januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    9 maart: niki86 (3)
    12 maart: Sstephanie1 (2)
    14 maart: pindakoek (3)
    17 maart : miranda84 (2)
    25 maart: Naomi123 (2)
    26 maart: kleinedruif
    26 maart: Nijnonijntje (2)
    28 maart: wianhalu (2)
    2 april : Mandii1987 (3)
    8 april : Remmar1982 (3)
    9 april: Lucindalice (3)
    10 april : Kim1990 (3)
    13 april: T84 (3)
    17 april: Sstephanie1 (3)
    17 april: Marissa78 (4)
    18 april: Rosa Canina (2)

2. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Dag allemaal!

Ik ben sinds december 2009 gestopt met de pil en ik vind het zo SPANNEND! Kan niet wachten tot het allemaal zo ver is.
    Heel leuk om al jullie berichtjes te lezen, we zijn er allemaal maar druk mee :)

Allemaal veel geluk toegewenst!!!

Groetjes!

3. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Hoi hoi,

Balen Naomi dat je ongesteld bent geworden. Ik had zo gehoopt een positieve test voor je. Nu ja, volgende maand dan maar :)

En Nijn wat een vervelende schoonmoeder zeg. Ik zou denk ik wel gewoon de eigen ouders inlichten en dan de schoonouders later pas als ik een schoonmoeder als die van jou had. Ze gooit op deze manier haar eigen glazen in.

Hier geen nieuws behalve dat ik de ovu-tests goedendag zeg, Alhoewel ik kan het vast niet laten er straks toch nog eentje te doen. ;)

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Soekie, welkom!!! Ja, het is spannend he? Hopelijk mogen we allemaal snel een wondertje in onze buik hebben.

@ Rosa, het is inderdaad een gedoe rond die ovu-testen...vervelend he? Maar als ik jou was, dan zou ik gewoon een hele ronde lang testen om misschien wat meer inzicht in je cyclus te krijgen. Of misschien kun je erbij gaan temperaturen en slijm turen, kun je het toch allemaal een beetje aan elkaar gaan linken.

Over 20 minuutjes ga ik naar mijn vrijwillige stage. Ik heb er op zich best wel zin in, al zit mijn neus verstopt, heb ik een rauwe keel en voelen mijn oortjes ook niet zo fijn aan....
    Gelukkig vanavond verder niets gepland staan. Ik denk dat ik eens heerlijk met mijn mannetje een filmpje ga kijken of lekker met een boekje naar bed ofzo:)

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    9 maart: niki86 (3)
    12 maart: Sstephanie1 (2)
    14 maart: pindakoek (3)
    17 maart : miranda84 (2)
    25 maart: Naomi123 (2)
    26 maart: kleinedruif
    26 maart: Nijnonijntje (2)
    28 maart: wianhalu (2)
    2 april : Mandii1987 (3)
    8 april : Remmar1982 (3)
    9 april: Lucindalice (3)
    10 april : Kim1990 (3)
    13 april: T84 (3)
    17 april: Sstephanie1 (3)
    17 april: Marissa78 (4)
    18 april: Rosa Canina (2)
    25 april: Naomi123 (3)

zo dames heb me op rood gezet en mn nieuwe nod erop gezet.

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Soekie , welkom !! :D

7. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Kan het trouwens niet zijn dat je je LH piek mist omdat deze 's nachts plaatsvind? Eergisteren had ik in de avond namelijk een bijna positieve ovu-test en gisteravond was deze weer echt negatief.:(

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Rosa , in plaats van een zw testdrang een ovu test drang :p

9. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ja dat gebeurt wel is vaker maar daar kan je lichaam niks aan doen , maar ben wel bang dat hij al is geweest omdat je zegt dat hij al negatief is .

10. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Kim: Ja ik heb echt drang om te testen met de ovu-tests, haha.. (ik wil gewoon een keer een dik positieve in handen hebben!) Misschien is mijn ei al geweest, maar heb cyclus dag 9, 12, 14 en 16 (gisteravond) dus geklust. Kan het dus haast niet gemist hebben, maar blijf voor de zekerheid nog even om de dag door klussen. (mijn liezen voel ik heel af en toe ook)

11. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ow en ik heb ook geen vruchtbaar slijm gezien, al voelde ik me gisteren wel vruchtbaar. Meer zin in seks. ;)

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Rosa, dan heb je zeker weten je ei niet gemist ,als je zegt dat je hem om de dag hebt geklust .

Ik weet niet of het echt moet dat je vruchtbaar slijm moet hebben, maar volgens mij wel .

Haha dat met de seks ken ik :p

De laatste tijd heb ik er steeds meer zin in maar dan wilt vriend het niet echt dan moet ik hem maar verleiden :D

13. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ja volgens mij moet ik mijn man straks ook gaan verleiden nu hij zo vaak moet seksen van mij, haha.. Het moet niet te verplicht worden, maar ach het is voor een goed doel.

