januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Spannend hoor!! Ben benieuwd.

Hier is het rustig. Voel op het moment helemaal niets, maar heb gisteren negatief getest ('s middags). Misschien dat ik toch morgenochtend nog een keer test, maar ben een beetje aan het twijfelen. Moet namelijk al vroeg werken. Gelukkig is mn beste vriendinnetje op vakantie, want ik kan zeker mn mond niet houden tegen haar als ik positief test. Word gek van mezelf!!!!

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

O meiden oke.
    Ik snap waar de vieze lucht vandaan komt ;)
    Bedankt voor de uitleg. :D

3. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    hier nog geen ongi gelukkig..zal wel een langere cyclus hebben deze maand. gekke is wel dat ik vorige week best veel klachten had en ik me nu goed voel. op nod (afgelopen dinsdag) nega getest en vanmorgen ook nega.. hopelijk hoor ik bij de groep mensen die langzaam hcg aanmaken en toch zwanger zijn..

4. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Wat spannend maken jullie het zeg! Ik ben zo benieuwd of er nog nieuwe zwangeren komen. Ik hoop het natuurlijk van harte voor jullie! :)

Als ik zwanger zou zijn doe ik ook mee aan MvM hoor. Kleine moeite om een beetje urine op te vangen.

Zo ik ga zo lekker eten. Er zit een pizza in de oven en ik heb echt megatrek. :D

5. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    hier nog steeds geen ongi te bekennen. Wat ik me nu eigenlijk afvraag, stel ik heb een lange cyclus, heb ik dan even goed 14 dagen voor de eventuele ongi een eisprong? Of heb je alleen een eisprong bij een cyclus van 28 dagen?

Ik voel me nog steeds prima, af en toe rare krampjes en soms pijn aan mijn blaas. Laatste test was dinsdag en die was negatief. Ik ga maar uit dus van een lange cyclus. We wachten t maar af.

6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    happymarie; dat heb ik dus ook..ben ook 4 dagen overtijd en ben nu bang dat we op het verkeerde moment hebben geklust en ik dus over een paar dagen ongi wordt ofzo.. of we zijn allebei zwanger en hebben nog niet genoeg hcg in ons lichaam..

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Heb vannochtend met kv 2v5 getest. Er kwam een soort van 2e lijn aan de onderkant, als dit de lijn was (I) dan stond het tweede lijntje zo (_) aan de onderkant. Ik heb de test niet weggegooid en zag dus toen ik net thuiskwam dat er nu ook een lijntje zo (I) stond..heel vaag maar je ziet het wel (licht roze lijntje). Ik weet niet wat ik ervan moet maken hoor..denk dat ik gewoon over een week ga testen mocht ik nog niet ongi zijn...

Ik heb best wel veel buikpijn nu..geen ongi pijn maar heel anders. Als ik loop dan lijkt het alsof ik een ballon erin heb zitten zeg maar..moeilijk uit te leggen...

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hai dametjes!

Yes, het weekend is eindelijk begonnen!!!! Net terug van mijn stage, het was gelukkig leuk, dus dat was fijn:)

@ Remmar en Pindakoek en Steffanie, ik ben zo benieuwd wat het gaat worden bij jullie....ik hoop echt dat het toch raak is!!

@ Happymarie, bijna bij iedereen is de eisprong inderdaad 14 dagen voor de 1e cyclus dag geweest.

9. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Hier zijn alle klachten weer weg, ook de opkomende hoofdpijn van vanmiddag.:(:(:(
    Ga er morgen toch maar even een testje tegen aan gooien, want begin nu wel heel nieuwsgierig te worden!! :)
    Ik ga uit van een nega test, maar als het iets anders is........... dolgelukkig! :D

Ga nu heerlijk naar mijn bedje, want mijn mannetje heeft zijn dut bijna al uit. Lag al heel vroeg op bed, had hoofdpijn. ( Zou ik het hebben doorgegeven?? ;))

Slaap lekker allemaal en ik hou jullie op de hoogte.

Tot morgen

10. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey dames,

Hier net een testje gedaan, ondanks de weer dalende temp.
    Nega...... :(
    Nu maar hopen dat de ongi heel snel begint, want wordt hier een beetje simpel van.
    Op naar de volgende ronde!!

11. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Hier ook nog geen ongi..vind het maar vreemd.. lijkt te heersen..over tijd en nega test..

12. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    9 maart: niki86 (3)
    11 maart: remmar1982 (2)
    12 maart: Sstephanie1 (2)
    14 maart: pindakoek (3)
    17 maart : miranda84 (2)
    25 maart: Naomi123 (2)
    26 maart: kleinedruif
    26 maart: Nijnonijntje (3)
    2 april : Mandii1987 (3)
    9 april: Lucindalice (3)
    10 april : Kim1990 (3)
    13 april: T84 (3)
    18 april: Rosa Canina (2)

Ik heb me eigen even op blauw gezet i.v.m. nega test en nog geen ongi.
    Weet dus ook mijn volgende NOD nog niet.

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Jullie maken het allemaal wel spannend meiden!!!
    Ik duim op posi nieuwtjes!!!
    Maar vergeet niet... ik had ook kwaaltjes, en was 4 dagen overtijd toen kwamen de duiveltjes toch:(

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hello ladies,

Wat vervelend zeg die negatieve testen:(, heel frustrerend moet dat voor jullie zijn.....Hopelijk is het toch een beetje te laag hcg...
    Wat mij opvalt is dat bijna iedereen de 2e en 3e cyclus wat langer duurt dan de 1e. Ik vraag me af of het bij het ontpillen hoor? Dat het lichaam toch nog ietjs meer 'kracht/hormonen' nodig heeft om op te starten? Ik weet niet of het zo is, maar als ik kijk naar de cyclusdagen van ons allemaal is volgens mij op die van 1 iemand na de cyclus van iedereen de 2e of 3e ronde wat langer. Alleen Kim bouwt geloof ik af in het aantal dagen. Misschien ga je eerst lange dagen maken en dan weer wat korter ofzo?

Succes meiden, ik hoop op snel allemaal positieve testen!!

15. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

hey dames,

wat een hoop berichten toch hier! Fijn dat dat zo kan! Ik zelf lees af en toe wat terug, maar dagelijks actief ben ik niet helemaal.
    Maar goed gaat er om dat je er wat aan hebt toch!
    Ik zie dat jullie een mooi lijstje hebben gemaakt wat betreft nod.. zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dat uit kan rekenen? Of is dat ook nog steeds niet uit te rekenen als je niet weet hoelang je cyclus precies is? Want ik zie bij alle dames wel een precieze datum staan.
    Hier word inmiddels om de dag geklust,,, omdat ik totaal niet weet wanneer mn eisprong plaats moet vinden... 41 dagen was mijn vorige cyclus, en ik zit nu inmiddels op dag 21...

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goeiemorgen ,

Zie dat er weer een paar nega hebben getest :(

Wanneer komt het geluk is .

Alice, ik denk dat het bij mij geluk is dat ik met cyclus goed zit , had dit namelijk ook niet verwacht .

Maar wat je zegt kan inderdaad te maken hebben met ontpillen .

Wainhalu, als je op zw zit zie je bovenin Calculator , en als je daar het gemiddelde neemt van wat je cyclus is kan je daar zien wat je Nod is . ( de dag dat je mag testen )

17. wianhalu

@ kim, dus als mijn cyclus met de pil normaal 29 dagen was,.. tel ik die nog mee van voor ik met de pil stopte.. en dan de 41 dagen van de afgelopen keer er bij op... delen door 2 en dat is het gemiddelde? Ja sorry dat ik zo dom doe hoor.. haha maar het zit er hier nog niet helemaal in! En omdat ik dacht dat het nog niet echt te berekenen viel wanneer je de dagen van de cyclus met de pil meeteld.

18. wianhalu

dan komt de berekening op ongeveer een cyclus van 35 dagen.. zou betekenen dat ik nu inderdaad in mijn vruchtbare dagen zit... en dan ik op 28 maart mijn nod heb... Dan ga ik mezelf er maar tussen zetten!
    Dankjewel

19. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Wainhalu, je doet niet dom hoor je reageert gewoon normaal , hij kan wel een beetje afwijken hoor.
    Zeg maar dat je de vruchtbare periode iets eerder hebt of wat later .
    Ligt er maar net aan hoe het loopt bij je .

20. wianhalu

dankjewel kim, ondanks dat de vruchtbare periode iets eerder of iets later kan zijn..hou ik 28 maart maar als ongeveer datum voor nod... dan heb ik in iedergeval een beetje een richtlijn.

9 maart: niki86 (3)
    11 maart: remmar1982 (2)
    12 maart: Sstephanie1 (2)
    14 maart: pindakoek (3)
    17 maart : miranda84 (2)
    25 maart: Naomi123 (2)
    26 maart: kleinedruif
    26 maart: Nijnonijntje (3)
    28 maart: wianhalu (2)
    2 april : Mandii1987 (3)
    9 april: Lucindalice (3)
    10 april : Kim1990 (3)