januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja ik heb het ook.
    Veel eten, hoofdpijn, huilen, 's nachts drie keer plassen.....
    Heel lastig en rond de ovu wordt eht alleenmaar erger.

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @Nijnonijntje, hoofdpijn erbij maakt het allemaal nog gecompliceerder lijkt me.
    Eigenlijk vreemd he? Dat het rond de ovulatie erger wordt, want je zou dan juist net relaxed en klachtenvrij moeten zijn voor het klussen....

3. nijnonijntje

Ja dat is ook zo, maar als ik mijn ei voel zeg maar, dan voel ik eht erger worden.
    Zal misschien ook nog wel met het ontpillen te maken hebben.
    Ach we zien wel.

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    mag ik wat vragen??
    jullie hebben het allemaal over testen maar je gaat toch niet testen als je een paar dagen over tijd bent?
    zker niet als je cyclus nog helemaal door de war ligt van het pil gebruik?
    dat heb ik in 2008 dus wel gedaan en ik werd er steeds stressiger door en onzekerder en mn lichaam ging me juist voor de gek houden omdat ik er zo mee bezig was nu doe ik gewoon lekker mn ding en ik denk als je echt zwanger bent je steeds meer dingen gaat voelen waardoor je alleen nog maar een test nodig hebt ter bevestiging want hoe meer je er mee bezig bent hoe langer je ongesteldheid op zich laat wachtten......en ik weet er alles van het waren rot maanden en nu ben ik er heel anders aan begonnen en dat is een stuk prettiger.

veel liefs en ik hoopdat er veel wondertjes mogen komen dit jaar!!:)

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Eigenlijk heb ik nog geen idee wanneer ik wil testen.....
    Volgens de "standaardcyclus" zou ik overmorgen al kunnen gaan testen, maar aangezien het mijn 1e pilloze periode is, vraag ik me af of mijn lichaam überhaupt al op gang is....dus ik wil sowieso nu toch minstens 1 tot 2 weken na die datum wachten met testen, tenzij ik misschien opeens zwanger voel. En daarvan heb ik natuurlijk ook geen idee hoe dat voelt, het zou dan namelijk voor mij de eerste keer zijn dat ik zwanger zou zijn.
    Ik weet wel dat ik me absoluut raar voel, vooral heel erg emotioneel, pijn in de onderbuik en pijn in de borsten, maar goed, ik kan dan ook elk moment gaan menstrueren en dan voel je je ook wel eens zo....Ik wacht dus gewoon maar eens even af.

Ik weet niet wat de andere dames van plan zijn met testen? Doen jullie dat op de eerst mogelijke dag? Of wachten jullie ook gewoon af?

6. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Zo ik ben een dagje wezen werken en ik er zijn gelijk pagina's bijgekomen. ;) Ik weet niet meer precies op wie ik wat moet reageren.

Toen ik stopte met de pil voelde ik me meteen beter. Ook veel meer zin in seks. Ik heb vaker gehoord dat meiden dat hadden toen ze met de pil stopten.

Wat testen betreft; ik wacht ook gewoon af. Ik ga uit van een cyclusduur van 36 dagen omdat ik dat eerder had toen ik een keer met de pil was gestopt. Als ik dan overtijd ben zal ik het vast niet kunnen laten een testje te wagen. Zeker als ik er ook kwaaltjes bij meen te voelen.

Voor degene die naar Antwerpen gaat veel plezier gewenst. Hmmm Belgische bonbons, het water loopt me al in de mond.

Wat een spannende tijd voor de mensen die in de wachtweken zitten. Ik ben best benieuwd of het bij iemand al meteen raak is. Zou het superleuk vinden! :)

7. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Neeltje: Jouw vriend zou vandaag toch te horen krijgen of zijn contract wordt verlengd. En? Ik hoop het voor jullie!

8. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook de 1e ronde zonder anticonceptie. Ik heb dus ook geen idee hoelang mijn 1e cyclus gaat duren, maar ik denk dat mijn eisprong geweest is rond dag 13 (maar dat weet ik niet zeker) dus 2 weken daarna zou ik wel ongeveer kunnen testen...

9. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Heeey meiden,

Jullie kletsen wat af haha, houd het bijna niet meer bij.
    Maaruh wij doen het zo: Wij klussen in de vruchtbare week dit is de week na je menstruatie. Verder hebben wij zoiets van we zien het wel. De weken erna klussen we ook wel maar wel wat minder. Wij willen allebei niet het idee hebben dat het allemaal moet.

En wat mijn lichaam betreft, na de vruchtbare week krijg ik alle mogelijke verschijnselen van zwanger zijn. Maar dames ook mijn lichaam houd mij voor de gek. Het heeft allemaal te maken met het ontpillen. Het schijnt waneer je echt zwanger bent dat toch wel aanvoeld ( soort moeder instinct zeggen ze )....Wanneer je dan positieftest denk je oh ja zie je wel zo voeld het dus enz enz! Ik doe zelf niet aan tempraturen en van die ovulatie testen of hoe die dingen heeten. Meestal test ik 1x aan het einde van de maand. En daarna wacht ik gewoon af ik zie al dat testen niet zo zitten maak ik mijzelf alleen maar gek mee. Maar iedereen doet het op zijn eigen manier!

