@naomi, ik pas mn broeken "nog" wel maar 's avond moet de knoop echt wel los, of een lekkere trainigsbroek aan met elastiek. ik draag voornamelijk heupbroeken dus dat scheelt. denk ik. @nijnonijntje, klopt dat je pas vanaf 13e week een zwangerschapsbuikje zou krijgen. maar ik heb een tenger figuur en had altijd strak buikje, het zijn ook zeker de darmen die mee spelen om het buikje al meer te laten lijken. maar....buikje is buikje
hee meiden, net kinderfeestje gehad van mn neefje..naar de bowlingbaan geweest enzo..pfff.ben doodop. Een van de mannetjes die mee was die leek op mijn vriend toen ie vroeger klein was..zooo aandoenelijk..kon wel janken..had echt zoiets van ik wil mn eigen kindje...nuuuuuu!
@ Steph, ow wat naar een botsing! @ Kim, ja, ik had nog nooit zelfs ook maar 1 seconde over luiers gedacht, totdat ik ze net voorbij zag komen in het bonuskrantje van de AH. En ik ben trouwens niet zo'n slijmexpert, maar had het idee dat ik vanochtend ook slijm had??? Maar ik dacht dat kan toch nooit nu? En ik heb ook geen idee hoe ik het moet omschrijven en invullen in FF. p.s. we zijn vriendinnetjes nu @ Carlo, wat leuk, het buikje komt er al aan!! Alleen naar van je infectie, hoop dat die snel over is! @ Marleen, welkom hier!
@lucindalice, hoe was je huwelijk in lapland? ik hoop dat het allemaal mooi verlopen is. mijn infectie is volgensmij alweer bijna over. gelukkig. medicijnen slaan dus goed aan. sinds ik ook op het werk verteld heb dat ik zwanger ben ben ik zo opgelucht. ik heb nu echt het gevoel dat ik er van kan gaan genieten.
@ Steph...ik wil eerst denk ik huisje-boompje-beestje-babietje en dan pas weer over carriere-stappen na gaan denken...ben zo blij als ik eerst eens even afgestudeerd ben....pffff.... @ Remmar, wat naar van je tegel!! @ Pindakoek, wat onzettend verdrietig! Echt heel heel erg naar....we leven met je mee lieve schat! Fijn dat je man je zo lief en goed op weet te vangen....* dikke knuffel voor Pindakoek van Alice* @ T84, wat ongelofelijk grappig!!! Ja, ik heb de fjord gezien!! En een dame die de fjord zoent ....maar ik heb meerdere foto's van bruinen...ben benieuwd welke de jouwe is! Wat is de wereld toch klein he? Hahaha
@ Rosa, wat ontzettend vervelend....hopelijk is het snel over!!! @ Naomi, nee eigenlijk vind ik het niet zo leuk op een manege...of nou ja, een manege wel, maar soms lopen er niet al te gezonde paarden tussen naar mijn idee....en daar word ik dan een beetje verdrietig van
@ Carlo, het huwelijk was zoooo leuk en zoooo mooi!! Ik heb het echt heel erg naar mijn zin gehad, het was fantastisch! En ik ben ook dolgelukkig met mijn mannetje Fijn dat de infectie bijna weg is! Enne, buikje is inderdaad buikje!! @ Niki, ow...ik kan wel begrijpen wat je dan voelt inderdaad...haha... @ All, ik zit even in een afstudeerdip ofzo...het moeten gaan solliciteren en werken komt nu wel steeds dichterbij...Dat vind ik moeilijk omdat ik natuurlijk heel graag zwanger wil raken, maar dat is niet zo 'handig' als je net met je carriere begint.....Maar ik heb zo'n behoefte aan gewoon lekker 'mama' zijn!!
Hoooi meiden, ben hier nieuw. Heb 30 december mijn laatste pil in genomen. Ben 3 januari ongi geworden en erna wel tussentijds een beetje bloed gehad maar niet echt ongi geworden tot 24 febr toen 2 dagen een beetje ongi geweest niet echt doorgezet. We zien dus wel weer wanneer ik weer ongi wordt. Wel lastig rekenen zo! xx
Carlo,,, jou buikje is al zichtbaar zie ik!!!?? Das al snel toch???? Leuk joh om t via foto's elke maand (ofzo) bij te houden
@ MissWm, welkom hier! In het begin kan het inderdaad lastig zijn om te beginnen rekenen inderdaad.....Hopelijk heb je snel een mooie nette cyclus!
@mandi, dank je. ja er zit inderdaad al een bobbeltje. ben er echt trots op! ik hou een 9 maanden dagboek bij en daar moet je ook elke maand een foto in doen, en je buik omtrek meten. mijn buikomtrek was in 1 week wel 3 cm toegenomen.
