zeg! En wat fijn dat hij op je zoon gaat passen!

in slaap huilen: eigenlijk pas ik dat niet toe. Meestal geef ik dan de speen en dat geeft voldoende troost. En ik heb voor 's avonds een ritueel in het leven geroepen, badje/masseren met olie of allebei, alles voorverwarmen met kruik (inclusief wieg), bakerzakje aan, nog even aan de borst (dan wel voor volledige voeding, dan wel voor een paar slokken), wieg in, eventueel speen in, muziekdoos aan. Ik blijf dan in de buurt totdat ze enigszins slaapt. Af en toe aai ik haar, doe de speen terug in de mond en ondertussen kleed ik mij ook om... Overdags als ze huilt dan pak ik haar gewoon en knuffel ik haar totdat ze slaapt. Dan leg ik haar in de box of wipstoel of ik hou haar nog bij me. Ik vind het laten huilen nog niet fijn, dat komt wel als ze wat ouder is.

juni: ik geef ook volledig borstvoeding... Jouw nachten lijken denk ik wel redelijk op de mijne... Meestal van 22:00-02:00 uur ofzo, soms eerder soms later, dan weer tot 04:30 uur en dan weer om 08:00 uur. Moet ook echt 's middags nog slapen om wat bij te trekken... Dat is wel de luxe van dat zij ons eerste kindje is...

Blaine: ik duim voor jullie!

Sjees: wat fijn dat jullie eindelijk een goede nacht hadden! Morgen dus naar de kinderarts? Ben benieuwd of het idd een koemelk allergie is!

Marleentje: ik neem een spiraaltje. Wij weten heel zeker dat we voorlopig het even bij één laten. Hopelijk lukt het dan straks over een paar jaartjes opnieuw...:)

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ belle getsie meid ... wat naar bah bah bah
    ik hoop voor je dat het snel minder pijnlijk word

ennuh thanks :D

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @ Chevenne/Niene: leuk je kindje showen op school! Ik ga binnenkort ook langs met Tessa, maar ik denk dat het na de voorjaarsvakantie (hier van 20 t/m 28 febr,) wordt. Mijn collega's komen eerst nog langs!

@ Jada: wat lekker dat Julian zo door geslapen heeft! Hoop dat Tessa dat ook snel doet....merk dat ik de nachten nog wel zwaar vind.

@ Sanne: o, bij jou ook al...lekker zeg!

@ Lynd: ook voor jou lekker dat Jakob zo lekker geslapen heeft!

@ Suze: wat weegt Bo? Je kan een zwaardere baby nl. meer geven dan een lichtere.
    Tessa woog vorige week 4390 gram en mocht van het CB naar 5x150cc/5 schepjes.

@ Hilli: vervelend dat Sam zo onrustig is.......idd steeds blijven proberen om hem terug in bed te leggen en hoe zielig het ook is, even te laten huilen (misschien 10 min.) Sommige kinderen hebben dat nodig. Wij gaan dan ook even terug, speen erin, even over het hoofdje aaien en muziekje aan. Nu is dat vaak na 1 of 2x niet meer nodig, terwijl Tessa vorige week nog 15 minuten aan het huilen was!
    Fijn dat de Zantac helpt!

@ Suzanne: onervaren moeder of niet....dit is prima! Wij proberen het ook zo te doen..
    Soms laat ik Tessa in de box slapen, als ze wat onrustig is, zodat ze haar grote zus niet steeds wakker houdt ;)
    Fijn dat je vader gaat oppassen.....erg lief van hem om minder te gaan werken! Hier passen ook de oma;s ieder 1 dag in de week op en Maaike en Tessa gaan 1 dag naar het KDV. Mijn moeder is ook minder gaan werken.....super die opa's en oma's!
    Wat een leuk cadeau die tractor!

@Blaine: fijn dat Quinten geen last heeft gehad van de prikjes! Las op je Hyves dat hij ook niet hoefde te huilen....stoere knul hoor!
    Lees dat je man weer sollicitatiegesprekken heeft...spannend! Zal duimen dat het wat wordt.

@Juni: geeft toch niks meid? Ik merk ook dat het erg druk is met 2 kindjes......Bij mij gaat Maaike de ma-di-wo naar de oma;s en het KDV, dus dat geeft me wel wat rust en vrijheid met Tessa. Ga nu niet aan jezelf twijfelen he?

