@Kim: Lekker he wandelen met dat heerlijke weer! Relaxt om nu al in je pyjama te zitten. Ik doe dat ook altijd als ik niet meer weg hoef. Ik weet dat het beter is om om de dag te klussen, maar ik heb ook een gevoel van dat ik geen kans wil missen. Tuurlijk weet ik dat sperma wel een paar dagen blijft leven, maar toch.. Nou ja, ik zie het wel. Ik denk dat we het maar moeten doen als we er zin in hebben. Alhoewel, als ik een positieve ovu-test heb dan word er zin gemaakt.
Rosa, ja het was echt heerlijk we hebben ook nog langs het water gelopen ( een grote plas ) opzich kan je hem niet missen als je om de dag klust en je kan het inderdaad nog een keer doen als je een positieve ovutest hebt .
hoi meiden, zo alles weer bijgelezen alleen niets onthouden!!!!!!!!!!!! het is toch wel erg hoor, ben net een zeef! hier vanmiddag heerlijk in bos gelopen met de honden wat was dat weer lekker zeg, de hond vond het ook weer leuk. we hadden aan het eind weer een zwarte golden retriever hihi, meneer houd van zwemmen, zelfs als het maar een ini mini plasje is! heb hier zo een vreselijk gave jurk gevonden om in te trouwen alleen nu ben ik de site kwijt!!!!!!! grrrrrrr
He meiden, Ik zit hier ook in de pyama. Heerlijk. En die zit ook even wat lekkerder. Mijn broel zat neit zo fijn vandaag. Bah. Drukte op mijn buik. Het was heerlijk weer vandag. Vanavond ga ik ook neit veel doen. Lekker bankhangen. Morgen lekker met mijn zusje op pad. Lekker winkelen. Ben er aan toe. Daarna begint mijn werkweek weer. Wat gaan die weekenden toch altijd snel.
@ Rosa, voor iedereen is het natuurlijk even proberen wat het fijnste 'werkt'. Vorige maand ging dat voor ons niet oke, mijn eisprong kwam pas 4 dagen later dan verwacht, dus toen waren we een beetje 'op' denk ik . Hopelijk lukt het jullie zo wel! @ Kim, we hebben bijna deze hele cyclus (op de eerste dagen na natuurlijk ) om de dag geklust, alleen nu even 2 daagjes achter elkaar, dus wil ik even 2 daagjes rust voor mijn man zodat zijn zaad weer even aan kan vullen. Als we het dan op dinsdag en op donderdag nog doen en ik op vrijdag mijn ei heb, dan moet het goed komen hoop ik Enne, sportief zeg, 2u wandelen! Dat moet wel heerlijk zijn geweest met dit weer
@ Naomi, zo'n hondjes hebben wij ook , ik heb vandaag 2x moeten kammen, zelfs zonder dat ze in een plas gedoken hebben. Die flatcoated van ons is echt net een varkentje. Enne, ik ben benieuwd naar je jurk! Ik hoop dat je hem nog kunt vinden!! @ Nijn en Naomi, testen jullie op dezelfde dag? Mijn mannetje is nu een soepie voor ons aan het maken met een stokbroodje, dan kan ik nog wat lezen voor de studie van morgen en dan is het weekend alweer bijna om helaas , ik baal er van dat ik er niet zo heel veel aan heb gehad...maar gelukkig deze week maar halve dagen naar de uni, dat scheelt weer... Zucht, wat ben ik blij als ik straks afgestudeerd ben!
@Lucindalice Naomi en ik hebben onze nod op dezelfde dag. We zeiden voor de grap dat we wel tegelijk konden testen. Misschein deon we dat. Ligt aan het moment en situatie. Wanneer ben je trouwens afgestudeert? Succes met de studie vaanvond.
@Naomi Ik ben ook wel heel benieuw geworden naar je jurk @Lucindalice Ik ben ook wel benieuwd hoe jou jurk eruit zag
@Alice: Het lijkt me ook heerlijk voor je als je afgestudeerd bent. De laatste lootjes wegen het zwaarst he? @Naomi: Ik zou jouw jurk ook wel graag willen zien!
@nijn: uhmm ik denk zaterdag of zondag als ik dat vol kan houden! ik verwacht niet dat ik hoef te testen, heb al weer een puistje gehad wanneer ga jij testen nijn?? @alice: ik ben druk aan het zoeken naar de foto maar kan hem nergens vinden!!!! ja varkentje is inderdaad de beste bewoording hahah.
Nijnonijntje, lekker is dat he in de pyjama Alice, dat gaat helemaal goed komen met je kluspatroon , wij gaan hier ook om de dag klussen . Alhoewel ik het gevoel heb dat me ei als is geweest . Heb de eerste paar dagen flinke buikpijn gehad en dat is vanaf vandaag verdwenen , dus ben benieuwd heb vandaag nog wel geklust . Het was zeker heerlijk om te lopen , alleen nu heb ik een beetje last van me voeten omdat me binnenzolen kapot zijn gegaan Maar voor de rest lekker van de zon genoten foto's gemaakt en lol gehad met de honden.
@Naomi Ik heb de hele maand door puisten sinds ik met de pil gestopt ben. Heb je verder geen kwaaltjes? Ongi kwaaltjes of misschien zelfs zwangerschapskwaaltjes Ik denk dat ik ga proberen ook zaterdag of zondag te testen. Behalve als ik tegen mijn NOD zeker weet dat het zover kan zijn, dan eerder, maar dat is nog even een paar daagjes wachten.
Lekker hoor, al in pyama! Ik ga me ook zo lekker omkleden. Wat was het een lekker weer vandaag! Wij hebben lekker met de hond op het strand gelopen. Daarna wilde mn vriendje skeeleren, maar hij had geen skeelers, dus naar de Perrysport bij de Arena gegaan en skeelers voor hem gekocht. Naast de Perry zit een grote Prenatal, en daar zijn we ook even in geweest. Was echt leuk! Hebben kinderwagens gekeken, vriendje wil de Easywalker, en maxicosis enzo. Echt te leuk! Kan niet wachten tot het zover is dat we een kindje van onszelf hebben!
hihi hier nog niet in pyama @kim: ik weet dat een puistje niets zegt, maar ik heb altijd een aantal dagen voor ik ongi wordt een puistje. dus vandaar dat het mij wel opvalt haha, maar kan ook zw.schap zijn. ik voel me verder hartstikke normaal, vanmiddag opeens een felle steek aan mn rechter zijkant maar verder niets.
@ Nijn, het was voor mij te koud voor een jurk , ik heb zelfs thermo-ondergoed moeten dragen! Ik had een witte dikke (maar wel getailleerde ) broek aan, een bruine koltrui, een kort wit jasje met bruin nepbont erop en dan een witte nepbontmuts en uggs met een nepbontje. Dus niet heel standaard...maar goed, Lapland was dan ook erg koud....soms baal ik wel dat ik geen jurk had, maar ik heb wel echt de meest romantische en magische bruiloft met de liefst man gehad! Enne, Nijn en Naomi, ik ben ook benieuwd naar wanneer jullie testen , en of ze positief zijn natuurlijk!! @ Rosa, ik moet nog 3 weken op de uni, dan 6 weken stage en dan nog 1 week op de uni. 28 mei is mijn laatste dagje , dan alleen nog 2 eindgesprekken....zucht, ik ben echt al aan het aftellen