januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Eink wel een beetje flauw van haar zeg!
    Dat ze dat ook zo gezegd heeft....

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

ja inderdaad. Ze vertelde een keer over een vriendin van ons die dat niet had verteld en dat ze dat niet snapte enzo. EN toen vroeg ze mij wat ik zou doen. Toen zei ik: nou ik zou niets zeggen totdat je de risicofase voorbij bent en ook neit als ik een miskraam heb. Behalve aan de mensen aan wie ik dat zelf wil vertellen. Wil bepaalde dingen gewoon voor mezelf houden.
    Toen vroeg ze: dus ik mag dan ook niks zeggen?
    Ik: nee liever niet
    Zij: ik snap neit waarom niet hoor. Ik zou er gewoon open over zijn. Als ik het wist van jullie vertel ik eht gewoon. Ik maak er geen geheim van.
    Ik: maar het is toch mijn zwangerschap en mijn wil. Hett gaat toch om mijn man en mij
    Zij: nee ik vind niet dat je zo mag denken. Als ik het weet vertel ik het wel.

Nou lekker dan of niet...... Ze heeft eigenlijk haar eigen glazen daarmee ingegooid. Is alleen heel sneu voor mijn ouders. Daar baal ik wel van.

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ja heel vreemd indd...

4. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Nijn: Wat flauw zeg, van je schoonmoeder :(
    Maar je hebt in elk geval een heel lief mannetje :D
    Toen ik zwanger was van onze Stan hebben we het iedereen maar verteld met 6 weken, aangezien ik al een buikje had en toen al positiekleding aan moest omdat ik mijn eigen broeken niet meer aan kon. :)
    Ook op het werk heb ik het maar gelijk verteld, dit i.v.m. de bereidingen die wij moeten doen ik de apotheek. Mocht ik dus niet meer.

Hier gisteravond geklust, kon mezelf niet meer inhouden en mijn mannetje had er ook geen problemen mee als er een wondertje in dec. geboren zou worden.
    Voelde ik net mijn baarmoedermond, en wat denken jullie.......
    Die staat dus open!! :$
    Ben dus toch heel erg nieuwsgierig of het deze ronde dan zal gaan lukken.

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hoi!

Ik ga zo meteen even alle berichten lezen en op iedereen antwoorden...maar eerst even een vraagje, kunnen jullie me helpen/advies geven?
    Ik heb namelijk het idee dat mijn ovu-test vandaag lichtnegatief is. Je ziet een duidelijke roze lijn verschijnen naast de testlijn, maar niet zo knalroze als de testlijn. De vorige ronde had ik dat ook en is die lijn nooit zo donker geworden als de testlijn. Zou ik nu voldoende LH aangemaakt hebben of niet? En moet ik klussen of niet?
    Mijn man en ik willen het eigenlijk namelijk om de dag doen i.v.m het zaadherstel en ik heb het gisteren en dinsdag nog gedaan namelijk, ideaal zou dus zijn om het morgen pas te doen, maar mis ik dan mijn ei niet???? Ow help....ik weet het gewoon even niet:(

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice, nee hoor je mist je ei niet :)

Omdat je om de dag klust blijf het in je lichaam zitten .

Hier heb ik trouwens eindelijk me ei gevonden :D

Heb nog geen streep bij FF staan maar die komt er vast wel over 2 dagen .

Ik heb zelf ook om de dag geklust en nou hopen dat het geluk brengt.

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kim, maar wat denk jij? De test is dus licht positief, maar de vorige keer is hij ook niet positiever geworden...dus eigenlijk denk ik dat vandaag mijn meest vruchtbare dag is...we hebben dinsdag en donderdag nog geklust. Moet ik het vandaag dan toch voor de zekerheid doen? Of liever pas morgen omdat het zaad dan weer sterker is??

8. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Alice, ik kan je er helaas niet mee helpen omdat ik zelf geen ovu testen gebruik. :D
    pfff, ben alleen benieuwd of ik morgen inderdaad een dip in mijn temp krijg want dan klopt mijn cyclus namelijk precies volgens mijn berekening :D
    Kim, jij denkt dus als ik het goed begrijp dat je ei gister is geweest?
    Ik hoop het voor je, maar ik denk dat ie nog komt. :)

9. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Je kan kijken of hij morgen toch nog iets donkerder wordt , er moet zowiezo 24 tot 48 uur verschil in zitten voor te klussen dat is het beste.

Als je het niet vertrouwd zou je het vanavond nog wel kunnen doen.

Het kan best ja dat je niet genoeg LH aanmaakt, aangezien niet ieder persoon hetzelfde is :)

Remmar, wat lees ik nou heb je toch stiekem geklust :p

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Remmar , ik had me ei al eerder verwacht en het zou zomaar kunnen dat hij gister is geweest want heb totaal geen buikpijn meer.

Zou zelfs bijna durven te zeggen dat hij eergister is geweest :p

Kijken wat me temp morgen doet , als hij hoger is of gelijk dan weet ik dat hij is geweest .

11. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Haha, nee niet stiekum, maar wel geklust.
    Ontdekt net dat mijn baarmoedermond open staat, dus vanavond nog maar eens:)

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Had je dat ook gisteravond al ?

