November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zo dat was even zoeken hoor, maar volgens mij is er nog geen deel 2 van ons, dus heb ik de eer om deze te openen.

lfs

2. Monique: Dyon dus een hangdagje bij jou. Wel vervelend is dat je komt dan nergens aan toe. Daynah had die ook weleens en vond dat wel irritant. Maar goed hoort erbij.
    Lekker gezellig op je werk. Zo heb je er helemaal geen zin in natuurlijk.En 6 april weer aan de slag.....ik ook volgens mij, als ik het goed heb gerekend.

Weet niet meer wie het vroeg, dacht Trena, maar Sena is ietsje donkerder dan Daynah, weet niet of het blijft, zo wel leuk zijn. Daynah is nu gewoon wit.

Hier kwam Senna voor het eerst 2x vannacht.....pffff ik moet er echt weer aan wennen hoor die slapeloze nachten. Ze heeft volgens mij ook best veel honger. We geven haar nu 80cc en soms na een uurtje soms een halfuurtje als ze nog niet wilt slapen dan geef ik haar nog 30cc en dan pas is ze tevreden. Het is niet na iedere voeding hoor.

Vandaag zou toch de vk komen ga het gelijk even vragen wat ik kan doen. De laatste voeding geven we sowieso dan 10cc meer, misschien dat opvoeren naar 20cc extra. Of zou dat teveel zijn?

Hoop dat jullie me kunnen vinden op het forum, anders wordt het zo eenzaam.

Liefs

3. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik wist niet dat deel 1 gesloten was? Zal wel een max. aan zitten zeker?

Kel: vervelend dat Senna 2 keer kwam vannacht, maar ze is nog maar zo klein natuurlijk. En lekker bij mama hangen is toch ook veel lekkerder dan in je eigen bed ;)
    Ik weet niet meer hoe dat precies met voedingen zit. Maar je eigen gevoel volgen, is vaak wel ok he.

O jee, de rest moet ik uit het hoofd doen, want dat staat in deel 1.
    Dan reageer ik volgende keer weer, want moet nog wel wat dingetjes op mijn werk doen.
    Vanochtend had ik beoordeling en heb als enige van ons secretariaat een 4 gekregen (op schaal van 5 hoor). Ben dus erg blij. Mijn baas verwacht ook wel dat ik wat meer ga coordineren. Ook leuk, maar even op een tactische manier doen, want ik wil niet dat ik ga overkomen als dat ik de leiding wil nemen. Dus nog even plannen allemaal hoe ik dat ga doen.
    Verder bezig met de schade van de auto, ook altijd leuk... NOT.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    #4 Annemonique, 21 jan 2010
    Laatst bewerkt: 21 jan 2010
    Nou zal iedereen het nieuwe topic kunnen vinden? ;)

Senna heeft dus niet meer doorgeslapen. Hoeveel drinkt ze nu op een dag? Wij geven soms ook wel even iets extra hoor, vanmorgen dronk hij bijv zo zn fles van 120cc leef en daarna nog 30 extra :D Vannacht had hij maar 50cc gedronken, dus denk dat hij het gewoon nodig had.

Qua voeding is de maatstaf 150 ml per kg lichaamsgewicht, dus 675 ml bij 4,5 kilo.
    Ongeveer 6x 85-130 ml, 7x 75-110 ml of 8x 60-100 ml.
    Wij komen nu meestal op de 7 voedingen en dan meestal rond de 100 ml, totaal ongeveer 700 per dag.
    Maar ik ben nu echt makkelijker erin als bij Kyl hoor, honger is honger toch? Of het moet echt overdreven veel worden.

Bedankt voor je kaartje trouwens Kel! Hij is leuk :)

Vandaag heeft Dyon gelukkig weer een goede dag hihi. Djurre is nu vrij tot hij 1 feb met zn nieuwe baan begint, dus ik kon alleen met Dyon naar het centrum. Heeft heerlijk geslapen tijdens het winkelen en vanmiddag hebben we hm in zn eigen kamertje te slapen gelegd. Kyllian is tv aan het kijken en papa en mama achter de laptop...rustig hier dus ;)

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: joepieee een 4 hihi. Naja een 8 dus eigenlijk ;)
    Krijg je dan andere werkzaamheden als je meer gaat coördineren? Denk dat als je gewoon jezelf blijft je echt niet zo overkomt alsof je alles wil gaan bepalen hoor (neem aan dat je dat bedoelt met niet over willen komen alsof je de leiding wilt nemen). Maar als het een andere functie zal zijn dan weet iedereen toch dat jij de coördinator bent? (als het zover zou zijn). Dan is het toch normaal dat je de leiding neemt.
    Uhm vaag verhaal van me geloof ik :D

6. Ahhhh jullie hebben het iig gevonden.

Kraamzorg en vk zijn ook weer geweest. Morgen voor het laatst.
    Ik heb het over het eten gehad en de vk zegt dat we wel 90cc kunnen geven aan Senna. Ze is tenslotte een flinke meid en kan wel wat extra gebruiken. En heb dus nu 3 voedingen van 90cc gedaan en ze vraagt tot nu toe niet om extra. Dus wie weet is ze dan wel verzadigd.

