januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja hetzelfde, voel niets anders en ook totaal geen raak gevoel.
    Denk ook wel dat ik ongi ga worden. Heb gisteren met boodschappen doen al een lading tampons ingeslagen. Dus ben er wat dat betreft op voorbereid;)

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hihi :) jij bent al goed voorbereid dan :)

je zult zien dat het dan juist nu raak is nu we niets voelen ;)

als ik weer op 28 dagen zit, moet ik dinsdag ongi worden!! dus als ik zaterdag/zondag test dan zit ik zowiezo goed hihi!

3. nijnonijntje

oke, Ja als ik op 28 dagen zit dan kan ik morgen al testen haha.
    Maar ik ga ervan uit dat dat neit zo is. Ik houd gewoon de dagen van mijn laatste cyclus aan. ;)

4. nijnonijntje

Dan is de kans op teleurstelling in ieder geval minder groot. ;)

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja inderdaad!! maar mijn cyclus was regelmatig dus misschien moet er wel vanuit gaan.
    ik denk dat ik hem vorige keer zelf heb uitgesteld door de zenuwen hihi.
    we zien volgend weekend wel, dan kunnen we beide testen of niet!

6. nijnonijntje

Ja , dat kan, door zenuwen of andere factoren kan je het allemaal uitstellen. Soms ook juist versnellen.
    Maar ik wacht gewoon rustig af. Ik zie het wel. Volgend weekend gaan we beide testen ;)

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja daarom :)

kleindruifje en wianhali mogen dan ook testen :)
    kunnen we met zn 4'en tegelijk testen haha dan moet er toch wel 1 positieve bij zitten!!

8. nijnonijntje

Ja op de seconde gelijk he... ;)

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ja dat zou lachen zijn!!! en dan alle 4 positief :)

10. nijnonijntje

Ja daar gaan we voor natuurlijk ;)
    En dan echt podi he.
    Niet van die twijfelgevallen ;)

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja inderdaad!!!!

ik moet ervandoor moet nog hondje uitlaten en om 1 uur afspraak voor gelnagels:)

tot vanmiddag!!!

12. nijnonijntje

Oh mooi gelnagels...:D
    Heb ik ook eens gehad. maar dan de acrylversie.
    Misschien tot vanmiddag.

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    laatste berichtje hoor:p

ik weet niet of het mooi is, heb het nog nooit gehad.
    maar voor onze bruiloft wil ik het eigenlijk wel aangezien ik geen nagels kan laten groeien hihi. maar wil ze niet te lang want dan kan ik helemaal niets meer!

14. nijnonijntje

Wanneer ga je trouwen dan?
    Ik had het ook voor mijn trouwens gedaan en daarna nog een behoorlijk tijdje gehad. Had ze ook niet heel lang laten groeien hoor. Dat is inderdaad niet heel handig. Vond ik tenminste niet.

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Miranda, daar heb ik de afgelopen 2 cycli ook veel last mee gehad, ik ontplof dan bijna....maarre, na mijn ongi neemt het wel wat af, maar niet echt zo veel meer...lijkt wel of ik meer aan kom van het stoppen met de pil dan met er mee beginnen....

@ Wianhalu, ik weet eigenlijk de referentiewaarden voor de mens eigenlijk niet...misschien eens even googlen :)

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Miranda...ik ben wel heel erg benieuwd....hopelijk is het raak!!
    @ T84, ik zal de fotootjes nog eens bekijken, heb ik je paardje ook meteen gezien ;)

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ik zit mezelf nu een beetje breed te maken voor mijn scherm...ik zit op de faculteit, dus ik wil niet dat iedereen mee kijkt eigenlijk;)...

Ik voel me nog steeds niet goed, een beetje emotioneel, trillerig, beetje misselijk en echt gigantisch moe....net alsof ik ongesteld moet worden, maar ik ben er net vanaf:(....vaag toch?
    Moet ik vanavond weer mijn afspraak afbellen:(, erg vervelend. Misschien komt er gewoon een griepje aan ofzo, zal dan morgen wel helemaal doorzetten als ik eindelijk weekend heb, of misschien word ik nu alweer ongi:(

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goeiemiddag ,

Ik het even een beetje terug gelezen en wou reageren maar vriend had hem weg gedrukt en weet ik niet meer wat ik heb getypt .

Alice, ze heeft echt een lief karakter maar ze kan ook wel is boos uit de hoek komen , het leukste aan haar is dat ze kan lachen :D

Hoe groot is bij jou de grootste (soort) :p
    Maar middelgrote en grote kunnen ook best lief zijn mijn oudste zus heeft zelf een flatcoated en een golden retriever.

Maar ik kan begrijpen dat je een kleine hond wilt,maar opzich is het wel makkelijk om je kind op te voeden met een grote hond .

19. nijnonijntje

Hmm ik voel denk ik ongikrampjes opkomen..... :(

20. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    hai hai meiden,

Ben ik weer,ik kon vanaf gisteren niet meer op de laptop,geen internet verbinding meer :(,maar.....hij doet het weer:D.
    Ik heb nog niet getest,ik wide wachten tot morgen goed he ;)
    Ik heb zef we het gevoel dat het raak is deze ronde,maar ja,het is maar een gevoel en kan daar niet vanuit gaan,de krampen zijn wel wat minder,maar wel aanwezig,ook voel ik elke keer van die plopjes (bewegende darmen) denk ik.
    Vanmorgen was ik helemaal niet lekker in mijn vel,diaree en misselijk en heel moe,hen denk ik een lichte griep,ben ook al 2 weken verkouden bleh.
    vanavond een feestje,en daar hou ik wel van,en mag ook wel graag een mixje drinken,alleen nu durf ik dat eigenlijk niet zo goed en he ik helemaal niet zoveel zin aan het feestje haha.
    @pindakoek: hoe is het nu met je?
    @naomi: heb jij je mooie nageltjes al? :D
    @alice: ja normaal neemt het dan ook af,maar ik heb het nooit zo erg hoor ;),maar jij hebt ook raadselachtige klachten hoor,of word je mischien ziekjes? je kunt toch niet weer ongi worden toch? hoe lang ben je ongesteld geweest dan?
    @nijnonijn: ooh nee toch,hoe lang moest je nog dan tot je ongi?

liefs

Deel Deze Pagina