januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: wij hebben een prutje op haha. heb een poging gedaan tot wokken/roerbakken maar ging niet helemaal goed, maar het was heerlijk!!!

ik had brocolli gekookt en daarna proberen te bakken, maar hij verkruimelde helemaal!! en dan stukjes kip, rijst en een wokblokje knoflook/peterselie en satesaus erbij ahhaha het was lekker maar zag er niet uit :p

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    tjah ik weet t eink zelf ook:p

Maar voel me zo anders dit keer!

maar kennen jullie er iets uit??

sinds zondag pijn heel laag in de onderbuik, met elke stap die ik zet.
    Nu sinds dinsdag is die pijn de hele dag aanwezig....
    met bukken heb ik wat last... en op zelfde plek nu ook met seksen:)

sinds vandaag flinke maagzuur, en misselijjk gevoel.. maar dat is alleen nog maar sinds 5 uurtjes vandaag dus dat zou er ook niet mee te maken kunnen hebben, kan natuurlij altijd ff slecht dagje hebben hihi.....

Verder geen lastjes ofzo....
    Maar die buikpijn ken ik niet.... soort strakke band ofzo, net of de riem te strak zit ofzo zo'n gevoel

3. Marissa78

Marissa78 Lid

24 jul 2007
    55
    0
    0
    @ Sstephanie1 het duurt nog ff, maar mijn NOD moet 17 april zijn. Ik ga nu mijn 4e ronde in. Als je het er bij wilt zetten zou ik dat heel lief vinden, want ben alles nog wat aan t uitvogelen hier ;)

@ Mandii1987: Testen lijkt me vroeg, maar ja,je weet nooit. Ik duim voor je!

@ Naomi: dat duimen geldt ook voor jou;)

4. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

He even een vraag. wie weet dit
    Als je neit zwanger bent dan daalt je tempratuur toch weer?
    Hoeveel dagen voor je nod daalt de tempratuur dan?

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    9 maart: niki86 (3)
    12 maart: Sstephanie1 (2)
    14 maart: pindakoek (3)
    17 maart : miranda84 (2)
    25 maart: Naomi123 (2)
    26 maart: kleinedruif
    26 maart: Nijnonijntje (2)
    28 maart: wianhalu (2)
    2 april : Mandii1987 (3)
    8 april : Remmar1982 (3)
    9 april: Lucindalice (3)
    10 april : Kim1990 (3)
    13 april: T84 (3)
    17 april: Sstephanie1 (3)
    17 april: Marissa78 (4)
    18 april: Rosa Canina (2)

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Je staat erbij Marissa! We mogen op dezelfde dag testen, gezellig haha!

Nijn, oh fijn dat het gelukt is. Ik hoor van meiden om me heen die hun bruiloft aan het regelen zijn, dat ze echt een jaar van tevoren moeten reserveren.

Mandii, ik zou ook nog even wachten als ik jou was. Je hebt echt nog even te gaan tot je NOD.

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    nou jullie hebben mij net dat duwtje gegeven om het nog NIET te doen:D:D tnx... hihi.... ik wilde t eink ook niet, maar twijfelde... denk leg het ff an jullie voor!

ik voel me alleen zo raar.....pffff

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Trouwens Naomi, je kan de brocolli ook zo in de roerbak gooien. Dus gewoon rauw.
    Is ook erg lekker met creme fraiche, mosterd, spekjes. De broccoli in stukjes, in de wok gooien met een beetje olie en dan alles erbij, dan prutje maken. Ook erg lekker hoor. En dan gewoon met krielaardappeltjes. Krijg weer honger haha!

9. Marissa78

Marissa78 Lid

24 jul 2007
    55
    0
    0
    17 april wordt weer spannend voor ons Sstephanie1;)

Bedankt dat je t er bij wilde zetten!

10. nijnonijntje

He even een vraag. wie weet dit
    Als je neit zwanger bent dan daalt je tempratuur toch weer?
    Hoeveel dagen voor je nod daalt de tempratuur dan?

11. Marissa78

Marissa78 Lid

24 jul 2007
    55
    0
    0
    Ik vertelde net de wokverhalen aan mn vent...die krijgt spontaan weer trek hahahha!

Naomi...ik pas...weet t echt niet.

12. Marissa78

Marissa78 Lid

24 jul 2007
    55
    0
    0
    Sorry Naomi, bedoelde Nijnonijntje;)

13. nijnonijntje

@Marissa
    Is niet erg meid.
    Iemand anders die me met deze brandende vraag kan helpen?

