januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Naomi en Nijn: Zo spannend voor jullie! Ik hoop echt dat het raak is! Iedere keer vind ik het zo leuk om weer te lezen dat iemand zwanger is. Plopjes in je buik kan wel iets betekenen toch? Nou ja de klachten van ongi en zwangerschap lijken zo op elkaar dat je daar eigenlijk niets uit op kunt maken.

@Alice: Ja ik denk dat de testen gewoon negatief zijn. Maar 4 uur niet plassen, dat kan ik niet. Op de site van verschillende ovu-testen heb ik gelezen dat je 2 uur ervoor niet moet plassen of wat drinken. Daar ga ik nu dan iets meer rekening mee houden. Ik denk dat ik nu om de dag ga klussen en als ik mijn LH piek gevonden heb elke dag.

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Beter zeg. Bij mij ploffen ze zowat uit mijn bh. En het zit er allemaal zo strak uit, dat die van mij dat wel ziet.
    En dat zware gevoel ook. Echt pijnlijk als ik de trap afloop.;)

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: haha wat een leuke opmerking van je man :)

@Nnijn: ja, deze dag is bijna voorbij. tot 5 uur werken en van 7 tot half 10 frisbee met mn hond!! dus hier voorlopig nog geen rust.

ja ik hoop dat het symptoompjes zijn maar ik verwacht er niets van, kan het ook niet tegenvallen :)

meiden moet mn 3 oppaskids van school gaan halen.

tot morgen waarschijnlijk pas weer!!!!!! (of misschien na 5'en nog ff)

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @rosa: ja klopt die plopjes kunnen iets betekenen. heb het nooit gehad terwijl ik wel spastische darm heb!! dus ik ben wat gewend ahah

nu ben ik echt weg daaaaag

5. nijnonijntje

@naomi, tot morgen. Het is mooi weer dus geniet ervan met je hond.

@Rosa
    Ja het is heel spannend, maar ik zie wel hoe het gaat. Kan inderdaad gewoon een naderende NOD zijn.

6. nijnonijntje

Ik ga mijn nichtje uit bed halen. Die is wakker.
    Misschien kom ik vanavond nog even kijken.
    Fijne avond alvast meiden en eet smakelijk voor straks.

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Oeh Naomi, plopjes!! Dat betekent meestal dat je zwanger bent. Een vriendin van me, was zwanger op haar 17de, ze heeft er toen voor gekozen om het niet te houden, maar zij had het ook over plopjes, mijn moeder had het over vlinders, en ook andere vrouwen waar ik zo onopvallend mogelijk verhalen van wil horen, hebben het over deze gevoelens. Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent!!!

Ik heb trouwens de koopziekte, heb vorige week een stapel kleren gekocht, vrijdagavond vanuit Engeland besteld, net weer een jurkje gekocht en ik ga zondag naar een modeshow waarna je meteen kleding kan bestellen. Ik kan mezelf niet inhouden, heb zoveel zin in de zomer. Overigens koop ik het allemaal niet strak, ik hoop dat er van de zomer wel een buikje in kan ;).

Wat gaan jullie eten vanavond?

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Steph, dat herken ik, dat koopgedrag!! Maar meestal heeft het te maken met dat ik mezelf zielig voel en dat ik even moet compenseren:)
    Ik ga zo meteen ook maar eens aan de kook, wij eten groene curry met paksoi, cashewnoten, basmati en naanbrood vanavond...jammie!!!

@ Naomi, hopelijk zijn het echte zwangerschapsplopjes!!!

Ik heb mijn voorbereidingen voor de studie van morgen gelukkig al af, kan ik lekker gaan paardrijden vanavond...ondanks dat ik nog steeds niet fit ben:(.
    En verder ben ik hard op zoek naar een puppy, of eigenlijk een fokker dus, vind ik toch wel een heel gaaf afstudeercadeau (de puppy dan he, niet de fokker;))!! Maar ik wil wel een goede zeg maar, helaas vind ik er alleen niet zo heel veel goeds over op internet.....

9. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Alice: Oh wat een leuk afstudeercadeau. Een puppy! Wat voor één? Jullie gaan lekker eten trouwens.

