januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Wie weet heb je van het weekend gewoon een posi test in je handen. Dat kan gewoon. Aangezien die van mij wat vaagjes is.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    sorry nijn je had 3 december getypt!!! dat is maar 1 dag verschil dan ;)

was met mn zus aan de telefoon want die was geopereerd vanmiddag. vandaar dat ik erover geen heb gelezen waarschijnlijk

3. nijnonijntje

O is niet erg. Was me niet eens opgevallen haha.

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    tja ik hoop het natuurlijk wel!!!!
    zou ik vreselijk leuk vinden, en mn vriend ook :)
    al had hij zn twijfels gisteren of de trouwfotos wel mooi zouden zijn met een dikke buik :( natuurlijk kan dat mooi zijn grrrrrrrr

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    owww haha oke gelukkig. was ff met mn gedachte bij het gesprek dus vandaar.

6. nijnonijntje

Meiden ik ga een prakkie voor mijn mannetje klaarmaken en natuurlijk hem verassen ;)
    Tot morgen meiden.
    Denk wel dat het lukt op mijn werk even heir langs te hoppen.

Fijne avond alvast.
    En oja als iemand nog lekkere resepten weet?
    Kunnen we mooi hier met elkaar uitwisselen.

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    kookse meid!!! en veel plezier met het vertellen van het geweldige nieuws aan je ventje!!!

ik hoor morgen wel wat zijn reactie was!

zoveel lekkere recepten heb ik niet sorry!!
    heb een lekkere salade en een zuurkooltaart verder niets spannends

8. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    ooh nijn meid,wat super!!!!!!!!!!!
    van harte gefeliciteerd hoor:D
    ben echt heel blij voor je,hoe voel jij je nu?
    Even terugkomen op het verhaal van de gyn,die zei dat je 8 weken kunt zijn,is dat niet tever gezocht?
    dan zou de test veel duidelijker moeten zijn? want dan heb je veel meer hcg in je lichaam.

geniet er lekker van meis,wat een heerlijk gevoel he.
    Ik heb een afspraak op 19 april met de verloskundige,dus ben heel benieuwd hoever ik dan werkelijk ben,ik heb namelijk het gevoel dat ik iets verder dan 7 weken ben,mijn buik is namelijk best groot,en ik heb nu vanaf gisteren klachten die ik met mijn dochters zwanerschap met 9 weken had;).

9. nijnonijntje

Ja leuk he. Ben ook helemaal blij.
    Maar misschien een typfoutje van mij.
    De gyn zei dat ik acht weken moet zijn voordat ik kon komen voor een echo. Daarom heb ik 22 april een echo. Dan ben ik waarschijnlijk 8 weken. Maar als jij nu 7 weken bent dan ben je 19 april toch al bijna 12 weken of tel ik nu verkeerd? ;)
    Spannend he.

En hoe ik me voel?
    Nou heel trots en heel gelukkig. kan eindelijk de kwaaltjes plaatsen.

10. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Nijntje: Gefeliciteerd, gaaf joh! Ben echt benieuwd hoe je mannetje reageert op zijn wel heel speciale maaltijd.

ik zelf wacht nog steeds op mijn ongi, een positieve test verwacht ik al lang niet meer. Ach ja we zien wel, komt vast volgende week als ik in mijn bikini op het strand lig.

ik belde net mijn oma en ze zei het lijkt me nu zo leuk als ik nog een achterkleinkind krijg en dat ik dat nog mee maak en daar wacht ik op hoor, ik zo van oma toch.. haha zo schattig van haar. ik hoop dat ik mijn oma's snel een acherkleinkindje kan geven.

hebben jullie dat nu ook dat het lijkt of opeens iedereen over baby's praat en over baby's krijgen en over baby's opvoeden, ik dus wel. En daar komt nog bij dat opeens iedereen om je heen een dikke buik heeft, of misschien omdat ik er op let, maar het valt me wel op

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Happy, ik zie ook werkelijk waar echt overal alleen nog maar zwangere vrouwen....en ook alleen maar vriendinnen en mensen om me heen die 1 voor 1 zwanger raken....dat is waarschijnlijk gewoon zo omdat we er nu op letten omdat onze wens zo groot is....
    Soms word ik er gewoon zelfs een beetje depri van dat het nog niet gelukt is:(. Ik vraag me eigenlijk ook een beetje af of ik het niet gewoon helemaal naast me neer moet leggen en het gewoon maar allemaal af moet wachten....maar aan de andere kant wil ik gewoon weten of mijn cyclus klopt met testen en temperaturen enzo....en ik vind het gewoon heel erg gezellig op zwangerschapspagina:D

Vervelend trouwens dat je nog niet ongi bent....in je bikini is toch eigenlijk niet de beste timing;). Ga je lekker op vakantie volgende week dan??

12. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @alice, ja we vliegen zondag naar Miami en trekken dan eerst een weekje rond in Florida en daarna nog een weekje luieren op het strand. Dus ik verwacht dan de ellende, zal je net zien he.

ik denk dat het niet lukt om het naast je neer te leggen. ik denk ook dat het er mee bezig zijn niet erg is, zolang het maar geen obsessie wordt. Het is alleen maar goed dat je er mee bezig bent denk ik zelf want dan ben je goed voorbereid en doe je geen rare dingen, ik dronk bijvoorbeeld zeker 6 bekers koffie op een dag, nou daar ben ik dus mooi mee opgehouden en ik eet nu dus ook geen medium biefstuk bijvoorbeeld, kan me niet voorstellen dat als ik dat wel doe dat ik opeens zwanger raak of ongi wordt.

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Happy, dat klinkt wel heel erg lekker!!! Maar ik mag niet klagen, 3 weken terug was ik ook nog op vakantie;)
    Wel echt heerlijk dat je kunt relaxen daar aan het strand!! Maar hopen dat je ongi niet doorzet....of nou ja, eigenlijk wel, maar liefst niet in Miami...

Zo, ik ga even een heerlijk warme douche nemen en dan nog wat studeren...ben mijn avond weer aan het verdoen hier op internet...dus ik gooi de pc maar even uit:)

Nog 1 dagje dames en dan is het weer heerlijk weekend!!!

14. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ahh..happymarie pas ik niet in je koffertje :D ik ben een tijdje afwezig geweest op deze site..vmk en ik was gewoon een beetje verslaafd aan het worden aan deze site ;) Maar idd zie je overal zwangere vrouwen..hoop dat ik het ook mee mag maken en dat het niet weer eindigd net na mijn NOD...:( Hebben jullie nog een beetje kunnen genieten van het mooie weer van vandaag?

Ik heb net een rondje gelopen met de hond maar het regent nu een beetje..maar is niet koud..van mij mag het elke dag wel zo zijn ;)

15. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Wahaaa Nijn van harte gefeliciteerd meid! Echt geweldig voor je dat je zwanger bent, en zo lekker snel. :) Die vage test hoeft niets slechts te betekenen. In het topic 'plaats je zwangerschaptest' zijn er zo vaak dames met zo'n test en die wordt dan steeds donkerder. Ligt er inderdaad aan hoe snel je HCG aannmaakt.

@Naomi: Gefeliciteerd dat jullie trouwdatum nu vaststaat. Alles is bijna geregeld en dan kunnen jullie er straks echt naartoe leven. Heerlijk!

Ik heb niet alles teruggelezen, maar zelf ben ik redelijk gefrustreerd. Mijn ovu-test was gisteravond bijna positief en nu is hij weer negatief. Ik snap er helemaal niets meer van. Denk dat ik het maar zonder testen doe. We hebben wel geklust vanavond, dat blijven we om de dag doen.

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Nijnonijntje gefeliciteerd!! had niet zo ver terug gelezen...jullie kletsen teveel dames :D!

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Heej Heej meiden...

Nou net ff een leuke zomerjas gekocht:D Nou ja zomer... meer voor/na jaar jas:p

IK heb een super leuke jas gekocht die onder wat wijder is.. dus die buik kan komen hoor hihi....

Meiden me buik is zooooo pijnlijk en anders!!
    met bukken voelde het vandaag alsof er heel laag onderin een balletje of iets zit/zat hihi.... **hoe leg ik zo iets uit:p**

En ja die strakke band en steekjes onderin heeel laag... zou niet weten wat t kan zijn...

Net in de stad was ik buiten adem van n stukje lopen pffff......

Ik zou niet weten of het iets met zwanger te maken zou kunnen hebben... maar me buik voelt anders en erg aanwezig....

18. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Mandi: Ik hoop echt dat het raak is voor je! Het klinkt in ieder geval hoopgevend die kwaaltjes. Snap dat je trappelt van ongeduld. Duurt echt lang dan he *zucht*

19. Marissa78

Marissa78 Lid

24 jul 2007
    55
    0
    0
    @Nijnonijntje :Gefeliciteerd meis! Ik ben zo blij voor je! Toch wel apart he...zo ga je voor een bloedtest weg en kom je terug met een verwijsbrief naar de gyn :). Zo zie je maar...het kan raar lopen in de goeie zin ban het woord ;).
    Ga van het beste uit en geniet er van!
    Ik ben trouwens reuzebenieuwd wat en vooral hoe de reactie van je vriend is hihihi!

@Mandii: Ik duim flink voor je meis!!!

@ Naomi: Wat fijn dat je de trouwdag hebt vastgelegd. Super! Heerlijk om naar uit te kijken toch?! En ook zwanger kan je er mooi uitzien in een trouwjurk...duh! Zwangere vrouwen stralen toch?! ;)

@ Lucindalice: Wat voor studie doe je eigenlijk?

@: RosaCanina: Goed volhouden....je weet maar nooit! Kijk maar naar Nijnonijntje;)

Ik moet binnenkort ook maar weer flink aan de klus, maar ik ben net ziek geweest...en nu heb ik mn mannetje aangestoken. En je weet hoe zielig mannen zijn als ze wat onder de leden hebben hahaha

20. Marissa78

Marissa78 Lid

24 jul 2007
    55
    0
    0
    Kan iemand mij trouwens uitleggen wat de rode kleur op de NOD lijst is? De roze ben ik nu achter,thanks to Nijnonijntje ;)

Deel Deze Pagina