Fijne avond, ik ga lekker GTST kijken hihi X

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @ Rosa Carina
    Klopt, lief dat je eraan denkt.. En het was geen prettig gesprek. (ik was erbij aanwezig om mn vriend te steunen, hij moest tegen over 3 man zitte niet eerlijk ;))
    We kwamen binnen en de directeur kwam gelijk nors en stuurs over. Al met al een uur binnen gezeten, dat hele uur heeft mn vriend met tranen in zijn ogen gezeten, (zelfs ik heb me even laten gaan op het dames toilet, wat kunnen die mensen hard zijn!!) en nu hoort hij pas 11 febr. of hij mag blijven of niet. Ze gaan eerst kijken wat ze contractueel allemaal wel en niet kunnen. Vriend lief ligt nu al vanaf 7 uur op bed, is dood moe.. En ik niet, door al het gestress en de bezorgheid. Wordt een super spannende week.
    Ook wel raar dat ze totaal geen interesse tonen in zijn gezondheid, terwijl ze weten dat dat niet top is. Hij kreeg steeds alles bij zich terug gelegd; wat heb jij daaraan gedaan, wat had je kunnen doen etc. Niet echt bevorderlijk voor iemand die al onzeker is en hierdoor nog meer gaat twijfelen aan zichzelf..

Liefs Manuela

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @Neeltje, jeetje wat vreselijk zeg.....echt heel erg naar.....helemaal omdat je nu nog 0.0 zekerheid hebt en nog 1 week moet wachten....veel sterkte voor jullie tweetjes!!!!

12. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    heeft iemand dit weleens gehad??

gisteren geklust,maar het deed in het begin zo pijn,na een tijdje verdween het wel weer gelukkig,kan dat ergens mee te maken hebben? ik heb dit normaal gesproken nooit,en ook nog nooit gehad :(

groetjes

13. Misschien te gespannen? Als ik me niet goed kan ontspannen, dan moet ik vaak aan veel dingen denken, heb ik het ook wel eens. Zeker nu je in je hoofd bezig bent met zwanger worden...

14. Ik weet ook niet hoe lang mijn cyclus duurt. Voor mijn zwangerschap had ik een erg onregelmatige cyclus, de ene keer 30 dagen, dan weer 35, maar soms ook 28 dagen. Dus ben benieuwd hoe het nu zal gaan. Ik heb mijn banner ingesteld op 30 dagen. Maar sinds gister heb ik van die draderige afscheiding (sorry, niet echt fris praatje), dus we zijn wel lekker begonnen met klussen!

15. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    hai

nee spanning lijkt me niet,mijn hoofd was leeg haha.
    Het was ook een drukkend gevoel van binnen heel raar.

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden ,

Hoe gaat het hiero met iedereen :)

Hier weer is last van ongi krampen maar waarschijnlijk komt het doordat me darmen tegen de baarmoeder drukt :S

En zit ondertussen op 10 DPO :D
    Dus ben benieuwd hoe het allemaal loopt voor een 1 ste ronde.

17. nijnonijntje

@neeltje. Wat een verhaal zeg. Dat ze zo met hun personeel omgaan... Echt balen dat jullie nog een week moeten wachten. Ik hoop echt op goed bericht voor jullie.

@Miranda. Wat naar he die pijn. Ik heb dat ook weleens en kan niet echt achterhalen hoe dat kan. Heeft bij inderdaad ook niks met stress te maken. Ik denk dan toch dat het door de baarmoeder komt. Die zal wel neit helemaal open zijn of iets.

Wat beterft het gestopt zijn met de pil. Bij mij merk ik echt wel dat de sex veel leuker is sinds ik ben gestopt.
    Verder nog niet hele erge ontpil symptomen gehad, maar die komen waaarschijnlijk nog. Lichaam is er nog niet helemaal achter dat er geen pil meer is. Behalve de extreme hoofdpijn af en toe.;)

18. nijnonijntje

Ik zie trouwens in je banner dat je vandaag je eisprong hebt. Misschien heeft het daarmee te maken.???

19. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    ja dat klopt idd,maar ik heb het gevoel dat het vandaag mijn ei is en niet gisteren,heb nou veel meer last van krampen en opgezette buik,net zoals de vorige keer,het zou kunnen hoor dat dat in verbinding staat daarmee,heb geen idee haha,is ook niet zo'n probleem maar vindt het altijd raar als ik iets 'nieuws'heb

groetjes

20. nijnonijntje

Als ik mijn ei heb, dan heb ik dezelfde symptomen als die jij hier nu noemt.
    Grote kans dat het dus zo is;)

Deel Deze Pagina