januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Wian, jammer meid dat het deze ronde niet gelukt is....maar wel positief dat je cyclus aan het verkorten is:), je kunt het ook positief bekijken. Hopelijk is het de komende ronde wel raak.
    Enne vervelend zeg dat je blaas nog steeds zo lastig doet...veel beterschap!!

@ Mandii, oei dat wordt wel warm ja...ik ben niet zo van hele hete zomers eigenlijk....maar wel fijn dat jullie een warme trouwdag hebben Naomi!!

Pffff...ik moet nu eigenlijk weer aan de studie, maar mijn zin is een beetje op...ik ga nog heel even internetten en me dan maar in de slaapkamer opsluiten met een syllabus....

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Wianhalu
    Meid wat balen. Je zult het niet geloven, maar toen ik je berichtje las had ik even tranen in mijn ogen. Waarshcijnlijk omdat we zo gelijk liepen. Hoop ook voor je dat je blaasontsteking snel over is.

@Mandii
    Ah bah dat is heel warm, wat dat betreft kunnen we beter neit zwanger izjn in de zomer haha.
    Nou ja we zien wel.... we komen er in ons kikkerlandje wel doorheen. Vaak is dat idnerdaad zo. Hoe streneger de winter hoe warmer de zomer.

@Naomi
    Ben je nu zeker van dat je morgen gaat testen?? ;)

3. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @mandii, hebben ze ook benoemd wanneer ongeveer? ik heb pas september vakantie en ga daarna met verlof. dat betekend dat ik daarvoor met een toeter van een buik in die hitte moet werken, pffff....

4. nijnonijntje

O meid dat wodt flink zweten...;)
    Je meot maar zo denken, alles voor een goed doel.:D

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Heeej Heej...

Uhmz nee dat hebben ze niet verteld, tenminste stond niet in het stukje.... stond net op msn live zeg maar....

ff vraagje had jij ook zo'n pijn in je onderbuik?
    ik heb dat vanaf zondag.... vandaag zou mijn innesteling kunnen zijn.... zondag waren het lichte krampjes elke keer met lopen.... en vanaf vandaag zit het er echt de hele dag.... rond min eierstokken....

ik denk niet echt dat t zwanger zijn zou kunnen zijn.... maar toch....
    verder nergens last van!

6. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    ik had eigenlijk vanaf de dag dat het innestelingsklachten konden zijn al kwaaltjes. pijnlijke borsten, extreem moe, chaggie. en na een paar dagen kwam er buikpijn. onderin mn buik, alsof ik ongesteld moest worden. dit heeft tot zeker 7 weken volgehouden. nu ik in de 8e week zit zakt het duidelijk weg. voel nu wel bandenpijn, krijg steekjes in mijn buik, tot aan mijn liezen, als ik bijvoorbeeld hard lag of bij plotselinge beweging.

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hmm oke,
    nou ik heb verder nog niks
    alleen die vervelenden rare buikpijn die ik nog nooiit eerder gehad heb....

8. nijnonijntje

He met die buik van jou kan je het vast en zeker ook neit meer verbergen hihi. Erg leuk hoor. Ben je vast en zeker erg trots op.;)

9. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    ik kan het inderdaad niet meer verbergen, heb het op t werk ook moeten vertellen. ik ben er zeker trots op. ben blij dat het goede weer er aan komt, kan ik het showen:D:D

10. nijnonijntje

ja inderdaad. Met een leuk/grappig buikbandje:D

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @nijn: ja ik ben er zeker van dat ik morgenochtend test haha.

@carlo: owww dan heb je al een behoorlijk buikje als je het niet meer kan verbergen!! wel leuk kun je lekker showen.

ik ga lekker douchen en naar bed. heb net vreselijk fijn paardgereden dus ben helemaal trots haah.
    ik laat het jullie morgenochtend gelijk weten wat de uitslag is!

12. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

bedankt meiden voor jullie medeleven!
    ben trouwens nog niet heel hevig ongesteld.... heel klein beetje maar! terwijl de buikpijn enorm is! (een innestelings bloeding is toch niet helder rood? met buikpijn? of zou dat ook kunnen?)
    en inderdaad alice het is wel positief dat de cyclus korter is! zo bekeek ik het zelf ook!
    nijn ik kan het me wel voorstellen dat het je wat doet... het komt allemaal best wel dichtbij he... en je gaat elkaar hier zo volgen, dat je het voor de ander ook heel erg hoopt!