@Stephanie: Heerlijk toch kleding kopen. Ik heb het de laatste niet zoveel meer gedaan, maar af en toe los gaan vind ik ook super hoor. En voor de zomer heb je veel leuke kleding.

Wij gaan hier spinazie-gehakt ovenschotek eten. Heb ik ook echt veel zin in!

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Rosa, ja, ik ben dol op lekker eten;)
    Spinazie-gehaktschotel....ik heb nog nooit spinazie met gehakt gegeten, doe je daar dan aardappels bij ofzo? Wat zit er in? Het klinkt in ieder geval lekker :)
    Ik wil graag een chihuahua erbij. We hebben al een flatcoated en een toller en nog een grote hond erbij zou wat too much worden denk ik zo....ik zou nog heel graag een flatcoated of een labrador erbij willen namelijk, maar dan moet ik wel eerst een groot huis met een grote tuin vind ik....We hebben trouwens ook nagedacht over een KNGF-pup, maar het afscheid nemen lijkt me zo zwaar....

11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Oeh, wel lekker hoor, wat jullie gaan eten. Ik ga denk ik pasta eten met spinazie en gehakt, lekker knoflook en creme fraiche erdoor heen.. Mmm.

Alice, wat leuk een pup. Bij mij op stal heeft een meisje er ook een, en die heeft altijd een jasje aan. Ik ben zelf niet zo van de kleertjes bij honden (jij denk ik ook niet met je studieachtergrond;), maar het ziet er wel heeel lief uit! Ze zijn alleen zo fel!

12. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Alice: Leuk!
    Nooit spinazie met gehakt gegeten? Wat apart. In hetgeen dat Stephanie gaat eten zit ook gehakt en spinazie. Klinkt heerlijk. Bij mij gaan er in ieder geval nog aardappelblokjes, gekookte eieren en Boursin Cuisine doorheen.

Het ziet er zo uit.

Bekijk bijlage 60628

13. nijnonijntje

O meiden wat een lekkere dingen.
    Ik eet vanavond ook een ovenschotel.
    Maar dan met tomaat aubergine, mozarella, paprika....
    Echt ook hemels..... ;)

14. nijnonijntje

@Stephanie
    Jou gerecht klinkt echt hemels.
    Hoe maak je het?
    Gehakt rullen met knoflook dan de creme fraiche en dan de spinazie?
    Of heb ik nu een hele rare volgorde bedacht ;)

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    ja helemaal goed! je kan er ook nog spekjes doorheen gooien, ook erg lekker. Ik eet het altijd met tagiatella. Lekker met verse spinazie!

Krijg honger door al het praten over eten! Ik hoop dat mn vriendje snel thuiskomt!!

16. nijnonijntje

Ja verse spinazie is altijd goed. Met spekjes klinkt ook lekker.
    Nou ik ga het zeker een keer proberen. :D

17. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

mandi heeft inderdaad gelijk, ik werk op een kinderdagverblijf. op een groep met kids in de leeftijd van 8maand tot 1,5 / 2 jaar....
    Erg leuke leeftijd!

mandi op wat voor groep werk jij?

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Steph en Rosa....klinkt allebei heel lekker en ik heb het nog nooit gegeten, haha. Gister hadden we wel verse spinazie met zelf gesneden frietjes en een visje...mjammie!!
    Ziet er erg goed uit jouw schotel Rosa!

En idd, het zijn felle beestjes, maar ik vind ze toch wel wat leuks hebben :). De kleertjes ben ik ook niet zo van...maar gewoon meer het hondje zelf vind ik leuk en het moet een klein hondje worden :)
    Overigens, wel eerst afstuderen en verhuizen zijn de eisen van mijn man;) en ook dat we nog niet zwanger zijn....zit er een kindje in mijn buik, dan wordt het natuurlijk wat te veel...

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Wian, leuk werk heb jij zeg!! Kun je alvast heel goed oefenen om te moederen ;)

Enne @ All...leuk dat jullie ook vertellen wat jullie eten, kan ik hier thuis eens wat afwisselen met jullie ideeën. Ik ben dol op koken, lekker eten en kooktips!

20. nijnonijntje

Ja dat vind ik ook erg handig. Even de kooktips uitwisselen.
    Ben ook dol op koken. En kook graag nieuwe en afwisselende dingen.

Deel Deze Pagina