meiden ik ben naar mijn werk! moet over half uurtje ongeveer beginnen. en ga lekker lopend met mn hond makkelijk werken in dierenwinkel kan hij lekker mee haha. misschien dat ik vroeg in de avond nog even kon kletsen.
@ Stephanie, heerlijk een maand naar Australië, dat zou ik ook zooooo graag willen!! Mn ex was er alleen altijd op tegen, maar mijn man wil daar zelfs weer gaan werken, maar dat vind ik dan weer een beetje eng... @ Wianhalu, vervelend zeg, die blaasontsteking.... En inderdaad, normaal ging ik ook steeds plassen na het vrijen, maar nu doe ik dat ook niet meer.... @ Nijn, vervelend, dat jij ook grieperig bent geworden....
@ Naomi, ik wist niet dat die opleiding bestond.....maar klinkt wel heel leuk @ T84, ik heb niet zo'n idee wanneer je het beste zou kunnen beginnen. Misschien kun je beter even wachten totdat je cyclus wat korter wordt? Ik las dat je onder de 23 dagen en boven de 41 dagen vaak nog geen eisprong hebt....Als je echt zeker wilt zijn zou ik gewoon op dag 10 beginnen met testen.... Welke anticonceptie heb je eigenlijk gebruik? Vervelend zeg, dat het zo'n lange cyclus was, hopelijk wordt hij snel korter!!
@ T84, misschien een hele stomme vraag.....begint jouw stalnaam met een W??? Ik zie namelijk op mijn hyve heel veel foto's van vrijspringen afgelopen zondag....
Pffff...dat ziet er even stom uit, 5 berichten ofzo van mij achter elkaar getikt...maar ik had gewoon even op iedereen gereageerd per pagina zeg maar, anders moet je steeds zo terugscrollen Vandaag echt weer een suffe dag gehad....hele dag bezig geweest en toch niets gedaan zeg maar....daar houd ik nooit zo van.... Vanavond ga ik ook nog eens proberen of ik in een paardrijzadel pas. Gelukkig nog even 3 maandjes en dan kan ik met mijn eigen paardje beginnen, zoooo'n zin in!!! Qua cyclus is het even rustig hier, nog een klein beetje ongi, maar het ergste is voorbij. Dus gewoon even mijn ei afwachten. Zondag haal ik denk ik de ovu-testen uit de kast
hey meiden ben ik weer even. @alice: ja het klinkt leuk maar valt vies tegen, heb er heeeeeeel weinig geleerd en vond het lekker saai
Hee meiden, Heb net een botsing gehad met mn auto!! Ik reed achteruit dde parkeerplek uit, en in mn achteruitspiegel was niets te zien, hoor ik ineens een knal! Zit een een auto tegen me aan. Hij reed ook achteruit, dus gelukkig gingen we niet hard, vind het alleen zo vreemd dat ik hem niet gezien heb! Ik heb geen schade, de andere auto een deuk in zn achterdeur. De man was gelukkig aardig, maar ik ben toch wel geschrokken. Alice, ik heb er ook echt heel veel zin in! Mijn zusje zit er nu al bijna 8 maanden, en we gaan haar dus ophalen in Australie. Wat voor werk doet je man dan, als hij naar Australie gaat daarvoor? Nijn, wat vervelend van je allergie! Ik heb zelf ook een beetje hooikoorts, maar met pilletjes gaat het altijd wel goed. Ik ga nu ook snel naar mn paardje.
@ Naomi, jammer dat het niet helemaal was dan waar je op gehoopt had...maar je werkt nu wel in een dierenwinkel toch? Lijkt me ook heel erg leuk @ Stephanie, ow leuk! Dus je gaat ook nog met haar rondreizen? Mijn man werkt in de financiële wereld. Vanuit zijn kantoor kan hij dan naar hoofdsteden van andere landen toe. Zelf lijkt me Australië en The UK wel heel erg leuk, maar voor 1 jaar toch wel wat ver.....Ik wil liever eerst even wat vastigheid zeg maar, straks als ik afgestudeerd ben. Huisje, kindje, zelf een baan enz. enz... Ik ga zo ook paardrijden, op de manege, net gegeten, dus heb niet zoveel zin....en omdat het op de manege is.....ik wil zoooo graag weer naar mijn eigen paardje....
Haha, de pampers zijn in de bonus zie ik! Dus inslaan maar vast. Grapje.... Zo, maar die dingen kosten nogal wat zeg.....
Alice, pampers zijn nog wel prijzig ja , als je het eventueel zou halen zou ik wel eerst heel goed rond kijken en anders voor andere luiers Eerst maar genieten van een kindje in je buik en dan pas aan luiers denken Zie dat je nu pas een beetje van je ongi af bent , hier ben ik er wel vanaf maar lijkt net of ik nu al rekbaar slijm heb Ga er maar niet vanuit
Sstephanie , misschien kan het wel zo zijn dat je goed hebt gekeken maar de ander niet , wie is nou de schuldige dan ? Ach het gaat erom dat er niemand gewond is
heey meiden leuk om jullie verhalen zo eens te lezen zal me even voorstellen ik ben Marleen , 30 jaar en sinds 10 januari gestopt met de pil ook ik heb niet zo veel verstand van al die ovulatietestjes etc succes en hoop wat van jullie te horen liefs Marleen
hoi meiden, hoe is het hier? zijn er nog zwangere bij gekomen? ik heb de eerste enorme vervelende kwaal alweer, schimmelinfectie maar met medicijnen moet het over 3 dagen over zijn. blijkt dat mijn moeder dit ook regelmatig had tijdens de zwangerschap. ik heb het vandaag ook op het werk verteld dus nu mag iedereen het weten. buikje begint al wat te groeien. hoop dat het bij iedereen snel zou lukken om zwanger te worden.
Carlo, bah een schimmel infectie ik hoop voor je dat je er snel vanaf bent , ik hoor het wel vaker dat het snel gebeurt zo'n infectie tijdens de zwangerschap . Pindakoek is zwanger weet niet of je het al had gelezen
Marleen , ja ik ben ook gestopt en januari (eigenlijk 31 december laatste pil ) Ik zit ondertussen in ronde 3 , vorige maand waarschijnlijk me eitje verloren (4 dagen na de eisprong ) Dus zit nu nog geduldig te wachten