januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

ja ik hou vaak wel de tussendeur van de woonkamer iets open zodat ik haar hoor. Ben altijd bang dat er iets is en dat ik haar dan niet hoor. Vandaar. ;)

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ja met die leeftijd is dat inderdaad nog wel.
    mn oppaskindje is 2,5 dus die red zich wel!!

strkas met die babyfoon hoor ik haar wel goed en hoeft ze niet meer zo keihard te krijsen haha.

3. nijnonijntje

Nee dat klopt.
    1 jaar vind ik ze net nog niet baby af zeg maar. hihi
    Maar een babyfoon is altijd handig inderdaad.

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    inderdaad tot 2 jaar zijn ze toch nog wat hulpeloos zeg maar!

het is ook een hele mooie babyfoon. moet je anders maar is op de site van de aldi kijken.
    hij is babyblauw ;)
    heeft thermometer erin zitten, een nachtlampje, muziekjes, terugspreekfunctie echt een leuk ding

5. nijnonijntje

Nou ik moet morgen waarschijnlijk toch even naar de aldi.
    Wie weet als ze hem dan nog hebben.
    Kan ik altijd proberen toch?

6. nijnonijntje

He meiden, ik ga even naar de supermarkt knakworstjes halen voor mijn nichtje.
    Daarna haal ik har van school. Ik kom vanmiddag als ze buiten speelt nog wel even langs. Hoop dat jullie er dan ook zijn.
    En wie weet haal ik onderweg wel een test haha.
    Ik weet het ik moet me echt inhouden ;)
    Tot straks.

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi leuk ding is het he!!!
    bij ons hadden ze er nog heel veel liggen!

veel plezier met je nichtje!! ik ben er vanavond weer denk ik of misschien laat in de middag haha.

vanavond eerst naar cafe kijken voor ons trouwen ;)

8. nijnonijntje

He meiden,
    Ben ik heel even. Mijn nichtje speelt buiten, maar ze is bang voor de pestjongens hihi ;)
    Ga dus zo even bij haar kijken.
    Ik heb erg last van mijn buik. pfff zwaar gevoel, maar ook onrustig. ga morgenochtend dus maar niet testen.
    Wacht wel tot na mijn NOD anders wordt ik gewoon ongi waarschijnlijk.

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hej dames, ik had net vrolijk een hele grote lange reactie getyped...maar hij is gewist :(....Even denk of ik nog weet wat ik ongeveer heb geschreven :)
    @ Remmar, naar zeg dat Stan zo met zijn waterpokken zit, hopelijk gaat het snel over. Ik kan goed begrijpen dat het je aangrijpt, als je eigen kindje lijdt, dan heb je er zelf ook leed van.
    Hopelijk kopen de kijkers jullie huisje. Anderhalf jaar met dubbele lasten zitten is wel drama zeg!! Daarom wachten manlief en ik eerst totdat ons huis verkocht is en gaan dan pas zelf opnieuw wat kopen. Het nadeel is dus wel dat we nog op een plek wonen waar ik het echt niet naar mijn zin heb, ik wil zooo graag weg!
    @T84, fijn dat je paardjes zo goed met elkaar op kunnen schieten, ik heb dat als mijn 2-jarige 'groot' is dat ze dan ook met mijn ruin over weg kan...maar goed, het zijn natuurlijk wel een ruin en een merrie samen...dus of dat goed gaat....
    Jammer dat je hondje niet met je mee kon, maar wel begrijpelijk, je kiest natuurlijk het beste voor je hondje. Kun je zelf niet opnieuw een pupje nemen?
    Manlief wilt trouwens eerst n kindje voordat we een chihuahua nemen :(. Op zich heel logische en begrijpelijk en we willen hier allemaal natuurlijk heel erg graag een kindje :). Maar als we straks in het andere huis wonen en ik ben hele weken alleen thuis, dan komt er toch echt een chihuahua hoor!
    @Naomi, balen dat je nog geen duidelijkheid hebt zeg...maar geen bloed geeft moed!! Met welke test heb je trouwens getest?

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, een koets is wel erg leuk!!! Wij hadden een rendierenslee, ook erg leuk;)
    En leuk, al die inkopen doen als een deel voor je oppaskindjes:)

Mijn ovu-test was weeeeer negatief. Dat had ik niet verwacht. Ik heb echt ei-pijn en voelde me gister heel erg vruchtbaar....
    Nou, morgen dan misschien...ik zit al op dag 15, dus hij mag wel eens komen;)

11. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hoi meiden,

De reactie van de kijkers was in elk geval goed, ze komen er deze week nog op terug. Hopelijk willen ze het hebben. Was nog een jong stel en zonder kids is het huisje ruim genoeg. Heerlijke tuin op het zuiden en gewoon heel knus en gezellig.
    Toen wij het voorlopig koopcontract al hadden getekend voor ons huidige huis, stortte de huizenmarkt in, dus we konden ook niet meer terug.
    Maar zal wel heel blij zijn als het verkocht is, want de lasten rijzen soms de pan uit hier, maar gelukkig kunnen we het allemaal nog opbrengen en zit er nu tijdelijk een huurster in ons oude huisje.
    Hihi, maar als het verkocht is, hebben we in elk geval genoeg centjes voor een tweede wonder. ;)

Ga zo even het huisje poetsen, want hebben gister nogal wat modder mee naar binnen gesleept toen we de vijvers dicht hebben gegooit.
    Misschien tot straks en anders kom ik vanavond nog wel even langs.

