januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Kim: dan heb jij ook een vroegere eisprong misschien. Zou wel mooi zijn toch? Gebruik je ook ovu-testen?

2. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    hai dames

Ik lees dat er dus 3 dames in het weekend kunnen testen?
    spannend spannend!!
    Mijn duimen draaien voor jullie:D.
    Ja verder kan ik hier nog heel weinig aan toe voegen,ik kan nie meer met jullie mijn kwaaltjes delen;).
    Wie van jullie voelt al iets 'aparts'?
    @naomi: hebben jullie al een geplande trouwdatum?
    en een hele mooie jurk zeg!
    kim1990: het kan zijn dat het de sperma is,dat kan er naar verloop van tijd nog wel uitlekken hoor.
    Maar aan de andere kant kan het ook je slijm zijn die los komt,meestal als je het goed bestudeerd kun je het verschil wel zien 8).
    ik ga zo lekker naar bedje,ik hou tegenwoordig mijn open niet meer open zo laat haha.

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Rosa , nee ik gebruik geen ovutesten ik wou het wel doen :(

Maar het zou wel beter zijn ja als ik hem eerder heb .

miranda, ik heb het goed bestudeerd haha ik dacht echt van hmm wat is dit nou weer .

Maar ik kan het ook zien als me temp morgen omhoog is en hoog blijft dan is het duidelijk dat hij vandaag is geweest .

Slaap lekker trouwens !!

Ik kan het ook niet altijd meer hoor , als ik straks in bed lig dan ben ik klaarwakker :p

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meiden, ik doe de laptop uit en ga nog even tv kijken en dan nog woefie doen (pff helemaal geen zin in :p )

En dan lekker naar me bedje toe als het lukt om te slapen en anders heb ik de ds nog :D

5. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Welterusten allemaal! Ik ga ook.

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    goedemorgen meiden

@miranda: nee onze datum is nog niet vast. ik bel vanmiddag de gemeente om het te gaan regelen en het zaaltje huur ik ook gelijk af. we willen graag 10 september maar een andere dag is ook prima hihi gelukkig zijn we niet zo moeilijk!

ik moet er weer gauw vandoor, me oppaskindjes zijn er zo.
    tot vanmiddag!!

7. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

dankje wel miranda!! ik voel hier van alles! maar het kan ook vanalles zijn! ik was gisteravond niet echt te genieten, zat mezelf behoorlijk in de weg! hoop dat dat snel weer over is want het is niet heel gezellig.

@ naomi: oppasze!! Leuk om te doen!:D ik ga zo naar mn werk... daar wachten weer 9 kindjes op me vandaag! tot vanavond!

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @wianhalu: wat doe je voor werk?
    ja oppassen is erg leuk en lekker thuis dat is ideaal :)

meiden ik heb ongi krampjes :(

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wat leuk allemaal Naomi. Ben ook erg benieuwd welke jurk het gaat worden. Die op het plaatje was mooi!

Alice en de rest, het was erg leuk om in de prenatal te lopen, maar het was niet gepland zeg maar. Ik zou mn vriendje noooit meekrijgen als we er niet naast waren. Dat vind hij veel te vroeg, en ik ook wel, maar het was wel erg leuk! Hij werd echt helemaal enthousiast bij de kinderwagens. Waat heb je positiekleding gekeken Alice? Nog iets leuks gezien. Ik vind het vaak zo saai!!

Ik ga lekker douchen, tot vanmiddag!

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ooh nee, ik zie op internet veel mooie kleding hoor!
    Ik zelf zou graag basic shirts willen en dat eigen maken door leuke buikbanden! Ik wil er echt mee pronken:)

Ik denk dat ze in een dagverbijf werkt, als ik het zo lees.
    Hihi klinkt erg hetzelfde als bij mijn werk namelijk;)

Ik moet vanmiddag werken, ga nu de was inruimen, er liggen 3 wasmanden met opgevouwde was nu nog inruimen hihi

11. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

He meiden, hoe is het?
    Hier alles goed.
    Ik pas op maandag en soms ook op vrijdag op mijn nichtje van 1. Vandaag dus ook weer. Ook erg leuk. Zo'n schat.
    Ze ligt nu in bed en dus heb ik even rust voor mezelf. Niet dat ze lastig is hoor. Helemaal niet juist.

