hoi meiden, @nijnonijntje: wij gaan als het goed is in september nog trouwen @miranda: knap dat je nog niet getest hebt!! ben wel benieuwd hoor. ik heb mn gelnagels hoor ze zijn niet belachelijk lang want dan kan ik niets. dit is al wennen. ik heb een roze/paars randje en de rest wit (allebei glitter). vind ze echt heeeeeeel mooi. ik kan er al mee typen, paas eitje open maken, smsen en mn broek los maken hahahaahh nu de rest nog
@ Kim, wij hebben een Flatcoated die in november 3 wordt (een leverkleurige trouwens, geen zwarte ) en een Nova Scotia Duck Tolling Retriever en die wordt 2 in augustus. Ik ben zooo dol op ze, al zijn ze soms wel wat wild.... Ik zou zelf nog een klein hondje erbij willen, die ik wat makkelijker kan dragen, onze 2 andere honden willen altijd graag op schoot, maar die zijn wat te groot, haha. We zijn ook na aan het denken over of we een KNGF-pup op willen gaan voeden, dat lijkt ons heel nobel, maar we weten niet of dat we dat goed kunnen combineren met onze 2 andere doggies. Hoe lacht jouw hond dan? Tandjes ontbloten en kwispelen ofzo?? @ Nijn, oei, ongi-krampjes...niet best ....heb je de tampon-test al gedaan? @ Miranda, spannend zeg.....en morgen testen, knap van je dat je zo lang overtijd kan zijn en nog niet getest hebben , maar zelf lijkt me een zaterdag ook de meest ideale dag om te testen, kun je er het hele weekend nog van nagenieten met je man of als het negatief is lekker gewoon thuis zitten. Ik zou geen mixje aandurven als ik jou was...eerst zeker weten of je geen kindje bij je draagt... Zelf blijven mijn klachten ook vaag...heb nog steeds slijm, mijn temperatuur is 0.2 omhoog gegaan, ben heel erg moe, spierpijn, misselijk en duizelig. Maar ik had net ook wat last van buikloop, dus wellicht dat ik ook een virusje te pakken heb....Maar het voel zo als ongi-worden, zeker omdat ik zo ontzettend emotioneel ben.
@ Naomi, o leuk leuk leuk!!! Ik vind dat altijd zo mooi van die nagels! Fijn dat je er blij mee bent Ik wil ook heel graag van die nagels, maar dat kan niet met de paarden...nu zijn er natuurlijk wel paardenmeisjes die het wel hebben...maar het mag ook nog eens niet van mijn studie uit , nu maar wachten totdat ik zwanger mag worden en met verlof kan gaan, dan kan ik ook mooie nagels!!
Noami , wat leuk !! Heb je er ook een foto van. Als ik nagels laat zetten dan is het er binnen de kortste keren weer vanaf hahaha . Alice , precies wat je zegt ja ze trekt haar lipje omhoog en begint echt heel hard te kwispelen dat ziet er zo leuk uit , en ze is ook heel dol op een frikandel Toen ze voor het eerst bij ons kwam eten we die avond patat met frikandel , en ze lag bij me zus op schoot en ineens ziet ze haar frikandel van haar bord afgaan (wel ruim 7 jaar geleden) O dat is apart wat je hebt zeg een leverkleurige flatcoated . Ik heb alleen nog maar zwarte gezien , maar die in jou kleur zien er ook leuk uit . En je andere hond ik wist niet wat voor 1 het was , maar heb hem opgezocht en wat zijn die mooi zeg !! Leuk he als ze dat proberen op je schoot te komen dan zie je jezelf niet meer 8) Dat lijkt mij ook wel moeilijk om een pup op te voeden met 2 van zulke honden
Irritant he als je internet het niet doet :x Ik hoop dat je ons morgen goed nieuws komt brengen. De griep heerst wel weer he hoop dat je snel beter bent !! Als je twijfelt dan zou ik het niet doen meis , het is erg begrijpelijk dat je het niet aandurft .
Nijnonijntje, niet zo negatief doen hoor je hebt nog 7 dagen en de krampjes kunnen van alles betekenen . Maar wel altijd makkelijk om tampons in huis te hebben Hoe is het met de rest trouwens (wil het natuurlijk niet vergeten).