Ben erg benieuwd , we lopen bijna met z'n drieen te gelijk :p

Alice, jij en ik. :D

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kim, we dachten ook dat we misschien vanavond laat of morgen heel vroeg moeten doen. (We hebben het gister rond 22.00u gedaan), dus we kunnen er 24u of 34u ofzo van gaan maken.
    Mijn temp is nu 3dgn al op 36.6 en de 7 dgn ervoor 36.5, als die morgenvroeg hoog is zal hij wel al geweest zijn dan.....wat denk jij, zal ik vanavond of morgenochtend doen:(
    Ben benieuwd wanneer jij jouw ei nu eigenlijk hebt gehad...

@ Remmar, zul je zien dat jullie een december wondertje krijgen:D, zou stiekem toch wel leuk zijn he?

@ Happy, veel plezier op vakantie!! Laat je nog wel weten wat je test zei?

@ Nijn, balen van je schoonmams....ik heb echt een vreselijk schoonmonster, die vertel ik het denk ik nog eens niet, die hoort het vanzelf wel een keer. Mijn eigen moeder vertel ik het direct, paps en mams houden het wel stil. De rest denk ik pas op 3 maanden. En jullie natuurlijk na een positieve test ;)

@ Naomi, balen dat je ongi is doorgezet:(, niet leuk.....
    Veel succes voor de volgende keer!!!

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ow Kim en Remmar, dan kunnen wij mooi met zn drietjes zo meteen op het wachtbankje:), dat wordt spannend!!!!
    Nog meer 'maybe'-decembermama's hier?

@ Pindakoek, fijn dat je je toch nog even hebt laten zien op zp. Ik begon je al te missen....hoe gaat het nu verder met je? Alweer klaar om toch positief een volgende ronde in te gaan?
    Ik blijf het echt zo ongelofelijk naar voor je vinden :(
    Hopelijk heb je deze ronde weer een beebje in je buik en houdt het zich goed vast!!

@ Remmar, dus jij klust wel meerdere dagen achtereen?

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Even snel hoor, lees vanavond wel bij; ik heb met de ariane at home voor kinderen gekocht, leuk:)!!
    Ga nu weg, heb vanavond een tentamentraining op de uni.

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice , het beste is denk ik toch morgenochtend , dan is inderdaad het zaad sterker wat je al zei .

En daarbij is je ei nog 12 uur vruchtbaar als hij is geweest .

We gaan met z'n drieen naar de december mama 's :D

17. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    @Kim: weet niet of dat gisteravond ook al zo was.
    Had gister niet gevoeld, de dagen daarvoor was hij in elk geval gesloten.
    @Alice: Ik weet dat het voor het zaad beter is om een dag over te slaan, maar niet geschoten is altijd mis. Tenminste zo denk ik maar.
    Er zitten zo ie zo nog zwemmers van gisteravond, en mijn mannetje krijgt wel weer rust als mijn ei is geweest. Ik op het wachtbankje, hij ook!! ;)

Wel gezelli met dat we met z'n drieen bijna gelijk lopen.
    Haha, nu nog alle 3 een posi test!!!

Ga zo even een zuurstofpompje voor mijn visjes halen.
    Die liggen allemaal zo zielig boven in de kom naar zuurstof te happen.
    :(

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar en Kim, thanx voor jullie adviezen. Misschien dat ik het gewoon tot morgen af laat wachten inderdaad. Mocht vandaag mijn meest vruchtbare dag zijn en vandaag of morgen mijn ei, dan hoop ik dat ik nog een heel zwemteam in mijn buik heb van gister inderdaad ;). Wellicht dat ik vanavond dan toch nog een ovu-testje er tegen aan knal.
    Morgenvroeg check ik mijn temp, als die omhoog is geschoten gaan we alsnog snel aan de klus en anders wacht ik de ovu-test van morgen af en gaan we morgenavond wel weer aan de klus....
    En anders heb ik er misschien wel weer van geleerd voor de volgende ronde :)

@ Remmar, hopelijk krijgen je visjes meer lucht als je je pomp hebt ;)

19. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Nijntje , dat is wel leuk dat gezicht van hem , had het wel willen zien :p

Mannen he , die zeggen al gauw dat het schatig is ;)

Wat flauw zeg van je schoonmoeder dan had ik bij mezelf gedacht van had ik het maar nooit gezegt .

Ik denk dat ik zelf wel even wacht met het vertellen van me zwangerschap tot ik een echo heb gehad ( of ik het vol ga houden weet ik niet ;) )

Mandii , niet negatief worden van die steekjes he .

Naomi , balen meis :( Dikke knuff!!

Sstephanie , dat wordt inderdaad nog wat als je de kleine hebt :p

Hoe is met verder met de rest .

20. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Remmar , dat is wel jammer dat je het niet weet hoe hij gister stond .
    Je visjes zijn denk ik dan erg blij :p

Alice , we hebben deze rond ook om de dag geklust om te kijken of dat helpt , dus elke keer wat anders ;)

Deel Deze Pagina