januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    rood is ongi meis;)

2. Marissa78

Marissa78 Lid

24 jul 2007
    55
    0
    0
    Thanks! Dat moest ik nog ff weten ivm mijn inburgeringscursus hier:p

3. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

nijn wat een geweldig bericht!!! Gefeliciteerd!!! voel me heel blij voor je!

ik ben ook deze keer weer heel licht ongesteld geweest... net als vorige keer.. het zijn 3 dagen, maar bijna geen 3 dagen te noemen omdat het zo weinig is. Het zal wel zo horen... ben er eigenlijk wel blij mee als dat mijn ongi moet zijn haha! Ik zag er juist als een berg tegen op, omdat ik bang was heel erg ongi te worden!
    heb wel steeds pijn.. dat is minder!

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik ruik sterk!

IK ruik mijn hond nog steeds ((die vanmiddag heeft liggen rollebollen in een koeienflats:$))

Mijn schatje ruiikt niks.... en bah wat stinken die borrelnootjes van mijn schatje ineens;)

5. Marissa78

Marissa78 Lid

24 jul 2007
    55
    0
    0
    Hahahah,zullen ze blij mee zijn! :p

Op zulke dagen merk je ook echt alles op he in je lichaam? Elk steekje en borreltje:)
    Maar wat dat ruiken en proeven betreft.....

Ik hoorde vorige week dat mijn jongere broertje papa wordt. Zij zijn ook in december gestopt met de pil. Zijn vriendin vond opeens alles vies smaken. Ze is nu anderhalve maand zwanger:)
    Ik vind het geweldig voor ze,maar het geeft ook een beetje een dubbel gevoel. Vorig jaar moesten ze er nog niet aan denken...jong en zitten nog op school. Nu hebben ze dat besloten en het is raak. Ik wil dolgraag moeder worden en nu is het hopen dat t nog op tijd lukt voor de vervroegde overgang.
    Maar we blijven positief en uiteraard ben ik blij voor ze!

De moraal van het verhaal is even verdwenen,liet me ff gaan hahaha, maar dat is dat zintuigen idd sterk verscherpt worden!
    Dus wat ik al eerder zei: ik blijf flink duimen voor je!
    Nu maar hopen voor je dat de hond niet te vaak in de koeieflats rond gaat dollen
    hihihihi:p

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hihi indd....

ben erg benieuwd, maar hoop niet te veel!
    tnx alvast voor het duimen.

7. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @pindakoek: klote zeg van je vmk. wel leuk dat je weer hier bent. tis inderdaad wel een verslaving hoor dit forum.

@marissa: mannen zijn zooooooooooo zielig als ze ziek zijn. ik herken het helemaal, haha. ik zeg altijd zo van ja hallo ik heb elke maand hoofdpijn en buikpijn en ga gewoon door, maar als een man een keer een beetje hoofdpijn heeft.. ohohoh , maar hopelijk voor jou (en natuurlijk voor hemzelf) is ie snel beter hoor.

nou ik ga nog even op de bank hangen en zo weer lekker te bed. nog een dagje werken en dan is t weekend, denk dat ik in elk geval voor ik het vliegtuig in stap nog even testje doe en na mijn vakantie anders maar even bij de ha langs ga.

8. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    btw over dat vieze ruiken gesproken, dat herken ik wel hoor. Sommige dingen zijn echt zoooooooo vies om te ruiken. Ik moet alleen opletten want soms klaag ik over stank terwijl een ander het amper ruikt, maar voor mij is het dan echt heftig. Ik denk dat je dat gewoon hebt als je de pil niet meer slikt. Ik merk namelijk ook dat ik smaken veel beter proef. Ik heb me toch een vreetkick de laatste dagen, phoeh... maar sommige dingen die ik normaal heeeerlijk vind zoals drop hoef ik nu echt niet.

9. Marissa78

Marissa78 Lid

24 jul 2007
    55
    0
    0
    Doe iig dat testje maar...ook voor je eigen gemoedsrust.
    Mocht ik je niet meer spreken ....dan wens ik je alvast een hele fijne vakantie toe!
    Bankhangse nog ff! ;)

10. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    dank je, ik laat nog wel even wat weten voordat ik vertrek. ik neem ook mijn iphone mee dus wellicht kan ik ff via iphone en wifi op t forum kijken

en nu ben ik echt op weg naar de bank..

11. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ik ga de laptop afsluiten. Zit nu nog even het zesde zintuig te kijken. Fijne avond nog en slaap lekker allemaal!

12. Marissa78

Marissa78 Lid

24 jul 2007
    55
    0
    0
    Me the same...
    We wachten t af...

13. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Nou meiden hier komt het dan.

