januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Trouwens meiden.
    Ik heb een mutstje gekocht met daarop i love dad. Love is dan afgebeeld als een hartje. Deze pak ik in met de test. Die krijgt hij op zijn bord ipv avondeten. hihi ben benieuwd.
    We hebben een drukke avond dus ik hoop dat hij op tijd is voor het eten anders meot ik wachten tot morgen. Vlak voor het slapengaan vind ik ook zo raar hihi.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hihi kun je hem niet smsen dat hij op tijd thuis moet zijn??

wel leuk een mutsje!!!!

hihi nee je mag inderdaad niet met dikke buik in de achtbaan, misschien komen we elkaar wel tegen dan op texel ahahahaha zou wel lol zijn, alleen herkennen we elkaar toch niet ;)

3. nijnonijntje

Nou als we tegelijk gaan en tegelijk zwanger zijn sporen we elkaar echt wel op. Dat is hilarisch.... kun je het je voorstellen.

Ik heb hem inderdaad gesmst en hij smte terug dat hij zijn best zou doen. spannend dus. Denk dat hij aan mijn big smile al kan zien als hij binnenkomt. Ik zal proberen een pokerface op te houden haha.

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn en Naomi, mijn man en ik gaan ook elk jaar een midweek of weekendje naar Texel, altijd naar hetzelfde huisje :). Haha, dus misschien ben ik er ook wel ;). Al wil ik ook nog graag naar Terschelling eigenlijk dit jaar....

5. nijnonijntje

Trouwens we herkennen elkaar dan wel aan de buik. Ik bedoel hoe groot is texel en heo groot is de kans dat daar veel zwangeren rondlopen hahahaha.;) :D

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hahaha ja dat is waar!!!! nou alice jullie ook even goed je best doen en dan met zn 3'en tegelijk naar texel ahahahha zou wel mega gaaf zijn om daar elkaar tegen te komen!

ben nog nooit op texel geweest dus lijkt me wel leuk!!!!!
    alleen de boot vind ik doodeng maar ja. vind de zee altijd erg eng en dus boten ook, ik wordt ook vreselijk zeeziek hahahahaha

7. nijnonijntje

O ja ik hou ook niet van boten....jakkes.
    ben zelf ook nog nooit op texel geweest. moet erg mooi zijn.

En alice, als jij nu ook even flink aan de bak gaat, komen we elkaar met z'n drietjes tegen ;)
    Gaan we eerst zonder de mannen elkaar opzoeken hoor ;)
    Lekker vrouwenpraatjes kletsen.

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hahaha, nou dat lijkt me een goed plan!!! En dan het liefst alledrie met een dikke buik;). Maar die boot is niet eng hoor, ik hou ook echt niet van boten, maar je rijdt gewoon dat ding binnen en voordat je jezelf druk kunt maken kun je alweer van de boot afrijden, het duurt maar 10 minuutjes die reis!!
    Enne, dan nemen we ook de honden mee, kunnen ze lekker spelen op het strand:). Sturen we onze mannen wel de kroeg in ofzo, kunnen wij lekker mutsen, thee drinken en over babies praten:D

9. nijnonijntje

Ja perfect.
    Ik heb alleen zelf geen hond. Maar ben er wel gek op. Dus ik speel wel mee. Bult gezelligheid joh.
    En inderdaad. alle drie een dikke buik he! :D

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    owwww 10 minuutjes maar,dat is te doen ;)
    maar dan nog moet ik reispilletje innemen, ben na 1 minuut nl al kotsmisselijk haha.

ja het liefst inderdaad alles 3 met een dikker buik, of in ieder geval met een beeb erin ;)
    de hond gaat zowiezo mee hier haha. ja mannen in de kroeg (al vind die van mij dat niet leuk maar dan heeft hij eens pech haa) dan kunnen wij lekker ongestoord kletsen en fantaseren hihi!

11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wat leuk joh, zon mutsje! Wat zal hij verrast zijn! Ik ben benieuwd!! Kom vanavond nog wel eventjes kijken, ga nu nog even leren, dan douchen (zit nog in mn paardenkleren) en dan met een vriendinnetje eten en winkelen in Amsterdam. Tot vanavond!!

12. nijnonijntje

O mijn man houd wel van een kroegje. Dus dat komt wel goed.
    Tien minuten is inderdaad wel te doen.
    En naomi als je al na 1 minuut misselijk wordt, wordt met een baby in je buik al na 1 seconde misselijk hihi. We staan je wel bij tijdens het k*tsen ;)

13. nijnonijntje

Ik denk dat ik morgeochten pas kom met het nieuwd hoe hij reageerde aangezien we weg zijn vanavond, maar misschien vind ik voor het slapengaan nog een minuutje...
    Al betwijfel ik het. Weet namelijk neit eens of ik tijd heb het hem vanavond mee te delen:D. Maar daar ga ik moeite voor doen.

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ja dan gaan jullie mee k*tsen hahaha! ach eerst eens zwanger zien te raken, dan is een meeting wel heel leuk :)
    ik hoop dat het nu raak is, dan lopen we gelijk ahha, wanneer ben je uitgerekend eigenlijk??

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Kunnen we je meteen herkennen;), 'die-mevrouw-met-die-dikke-buik-die-over-de-reling-hangt';). Nee, grapje, dat is natuurlijk super beroerd als je last hebt van reisziekte. Toch heb je gelukkig niet het idee dat je op een schommelboot zit ofzo hoor, dat ding is zoooo groot!

@ Steph, klinkt heerlijk, gezellig even shoppen!! Ik ben ook wel toe aan even iets leuks doen.

Ik zit een beetje in een grimmige stemming omdat ik mijn ei niet heb gevonden:(. Ik raak nu ook een beetje in de knoei met testen...ik moet noodgedwongen testen omdat ik voor de studie wellicht aan schadelijke invloeden bloot kom te staan, maar nu ligt mijn NOD steeds verder weg en weet ik dus niet of ik überhaupt nog wel kan testen...zucht...wat zal ik toch blij zijn als die studie voorbij is...
    En nog meer blij als we zwanger mogen raken:)
    Goed, ik duik ook nog maar even de boeken in, want dat is nog wel nodig voor morgen....

16. nijnonijntje

Ik waarschijnlijk 3 december. Dat is als ik nu bijna 4 weken ben. Maar denk wel dat dat zo is. Vlak voor de beste sint. zal je net zien dat het op 5 december geboren wordt haha.

17. nijnonijntje

Hoop dat je hem snel vind. De eerste maand deed ik ook met ovu testen en toen had ik echt drie dagen ee dikke ovutest. Maar ja voreg me ook af of die klopten.
    Succes meid.
    En ook nog even met studeren.

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi nee hoor want neem reispil in dus ziek wordt ik dan niet meer ;)

suc6 nog met studeren dan!!

@nijn: 4 december hihi ja inderdaad net voor de sint.
    als het bij ons raak zou zijn ben ik 2 december uitgereken :)
    2 daagjes voor jou haha

19. nijnonijntje

grappig... zou leuk zijn ;)

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    haha ja inderdaad!!!
    maar zover zijn wij nog niet haha (jammer genoeg)

Deel Deze Pagina