januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @wianhalu: balen van je blaasontsteking zeg!!!!
    ik weet hoe het voelt, heb ze regelmatig gehad.

@alice: ik heb de 4-jarige opleiding dierverzorging MBO niveau 4 gedaan met als specificatie honden trainen en gedragstherapie.

het is een vrij beroep dus je hebt nog eens geen diploma nodig :( daarom zijn er zoveel slechten.
    ik kan er dus ook vrij weinig mee aangezien er gewoon te weinig vraag naar is, er lopen genoeg honden met problemen rond maar baasjes zien het vaak niet en zolang baasjes het niet zien kan ik ook niets doen.

@all: hier probeer ik er deze maand ook minder mee bezig te zijn, al heb ik wel geprobeerd iets vaker te klussen rond me ei maar verder houd het op. ik ga deze ronde ook pas testen als ik na volgende week weekend nog niet ongi ben want dan en ik 3 dagen overtijd tot die tijd wacht ik rustig af :)

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Zo naomi
    Netjes zeg. ja ik wil dat ook proberen hoor. Eerst een paar dagen overtijd zijn voordat ik hier ga testen.

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ja inderdaad anders blijf ik testen.
    dus ik ben van plan van 29/30 maart te testen pfffffff dat duurt nog zoooooo lang hahahahaha.

4. nijnonijntje

Goed plan.
    Ja klinkt nog ver weg he.... Vind ik ook hoor.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ga jij ook proberen zolang te wachten??
    dan kunnen we elkaar een beetje aanmoedigen nog even te wachten haaha hebben we steun aan elkaar, we lopen toch helemaal gelijk zie ik ;)

ja het klinkt nog ver weg, maar de tijd gaat oww zo snel vind ik.

6. nijnonijntje

Ja ik ga ook proberen te wachten. We lopen inderdaad gelijk. Kunnen we elkaar mooi op de hoogte houden inderdaad. Spannend.... ;)

7. nijnonijntje

9 maart: niki86 (3)
    12 maart: Sstephanie1 (2)
    14 maart: pindakoek (3)
    17 maart : miranda84 (2)
    25 maart: Naomi123 (2)
    26 maart: kleinedruif
    26 maart: Nijnonijntje (3)
    28 maart: wianhalu (2)
    2 april : Mandii1987 (3)
    8 april : Remmar1982 (3)
    9 april: Lucindalice (3)
    10 april : Kim1990 (3)
    13 april: T84 (3)
    17 april: Sstephanie1 (3)
    18 april: Rosa Canina (2)

Heb hem even weer tevoorschijn gehaald zodat we hem niet kwijt raken in al dat geklets van ons ;)

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ja slim idee!!!
    over half uurtje moet ik naar mn werk dus zoveel kunnen we niet meer kletsen hihi.

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja ik weet het heel lang.. Nee ik denk dat ik deze maand gewoon even aankijk wat me cyclus doet.. of het langer wordt of juist hopelijk korter.. En dan heb ik misschien volgende maand iets meer inzicht in mijn cyclus..
    Want als ik deze maand met ovu testen zou beginnen.. wanneer zou ik dan moeten beginnen? Weet iemand dat?

10. nijnonijntje

Ik ben al op mijn werr. Maar ga vanmiddag naar huis. Ben niet heel lekker. Heb een griepje te pakken. Werk dus tot 12 uur.
    Daarom ga ik nu even weer aan het werk. Dan heb ik alle spoedjes af en kan ik gerust naar huis.

Misschien spreek ik de rest vanmiddag nog. ligt eraan hoe ik me voel.

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goeiemorgen ,

Het is heel lastig om te testen na je Nod, ik zou het niet kunnen :p

Naomi , werk ze alvast ;)

Hier nog steeds last van de hormonen , temperatuur is door de war , ben erg misselijk :(

Maar ja is effe afwachten hoe het verder gaat .

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Nijn, vervelend dat je griep hebt.. Ik heb het 2wkn geleden gehad.. en ik lag echt 8 dgn op bed..

Kan de griep je cyclus uistellen?

13. nijnonijntje

Uh ergens rond dag 25 ofzo???
    Heb geen flauw idee.

14. nijnonijntje

Ja weet iemand dat?
    Kan griep de cyclus uitstellen.
    Volgens mij kan dat inderdaad wel.
    Dus misschien dat dat de reden is geweest bij jou T84

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    balen dat je ziek bent zeg!!! ik moet beginnen wanneer jij klaar bent ;)
    hier vreselijk verkouden echt niet leuk meer. oren dicht, neus dicht, loopneus en hele tijd niezen pffff wordt leuk zometeen in de dierenwinkel hihi moet ik beestje gaan verschonen en heb hooikoorts hihi dus nog meer niezen.

werkse nog even dan en heel misschien ben ik er vroeg in de avond nog ff. moet weer paardrijden dus heb nooit veel tijd hihi.

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Heej Meiden,

Brrrr.. ik heb het koud!!
    Laat die lente maar komen..... snel snel.... hoorde dat het woe en do heeeel lekker weer word! laten we het hopen je weet maar nooit in NL!:x

Ik moet vanmiddag pas werken dus komt goed!

17. nijnonijntje

ooo ik heb ook hooikoorts haha.
    Wat kanp dat je dan in een dierenwinkel kan werken. Ik wordt daar dan echt ziek van.
    Heel jammer hoor, ben gek op dieren.
    Heb een konijn en een hond gehad. Ze meosten allebei weg. Deed mij veel pijn. Soms mis ik ze nog.
    Sorry dat was even heel sentimenteel, maar moest er even uit.

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @mandii: ja klopt na vandaag wordt het een paar dagen warmer tot 16 graden!!!!! heerlijk kan niet wachten.
    laat de zomer maar komen.
    heb het trouwens een keer niet koud haha, zit gewoon in shirtje met korte mouwen thuis hihi.

19. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    hallo dames,

vervelend dat je de griep te pakken hebt nijn,ik vermoed dat ik ook buikgriep krijg,het blijkt te heersen op dit moment,ben kotsmisselijk opgestaan,heb m'n neus dicht zitten,m'n oor doet pijn en ik ben te lam om wat te doen haha.
    Ben al buitenshuis geweest in de frisse lucht,dat werkt een beetje maar zodra je weer binnnen bent slaat het weer om :(.
    Ik moest net niesen,en kreeg zo'n erge pijn onder in mijn buik poeh,dat was niet leuk meer,voel het nu nog steeds.
    zie dat ik de eerstvolgende ben die bijna kan gaan testen :),maar ik laat jullie tot het weekend in spanning hoor als er niks gebeurd :p.Ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen zin aan heb :(,raar he,ben er ook niet zo mee bezig geweest deze maand,heb natuurlijk wel het klussen aangehouden op sommige dagen maar dan houdt het ook op,en net zoals velen zeggen hier,volgende maand laat ik het op z'n beloop,ga er niet veel aan doen,eens kijken wat dat teweeg brengt.
    Ik ga er weer vandoor,ben aan het leren voor de autotheorie :D,het wordt voor mij nu eens een keer tijd dat ik het weer oppak,ik ben dat fiesten en spuugzat:x.
    dames fijne dag nog,en spreek jullie mischien in de middag nog wel even.

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Goedemorgen!

vervelend zeg, de griep! Veel beterschap!
    Ik moet vanmiddag naar de uni toe, tot half 6 vanavond! Dan nog naar mn paard. Werkse vandaag, en misschien tot vanavond!

Deel Deze Pagina