januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Miranda: Van harte gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws. Geniet ervan!!

2. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    dank jullie wel meiden!

Ja hoe voelt het uuhhm in het begin had ik de (ongi) kwaaltjes,maar na verloop van tijd verdween dat allemaal,ook de gevoelige borsten verdwenen,normaal heb je 1 week voor de tijd van die echte ongi krampen,dat had ik maar 2 of 3 daagjes,en nu de laatste dagen heel licht,verder rommelende darmen en plopjes in de buik van de darmen,die voelen net zoals een baby lichtjes schopt,maar dat weten dan alleen de 'al' moeders zeg maar.
    Ik vondt de erg opgezette buik verdacht,normaal met de ongi ook,maar dit is wel het toppunt,en dat herkende ik wel een beetje van mijn eerste zwangerschap,toen had ik ook al een opgezette buik met 4 weken.Verder ben ik niet (gelukkig niet) misselijk of ziek ervan:D.
    Ja en verder moet ik nog even aan het idee wennen haha,zoals ik al zei vermoedde ik wel iets maar aan de nadere kant is het nog een beetje onwerkelijk,en al helemaal zo vroeg in de 2e ronde;).
    Ik hoop echt met heel mijn hart dat er vele van jullie volgen,hoe gek het mischien klinkt,voel ik me wel een beetje lullig,want ik gun jullie het geluk natuurlijk ook! en ook omdat we samen vanaf het begin ene beetje alles delen :).
    Maar....ik blijf hier natuurlijk lekker meekletsen hoor!!! ik vertrek niet met de noordezon haha.
    zo een heel verhaal.
    ik ga zo mijn kleintje naar bed brengen en ben vanavond nog wel weer actief hier.

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Miranda,GEFELICITEERD!:D

Heb je ook een foto van je test?
    Zijn wel erg benieuwd.

4. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    #2444 miranda84, 19 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2010
    hai ja ik had al een hele mooie foto gemaakt maar hij upload m niet,ik ga nu eens proberen of ik m in mijn album kan krijgen.

het lukt me niet,ik moet het straks via de pc maar eventjes doen,via acdcee,het geeft aan dat de foto te groot is en dat kan wel kloppen ,mijn camera maakt hele grote foto's , dus dames nog eventjes geduld;)

5. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miranda, gefelciteerd!

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Miranda , is het al gelukt :p

Ben niet nieuwsgierig hoor lijkt maar zo .

Elja , hoe is het met je ?

7. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    nee sorry nog niet gelukt,ik denk dat het ook morgen word,vriendlief zit achter de pc online te gamen,en dan weet je het wel he;),maar morgen sowieso!

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Miranda, wat leuk!! Gefeliciteerd!! En weer eentje op roze, staat mooi ;).

Ik kon de hele dag niet op Internet, heel vervelend. Net kom ik thuis, doet ie het ineens weer. Ik vind het altijd zo gezellig om hier even te buurten!

Volgend weekend gaat spannend worden meiden. Hoop dat er weer een paar op roze mogen!!

9. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Miranda, we zien hem vanzelf verschijnen :)

Sstephanie , dan ben je niet de enigste geweest , wie was dat toch die kon er ook niet opkomen .:);)

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Kim, het is bijna zielig hoe ik ervan baalde dat ik niet op internet kon. Ik kijk 's ochtens en 's avonds vaak eventjes op ZP, nu kon dat dus niet, en ik baalde zo!!

Ben verder wel heel druk geweest vandaag, had een verschrikkelijk college, ben eventjes langs mn oma geweest, lekker lang bij mn paard, huis opgeruimd, hond uitgelaten.. Maar ik wilde gewoon even weten hoe het met iedereen was:).

Ga nu lekker slapen, moet morgen weer werken.. Bleegh, daarna lekker twee weken vrij om me voor te bereiden op mn tentamens.

Slaap lekker!!

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Sstephanie , als ik echt niks te doen heb de hele dag dan kan je me hier vinden :p

Zo je hebt aardig nog wat gedaan zeg vandaag , maar wel lekker bezig en je dag gevuld.

Weltrusten !!

