maaik,he wat vervelend dat je zo slecht slaapt, hier heeft Aylani 2 weken gehad dat ze niet alleen in slaap kon komen,was echt even een fase volgens mij,was iets van 5 a 6 weken geleden, ja we zijn steeds naar haar toegelopen om het speentje te geven,ik heb haar een paar keer sávonds naast me in bed in slaap laten vallen,en soms heel lang in de schommelstoel naast haar bedje gezeten om haar te schommelen,van de een op andere dag was het over gelukkig,hopelijk is dat bij jou ook zo. Een warm bad voor het slapen gaan met bv welterustenbadje van zwitsal kan wellicht helpen,en van luuf op het borstje smeren worden sommige kindjes ook rustig,of een voetmassage. Luna,wat geweldig dat de helm zoveel verbetering heeft gebracht! En idd aan elk nadeel zit een voordeel,hij heeft vast heel wat minder blauwe bulten dan menig ander kindje van zijn leeftijd hier alles wel goed, Aylani heeft alleen vreselijke hoestbuien dus moet steeds naar boven om haar te kalmeren of op haar rugje te kloppen. Maar ze gaat zo snel nu verder,veel overal langs lopen,knuffelen als ze iets voor elkaar wil krijgen,boefen,aan alles zitten waarvan papa en mama zeggen, 'nee', en dan heel lief lachen
Maaik, gezellig nog een Jan mama. J. Heeft daar ook last van gehad en soms nog. Meestal was het 1 van de 3 slaapjes raak. Ik heb hem uiteindelijk een keer laten huilen. Ik vond juist het heen en weer lopen zielig omdat hij dan iedere keer weer overstuur ging als ik weg liep binnen 10 minuten sliep hij en daarna was het huilen bij weglopen ook stukken minder. Veel kiekeboe spelen en wachten... Want wat ik begrijp is het echt een fase. Sjees, heerlijk dat lachje als je zegt dat iets niet mag. Het echte opvoeden is begonnen hoor!!! Vinden jullie het ook met de dag leuker worden allemaal??
Het is elke dag een feest met onze kleine meid. Ze is zo lekker vrolijk en lief maar het kan ook een kleine boef zijn. Het word inderdaad steeds leuker en drukker. Moet overal achter aan niet vervelend hoor, maar ze is een echt aagje dus wil overal bij staan en wat Sjees ook zegt waarschuwen en dan achter om kijken en je proberen in te palmen met dat lachje. Maar vind wel dat ze heel snel groot word het kleine is er zo maar af. Vooral als ze gaan staan en wat gaan lopen. En dan die tandjes dan zijn ze echt baby af, daar krijgen ze echt een ouder gezichtje van.
luna,nou idd het echte opvoeden is begonnen,ik heb het gevoel dat ik vandaag alleen maar boos ben geweest,en heel de tijd nee heb moeten zeggen,ze is zo aan t boefen,doet alleen maar dingen die niet mogen,maar als ze dan weer aankomt met dat lachje....... jilina,ergens,ben ik idd ook wel blij dat Aylani nog geen tandjes heeft,is zo schattig nog!
Jaaa Pffffff,het opvoeden is idd begonnen!!!!Hij weet ook precies wat niet mag....ik geef daar dan aandacht aan en Mike van 3(beeeeeetje jaloers) gaat het dan ook doen zodat ik ook wat tegen hem moet zeggen...wat wel helpt is Mike er gauw bij betrekken zoals; Mike,haal Kevin even bij de stereo weg wil je,daar mag hij niet aankomen!!! Resultaat is dan dat Mike zich 'groot' voelt en zelf lief verder gaat spelen... Kevin is weer verkouden hoor,elke maand weer....is dat normaal of moet ik naar een dokter ofzo??? ik weet dat kinderen vaak verkouden kunnen zijn maar ja,dit is zo sneu voor hem...hij weet al niet beter haha...Met jullie en de ukkies alles goed???