Je had zijn ogen moeten zien.:$ precies als dit poppetje haha.
    Ik ging eten opscheppen en heb het pakje met de test op zijn bord gelegd. Toen hij dit openmaakte was hij zo blij en verbaasd. Hij kon een paar minuten niks zeggen avn blijdschap. Vervolgens heeft hij me zo hard gelnuffeld dat ik moest smeken dat hij mij losliet. Die borsten deden zo'n pijn. haha. Hoort erbij. Het was echt super. Ik hoop dat alles voorspoedig zal gaan. Dat moment gun ik iedereen. Wat een heerlijk gevoel.
    Hij smolt ook helemaal weg bij het mutsje en riep de hele tijd.
    Kijk dan wat schattig ( ik dacht, ja dat weet ik. heb het zelf gekocht ;))

14. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Oh wat leuk Nijn! Super zijn reactie. En dan roepen 'kijk dan wat schattig!' ;) Hahaha.. Ik zie het helemaal voor me. Lijkt me zo'n leuk moment om je man in te lichten (mits je niet samen het getest) Ook lijkt het me leuk om de (schoon)ouders op de hoogte te brengen. Wanneer ben je dat van plan?

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hihi leuk hoor!!
    Dat zijn indd een van de mooiste momenten.... het nieuws aan je schatje en daarna aan je fam vertellen...!

Ik kan niet wchten....

Pf heb vandaag druk dagje: eerst de ochtend werken van 9.00 - 12.30 daarna naar het ziekenhuis scheuren voor de mri... ((als die door mag gaan..)) En dan het huis verder opknappen...

Hopelijk word de buiikpijn vandaag iets minder ipv erger....
    Stond vanmorgen ineens op en kei harde steek:$ Misschien zat er wel iets maar is het nu toch afgebroken denk ik nu steeds:(

(ja I KNOW ik maak mezelf gek met denken... zucht... mijn nod is pas 2 april... en van mijn banner mag ik pas 31 ste testen... pfff))

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    goedemorgen meiden,

@nijn wat een leuke reactie zeg van je ventje!!!!!!!!!!!!
    nu hopen dat alles gaat zoals het hoort gaan en jullie begin december een kleine mogen ontvangen!!

hier is mijn ongi doorgebroken, gisteravond was ongi krampen en vanmorgen bloed. jammer!!!! maar op naar de volgende ronde met ovutesten hahaha.

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Nijn, wat een leuke reactie! beter kan je niet wensen denk ik!

Naomi, jammer van je ongi. Veel succes de volgende ronde, het gaat snel lukken, bij ons allemaal!

Ik heb gisteravond ook lekker gewinkeld. Heb twee paar schoenen gekocht en een broek. Ik ben echt te erg, gelukkig moet mn vriendje er nog om lachen ook. Kreeg alleen een opmerking van: ja nu kan het nog, straks ga je alleen maar babykleertjes kopen.

18. nijnonijntje

@Naomi
    Wat balen van je ongi. Ik had echt gedacht dat we samen zwanger zouden zijn :(
    Volgende maanda dan maar he meid ;)

@Rosa
    Ja daar zijn we nog neit helemaal over uit. Mijn schoonmams kan namelijk neit haar mond houden en ze zei dat ze dat ook niet zou doen ( ze is een beetje koppig)
    Dus hadden we gezegd, dan vertellen we je het pas heel laat.
    Het nadeel daarvan is, is dat mijn ouders daar de dupe van zijn.
    We willen ook niet dat de een het eerder weet dan de ander. We willen niemand voortrekken namelijk. Maar dat is wel weer sneu voor mijn ouders. Maar ja. we zitten dus nog in een dilemma. Ook als we het ze pas na 12 weken vertellen, dan weten ze het bijna tegelijk met de rest van de wereld. Lijkt me ook niet leuk. Maar wat meoten we anders. Is nog even lastig dus. pff wel balen haha.

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik persoonlijk zou het zo willen:
    ouders & (schoon) ouders + de zussen vertellen met 8 weken....

Mijn 2 collegatjes dan ook vertellen (gezien die als enigste 2 weten dat we bezig zijn en het vast wel merken! Misschien moet ik het hun zelfs al wel eerder vertellen! Nadeel van werken in de kinderopvang hihi hebben t snel door)

De rest wil ik het na de eerste echo vertellen dus dat is week 9/10???? Ik heb zoiets van als ik een miskraam zou krijgen dan wil ik daar graag over prtan (denk ik) en niet EN moeten zeggen dat we zwanger waren EN dat we miskraam hadden....

Maar dat is mijn keus, en mijn vriend vind het allemaal wel best gelloof ik ....:p

20. nijnonijntje

Oke dat kan inderdaad. Nou ik ben juist een typ diet dat niet meteen zou willen. ZOu het mijn ouders wel willen vertellen en mijn schoonouders, maar als schoonmams het aan de grote klok heangt dat ik een miskraam heb... nee dat zie ik neit zitten. Al die mensen die er dan naar vragen. Echt geen behoeft aan. En ze kan haar mond dus niet houden en ze geeft toe dat ze dat ookneit zal doen, wordt het al lastig voor ons.
    Wij hebben bij 8 weken onze eerste echon waarschijnlijk al. Ik weet niet hoe het dan zal gaan, maar we zijn er nog neit over uit. best lastig.
    Als mijn schoonmoeder nou gewoon haar mond houd, dan was dit probleem er niet.
    Maar ja..... dat doet ze dus niet. Zo lastig.

Deel Deze Pagina