@ Woops: ach jeetje, meid.....kan me voorstellen dat je neit weet wat je moet doen als je kindje maar blijft huilen! Hopelijk kan het Cb wat voor je doen. Neem je tijd en je weet ons te vinden als je ons nodig hebt,....

@ Marleentje: fijn dat het zo goed gaat met jou en Jens! En wat een lekker ventje!
    In jullie geval kan ik me voorstellen dat je het op z'n beloop laat en hopleijk is ook een 2e (3e)wondertje jullie gegund!
    Ik ga binnenkort weer aan de pil, maar wij willen dan ook geen 3e meer ;)

@ Sjees: fijn dat alles zo goed is gegaan in het ZH en dat Aylani mee mocht en lief was.

@ Mecha: oooo, wat een poepie!

@ Belle: fijn dat je nu weet wat er is en dat het wel vanzelf overgaat. Hopleijk helpt de paracetamol je nog even door die weken heen!

Hier weer een goede nacht gehad, met voeding om 23.00-03.00-07.30 uur. Sinds vanmorgen doet ik nu een schepje Nutriton door de fles, om te voorkomen dat alles langs haar mond loopt. Lijkt iets beter te gaan.
    Vandaag ook een weekendje CP geboekt voor in april...heb er nu al zin in!

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

Ben ik nog even gauw,
    Ik ben net met Aylani naar de spoedpost geweest want vanaf 17.00 uur heeft ze zo hard gehuild en is echt niet meer gestopt,ze is helemaal nagekeken en het enige wat ze konden zien was dat er darmen tekeer gingen verder was alles goed,wel zagen ze ook dat ze veel pijn had en daardoor dus moeilijk kan slapen,ze heeft paracetamolletjes gekregen en als ze echt weer zo pijn als nu heeft mag ze daar een halve zetpil van,ik ben best blij dat ze me die paracetamol hebben meegegeven want normaliter krijgen zulke jonge baby's nog niets.
    Verder moet ik morgen met de kinderarts gaan bespreken wat voor voeding misschien voor haar beter zal gaan,ik heb ook ong gevraagd of ze koemelkallergie kan hebben,maar volgens de arts kan dat nog niet op zo'n jonge leeftijd,dus daar gaan we dan maar vanuit.
    We moeten de 3 maanden dus maar uit zingen en hopen dat het daarna idd over gaat.
    Ik moet wel zeggen dat ik het echt zwaar vind en absoluut even allemaal niet meer leuk,voel me een beetje slechte moeder omdat ze zo huilt en ik haar niet meer kan troosten,ook wordt ik soms zo boos van machteloosheid dat ik echt schreeuw dat ze op moet houden,ik heb daarna meteen spijt maar het is zo vermoeiend dat gehuil de hele tijd,terwijl het gewoon van pijn is dus ze kan er heel niets aan doen...
    Sorry voor mijn egoverhaal voor de zoveelste keer,ik heb echt het gevoel dat ik alleen maar aan het zeuren ben hier op t forum,ik heb elke keer wel iets,maar weet gewoon niet waar ik t anders kwijt moet en het typen is een fijne uitlaatklep

6. Belle1978

Sjees: wat heftig allemaal zeg! En zo moeilijk dat Aylani zo huilt en je kunt niets doen. Aan de ene kant is het natuurlijk wel fijn om te weten dat er gisteravond niets ernstigs aan de hand was, maar ondertussen kun je het ook niet oplossen. Bleef ze daar ook nog steeds huilen? En heeft de paracetamol uiteindelijk geholpen? Ik hoop zo verschrikkelijk dat de kinderarts jullie kan helpen.
    Jouw machteloosheid kan ik mij ontzettend voorstellen, maar probeer jezelf alsjeblieft niet als slechte moeder te zien (hoor haar die zichzelf van de week ook een slechte moeder noemde..) Ik vind het juist ontzettend wijs dat je hulp zoekt en je doet er juist alles aan om Aylani te helpen!!!
    Wanneer is het eigenlijk begonnen? Is het al vanaf haar geboorte of wordt het steeds erger?

7. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    @Belle: jee, dat je nog zo'n pijn hebt, dan zijn 3-5 weken lang. Hopelijk helpt deze pijnstilling.