Meiden ik voel hier van alles, maar we zien wel. Moet nog even tot de test dag. ;)
    Had vorige week ook last van ongi krampen, maar heb die nu neit meer. Wela ndere steken, maar zoals ik al zei, is het nog even afwachten.

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Rosa, zou wel super zijn als je ei er al aan komt!!! Ik hoop het voor je :)

@ Nijn, ik heb op de site van de Esprit gekeken, ik ben helemaal verslaafd aan die kleding van hen....en heb voor 27.50 aan waardebonnen, dus ik dacht laat ik eens even kijken of ik iets leuks kan vinden!

@ Kim, owkee....of het is nog opwindingsslijm of sperma....of je cyclus is korter!! hoe is het met je temperatuur?? Ik ben benieuwd!! Maare, dan heb je in ieder geval wel op het juiste tijdstip geklust ;)

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Steph...ik vind ook lang niet alle positiekleding leuk, maar ik vind de jurken wel vaak heel erg mooi. Ik liep laatst ook voorbij een etalage hier in Utrecht en daar hadden ze hele leuke lentejurkjes...het kriebelt bij mij wel al om alvast wat te kopen!

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ow dames, ik zit echt met mijn benen over elkaar hier op de uni. Ik heb om 11u voor het laatst geplast en ik wil om 15u de ovu-test doen. Maar ik vind het zo moeilijk om 4u niet te plassen...Zucht...

15. nijnonijntje

Ik kan dat gevoel van kriebelen, maar ik koop nog niks. Pas als het zover is. Je komt namelijk altijd wel wat leuks tegen. Daarnaast verandert de mode snel en maak ik mezelf er alleen maar gek mee.
    Ik wacht dus nog even :D

16. nijnonijntje

O meid vier uur niet plassen is wel heel lang.
    Dan gaat mijn blaas echt zo zeer doen:$.

17. nijnonijntje

9 maart: niki86 (3)
    12 maart: Sstephanie1 (2)
    14 maart: pindakoek (3)
    17 maart : miranda84 (2)
    25 maart: Naomi123 (2)
    26 maart: kleinedruif
    26 maart: Nijnonijntje (3)
    28 maart: wianhalu (2)
    2 april : Mandii1987 (3)
    8 april : Remmar1982 (3)
    9 april: Lucindalice (3)
    10 april : Kim1990 (3)
    13 april: T84 (3)
    17 april: Sstephanie1 (3)
    18 april: Rosa Canina (2)

Altijd goed om het lijstje af en toe boven water te halen ;)

18. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Waarom vier uur niet plassen? Ik kan dat niet eens. Ik moet altijd heel vaak, haha..

Zou inderdaad super zijn als mijn ei eerder komt.

Ik vind dat je best veel leuke zwangerschapskleding hebt. Mijn zus zag er echt altijd heel leuk uit toen ze zwanger was. Misschien heeft ze nog wel wat positiekleding voor mij ;)

19. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo allemaal..
    Ben ff afwezig geweest.. heb het op het moment druk op me werk.. en ook nog druk weekend gehad.. dus helemaal geen tijd gehad op lekker te kletsen op het forum hier..

Hoe gaat het met iedereen hier? Heb ik nog iets gemist?
    Heeft iemand nog getest?
    Bij mij is er nog niet veel spannends aan de hand..hihi (qua cyclus);)

20. nijnonijntje

ja vroeger had je alleen soepjurken en mocht je neit zo te koop lopen met je buik.
    Nu heb je heel leuk schattig en modern spul en wordt juist vaan je buik geaccentueerd. Echt zo leuk allemaal.

Deel Deze Pagina