goedmorgen meiden, had vanmorgen om 6 uur al getest maar vond het wat te vroeg om de pc op te starten. hij was negatief!!! dus zoals ik zelf al verwachtte zal ik wel ongi worden. al heb ik dat gevoel helemaal niet!! voel me gewoon normaal net als anders dat is heel raar, normaal heb ik toch wel wat buikpijn nou ja we wachten nog maar af, als ik van het weekend nog niet ongi ben test ik weer.
@Naomi O wat spannend. Maar het kan nog he, Ik hoop echt dat je snel een posi test hebt hoor. Ik wil zelf ook heel graag testen, maar moet mezelf nog in bedwang houden. Al weet ik niet waarom. Je hoort zoveel dat ze voor hun nod testen en dan toch ongesteld worden. Je hoort ook wel dat dat daarna gebeurt, maar ja het is zo onzeker allemaal en ik ben al zo'n ongeduldig persoon. hihi
Jmmer meis... maar geen bloed.... Ik heb nu jusit super buikpijn onderin mijn buik... en heb nooit last voordat ik ongi word.... altijd ong. een uurtje voordat ik het word krijg ik flinke steek en dan weet ik dat het eraan komt TIs ook een buikpijn diek niet ken...:O
nee inderdaad geen bloed, en misschien ben ik inderdaad te vroeg met testen als mijn cyclus toch weer 30 is. dus ik hoop inderdaad van het weekend een posi test te hebben net als iedereen die kan testen!!! meestal heb ik een paar dagen voor ik ongi wordt al wel wat krampjes en het idee dat ik wat verlies (terwijl dat niet zo is). en nu heb ik dus helemaal niets, net alsof ik nog maar halverwege zit hihi. we zien wel weer!! ik ken het hoor nijn, ik kan ook heeeeel ongeduldig zijn.
Hier schijnt de zon ook nog niet echt, maar de zon probeert het wel.. Ik ga denk ook een paar uurtjes opnemen vanmiddag.. Lekker de paardjes buiten zetten en zelf van het weer genieten.. @ Nijn: jij al getest of hou je het nog vol met niet testen?
@ Naomi, jammer dat je test negatief was, miss te vroeg getest en heb je van het weekend een positieve test in handen!! Ik hoop het voor je!! (Duim, Duim)
@T84 Ja ik houd het nog vol met niet testen, maar twijfel heel erg. Heb wel het idee dat mijn ongi eraan komt, maar toch dan nog kan je wel zwanger zijn, maar kan het ook mis gaan.
@T84: ja idd misschien te vroeg getest hihi! ik hoop zo dat het raak is, maar ja dat hoop je elke keer haha. lekker naar de paardjes vanmiddag!! ik heb gisteren geredenn heb nu contact gehad met boeren voor een trouwkoets, wat zijn die krengen duur zeg!!!! heb er nu 1 van 400 euro en dan heel de dag, incl. bloemen en transportkosten. dus dat valt nog mee, nu nog kijken of het in het budget valt haha. heb gelukkig verder alles via familie en vrienden kunnen regelen dus dat scheelt echt honderden euros!!!!
O wat leuk een trouwkoets. Wij hadden zo'n hele oude crysler oud 1939. fantastisch. Dat zijn van die doosjes zeg maar. Echt zo'n klassieke trouwauto. Lijkt op zo'n oude ford.
9 maart: niki86 (3) 12 maart: Sstephanie1 (2) 14 maart: pindakoek (3) 17 maart : miranda84 (2) 25 maart: Naomi123 (2) 26 maart: kleinedruif 26 maart: Nijnonijntje (2) 28 maart: wianhalu (2) 2 april : Mandii1987 (3) 8 april : Remmar1982 (3) 9 april: Lucindalice (3) 10 april : Kim1990 (3) 13 april: T84 (3) 17 april: Sstephanie1 (3) 18 april: Rosa Canina (2) Daar is het lijstje weer.
dat is ook gaaf, maar wij hebben beide weinig met autos. maar wel wat met paarden ahah dus vandaar. lijkt me echt geweldig om met zo een mooie koets mee te rijden
Gaaf zo'n trouwkoets, wat voor paarden zet je ervoor? Scheelt idd een hoop denk ik via vrienden en fam. Vrijdag trouwt me schoonzus.. daar hangt ook een aardig prijskaartje aan (de bruiloft dan ) Als ik ooit ga trouwen, wil ik dat Dusty de trekt naar het stadhuis.. lijkt me zo gaaf.. Alleen wil ik waarschijnlijk niet in nederland trouwen of stadhuis maar op locatie.. wordt dus lastig haha..
ja inderdaad, lekker naar he bos met zandverstuivingen voor fotos!! heb er al helemaal zin in. meiden ben ff naar de aldi even wat kinderspeelgoed en een babyfoon halen
@T84: ja dan wordt het al wat moeilijker, maar wel leuk om je eigen paard dat te laten doen! ik heb de keus tussen vossen(tuigers) en friezen, dus die keuze is snel gemaakt haha dat worden de friezen!!!
Wat jammer van de test Naomi! maar misschien is het inderdaad nog te vroeg! het lijkt mij ook heel vet om in een koets te gaan, en dan inderdaad met mn eigen paard ervoor. Maar Friezen zijn ook heel mooi. Als het mijn trouwdag was, zou ik voor de friezen gaan, want anders zou ik toch bezorgd zijn of ze wel goed omgaan met mijn paardje. Niet dat het me niet uitmaakt of de anderen niet goed behandeld worden, maar Neel is toch mn eerste 'kindje'. Jullie snappen vast wel wat ik bedoel!
@stephanie: ja ik snap precies wat je bedoelt!!! ik heb geen eigen paard dus dat kan ik helaas niet doen. maar friezen vind ik super gaaf en vele malen mooier kwa uitstraling dan tuigers hihi. ik houd jullie op de hoogte over evt. veranderingen in mn buik hihi. net naar de aldi geweest, en heb een babyfoon, memoryspel van disney en een leerboekje voor lezen, schrijven en rekenen gekocht voor mn oppaskindjes. en de babyfoon natuurlijk ook voor ons eigen kindje straks haha, vind het wel makkelijk dat ik hem nu al kan gebruiken, want ik hoor de jongste niet als ze wakker is en vooral niet als ik straks lekker buiten in de zon zit hihi.
Nee, mijn oppaskindje (nichtje) gilt zo hard mijn naam als ze wakker is, dat kan ik echt niet missen haha. Ze is nog maar 1 jaar. Echt een meisje. Weet precies wat ze wil en kan echt kattig zijn. Ben zo gek op dat kind
hihi ja zei gilt ook heeel hard maar toch hoor ik het niet want haar kamer deur zit dicht, en de tussendeur van woonkamer naar gang is ook dicht dus ja dat hoor ik echt niet.