@Sjees: klagen mag hier hoor, daar zijn we voor. Het is ook niet niks allemaal, lijkt me vreselijk als je kindje zo onbedaarlijk huilt voor uren, daar kan bijna niemand tegen.
    Dikke knuffel.

@hier: hoe doen jullie dat met dit weer: gaan jullie toch wandelen of niet? Was net sinds een week mijn wandelingetjes op aan't bouwen. Laurens lekker warm inpakken, muts op, kruikje in de wagen en naar buiten. Nu is het hier -4. Van Oscar moet ik binnen blijven, maar ik vraag het me af... Als ik Laurens goed warm inpak, zou ik het dan toch doen of niet?

8. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ach, Sjees.... :(
    Spui maar lekker hier hoor!
    Ik kan me nog herinneren dat Mason en Ayden hier in het begin ook heel veel huilden (nou ja, het was meer krijsen) ! Soms ging het uren door … Ik was vaak alleen thuis omdat vriendlief moest werken ! Wat voel je je dan verschrikkelijk machteloos he? :(
    Als ze hier tegelijkertijd huilden dan wist ik me geen raad meer .. Als ik Ayden in mijn armen nam, ging Mason nóg harder huilen! Was Ayden weer rustig dan legde ik hem weer in bed en pakte ik gauw Mason op! Mason dus eindelijk stil … begon Ayden weer! :(
    Pff, wat vond ik dat moeilijk!
    Het is wel eens voorgekomen dat ik even weg moest lopen om zelf een potje te janken …
    Ik heb het onwijs met je te doen meis! :(
    Sterkte!!! *knuf*

Belle: Het klinkt wel eng!! En dat het nog zo lang kan duren… ? :$
    Gelukkig hebben ze in ieder geval de oorzaak van jou pijn kunnen vinden!

Ik heb trouwens reactie terug op mijn klacht (gaasjesverhaal) … ;)

De gynaecologe geeft toe dat het een grove fout is geweest! Dit had van haar nooit mogen gebeuren en ze bied haar welgemeende excuses aan!
    Inmiddels heb ik een gesprek met haar gehad en ik zag dat ze er zelf ook heel erg van geschrokken was … Samen gingen we op zoek naar waar het fout was gegaan! Wanneer dat gaasje dus gebruikt is!

Toen Mason (via de natuurlijke weg) geboren was hing er uit mijn onderkant een groot stuk navelstreng! Ayden moest er eerst nog uit komen voordat de placenta er uit kon!
    Toen bleek dus dat ik naar de OK moest voor een KS. In alle haast hebben ze de navelstreng afgebonden met een gaasje (ivm infectiegevaar)..
    In de OK kreeg ik dus mijn ruggenprik en begonnen ze met het openmaken van mijn buik … Toen Ayden er uit was was het tijd om de placenta’s er uit te halen.
    De placenta van Mason werd er als eerste uitgehaald. De navelstreng moest dus weer via de vagina naar binnen om vervolgens uit mijn buik gehaald te kunnen worden!
    Daar is het dus fout gegaan! In alle haast zijn ze het gaasje vergeten waardoor het mee naar binnen is getrokken en daar is blijven zitten!

Maar goed, het is een heel verhaal geworden! :)
    Ik neem genoegen met haar excuses en zal geen verdere stappen nemen!
    Nogmaals heel erg bedankt voor alle uitleg in je PB!! :D

Mecha: Oowh, wat een prinsesje!!! En die oorbelletjes.. GEWELDIG! :D
    Het is echt en dametje!!

Lynd: Mason wilde inderdaad zijn speentje pakken op die foto! Haha, goed gezien ;)
    Het lukte inderdaad alleen niet :D

Woops: knuffel meid! :(
    Neem de tijd!! We zien je vanzelf (hopelijk) weer verschijnen! ;)

Dank voor de reacties op Mason z’n liesbreuk!
    Het lijkt bij hem gelukkig kleiner te worden! Ik hoop het zo .. vind het maar eng!

Ik wilde nog wat vragen.. maar ik weet niet meer wat!!
    Eerst maar even de knullen eten geven en hopelijk weet ik het daarna weer, haha!

Liefs, Eleni

9. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    @Sjees
    Koemelkallergie kan wel degelijk bij zulke jonge kinderen hoor!
    Mijn nichtje van nu 3 maanden krijgt aangepaste voeding vanaf 3 weken, juist omdat ze koemelkallergie heeft!
    Laat je niet met een kluitje in het riet sturen!

10. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    sjees: tjee zeg het zit je ook niet mee! Gelukkgi kwam er gisteren niets ernstigs uit. Hoe is het vanacht gegaan?

Eleni: hoop inderdaad dat de liesbreuk wat kleiner is geworden. Lijkt me zo moeilijk om te zien dat je kindje iets heeft en je er niets aan kan doen!
    Tjee en wat een slordige fout zeg van dat gaasje! Zou toch echt niet moeten kunnen he!

Wat een mooie foto's zag ik weer voorbij komen!

suzanne: ik ben gisteren wel met Jens naar buiten geweest. Vandaag blijf ik lekker binnen met hem hij geeft hier nu -6 aan!
    En vind het zelf te koud om naar buiten te gaan haha dus blijf lekker binnen. Maar als je hem goed inpakt moet het wel kunnen hoor!

11. Mecha, wat een popje heb je toch

Sjees, laat je niet afschepen, KMA bij hele kleintjes kan echt wel. Wat voor een voeding geef je nu?

Suzanne: ik ga wel naar buiten, gewoon goed inpakken. Maar moet zeggen dat ik deze week nog niet met hem buiten geweest ben, morgen even naar het CB, dan moet hij wel.

Belle, jeetje meid, dus je kan er nog een aantal weken last van hebben. Hopen dat de pijn snel minder wordt.

Eleni, ze heeft in ieder geval haar excuses aangeboden, hoor vaak genoeg dat ze dat niet doen vanuit het ziekenhuis.

Mamanama: vandaag was hij alweer iets eerder wakker, maar nog steeds 5,5 uur geslapen, dus heel netjes. Tessa gaat vast ook langer slapen, komt wel goed.

Marleentje: ik ga weer aan de pil. Voorlopig geen tweede voor ons.

Hier: vannacht heeft Julian redelijk geslapen, alleen wat minder dan voorgaande nachten. Om 23.00 laatste fles, daarna 04.30 en weer om 09.00. Dus komt vandaag een beetje rot uit, zit ik weer op 6 flessen, maar ja is niet anders. Ga straks beginnen met Nutrilon Pepti (KMA), kijken of dat helpt. Morgen ga ik naar het CB om het te hebben over de evt reflux.

12. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    @Eleni: wat fijn dat je het hebt kunnen uitpraten met de gynaecoloog. Het maakt niet veel goed, maar er is in ieder geval over gesproken.
    Dikke knuffel aan je kids met de liesbreukjes, ocharme!

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

Echt allemaal ontzettend bedankt voor de lieve reacties!

Belle,dank je, het is begonnen vanaf dat ze flesvoeding is gaan krijgen en de laatste tijd wordt het alleen maar erger,we waren al overgestapt op omneo maar dat helpt dus niet,vanmiddag gaan we met de kinderarts overleggen welke voeding we nog meer kunnen proberen dus hopelijk verlicht dat ook wat.
    Ze bleef gister in het zkh ook zo huilen dus daarom heeft de arts haar wel pijnstiller meegegeven gelukkig,want vannacht heeft ze wel geslapen,Alain heeft de voeding om 6 uur gedaan en daarna werd ze pas om 10 uur wakker dus ik heb weer even bij kunnen tanken

Suzanne,als je laurens goed inpakt en eventueel nog een hittepitje erbij legt in de wagen dan komt het best goed hoor en frisse lucht is belangrijk voor die kleintjes

Eleni,wat heftig dat verhaal en ik kan me ergens wel voorstellen dat het daarom dus is misgegaan,wat goed dat ze de hele bevalling met je is doorgelopen,maar het neemt natuurlijk niet weg dat het nooit had mogen gebeuren.

Suus,ik dacht ook dat ze nu wel kma konden hebben,ik ga dat ook uitspreken bij de kinderarts zometeen want ik denk nog steeds dat dat het geval is.

Ank,dank je voor je telefoontje,dat deed me echt goed,je bent een super lieverd!!!!!

Nou ik ga me zo eens aankleden en om 11.45 moet ik bij de arts zijn met Aylani,ik zal jullie straks laten weten hoe het is gegaan!

14. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    @ Sjees, op zich wel fijn dat er niks uit kwam aan de andere kant weet je nu nog niet wat het is :(. Wij hebben ook wel paracetamol in huis op advies van het cb, mocht hij last krijgen van de prikjes mocht hij 1 hebben van 60 mg. Quinten heeft de eerste paar dagen in het ziekenhuis ook pcm gehad omdat hij toch wat prikkelbaar was (zo noemden ze het) van de bevalling en met 3 dagen was het toen weg, dus misschien helpt het wel dat de pijn even weg kan zakken en het vanaf nu beter gaat.
    En kma kan echt al wel hoor, laat ze haar maar goed nakijken want dit is voor jullie niet leuk :(.

@ Suzanne, als je hem goed inpakt mag je rustig met hem naar buiten, ik vind het zelf buiten te koud dus ga dan vaak niet :). en hier scheelt het ook dat mijn man nog steeds thuis is en die stuur ik er dan op uit :D.

@ Mecha, aah wat een schatje toch en al oorbellen zo is het een echt dametje.

@ Belle, wat lang dan nog 3-5 weken, hoop dat je beter reageert op de ibuprofen.

@ Eleni, ik blijf het zielig vinden die mannen van jou met liesbreukjes en kan me voorstellen dat je het eng vind.
    Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad, tuurlijk had het niet mogen gebeuren maar ja waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt alleen in hun geval zijn de gevolgen vaak groter maarja ze zijn ook gewoon mensen.

@ mamanama, heerlijk hoor even weg ben jaloers op je.

@ Hier, ik lag gisteravond al vroeg in bed en Quinten heeft om 22.00 zijn laatste voeding gehad dus rond 22.30 lag hij lekker te slapen en toen hij zich weer melde was het 6.45 :$. Vond ik wel extreem goed van hem, toen de fles gedaan, heeft hij nog even geslapen 1uur, toen even lekker gespeeld en nu ligt hij weer lekker te slapen, ik ga nu dus een broodje eten maar moest eerst even hier spieken :).

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ eleni liesbreuk??? jeetje wat naar sterkte meid dikke lnuff gelukkig lijkt het al minder jeetjeeee

@suzanne kan hoor goed inpakken en lekker beschut in de bak.. je kan zelfs je kruik meenemen ;)

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

bedankt voor de reacties ;)

17. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Juni: Ik leg Sam ook bijna altijd slapend in zijn bedje hoor. En als het met Hazel al is goedgegaan, zal het nu ook wel goedgaan. Elk kindje is anders hé. Dat hebben ze hier ook al vaak gezegd. En van dat slapen. Tja, dat komt wel. Bij Sam wisselt het bijna elke dag. Deze nacht was hij er om de 4 uur. De vorige nacht sliep hij eerst 6.5 uur en nog eens 4 uur. Komt wel goed :)

@Marleentje: Mooie foto :D

@Sjees: Je hebt gelijk! Zal wel een sprong geweest zijn. Echt. Vandaag is hij heeeeerlijk! tIs mijn Sammeke weer :D Zo rustig. Hij geniet weer van alle kleine dingetjes en slaapt nu al sinds 10 uur! :D Hihi
    Gek eigenlijk hé, van de ene dag op de andere is dit gedaan ...
    Wow 59 cm wat een grote meid al! En wat heeft ze goed doorgeslapen. Voor jullie ook wat rust.
    Ik heb hier trouwens een informatieblad meegekregen over huilen en daar stond in, dat je kleintje de eerste 3 maanden zo veel mogelijk moet dragen. Dus al die zever over verwennen klopt helemaal niet. Aylani zal wel genieten seg, in de draagzak bij jou!:)

@Suzanne: Ik ga gewoon niet op mijn sm rekenen. kGeef de dagen op waarop mijn moeder kan oppassen.:)
    Die safety-sleep bestaat uit twee kussentjes een lang voor tegen het ruggetje en een kleiner voor tegen het buikje. Zodat ze op hun zij liggen en niet op hun buik kunnen rollen.

@Marleentje: Ik ben een tijdje geleden begonnen met de pil. Wij waren hier in ronde één zwanger, dus mss maar beter dat we wat voorzichtig zijn :)

@Belle: Dat die hechting maar snel oplost ... vervelend seg.