Misschien is je dag snel voorbij morgen ik duim voor je.
    De 2 weken vrij is wel ideaal toch ? Maar je goed voorbereiden is ook heel belangrijk .

Jij ook slaap lekker !!

12. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hoi, hoi,

Nog even snel wat bij gelezen hier op het forum :D

En ik las een heel positief berichtje!! :D:D
    Miranda Hartelijk gefeliciteerd, meis!!
    Er nu heerlijk van gaan genieten!!

Hoop inderdaad dat er deze maand nog wat roze namen bij komen, want het is helaas niet zo veel tot nu toe. :(

@ iedereen:
    Bij iemand nog veranderingen??
    Hier alles weer rustig, ongi is gelukkig weer voorbij.

Slaap lekker allemaal, ga nu mijn mannetje boven opzoeken, want die slaapt al lang. ;)

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Heej lieve meilden...

Hier al een vroeg berichtje!
    Pfff me nichje heeft hier geslapen erg gezellig!
    Maar de hele nacht lopen spoken omdat ze oorpijn heeft:(
    Ooh ben dood moe, en voor mij niet zo heel erg maar mijn schatje moet zo werken en was naar voetbal geweest dus lag er pas 2uur in vannacht... en dan steeds wakker door mij en t kleine meisje....

Nu moeten wij eruit... en wie slaapt er:$ hihi.... zoooo leuk die kindertjes.... weten we het zeker :p nee hoor grapje!

Ik ga lekker deze dag nog van/met haar genieten... ze zou vannacht weer nachtje slapen maar ik weet niet of dat door gaat... maar andere kant haar ourders hadden de rust wel ff nodig dus......

Verder is hier alles goed, ben er gister lekker op tijd in gedoken want was erg moe... ((of had ik al een voorgevoel:))

Hoe gaat het met jullie???

Liefs,,

14. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    goedemorgen dames,

hierbij de foto van mijn test,deze is van gisteren,en heb toch maar voor alle duidelijkheid vanmorgen nog 1 gedaan :D

15. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goeiemorgen ,

Remmar, hier in ieder geval nog geen veranderingen , ik ben ondertussen wel opzoek naar me ei :)

Mandii, ik hoop dat haar oorpijn snel weg is en dat jullie vanacht kunnen slapen .

Miranda , die is dus heel mooi duidelijk :D

Nogmaals van harte gefeliciteerd !!!

16. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

heey miranda...
    Gefeliciteerd!!! en wat een duidelijke test!
    Geweldig meid! ga er van genieten

17. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    dank jullie,ja het is een hele duidelijke test:D.
    Vandaag gaan we het aan beide ouders vertellen,we hebben een t-shirt voor onze dochter met de tekst:
    geef mij maar een kus,want ik word grote zus,eens kijken welke reacties we krijgen hihi.

hoe gaat het verder met iedereen>? iemand al bijzondere kwaaltjes of helemaal geen kwaaltjes?
    ik ben zo benieuwd wie er allemaal nog mogen volgen,hopelijk zien we nog meer mooie roze namen!
    dat word dan ook wel eens een keer tijd he ;)
    ga mijn dochtertje even aankleden en dan gaan we lekker op tijd de deur uit.

mischien nog tot vanmiddag!
    fijne zaterdag allemaal.

18. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

heel veel plezier miranda! een heel leuk idee met het shirt!

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Miranda, in welke ronde ben je zwanger geraakt van je eerste wondertje? Wel echt geweldig dat het nu al in de 2e ronde raak is. Ik ben ook wel een beetje benieuwd naar je mooie test :)

@ Steph, dat heb ik ook hoor, ik wil het liefst zo vaak mogelijk even op dit topic spieken. Vooral omdat ik mezelf in mijn omgeving zo 'alleen' voel staan met mijn kinderwens....en hier kun je er zo fijn 'openlijk' over spreken.
    Enne, ik vraag me een beetje af of je misschien in dezelfde stad studeert als ik?

20. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Miranda, ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen , denk wel dat ze het heel leuk gaan vinden :D

En het is een leuk idee wat je gaat doen met dat shirtje .

Alice , iets naar boven dan zie je de test :p

Deel Deze Pagina