Syllie, kleine boefjes zijn het maar ik vind het super genieten om naar de kleine man te kijken hoe hij alles voor elkaar krijgt! Hier ook aan de lopemde band verkouden en hoesten. Ben de eerste keer naar de ha gegaan en die gaf aan dat het er bij hoort en dat ze ongeveer 10 keer per jaar verkouden zijn... We zijn nu bij 4 haha! Ik maak vaak zijn gezichtje en handen schoon en kook de spenen weer om de dag uit en maak dan ook zijn speelgoed schoon. Is een werk maar voor mijn gevoel blijft hij zich dan niet her besmetten. Aankomend weekend Sinterklaas! Heb zin in alle gezelligheid. Moet nu nog een paar cadeaus halen voor mijn Fam. En dan zijn we klaar. Iedereen alvast een fijn weekend
Hallo allemaal Hoe is het met iedereen en de ukkies? Wat worden ze al snel groot voor je het weet zijn ze een jaar. Gaat mij veel te snel. Wij hebben vorig weekend sinterklaas geviert en wat is Noa verwend. Heb nog zo gezegd niet te gek want ze is volgende maand ook al weer jarig en dan krijgt ze toch ook al weer wat. Maar ja dat zijn opas en omas. Hier gaat verder alles goed. Ben blij dat de sneeuw weg is kan ik weer fatsoenlijk boodschappen doen. Heb van de week alles lopend gedaan maar dan kun je lang niet zo veel houden als dat je met de auto gaat. Ik heb gister nog een kerstjurkje voor Noa kunnen krijgen bij de formido voor op de kerstkaart. Zal van het weekend dus even fotos en kaarten maken. Iedereen nog een goed weekend! Liefs
Goede morgen! Kom ook zo nu en dan hier even meelezen. Jilina: Opa's en oma's vinden het volgens mij ontzettend leuk om die kleintjes te verwennen.
syllie,wel super stoer toch zo'n grote broer,en als mama hem dan ook nog eens grote broer taken geeft,kan er toch niets meer stuk,lijkt me een heel leuk gezicht,ik zou aan de ene kant ook wel een broertje of zusje voor Aylani willen.,maar mijn zwangerschap,bevalling en alles daarna was zo'n verschrikking,dat ik het echt niet zie zitten daar nog eens doorheen te moeten,maar krijg soms wel eens even zo'n slik momentje,als ik andere hoor dat ze weer voor een tweede gaan of zelfs derde,ach ja wie weet ooit..... luna86, ja zielig he die doorlopende verkoudheden, hier is Aylani ook echt al vanaf geboorte verkouden,zo sneu.. Hoe was sinterklaas?? jilina, alles goed hoor,tja opa en oma's hier hetzelfde,we zouden het niet vieren,alleen een paar kleinigheidjes voor Aylani,maar uiteindelijk toch echt wel een sintavond gevierd,want oma had toch kadootjes voor iedereen gekocht en ik en tante stiekem ook,hahahaahha Vandaag foto's gemaakt van Aylani bij de kerstboom in haar verjaardagsjurk,en er een kaart van laten maken die we opsturen naar iedereen voor haar verjaardag,hij is echt super geworden! Nu nog een taart uitzoeken en andere hapjes en dan zijn we klaar.
hallo januari mama's Nog even en het is zo ver. Onze lieve babietjes veranderen in lieve ondeugende dreumesjes! Wat is het toch snel gegaan.. En wat is het toch een leuke maar vermoeiende fase waar we nu in zijn beland!!!! Tijn kan nu staan en rond de salontafel (lopen).. Geweldig toen hij de eerste keer zelfstandig ging staan.. Helemaal gelukkig begon hij in zijn handjes te klappen met als gevolg boem! haha.. gelukkig kon hij daar ook wel om lachen! Groetjes een trotse januari 2010 mama!
Hallo Mama's, Nog even en onze (b)engels zijn alweer een jaar! Dus is het ook cadeautjes tijd en dat net na sinterklaas en kerst. Nu is mijn vraag: wat gaan jullie je kindjes geven op hun allereerste verjaardag?! Voor de rest: Alles gaat hier goed, ze is alleen al weer meer dan 3 weken verkouden, wij hier allemaal trouwens. Ze zegt nu: papa, mama, oma, opa, nee, ja, bah! En brabbelt daarnaast erg veel Ook begrijpt ze heel veel dingen als je wat tegen haar zegt. Als je zegt geef maar aan mama, snapt ze je, als je zegt stop maar in je mondje (brood) dan doet ze het ook. Ze is totaal niet bang om alleen te lopen, ze denkt dat ze dat al heel goed kan Melissa loopt zo weg van tafel, maar je moet er van wel verderop gaan staan, want ze wil vaak te snel. Maar ze kan dus al wat stapjes alleen doen We hebben ook een loopauto, daarop kan ze zelf gaan zitten en ze kan er ook zelf weer afkomen. Het is een echte deugniet