@Mecha: Heeft ze niet ontzettend gehuild? Ik weet nog goed toen ik mijn oorbellen heb laten schieten. Ik was toen 6. Ik heb niet gehuild, maar kweet wel dat ik het niet leuk vond :)

@Sjees: Dat geloof ik niet, dat ze nog geen kma kan hebben. Volgens mij wel hoor. Waarom geven ze dan bv het kleintje van Lynd al hypoallergeen? Neenee, volgens mij kan dat wel! Maarja, wie ben ik hé :)

Effe wat opgezocht:

Wanneer kunnen ziekteverschijnselen optreden?
    De ziekteverschijnselen zullen niet optreden bij de eerste voeding met koemelk (via de gangbare zuigelingenvoedingen), maar pas vanaf de tweede keer. Een baby kan via de borstvoeding ook koemelk te drinken krijgen zodat bij de eerste flesvoeding al meteen een reactie kan optreden.

http://9maand.be/verhaal/bpk/verhaal692.ph kijk hier maar eens naar !! Dikke zever dus dat ze geen kma kan hebben! Sorry maar ik kan me daar echt kwaad in maken ... dan hebben ze zo lang gestudeerd ...

Koemelkallergie kan zich uiten in verschillende klachten. Meestal beginnen de klachten in de eerste 3 maanden. De belangrijkste symptomen zijn klachten van de maag en darm (50%). Vaak begint het met eczeem (35%) in het gezicht, op de wangen. De wangen vertonen rode plekken die er schraal uit zien. Vaak jeukt het ook erg. Ook luchtwegklachten (15%) kunnen een rol spelen. Andere symptomen kunnen o.a. zijn:

Darmkrampen (vaak met veel huilen)

Huidklachten zoals eczeem, jeuk, uitslag rond de mond, netelroos (galbulten of urticaria) en angio-oedeem (zwelling van bijvoorbeeld lippen of oogleden door vochtophoping)

Diarree of verstopping

Bloedverlies tijdens de ontlasting

Spugen

Problemen met de luchtwegen, astma

Loopneus, niesbuien (helder neusvocht), terugkerende verkoudheden

jeukende, tranende ogen

Oorklachten

Groeiachterstand

Voedsel weigeren, slecht drinken

Bij een baby met koemelkallergie kan elke klacht afzonderlijk of in combinatie optreden. Luchtwegklachten gaan vaak gepaard met huid en darmklachten.

De klachten kunnen binnen enkele minuten na het gebruiken van voeding met koemelk optreden of pas na 1 tot 2 dagen.

Nu stop ik :D Maar dit zegt genoeg zeker? Je bent al wel naar de ha, maar ik post het toch! :D

@Eleni: Wel fijn dat ze oprecht geschrokken was en dat ze haar excuses heeft aangeboden. De volgende keer zal ze wss wel voorzichtiger zijn :D

@Jada: Hopelijk helpt de pepti! Ik zag dat reflux een gevolgd kan zijn van kma. Dus wie weet helpt de pepti wel!

@Blaine: Wat heeft Quinten goed geslapen!!

Hier slaapt Sam nog steeds :D Hihi, heerlijk. Hopelijk was het echt gewoon een sprong en blijft hij nu zo rustig :)

18. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja hill 2 minuten toen was het klaar hihi
    lekker dat hij nog slaapt jazz slaapt nu bij mama als ik dr wegleg is ze wakker :( heb vannacht 3 uur met een huilend kind gezeten pfff

19. Sjees

Sjees Niet meer actief

Even snel berichtje,ik ben net terug van de ka en Aylani wordt opgenomen in het ziekenhuis,ik ben aan de ene kant echt verdrietig ik blijf maar huilen en aan de andere kant ben ik opgelucht want zat er echt doorheen en het wordt nu eindelijk serieus genomen.
    Ze vermoeden reflux of koemelkallergie , misschien moet ze een weekje blijven,we mogen wel bij haar blijven maar die arts zei ook,komen jullie zelf eerst maar bij.
    ik hou jullie op de hoogte

20. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Sjees: Gelukkig seg, eindelijk gaat er wat gebeuren. Gelukkig nemen ze jullie serieus en word je niet van het kastje naar de muur gestuurd!
    Wel minder dat Aylani opgenomen moet worden, maar jullie hebben de rust nu ook nodig! Als Aylani naar huis mag, moeten jullie weer wat frisser zijn.

Deel Deze Pagina