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    collega vertelde vandaag dat zei het dalende had op de dag van nod... maar weet niet of het altijd zo is.... ik ben dr niet in thuis... toevallig dat ik het daarom met haar erover had

15. nijnonijntje

Echt? Op de dag van je NOD? Dat is apart.
    Maar misschien is dat wel zo.

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik weet het ook echt niet.. Ik temperatuur nog niet, wilde het wel gaan doen, maar vergeet het steeds. ondanks dat de thermometer op mn nachtkastje ligt..

17. nijnonijntje

Ja ik wil er ook maar eens aan beginnen. Dus ik win vast wat informatie in ;)

18. Marissa78

Marissa78 Lid

24 jul 2007
    55
    0
    0
    @Nijnonijntje: Ik kwam het volgende op een medisch forum tegen:

De eerste helft van de cyclus wordt gekenmerkt door een laag temperatuurniveau gezien er nog geen progesteronwerking is (36.6-36.8
    De tweede helft wordt gekenmerkt door een hogere temperatuur (36.9-37.1).
    Bij het begin van de menstruatie daalt de temperatuur weer tot een lager niveau en begint de eerste fase opnieuw

Misschien heb je er wat aan...

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    bedankt voor de tip over de brocolli!!! is die dan niet nog heel hard? dan vind hem nl niet lekker hahahaa. sorry lust heeeeel weinig groente dus ben maar iets aan het proberen om meer te gaan proberen

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Marissa, maar ik fiets wel heel sloom hoor ;), haha, ik zou der route ook wel in 25 minuten kunnen fietsen denk ik hoor, alleen ik heb altijd zo'n hekel aan haasten;)
    Balen dat je fiets gestolen is btw...
    @Naomi, leuk! Het komt dus wel goed met de organisatie van jullie bruiloft, welke dag trouwen jullie nu?
    Enne, spannend die plopjes zeg...misschien is het wel raak!!
    @Steph...ow dan is het wel extra aanstekelijk als je schoonmoeder met zo'n kleintje aan komt zetten, hihi. Succes met het leren voor je tentamens!!
    @Mandii, volgens mij zorgt progesteron (zwangerschapshormoon) er eerder voor dat je obstipeert...maar ik weet het niet...hopelijk zijn het geen ongi-klachten, maar is het gewoon raak! Knuffel voor je zere buik!
    @ Nijn, 's ochtends haal ik de pangasiusfilets al uit de vriezer, zijn ze mooi ontdooid als ik 's avons wil koken. 2 tenen knoflook uitpersen in de ovenschaal, mengen met flink wat olijfolie, een courgette in blokjes en een gele paprika in blokjes daar doorheen mengen. Ontdooide pangasiusfilet goed droogdeppen en daar bovenop leggen. Knoflook&rode-peperolie over de vis gieten. Rhawit in ringetjes snijden en over de vis heen leggen. Kerstomaatjes halveren en met de bolle kant naar boven leggen, de visjes daar helemaal mee bedekken, vervolgens goed 'bevochtigen' met olijfolie. 30min in een voorverwarmde oven op 175graden. Kook na die 30 minuten water voor de farfalle, beetje olie erbij, de pasta al dente koken. Oven nu 15 minuten op 225graden zetten (afhankelijk van de tomaatjes, anders lagere temperatuur). Als de pasta klaar is afgieten, pan op klein vuurtje, laagje kruidenolie in de pan, pasta goed daardoorheen roeren. En klaar is Kees!! (Of Alice of Nijn...;)) Eet smakelijk!!
    @ Rosa, ik ben wel een beetje gezondheidsfreak hoor...soms wat te erg...ik kook bijvoorbeeld vaak liever zelf omdat ik weet wat er dan voor voedsel door gaat. En ik ben heel strikt met wat ik eet, alles is precies afgemeten zodat we alle voedingsmiddelen in de week binnen krijgen....
    Al ben ik wel heel erg dol op frietjes....maar dat mag alleen maar zo af en toe in het weekend hier ;)
    Ik twijfel om nog wat meer te gaan sporten, maar ik heb het nu met afstuderen zo druk dat ik mezelf wat voorbij loop, dus ik denk dat dat echt even moet gaan wachten totdat ik mijn laatste dag op de uni heb gehad

Deel Deze Pagina