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    met avondeten mn vriend maar verteld dat ik ongi geworden ben. zijn reactie: owww wat jammer, had zo gehoopt dat je zwanger was!!! en toen een dikke knuffel aahah.

vond het erg schattig van hem!!! heb zin om te klussen maar kan niet met die ongi :( moet nog aantal dagen wachten zul je zien dat ik dan niet wil hihi!

hihi dat moeten hoor ik hier ook weleens. het moet niet zegt ie dan, nee dat weet ik maar anders lukt het nooit haha ;)

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Rosa, hier zit er nog eentje met testdrang ;). Ik denk wel dat je vruchtbaar slijm moet hebben...anders komen de spermacelletjes namelijk niet door...Ik vond het ook heel moeilijk om te spotten...maar nu breng ik 2 vingers naar binnen en kijk ik naar wat daar tussen blijft hangen en begin ik te leren hoe ik het moet benoemen.

@ Naomi, wel lief hoor, dat mannetje van je. Fijn dat hij ook zo graag een kindje wilt en zo begripvol is.

@ Kim, je man verleiden, hihi....is het al gelukt ;)

Gelukkig hebben mijn man en ik iets meer seks nu we proberen voor een kleintje...dat is wel fijn :).

Enne dames, ik heb er net toch nog een ovu-testje tegen aan gegooid en hij is echt duidelijk meer positief dan die van vanmiddag :), mijn piek is dus aan het klimmen. Ik verwacht mijn ei dus binnen enkele uren....
    Er zwemmen als het goed is nog zaadjes rond van gisteravond. Manlief en ik willen sowieso wachten tot morgen om nog een klusje te doen. Het hangt even af van de temperatuur of we het in de ochtend of in de middag gaan proberen :) en morgenmiddag nog even een ovu-testje natuurlijk, misschien dat ik de ochtend ook nog even mee pik...
    Ik ben zo blij dat de test steeds duidelijker wordt!!! Nu nog hopen dat mijn mannetje raak geschoten heeft :D

16. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Zo, meiden ik ben weer bijgelezen. ;)
    Er wordt hier echt heel veel gekletst.
    Ook ik ga nu mijn mannetje nog even verleiden, want die ligt al op de bank te slapen. Daarna heerlijk slapen aanggezien ik morgenochtend weer moet werken.
    Slaap lekker allemaal.

17. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey meiden

wat leuk om al die verhalen van iedereen te lezen...ik ben begin feb gestopt met de pil en werd toen ongesteld zoals gewoonlijk in mijn stop week en werd precies 28 dagen na het stoppen weer ongesteld...kan het dat je cyclus gelijk weer normaal is? was ook echt ongesteld veel bloed namelijk.

dit weekendd is als t goed mijn eisprong dus officieel de eerste poging...reken n atuurlijk nog nergens op maar vind t toch een beetje spannend

xxx

18. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ja hoor, het kan dat je gelijk na het stoppen met de pil een regelmatige cyclus hebt. Dan heb je geluk. Spannend dat jullie ook voor een kindje gaan. Veel succes en welkom hier. :)

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Welkom drbrgrs....spannend inderdaad! Netjes zeg dat je direct de 2e keer al op 28 dagen zit, dat is mooi! Maar hopen dat het de rest van de cycli zo door gaat :) of wellicht meteen raak!!

@ Remmar, ik vind jou zo grappig :D, dat jullie er nu toch helemaal voor gaan voor december, you go girl!!! Hopelijk heb je je ventje nog goed kunnen verleiden en is er raak geschoten :) Succes op je werk vandaag!! (Vind je het trouwens niet übervervelend om op zaterdag te werken??)

Mijn temp is vanochtend weer 0.2 gestegen, mijn sprong kan dus al geweest zijn denk ik zo. We hadden eigenlijk onze kluspoging voor deze ochtend gepland, maar het lukte mijn man niet :(, hij is te gespannen ofzo rondom deze dagen :(. We proberen het vanmiddag nog maar eens denk ik, maar ik ben bang dat mijn eitje inmiddels alweer is overleden....

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    OOh meis, dat is balen! Maar wie weeet.....

Ik werd vanmorgen weer wakker met een buikgevoel... dus het zit er nog... maar betwijfel of het niet gewoon buikgripeje is, soms zit het namelijk rond mijn navel... maar meestal ook echt heeeel laag...

En verder nergens lasrt van wat ik wel zou verwachten gezien ik altijd zo snel misselijk ben! Maar we wachten af... **zegt ze heel rustig:p** tot zolang ik het nog kan....

Vind het zooo spannend, maar weet eink dat het niet raak is.
    Maar soms heb ik n moment en denk ik JA het zou toch wel ns zo kunnen zijn....

Deel Deze Pagina