januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Wat leuk naar Antwerpen, Waar ga je naartoe in Antwerpen, De meir??

2. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Geen idee hoe het heet eigenlijk.. Is dat de stad?

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    yep, de meir. je kan daar shoppen.. Er zijn kleine winkels, maar ook grote zoals c&a, h&m, we, zara etc.. ik woon zelf in antwerpen..

gewoon centrum van antwerpen..
    Ben je wel is naar de stad in rotterdam gegaan, is hetzelfde..

4. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ok, leuk! Ja klopt daar ga ik heen..
    Vorige zomer ook geweest, hadden we in de buurt een huis gehuurd met fam. en toen ook dagje wezen shoppen.. en langs alle chocolade winkeltjes lopen.. :p:) Heerlijk..

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hmm chocolade ((mag van mezelf niet eten, ivm afvallen)), Je moet naar Leonidas gaan, heel veel soorten chocola heb je daar... De praline vind ik altijd lekker.

6. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Wat is er veel geschreven..kan niet meer bijhouden wie wat geschreven heeft...

@ rosa canina...nog gecondoleerd met je oma.
    Ik kan het dus niet volhouden om niet te testen..maar de overgevoelige test van sensitest gaf vanochtend nog negatief aan..maar als ik nu schrijf denk ik ook..wat een ongduldige miep..mss nog te vroeg..want ik heb echt wel kwaaltjes..maar mss beeld ik die ook wel in..maar mijn borsten voelen echt zwaar en kriebelen een beetje zeg maar..en last van mijn buik en darmen...van het weekend echt vreselijk koud... en hoofdpijn al vanaf zaterdag en toch belabberd voelen...Maar ja..de wens is zo groot..je kunt je eigen ook heel gek maken.. Ik ga nu wachten tot zondagochtend, dan is het 28 dagen... heb mijn eisprong volgens mij 25e gehad, dus dan zou het een cyclus zijn van 29 dgn... we zien het wel...

@licindalice..spannend hoor... je lichaam zal mss eerst wel moeten ontpillen..maar het kan ook gelijk raak zijn, doordat je er totaal niet zo mee bezig bent... (zeggen ze altijd...) Maar ik duim voor je dat je snel zwanger bent (zoals voor alle meiden hier..)

Wat knap om in een keer te stoppen met roken...
    Antwerpen, schijnt heel leuk te zijn om te shoppen. Mijn collega's gaan ook altijd naar daar...maar ook al is het maar een uurtje hier vandaan, wij gaan meestal naar Wijnegem (ligt ook bij Antwerpen en is overdekt)

Chocola....LEKKERRRRR, vooral Leonidas...het water loopt al in mijn mond als ik er aan denk..maar ook hier nog wat kilootjes teveel aan mijn buik en billen..dus zo weinig mogelijk chocola...

Fijne dag!

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Wijnegem shopping center is ook heel erg leuk, maar ik verdwaal daar nog steeds... Je kan wel in de winter daar gaan shoppen..

8. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Mm lekker, en wat ik ook onwijs lekker vind zijn chocolade truffels.:D

Wijnegem ken ik niet, zo even google'n..

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ben helemaal weg van chocola... Heb zooo trek in...:(
    Moet je even wijnegem shopping center op google tikken..

10. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo daar zijn ook een hoop winkels.. Leuk, volgende keer daar even schoppen! :D

11. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    @nijnonijntje,nou dan is voor jou het aftellen begonnen hihi succes!!!
    Mijn ei heb ik nog niet gevoeld,kan nog komen.

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Dankjewel voor jullie welkomsreacties:)!

Zojuist was een goede vriend van me op bezoek en hij vertelde dat zijn ex door de pil heen zwanger is geraakt. Wat kan het toch raar lopen he? Zoveel vrouwen zoals wij die op het puntje van hun stoel zitten van de spanning om zo maar te zeggen en iemand die er opeens zomaar achter komt. Ik vond het wel heel leuk om te horen dat er weer iemand zwanger is, zeker omdat je er zelf nu veel mee bezig bent. (Al kon ik dat niet tegen hem zeggen helaas;)).

Maar er is eigenlijk nog iets wat ik niet helemaal begrijp:)....Je cyclus is dus inclusief menstruatie toch? 3 weken 'droog' en 1 week ongesteld? Of eigenlijk moet ik het anders formuleren, want de 1e dag van je menstruatie is dag 1 van de cyclus toch?

Groetjes!

13. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

ja het aftellen is inderdaad voor mij begonnen en die duurt nog heeeeeel lang:(
    Hopen dat je je ei snel voelt.
    Zou handig zijn he.

14. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

ja dat klopt.
    Je cyclus begint op de eerste dag van je menstruatie.

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    #255 Lucindalice, 3 feb 2010
    Laatst bewerkt: 3 feb 2010
    Dankjewel Nijnonijntje voor de bevestiging, het wordt me allemaal steeds duidelijker;)

Bijzonder dat jullie je eitje kunnen voelen. Succes met aftellen allemaal!

16. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    Hoe weten jullie zeker dan dat het het eitje is.
    Elke keer hetzelfde gevoel of....
    Ik voelde van het weekend wl iets maar durf niet te zeggen dat het mijn ei was.

Hebben jullie ook sinds je gestopt bent met de pil dat je veeeeeel moet plassen. Ik wel kan elk uur wel heen.
    Voor heen maar 3 of 4 keer op een dag :(

S6 all

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @Tiktaktoetje, dat plasprobleem, dat heb ik nou ook :S, 's nachts moet ik er in het ergste geval wel 3x uit! En het is ook gewoon veel zeg maar....En ik heb dus ook meer dorst.

Hebben jullie ook andere veranderingen doorstaan? Ik heb zere borsten, pijnlijke onderbuik, veel plassen, enorme honger en ik lijk wel een puber met al die puistjes.....

18. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    gelukkig ben niet de enige :).

Had van het weekend veel steken in mijn buik en onderrug.
    En begin nu paar pukkels te krijgen maar gelukkig niet veel hihi.

verder geen klachten tot nu toe.

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ja, het is wel vreemd dat je lichaam opeens zo anders kan reageren dan je gewend bent. Ik vind vooral die pijnlijke borsten heel erg vervelend.....

Een vraagje aan de dames die al meer ervaring met ontpillen, hoe snel gingen deze kwaaltjes bij jullie over?

Ik ben nu aan het surfen op de babynamen-site, erg leuk!

20. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

nou dat heb ik nu ook ik blijf plassen en nee het is geen blaasontsteking hahaha de pil houd wel altijd meer vocht vast misschien is dat het??;)

Deel Deze Pagina