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wat balen Wian, maar wat al gezegd werd, een cyclus van 31 dagen is wel mooi!

Ik ga morgenochtend meteen kijken of je positief getest hebt, naomi!

Pfff, 38 graden zeg, das wel erg warm. Moet ik uit de zon blijven, anders ben ik net een kreeft!

14. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    :( Balen, wian......, maar wel gewoon moed houden voor de volgende ronde en een cyclus van 31 dagen is mooi.

38,5 :$
    Pfff, veels te heet.
    Gaan we dit jaar denk ik toch maar naar het buitenland voor de zomervakantie.
    Wilde dit jaar een keer in ons kikkerlandje blijven met de caravan, maar als de voorspellingen waar zijn gaan we het toch maar ergens koeler zoeken. Vindt het nadeel hier dat het gelijk zo benauwd is.
    Dat heb je b.v. in Frankrijk niet, wij stonden daar 3 jaar geleden met 40graden en dat was wel warm, maar niet zoals hier.

Stan zit nu echt helemaal onder de waterpokken:( en klaagt dat het jeukt. Er zitten bulten op zijn rug zo groot als 10 eurocent. :$
    Had ze liever zelf gehad, vindt het zo zielig bij die kindjes.:(
    Op het KDV liep de halve groep met waterpokken vandaag, dus daar zal de oorzaak ook wel zitten :$
    Heb er al calendulan emulsie opgesmeerd, maar weet niet of dat gaat helpen.
    Iemand nog ideeen wat heel goed helpt?? ( Dames van de kinderopvang?? ;))

Vijvers zijn weg bij het oude huisje.
    Duimen jullie mee dat de kijkers van morgen ook een keer kopers zijn??
    Pfff, het huisje staat in juli al weer 2 jaar te koop en zitten al anderhalf jaar met dubbele lasten. Niet echt grappig dus....
    Haha, mannetje wilde vanavond eigenlijk klussen, maar dat mag niet van mij.
    Deze week heb ik ergens mijn eisprong, dus algehele onthouding deze week ;)
    (Mensen die dit topic volgen weten waarom.)

Ik ga nu gauw mijn bedje opzoeken, want om half 7 gaat de wekker voor de eerste keer al weer.

Slaap lekker allemaal en tot morgen

15. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

ik ben benieuwd naomi! ik duim al voor je!

16. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ah ok.. Ja bij ons is dat ook zo.. Ik heb ook een hondje maar die woont bij me moeder.. Toen ik nog thuis woonde kreeg ik dit hondje.. op dat moment hadden we onze andere hond al.. ze zijn heel erg aan elkaar gehecht.. dus toen ik het huis uit ging, is zij gebleven.. maar ik haal haar vaak op en neem ze mee naar stal..
    Ok, leuk is ze he? hihi..:) Ben zo blij met het weer.. gister heb ik ze lekker bij elkaar in de paddock gezet, zonder deken, nou ze kunnen niet van elkaar afblijven, haha.. Zoo lief..

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    WOW, 38,5 graden, klinkt echt heerlijk..maar het is denk net iets te warm.. 28/30 graden vindt ik ook prima hoor! ;)
    Zou wel fijn zijn een lekkere warme zomer, lekker in me nieuwe tuin zitten en we gaan ons huis verfen aan de buitenkant..

18. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Naomi: En al getest???

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Naom: je laat ons wel in spanning zeg:D
    Hopelijk laat de test je niet in spanning!!!

indd 38 is mij ook te warm...!! Wij blijven dit jaar wel in NL met onze caravan.... wij gaan in april al weekje weg met de hond naar zee8)

uhmz ik zla heel hard duimen dat je huisje dan indd verkocht word, balen lijkt mij dat met vaste lassten zitten!!!

20. nijnonijntje

Goedemorgen meiden,
    Nou ik ben vandaag dus lekker vrij.
    Vanmiddag komt mijn nichtje spelen. Ze is 6. Ze zit twee straten achter mij op school. Die haal ik dus op om 12.00 uur. Zo leuk.
    Ik keek net naar buiten en zag geen zon....hmmmm we zien wel.

@Naomi
    Meid hoe gaat ie? Heb je al getest vanmorgen?

Deel Deze Pagina