januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    heey pindakoek feli.
    Ik snap dat je het niet geloofd had ik ook. Ik Heb nu nog steeds zo iets van zal wel want heb echt nergens last van. alleen moe maar dat ben ik altijd (ziekte van pfeifer gehad)
    31 maart gaan we het wonder bekijken vind het zoo spannend.

Iederen s6 ik hoop dat het snel raak is.
    Dinsdag komen ze bij mij van MvM.

2. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!
    Ik ben eveb niet op het forum geweest en heb net wat pagina's terug gelezen. Gefeliciteerd nemo, pindakoek, grietje!! Goed nieuws, leuk hoor.
    Ik heb een raar bericht: ik ben vrijdag ongesteld geworden, maar ook weer met de pil begonnen... Mijn vriend en ik gaan deze zomer een geweldige reis maken met vrienden... We gaan naar nogal onherbergzaam gebied en heel veel bergwandelen en dan wil ik niet zwanger zijn... veel te bang dat er dan iets gebeurt en er geen medische hulp voorhanden is...
    Ik heb er uiteraard lang over nagedacht, ik was tenslotte niet voor niets met de pil gestopt. We willen nog steeds supergraag een baby, maar gaan het weer proberen na de zomer...

3. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @pindakoek: gefeliciteerd!

Heerlijk dat t zondag is, even een dagje bankhangen.
    Heb gewoon geen zin om iets te doen.

4. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik snap je keus hoor elja. Als t een gewone vakantie was is t anders maar klimmen enzo.. Dan vind ik dat verstandig hoor. Ik vlieg over twee weken naar de usa en ben al als de doods dat de vlucht slecht is of t lichaam van slag maakt.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hoi meiden,

@elja: jammer dat je het even moet uitstellen maar ik snap je keuze wel!! zo een vakantie is toch niet niets, en om dan zwanger te moeten zijn pfffff.

@all: ik ben zo vreselijk blij :):):):) heb net paardrij wedstrijd gehad in de L1 en ben 2e met 208 punten!!!!!!!!!!!!!!! ben echt zo vreselijk gelukkig, had er een 9 tussen zitten en een hoop 8'en:) mijn dag kan niet meer stuk!
    vanavond op mn nichtje passen dus dat is ook al leuk hahaa.

6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik ben nog steeds niet ongi..vanmorgen bij de afscheiding klein beetje helder bloed..heeeeel minimaal..en nu niet meer.alleen nog piep klein beetje bruin maar zal wel restje zijn van vanochtend..oud bloed dus.. ik durf het niet zo goed uit te spreken om mezelf te beschermen maar heb niet het gevoel dat dit door gaat zetten in ongi...herkent iemand dit?

7. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    ik wil je helemaal niet uit je droom halen,maar dit had ik de vorige keer ook,een dag later kwam de ongi als nog :x.Maar.....het kan bij jou weleens anders uitpakken hoor,niet iedereen is hetzelfde he ;).
    Ik hoop het in ieder geval voor je!

8. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    bij mij zet het altijd meteen door als ik bloed zie...al 10 jaar dus..en ben ook 6 dagen overtijd..

9. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    tsja,dan weet ik het ook niet,mischien dan toch wel zwanger?
    heb je al getest dan?

10. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    vrijdag voor t laatst.was nega..kijk het nog ff aan..

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kleine druif, wat naar een blaasontsteking, maar hopen dat je nieren niet mee gaan doen, want dat is echt niet tof. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan!

@ Remmar, ik kan er in komen dat het nu wel wat rust aan je geeft nu je ongi er is. Eigenlijk best fijn dat je nu richting de 28 dagen goed, heb je straks een supercyclus! Enne, nieuwe ronde nieuwe kansen meid!

@ Elja, dat is een hele beslissing. Maar wel natuurlijk weloverwogen. Vond je het niet heel moeilijk? Het is natuurlijk wel heerlijk dat je nu nog zo'n reis kan maken.

@ Happymarie, dat kan ik geloven dat je het vliegen 'eng' vind, ik vond dat ook toen ik op huwelijksreis was. Toen vond ik het minder erg dat het toch nog niet raak was voor ons.

@ Naomi, proficiat met je punten! Wat goed!

@ Niki, balen zeg, nog steeds geen duidelijkheid....