@ Carlo, 9 april is mijn NOD, hebben we beiden iets leuk om naar uit te kijken, ik ben nu al heel benieuwd naar je echo
Bedankt voor jullie lieve woorden allemaal! Achja het moest misschien zo zijn... volgende keer beter denk ik maar, met goede moed naar de volgende ronde Carlo: je krijgt idd al een buikje! Spannend hoor Rosa: hopelijk is het snel over! Alice: bedankt voor de knuffel Ik ga even eten maken voor de dieren hier..want die lopen te zeuren erom haha. Ik krijg straks visite omdat ik vandaag jarig ben, alweer 28 jaar geworden..gaat echt snel die tijd! Fijne avond iedereen!
@ carlo: super hoor je buikje ,en idd buikje is buikje,ik had met 4 weken al een opgezette buik,nog dikker als die van jou,en nee ik was niet dik van mezelf 8). @misswm,welkom hier,klets gezellig mee,het wordt hier al lekker druk @alice: ja lastig is dat he,carriere en mama worden.ach het gaat je vast wel lukken,en zeg nou eerlijk,een baby is toch wel veel leuker toch? @pindakoek: van harte met je verjaardag! een fijne dag/avond gewenst. @naomi: nee ik wil gaan wachte met testen,sowieso tot zaterdag (als er niks komt) en dan horen jullie het zo snel mogelijk ik ga mijn theorie weer leren,miscien tot vanavond!
Leuk hoor... ik wil zosnel als dat me buikje zichtbaar word, van die leuke buikbanden bestellen! (ook wel omdat ik veel mensen elke dag zie, en wil vervelende twijfel/schaam situaties voor ouders voorkomen) Ik vind het zo jammer dat die nog weinig gedragen worden! Want op buikbanden.com zijn zooooooo veel hippe en leuke! Leuke basic shirtjes eronder en nog goedkoop ook
@mandii, ja ik ken die site ook. heb voor mn zus ook pas 1 besteld. die is 5 weken verder als ik ben. ik heb er één besteld met MADE BY ... daar kan je dan de naam van de vader neerzetten. en de banden zijn helemaal niet duur daar.
@lucindalice, oke leuk. toevallig, hebben we samen iets om na uit te kijken. we houden elkaar wel op de hoogte he?
Wat hebben jullie veel gekletst zeg zo maar eerst even eten en dan alles terug lezen Pindakoek , Gefeliciteerd met je verjaardag
@ Pindakoek, gefeliciteerd met je verjaardag!! Toch misschien nog even iets leuks om je gedachten te verzetten @ Miranda, een baby lijkt me ook echt veeeeel leuker . Alleen als ik dan in mijn omgeving om heen kijk zie ik (bijna) alleen maar carriere-typjes en dan vind ik mezelf zo tja, hoe zeg je dat....lui? Ik ben benieuwd naar je test zaterdag , van een hoeveel dagen cyclus ben je uitgegaan en in welke ronde zit je? @ Mandi & Carlo, ik vind die banden ook zo leuk, zeker die MADE BY en die heb je net besteld, hihi. @ All, net even met mijn man gepraat over mijn afstudeerdipje. Hij vond het een prima plan als ik maar 2 dagen ga werken en doorga met een deeltijdstudie...hij vond dat ik moest doen waar ikzelf (en niet anderen) gelukkig van wordt en dat hij het fijn vindt als ik er veel voor de kleine ga zijn. Dat deed me toch wel even goed . Zucht, nog maar 11 weken en dan is dat gedoe met studeren ook weer over ...spannend!
Je moet indd naar jezelf en je lover luisteren. Ik zit in een ziekenhuis mallemolen om te kijken of alle klachten die ik de laatste 4/5 jaar heb reuma zouden kunnen zijn.... Ik werk 20-25uur en KAN gewoon echt niet meer werken... veel meiden van mijn leeftijd en uit onze vriendengroep reageren raar omdat iedereen juist zo veel als mogelijk wil werken.... maar ik kan het gewoon echt niet... Nadeel van mijn klachten is dat alleen ik het voel en mensen het zien in mijn directe omgeving. Verder ziet niemand het echt... ze wetene het wel maar niet al mijn klachten en wanneer het zo erg is... ik ga er niet graag over zeuren... Inmiddels heb ik me erbij neergelegd dat ik meer als 25 uur niet wekelijks aan kan. Mijn vriend staat helemaal achter mijn 20uur die ik op contract heb, hij zegt: Zo is het huis ook altijd mooi schoon, is ons hondje niet te veel alleen EN is ons kindje straks veel thuis.... Dus erg lief! Maar toch soms indd ook even zo'n dipje! Ik wil in de zomer thuisstudie nagelstyliste bij gaan doen zodat ik misschien dat beetje bij kan verdienen ermee..... Ik vind die buikband het leukste van die streeepjescodemet uitgelelde datum eronder Maar ze hebben er heeeel veel leuke tussen zitten hihi.... OOOEeeeehhh was t maar alvast zo ver Vanavond lekker klussen... of nee morgen vroeg dan kan ik nog ff lekker blijven liggen met boekje ofzoo Liefs,,,