Geniet allemaal even lekker van het zonnetje en de heerlijke temperatuur!!!

Kus

12. nijnonijntje

@Remmar,
    Ja dat kan ik me voorstellen. Hoo voor jullie dat het huis snel verkocht is.

13. nijnonijntje

En gisteren was je test ook nega?
    Ik zou hoe dan ook toch flink aan de klus gaan meid. Laat hem je niet ontglippen....:)

14. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    hallo allemaal

hoe gaat het hier?

@nijn nog 2 daagjes he;) spannend of niet?
    en er wad toch nog iemand naomi? die over 2 dagen mocht testen?
    ooh ik ga voor jullie duimen.
    en hou het wel even in de gaten hoor van het weekend.!
    ik ben hier bijna niet meer te vinden met dat mooie weer,ben lekker aan het genieten van de zon zolang die er nog is.
    ik heb gisteren de verloskundige aan de lijn gehad,en ik mag 19 april daar naartoe voor een intake gesprek,duurt nog wel eventjes maar ik kijk er wel naar uit.
    We hebben het de afelopen dagen ook maar aan iedereen verteld,want mijn buik begint al wat te vertonen haha.
    dat ik had bij de eerste al met 4 weekjes,toen had ik ook al een opgezette buik,heel jammer eigenlijk want je kunt het dan totaal niet verbergen,maar goed.
    ik ga naar de keuken,vriendlief komt zo thuis.
    eet smakelijk allemaal en geniet nog eventjes van het mooie weer.

doeidoei

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: ik heb met matcare getest, die is redelijk gevoelig las ik.
    heb er nog 8 van die liggen dus kan voorlopig vooruit ;)

een rendierenslee is ook gaaf!! maar dat gaat helaas in september niet lukken ahah.

ik moet er weer vandoor, moet gaan koken!!!

liefs!!

16. nijnonijntje

@Miranda
    Er was inderdaad nog iemand die kon testen dit weekend. en dat is/was Wianhalu.
    Zij is helaas gisteren al ongesteld geworden.
    Ik heb inderdaad nog twee dagen. Echt reuze spannend hoor.
    Wow na 6 weken heb je dus al een buik. Dan moet je het inderdaad wel al gaan vertellen. Want het valt och wel op. Bijzonder dat dat dan zo snel gaat. ;)

17. nijnonijntje

9 maart: niki86 (3)
    12 maart: Sstephanie1 (2)
    14 maart: pindakoek (3)
    17 maart : miranda84 (2)
    25 maart: Naomi123 (2)
    26 maart: kleinedruif
    26 maart: Nijnonijntje (2)
    28 maart: wianhalu (2)
    2 april : Mandii1987 (3)
    8 april : Remmar1982 (3)
    9 april: Lucindalice (3)
    10 april : Kim1990 (3)
    13 april: T84 (3)
    17 april: Sstephanie1 (3)
    18 april: Rosa Canina (2)

18. nijnonijntje

Oja en kleine druif mag ook testen dit weekend. Heb alleen al een tijdje niks van haar hier gezien.
    Heeft iemand anders toevallig wat van haar gehoord?

19. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    goedemiddag,

Hoe is het hier ?

Sorry ben vergeten wie wat allemaal had gezegd:)

Hier vanmiddag heerlijk 2 1/2 uur op het balkon gezetten met me zus.

De zon scheen hier volop :D

Me temp was trouwens naar beneden gegaan (36,6) en verlies nu nog alleen waterig , of me ei is vandaag of is al geweest .

Dus even kijken wat er morgen gebeurt met me temp .

Naomi, jammer dat je test niet posi was maar het kan nog .
    Hoop het voor je :)

20. nijnonijntje

@Kim
    Lekker he, dit weer.
    Heb er ook uitgebreid van genoten.
    Jammer dat het morgen alweer wat minder wordt.
    Of dat moet veranderd zijn. Maar dat zal wel niet.
    Je hebt dus je ei gehad? Spannen hoor. Dat zit jij dus ook zo op ht wachtbankje.
    Ik vind dat echt vreselijk.
    Ik zit er zelf ook nog een paar dagen op. pfff... ;)

Deel Deze Pagina