@ Steph...ik studeer ook in deeltijd aan de VU, als ik eind mei mijn studie hier in Utrecht klaar heb, dan zal ik daar ook wel wat meer te vinden zijn gok ik zo. Ik heb helemaal niets leuks gedaan vandaag, alleen maar een beetje zitten sippen, loos internetten, wat lezen en last van mijn buik hebben. Ik ga nu maar eens even 1 voor 1 onze hondjes uitlaten...misschien knap ik daar wat van op, al regent het wel Eet smakelijk en geniet van je pizza!!!
O, ik heb net zoiets ontzettends liefs van mijn vriendinnetjes in de bus gevonden, een fotoboekje van mijn vrijgezellendag!! Zo ontzettend leuk!! Jammer dat ik ze vanavond waarschijnlijk niet ga zien, breng nog steeds iets te veel op het toilet door....maar ik ben wel heel blij met het cadeautje!
Hi! Het is stilletjes hier vanavond... Zoals jullie misschien wel weten heb ik nog geen zwangerschapstest gebruikt aangezien ik liever wil wachten totdat ik enkele dagen overtijd ben, maar ik heb toch een vraag aan jullie. Aankomende NOD wil ik graag gaan testen met een extragevoelige zwangerschapstest, 9 april verwacht ik mijn NOD, maar aangezien ik voor mijn studie op een risico-plek moet zijn wil ik graag voor 6 april weten of wij een kindje mogen verwachten. Weten jullie welke test ik het beste kan gebruiken en die dus ook al een paar dagen voor mijn NOD betrouwbaar is? Alvast bedankt, liefs Alice
Hee Alice, dat is leuk, ik studeer ook aan de VU. Wat studeer je daar, doe je twee studies? Ik heb gelezen dat je de Sensitest 4 dagen van tevoren kan gebruiken. Ga je de extra gevoelige test dan op de NOD doen of al daarvoor? Waar moet je zijn dan? Ik snap dat je die zekerheid wilt hebben.. Pizza was helaas mislukt, zitten nu lekker met toastjes en wijntjes op de bank Move like MJ te kijken, best leuk.. Wat lief trouwens van je vriendinnen, dat fotoboekje!!
Even een poging tot proberen om erop te komen. De hele tijd problemen gehad dat ik er niet op kon komen vanwege een fout . En nu doet hij het weer
Dag meiden. Even een update van mij. Nog steeds rare steken in de buik en mijn borsten doen ineens weer erg zeer. HEb het gevoel twee kanonnen aan mijn lichaam vast te hebben. Ze voelen echt enormous. haah Slaap lekker alvast. @Lucindalice Hoor wel eens dat de matcare testen ook gevoelig zijn. Heb er verder geen ervaring mee.
pff, ik heb echt overal last van! Het irritante is dat het door van alles kan komen! heb namelijk vaak last van mn darmen(pds: prikkelbare darm syndroom) vanmorgen eindelijk sinds 3 dagen weer kunnen poepen. nu blijft het maar omhoog borrelen (lijken niet eens mn darmen maar meer iets dr boven.) ook steken in de buurt van mijn eirerstokken,... maar ja heb ook blaas ontsteking (die ik nog steeds voel) mn borsten zijn ook weer erg pijnlijk, komt met vlagen! Zou het gewoon de voorbereiding zijn op mn ongi, of toch darmen en blaasontsteking kwalen... of misschien toch wel zwanger?? En testen heeft echt nog geen zin als ik eigenlijk pas volgende week mn NOD heb! GEDULD... zucht, wat is dat lastig!
Ja dat is inderdaad lastig. Helemaal als je al veel klachten heb, dan is het allemaal moeilijk te onderscheiden. Wanneer is je NOD precies?
9 maart: niki86 (3) 12 maart: Sstephanie1 (2) 14 maart: pindakoek (3) 17 maart : miranda84 (2) 25 maart: Naomi123 (2) 26 maart: kleinedruif 26 maart: Nijnonijntje (3) 28 maart: wianhalu (2) 2 april : Mandii1987 (3) 8 april : Remmar1982 (3) 9 april: Lucindalice (3) 10 april : Kim1990 (3) 13 april: T84 (3) 17 april: Sstephanie1 (3) 18 april: Rosa Canina (2)
ik heb de kv 2v5 gedaan, maar hou er rekening mee dat die nega aan kan geven terwijl je toch zwanger bent. bij mij werd die nl ook pas op NOD posi. succes!
Meiden wat is het hier stil. Iedereen geniet natuurlijk van het magere zonnetje zolang dat kan Hoe gaat ie met iedereen?
Dan ie die waarschijnlijk nog neit zo gevoelig, zoals er wordt beweert. Of je lichaam maakt laat hcg aan. Heeft die test eigelijk een indroogstreepje? Ik hoop het niet. Veel testen hebben dat wel en dat is erg verwarrend.
