januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Hier nog een kookliefhebber. :)

Maar ik vind het ook fijn om te bakken. Cupcakes bijvoorbeeld. Of gewoon om lekkere hapjes voor een verjaardag te maken.

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    verticale groep 0-4 en de bso (buitenschoolse opvang)
    erg leuk zo die combi

3. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    manlief heeft vandaag een congres, dus ik heb lekker iets gemaakt wat hij niet lust: PANNEKOEKEN oh ik vind die dingen zoooooo lekker en goddelijk. Eentje met ham en kaas en eentje met bosbessen. Eigenlijk is dit helemaal geen avondmaaltijd, maar ja, morgen doe ik wel weer gezond.

Het spinazierecept ken ik ja. Spinazie is overigens ook heerlijk en ook zo makkelijk te combineren.

@alice, beetje late reactie van me, maar kon nu pas reageren. Mijn NOD was 3 maart. Nog steeds niks, alleen veel lichtbruin slijm (al een paar dagen). Wel veel gerommel in mijn buik en denk ook al een week nu wordt ik het dus, maar neej toch niet.
    Baal er wel van want ik wil weten waar ik aan toe ben. De test zaterdagochtend was negatief. De ha heb ik ook gesproken maar die vindt dat ik geduldig moet zijn. Ik baal er van. De laatste pil die ik slikte was Stederil, daarvoor altijd microgynon (stederil gekregen omdat dit hetzelfde als mycrog. zou zijn en de verzekeraar dat goedkoper vond).

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik heb indd ook die pil wissel gehad...
    ik ben daar 5 kilo door aangekomen ruim:(
    en eraf krijgem...... hooo maar:S

5. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @mandii: ik ben sinds juni i.p.v. 1x p.w. 3x p.w. gaan sporten, daardoor veel afgevallen. weet dus niet of ik er van aangekomen ben. Ik weet wel dat het rommel was die stederil en dat ik het later niet meer hoef.

6. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Hoi!

Ik kom een beetje HCG strooien ;)

HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG

voel me eigenlijk niet zwanger, nog geen kwaaltjes. Ondertussen wel enorme zin in die spinazie van jullie gekregen maar heb net gegeten.
    Dit weekend goede nieuws aan ouders verteld. Mama begon te wenen. Dit is echt het mooiste cadeau ooit zei ze en toen begonnen ze al plannen te maken, zo leuk.

Iedereen véél succes, ik wens het jullie allemaal VLUG toe!

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    mmmm, ook erg lekker die HCG!!

Ik hou ook van koken, alleen dat opruimen daarna, vreselijk! Ik vind cupcakes maken ook leuk, en dan vooral dat versieren. Mooi onder een stolp, staat altijd zo gezellig.

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Even testen of hij het doet.

9. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja goed zo.
    Strooi maar wat hcg hahaha.
    Misschien dat iemand een recept kan ontwikkelen met HCg hahaha:D.
    Zit nu net even in de pauze van gtst.
    Had het al een paar dagen neit gezien. En wat zie ik. Janine bij Ludo in bed? Huh? Hoe heeft dat kunnen gebeure.
    Dat heb ik dus weer gemist.
    Pff.
    Nou ja. Is nue even neit belangrijk.

@Grietje
    Fantastisch dat je moeder zo emotioneel was. Dat is wel heel speciaal natuurlijk.

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Nog een poging proberen , sorry als jullie er last van hebben .

Maar heb problemen met mozilla firefox.

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Wordt hier echt knetter gek van wie gebruikt er ook mozilla firefox ?

Had net alles trouwens bijgelezen en was bezig met typen maar vriendlief had hem weer is weg gedrukt .

Mannen !!

Ik ben hier trouwens overig ook wel een kook freak :D

Probeer altijd van alles uit in de hoop dat het lekker word :p

12. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ik gebruik ook Firefox.

Heb net een ovu-test gedaan, maar nu was de teststreep nauwelijks te zien. Op die van de test gisteravond en vanmiddag was die veel duidelijker. Wel negatief, maar veel duidelijker zichtbaar dan op de test van net.

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Rosa, upgrade hem niet naar 3,6 want daar zit namelijk een fout in het is mij gelukt om de oude er weer op te gooien .

Mag ik vragen wat voor testen je gebruikt .

14. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @nijnonijntje: haha ik zag het ook bij gtst en heb blijkbaar ook iets gemist.. blijft grappig om zo af en toe eens naar GTST te kijken.

ik heb geen problemen met Firefox, weet effe niet of die update al gedaan is, denk t dus niet. Als ik een melding krijg ga ik hem in elk geval niet doen als ik jullie verhalen lees.

Ik ga zo maar eens lekker douchen en dan te bed. Moet er morgen vroeg uit want moet naar een klant aan de andere kant van het land. Hoef ik maar 2x per jaar gelukkig.

15. nijnonijntje

Ik heb geen firefox, kan jullie dus niet helpen.

@Happy marie
    Ja haha had ik dus ook. Ach ja, je bent vaak zo weer bij. VInd het soms iets te voorspelbaar allemaal. Dat is wel jammer van gtst.

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
  17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Nijntje , af en toe is het niet een leuk meer om er naar te kijken , inderdaad wat je zegt het is gewoon zo voorspelbaar.

18. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Kim: mijn mannetje regelt de zaken op computergebied. Hij is ICT-er en ik het er de ballen verstand van. Maar hier in ieder geval geen problemen.

Ik gebruik de ovu-testen van Mat Care. Heb ze gisteren ook van Sensitest besteld dus die zou ik eerdaags wel binnen krijgen. Heb jij slechte ervaringen met bepaalde ovu-testen?

19. nijnonijntje

@Kim
    Jou foutmelding ziet eruit alsof er een bepaalde beveiliging een error heeft waardoor je niet op forums kunt.
    Maar ja wie ben ik haha.
    Ja jammer he van gtst. Nou ja.... daarom kijk ik ook maar af en toe.

@Rosa
    Balen dat je ovu testen zo onduidelijk zijn. Het lijkt alsof je in de tussentijd, je ei hebt gehad. Vannacht ofzo. Maar dat lijkt me wel heel kort. Heb gehoord dat dat wel eens kan en dat het bij de ene persoon korter is dan de ander. Hoop dat je morgen een duidelijkere test hebt. Ben wel erg benieuwd trouwens.

20. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Nijn: Ja ik ben nu ook wel heel benieuwd. Vanaf vanavond voelde ik ook een paar keer mijn liezen en de bovenkant van mijn borsten voelen gespannen. Eigenlijk kan ik er geen pijl nog op trekken. Ik blijf wel stug doortesten.

GTST kijk ik echt al jaren niet meer. Soms zap ik langs, maar vind de verhaallijnen en acteerprestaties (behalve Ludo) tenenkrommend zo slecht.

Deel Deze Pagina