LIS: Oooow wat goed die beoordeling. Leuk om te horen dat ze blij met je zijn toch.
    Suc6 met de schade. Heel vervelend.

Monique: Ik volg nu ook mijn gevoel hoor. Ik heb nu ook zoiets van honger is honger en dan krijgt ze gewoon wat extra's van mij.

Kaartjes komen dus binnen. Heb ze gisteren op de bus gedaan, dus dat is dan al snel.

Hier komen de kaartjes ook op gang. De deur wordt aardig roze zeg maar......hahahhaha.

Ik ga even hangen op de bank. Meisjes slapen allebei.

Liefs

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ha,

Ik moest idd ff zoeken en was verbaasd dat ons andere topic gesloten is, iemand een idee??

Wat een schatje is Senna! Dank je voor het mooie kaartje, orgineel! Wat is Daynah trots heh?! Mooie meisje heb je :)
    Doe je nog wel ff rustig aan? Zoveel mogelijk proberen bij te slapen als het kan en hier af en toe een spam doen van Senna en Daynah en voor de rest je rust pakken. Is heel belangrijk kel! Vooral nu je ook een griepje erbij hebt (sorry, ik bedoel het niet vervelend). Het lijkt, bij mij, dat je alles alweer wilt doen maar dat heeft tijd nodig, Senna is nog geen week oud!

AM: wat een veranderingen op je werk :( . Geniet nog maar even lekker van je verlof!! Lekker dat Djurre nu vrij is, heb jij ook wat meer vrijheid :)

LIS: wow goed zeg je beoordeling! Succes met het schadeformulier! Nog een klein bescheiden buikje, doe je goed :)
    Wat een gezellig, spontane foto van jullie gezinnetje :)

Zaph: aah leuk met je kinders gefietst! En vannacht lekker door kunnen slapen ;)
    Ik moest ook lachen om de foto dat jullie voor 'cafe de kater' stonden en nu weer omdat je dat helemaal niet wist :D Ben je weer helemaal bijgetrokken en weer fit?

Sem: en hoe is het met de oorbellen bij Jayna? Heeft ze ze laten zetten?

Hier heb ik weer weekend :) Wat een drukte op mijn werk de afgelopen tijd...pfff en dat blijft voorlopig ook wel. Ook wel fijn, de dagen vliegen voorbij en ik mag vooral erg veel leuke projecten draaien en zelfs erbij aanwezig zijn. Maandag in Venlo mee op een beurs leerlingen begeleiden.

Vanochtend met de meisjes wezen fietsen en wat boodschapjes gedaan. Ook voor milou de verwijzing naar de logopedie opgehaald, ik heb de vrouw gebeld maar ze moet me nog steeds terugbellen. Later kwamen mijn zussen. Mijn zus met jinte is blijven eten en is zojuist naar huis, was gezellig! Jinte is zo lief....ze lacht heel veel nu en vooral naar Tante Brennie :D:D

Amy vind de prinsessenauto helemaal leuk

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Milou en Jinte

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Amy wat kijk je weer vrolijk :D Bekend kaartje hangt er op het prikbord hihi.
    Jinte is ook een mooi meisje!

Brennie: leerlingen op een beurs begeleiden? Dacht dat jij administratief werk deed? Leuk hoor met beiden meiden fietsen! Ik kan echt niet wachten tot het zomer is, niet alleen vanwege het weer maar bijv ook dat Dyon op de fiets mag :)

Owja LIS, heb ook even naar je buikje gespiekt! Ik vind hm ook echt zeer bescheiden zeg!

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nieuw topic, nieuwe spam 8)

Ik vind hm echt elke dag wijzer worden....zoals Lis geloof ik al zei, het kleine is er al weer vanaf...

Bekijk bijlage 45167

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Ik was ook al aan het zoeken en verbaasd dat t oude topic ineens gesloten was.....op naar de 1000 pagina's dan maar weer!haha!

Kel: wat een lieve foto's weer van Senna. Ik zie wel overeenkomsten met Daynah, maar ook wel verschillen, net wat je zei, dat neusje is wel iets anders. Heb je al zin in maandag?

Monique: jaaa daar hebben we Dyon weer, lief mannetje! Hij wordt inderdaad alweer een stuk wijzer, gaat snel zeg.

Brennie: lieve foto van Milou en haar nichtje. En wat een lol heeft Amy, begint ze ook al een beetje langs de tafel te stappen?

Nou, oorbellen zijn gezet bij Jayna. Deed dr wel wat pijn, maar was ze snel vergeten toen ze de mooi roze knopjes in dr oren zag. Mooie kleine heeft ze uitgekozen en past ook wel bij dr, tutje dat het is. Alleen het schoonmaken is nog drama, we mogen er niet aankomen....eigenwijs dat ze is.
    Vanmorgen naar basisschool geweest.Hele goede indruk, en dat wordt de school waar Jayna heen gaat. Net nieuw geopend hier in de wijk, erg mooi en ruim. Op vrijdag is groep 1 altijd vrij, dus dat is wel lekker, zal best vermoeiend zijn in t begin.