@Nijn en Wianhalu, vervelend zeg al die kwaaltjes....hopelijk zijn ze snel weg en kondigen ze een wondertje aan Bedankt voor de info over de zwangerschapstesten, ik ben de websites een beetje aan het napluizen over welke de beste is. Net lekker met de hondjes gewandeld, het kon alleen niet al te lang, nog steeds wat moe en mijn darmen staan nog op stelten, maar ik ben wel echt heel erg blij met het zonnetje....het is lente!!! Over 2 minuten is het 15u! Yeah, de eerste ovu-test van deze maand gaat er zo tegen aan8). Het moet haast wel een nega zijn, maar goed, ik wil zeker weten dat ik mijn piek niet mis. Heb wel om 1230u nog voor het laatst geplast....4 u niet naar de wc gaan is echt onmogelijk voor me
wat een hoop geklets phoeh heej, krijg het niet bijgelezen. daar ben ik weer, dacht blijf even weg, wellicht helpt dat om ongi te worden of een positest te krijgen. Maak me niet druk maar dacht misschien toch onbewust en dus blijf ik maar even weg. Maar ik miste het hier ook wel een beetje hoor, dus dacht ga maar weer gauw kijken. Eigenlijk is het hier wel fijn om te lezen dat je niet de enige bent met allemaal vage kwaaltjes en kan je lekker je hart luchten. @Alice hoe was je eerste ovutest? Hoe gaat het met je darmen?
@Nijnonijntje & Wianhalu: wat een kwalen! Ik hoop dat jullie beiden gauw een positieve test in handen hebben. Ik heb vandaag voor het eerst ovu-testen gebruikt, maar negatief. Bij het testgedeelte kwam een licht lijntje te staan. Wel geklust, het moeten tenslotte niet alleen verplichte nummertjes worden. Vanaf nu ga ik wel iedere dag twee ovu-testen doen. Ik ben benieuwd!
@ Happy, nog steeds geen posi-test of ongi? Op hoeveel dagen zit je cyclus intussen, je bent al ruim 2 weken over tijd toch? In welke ronde zit je? En welke pil heb je gebruikt? Hier alles wel oke, hoor, nog steeds rommels in de darmen, mijn lichaam wil alles er versneld uitgooien en niet verteren ofzo... Verder een negatieve ovu-test, zoals verwacht, er is wel een heel lichtroze ieniemienie-streepje te zien, dus er zal wel ietsje LH in mijn urine zitten..... Manlief wilde wel graag klussen, maar hij heeft even 2 dagen zaadrust van me opgekregen , ik vind dat hij nog even moet herstellen van 2 dagen achter elkaar klussen , dus nu is hij maar even gaan mountain-biken om zn testosteron kwijt te kunnen @ Rosa, op welke tijdstippen ga je je ovu-testen doen? Ik heb er ook wel eens aan gedacht om 2x op een dag te testen. Wellicht dat ik dat volgende maand wil gaan doen. Ik gebruik nu trouwens de sensitest en plak ze onder elkaar in een schriftje om te vergelijken, maar misschien wil ik als ze op zijn overstappen op de clearblue digital..
@Alice: Ik dacht de ovu-testen te doen rond de middag (15.00) en 20.00 's avonds. Alleen 's middags is niet zo handig als ik op mijn werk zit. Nou ja, ik ga sowieso heel veel klussen vanaf nu Ik gebruik nu testen van Matcare, maar heb ze nu ook van Sensitest besteld. (die zijn niet zo duur) Clear Blue is wel goed, maar is beter als mijn cyclus wat regelmatiger is en ik een beetje weet wanneer ik mijn ei kan verwachten. Aangezien die testen vrij prijzig zijn. Ik heb een foto van mijn test gemaakt, maar het testlijntje is zo licht op de foto dat je goed moet turen wil je hem zien. Maar goed, ik ga nu elke keer een foto van mijn test maken met de datum en tijd erbij.
@ Rosa, ik test nu ook om 15.00u, toevallig kan dat deze cyclus omdat ik geen onderwijs heb in de middagen, daar ben ik wel blij om. Ik heb eigenlijk geen idee wat ze van clearblue kosten eigenlijk. Op de site van henzelf heb ik ook niet kunnen vinden om ze daar online te bestellen. Ik 'durf' nu trouwens niet veel te klussen. Afgelopen ronde deden we het dagelijks, maar op een gegeven moment was het niet meer zo aangenaam om het dagelijks te doen. En ik ben ook bang dat mijn man zijn zaad niet gauw genoeg hersteld. We hebben nu gepland 3 dagen voor de eisprong, 1 dag voor de eisprong en op de dag van de eisprong zelf. Maar goed, ik heb mijn ei nog niet kunnen vinden, dus of de tactiek deze keer werk, dat merken we op 9 april wel
@Alice: Als je het op die dagen doet, zal het zeker niet aan het klussen liggen als het deze ronde niet lukt. Ik denk dat ik vanaf nu juist wel elke dag wil klussen. Gewoon eens kijken hoe dat bevalt.
Goeiemiddag , Zo jullie hebben weer wat bij gepraat zie ik . Vanmiddag zijn we met z'n allen even lekker gaan wandelen . We hebben ruim 2 uur gewandelt als het niet meer is . Net even lekker gedoucht en zit ondertussen in de pyjama aangezien we toch niks meer gaan doen . Ik ga zo even alles bijlezen . Alice , om alvast een antwoord te geven op je vraag met het zaad , het is het beste om de dag te gaan klussen , totdat je zeker weet dat je ei is geweest .