@ Angiebaby, ik heb geen idee of hij na 1000 berichten zou gaan sluiten? Maar ik vind het wel fijn als ons forum open blijft eigenlijk...want het zo leuk en levendig en ik kijk er echt elke dag even naar uit om met iedereen hier bij te babbelen @ Kim, haha, klein frikandellenmonster, dan is het niet zo handig als ze op schoot zitten, haha. We gaan even goed informatie aanvragen over het opvoeden van een KNFG-pup, maar dan moet ik wel zeker weten dat ik hele dagen thuis ben en we moeten dan ook even een groter huis hebben...Ik zou het wel heel fijn vinden voor het goede doel om er elk jaar eentje op te gaan voeden, maar het afscheid nemen lijkt me erg zwaar en met 3 grote dames aan de lijn wandelen lijkt me ook niet ideaal. Ik ben me nu aan het oriënteren op een chihuahua of anders een Cavalier King Charles, maar die vind ik eigenlijk al wat te groot voor op schoot... Ik ben nu alweer een uur aan het lezen op FF over vruchtbaarheid en het bijhouden van je temperatuur etc. Toch maar weer eens even tijd voor een pauze, ik ga maar eens even eten koken, mijn mannetje komt zo!
nou lieve meiden: het spannende moment!!! ik kon mijn nieuwschierigheid nog wel bedwingen maar mijn ventje niet haha kijk mijn ticker
@Kim Ja je hebt gelijk, maar het voelt echt als een naderende ongi @Lucindalice Wat houd de tampon test in? @naomi Klinkt leuk je nagels En in september gaan jullie dus trouwen. Leuk hoor. Misschien wel met een dikke buik @Miranda GEFELICITEERD!!! Wat een mooi bericht.
Miranda van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Wat geweldig!!!!!!!!!!! Ik ben helemaal blij en enthousiast!!! Wat fijn, wat fijn, wat fijn! Geniet er lekker van!!!!
9 maart: niki86 (3) 12 maart: Sstephanie1 (2) 14 maart: pindakoek (3) 17 maart : miranda84 (2) 25 maart: Naomi123 (2) 26 maart: kleinedruif 26 maart: Nijnonijntje (3) 28 maart: wianhalu (2) 2 april : Mandii1987 (3) 8 april : Remmar1982 (3) 9 april: Lucindalice (3) 10 april : Kim1990 (3) 13 april: T84 (3) 17 april: Sstephanie1 (3) 18 april: Rosa Canina (2) Heb miranda even op roze gezet
@ Nijn, Vlak voordat je ongi komt heb je vaak al wat lichte of bruine afscheiding. Je ziet dat dan nog niet in je slipje of als je plast of op je wc-papiertje, als je een tampon in doet dan verschijnt er in de groeve van die tampon een beetje van die afscheiding. Ik weet niet of die test ergens beschreven is ofzo, maar ik heb het zelf 2x gemerkt dat ik zo ongi zou gaan worden en ik geloof dat iemand anders op dit topic het er ook over had
oke, op die manier. Nou ik ben nu bij mijn ouders, maar ik ga het vanavond wel even proberen. Daarnaast heb ik officeel nog ongeveer een week, dus als ik pech heb, houd ik de hele week zeurderige buikpijn en komt het bloed pas volgende week. Afwachten dus.
@ Nijn, maar geen bloed geeft moed toch? Gewoon even hopen dat je toch een babietje in je draagt. En inderdaad Miranda, ik ben benieuwd hoe het voelt! Maar je gaf eerder al aan dat je al dacht dat het raak was toch? Ow, zo leuk voor je!
owwww oke verkeerde begrepen gezeliigggggggggggg miranda gefeliciteerdddddddddddddddddddddddddddddddddd
@Lucindalice Ja tuulijk hoop ik dat die steekjes betekenen dat er wat in zit, maar ja dat kun je nooit zeggen. Ze voelen vaak ook als ongi krampjes hoor je dan van veel meiden. Het wordt voor mij gewoon nog even afwachten. Het blijft spannend. Ga ook nu proberen er neit al teveel mee bezig te zijn. Hoe moeilijk dat soms ook is.