Ik ben nu Alice in Wonderland aan het kijken op tv....beetje maffe film...

12. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ben benieuwd hoe Alice in Wonderland is, laat maar weten of je het een aanrader vindt.

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Jeetje meiden wat praten jullie veel zeg ineens :D

Ik heb het al een beetje bijgelezen .

Zal zo reageren op iedereen:)

Pfff ben effe aan het bijkomen van de schrik :p

Heb net de film paranormal activity gezien.

Ben al zo bang voor geesten enzo en daar gaat die film over en aan het einde zat ik stijf op de bank:$;)

Ik denk dat ik niet meer slaap vannacht :)

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice, als je van het ontpillen af bent zou je cyclus denk ik wel weer normaal worden maar opzich is hij al normaal :)

Kleine druif , een blaasontsteking :( Ik hoop voor je dat het niets ernstigs is met je nieren .

Pindakoek , misschien moet je HCG ophogen maar niet negatief denken hoor je bent zwanger :)

Remmar, met goede moed naar de volgende ronde :D

Tiktaktoetje, spannend !! we gaan er vanuit dat alles goed is :D

Elja, wat een beslissing zeg , ik zou het niet kunnen denk ik .
    Maar ik begrijp het wel hoor , je wilt gewoon nog wat doen in je leven .

Naomi , Gefeliciteerd !! Wat goed zeg !!

Niki, ik wil je niet bang maken maar ik denk dat je toch echt ongi gaat worden .

Hoe is het met de rest :)

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Happymarie, die vanmiddag op tv was was echt een beetje en lugubere, grimmige film uit de jaren '70 ofzo. Op zich vond ik het nog wel leuk, ik ben namelijk helemaal fan van Alice (ofcourse);)
    Ik wil nog wel naar de biosfilm, maar vandaag hebben we het toch maar niet gewaagd om naar Amsterdam te gaan met de trein, aangezien PSV en Ajax moesten voetballen. Maar ik ga hem zeker nog bekijken en laat nog wel weten hoe het is:)

@ Kim, ik hoop dat je toch lekker slaapt vannacht;)

Pffff, ik dacht dat ik van mijn ongi af was...afgelopen 2 dagen heel licht en allen nog maar wat bruin...nu opeens weer volop rood:(

16. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    vanaf vanmorgen niks doorgezet. normaal zet het meteen door bij mij. heb na vanochtend een beetje helder rood..bij afvegen..alleen nu nog bij afvegen wat bruinverlies..

17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice , ik dacht ook dat ik er vanaf was , eergister was het aan het minderen en gister ineens weer volop bloed:(
    En nu beetje rood met bruin dus als het goed is moet ik er bijna vanaf zijn .

Hoop ook dat ik kan slapen :D

Niki,het kan een paar dagen duren met doorbreken :)

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ow Niki, wat vervelend, maar na bruin komt vaak vanzelf rood...hopelijk zet het snel door, dan ben je er tenminste ook weer snel vanaf!!!

@ Kim, hopelijk 'lekken' we er alles vandaag uit, zijn ook wij er weer vanaf en klaar voor de nieuwe ronde:D

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hoi Hoi allemaal,

Allemaal een fijne zondag gehad?
    Vandaag was ajakkes (ajax) eindelijk keerjte laat dus konden we gezellig wat samen gaan doen!

We hebben lekker het hondje uitgelaten saampjes, even op visite geweest en natuurlijk even lekker geklust! :D
    Mijn vriend zei: Kom schatje we gaan even een kindje maken... hihi.... vond het super grappig... eerste keer dat hij zoiets zegt!

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Mandii, wat schattig dat je mannetje dat zo zegt, haha.

Wij hebben ook lekker met de hondjes gewandeld, het was wel prima weer hier! Helaas niet naar de bossen, maar ach, het was toch wel leuk:)
    Wel maf, we zijn nu al getrouwd, maar gaan nu pas "in ondertrouw" zoals je dat normaal bij de gemeente doet zeg maar. Beetje maf, haha. Heb er toch maar voor gekozen om de naam van mijn partner aan te nemen en dan mijn eigen naar erachter. Ik wil natuurlijk wel graag dat mochten wij kindjes mogen krijgen, onze kindjes dezelfde naam krijgen als ik dan draag:).

Deel Deze Pagina