Nou ga ff puinruimen hier, meiden zijn samen aan het knutselen....

Liefs Sem

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    #14 Annemonique, 21 jan 2010
    Laatst bewerkt: 21 jan 2010
    Stoere Jayna nu al oorbelletjes laten schieten :D
    Ben benieuwd, zal vast erg schattig staan :)

Iedereen is met basisscholen bezig geloof ik he hihi. Het gaat ook zo snel. Ik kan me echt nog niet voorstellen dat we over 9 maanden Kyllian elke dag naar school brengen. Ik mis hm nu al als ik daar aan denk...

15. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Zag de topic meteen staan...beginnen we weer opnieuw hahaha

Leuk dagje gehad met de jongens, boodschapjes gehaald, naar mijn moeder en oma geweest, vanmiddag naar het paard van opa gekeken... Ze hebben igg genoten.

Kom vanavond even reageren, ga nu ff eten koken....
    Ben nog aan twijfelen tussen Lassanetta en mihoen...;)

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    He hebben ze het weer veranderd...Irritant ook met dat paarse ballonnetje trekt zo de aandacht, dat was eerst toch niet?

Kel dank je voor het kaartje en erg leuk zeg! Fijn dat ze het nu met 90cc per keer niet hongerig is. wat je zegt het is ook een flinke dame. Voel jij je al iets beter?

AM ah leuk Dyon! Verder alles goed bij jou?

Charissa en wat heb je gegeten?

SEm oh oorbellen. Wilde ze ze zelf? Jaime begon er eerst over maar heb dr daarna niet meer over gehoord..haha.
    Moest Jayna huilen? En doen ze twee oren tegelijk? Zou wat zijn als ze een hebben gedaan en een kindje wil niet meer..hahah.

Brennied leuke foto van Amy! Nog leuke feestjes op de planning voor het weekend?

Lis ga zo ff je buikfoto spieken hoor! Goed van je werk! Is altijd fijn toch zo'n beoordeling Krijg je ook nog extra salaris dan? Chiel had bij atos ook beoordeling vier (van ook vijf) maar die krijgt niks extra's hoor..Wel flauw heh.

Hier een weekendje vrij. En omdat we die niet vaak ehbben weer lekker vol met praktische zaken...
    Zo leuk collega van mij is al vijf jaar bezig met zwanger worden. Nu zit ze dan in ivf. eerste poging was mislukt maar ze vertelde mij gister dat ze positief getest had. Vandaag werd nog eens door zkh bevestigd door de bloedtest. Kreeg de tranen in mn ogen toen ze het vertelde, ben echt zo blij voor haar. Nu maar hopen dat het goed gaat. Ze is net 39 geworden...

Ga ff bankhangen, drukke week en ben moe. Oh lees eerst nog ff bij.

lfs

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh hier ook de wiebelbillenboegie. En wij maar denken laatste dagen wat danst ze maf met dr kont naar achteren..hahah.
    Panda heel de dag wiebelbillenboegie??

Kel Senna is een kopie van Daynah joh niet te geloven. Word vast net zo'n knapperd als Daynah.

Ik ga er vandoor tot morgen!

X

18. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Sens: hij kwam vanmorgen meteen met dat boekje aanzetten om samen te lezen :D Wel schattig.
    Super voor je collega!

Monique: jaaa het gaat snel he, straks echt naar school. Nog even en ze willen een brommer...8)

Semmi: stoer van Jayna. Dat schoonmaken is idd niet leuk, misschien kan ze het al zelf?

Brennie: lieve foto's :)

Kelly: wat een leuk kaartje. Bastian vond 'm ook mooi (auto, olifant...).

Vandaag weer druk geweest en nu veel harde buiken. Vannacht ook al, kon er niet van slapen. Het begint wat te rommelen dus. Werd ook wel tijd, als ik volgende week wil bevallen, whoahahaha. ;)
    JP komt net thuis, ciao!

19. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Hier ff heel erg ego....ben ook slachtoffer geworden van de kredietcrisis, heb gisteren mn ontslag gekregen :$:$:$. Behoorlijk KUT dus!! Samen met de man waar ik voor werk vlieg ik eruit...
    Mn baas vond het zelf ook heel erg, zat ook aan tafel te huilen..
    Financieel kan hij het gewoon niet meer trekken. Had het wel een beetje zien aankomen maar niet dat het nu al zou zijn. Blijf nog in dienst tot 1 april en dan krijg ik 4 maandsalarissen mee en dan maar hopen dan ik snel wat anders vindt. Pffff vind het wel een gedoe hoor, maar goed, het is niet anders...

Moest ff mn verhaal kwijt..ik kom snel weer reageren!!

Zag wel lieve foto's van de allerkleinsten onder ons, lieffffff.

Liefs Sap

20. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ownee, Sappie, wat kut zeg! Echt niet leuk. :(

Deel Deze Pagina