januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    #2941 remmar1982, 27 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2010
    @ dbr......: Welkom bij ons clubje!!

@ Alice, balen dat het niet luktte vanmorgen:(, maar het komt wel goed. Kan me best voorstellen dat de mannetjes van ons soms echt helemaal frusti van ons worden :D

Mijn mannetje verleiden luktte gister gelukkig nog, maar hij deed er gister wel heel erg lang over :)
    Haha, was dus een latertje voordat we gingen slapen. 8)

Weet iemand wat ik nu bij FF in moet vullen?
    Op 26 maart PM of 27 AM??
    Het was tenslotte al na 12 uur 's nachts.
    Vandaag is mijn temp weer 0,1 graden gezakt, dus ik hoop eigenlijk dat hij morgen gewoon doorschiet naar de 37+
    Nee, hoor ik vindt het niet erg om op zaterdag te werken en het is maar 2 uurtjes. Van 10-12, dus dat is goed te doen.

2. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goeiemorgen ,

Dbr, welkom !!

Alice , balen dat het niet wou , gebeurt hier ook wel is.

Remmar , ik denk dat je hem als AM erin kan zetten aangezien je toch na 12 uur s'nachts hebt gedaan .

Hier is me temp weer gezakt :(

Ik ga nu wel heel erg twijfelen of ik een ei heb gehad maar voelde hem wel degelijk ,ik gaf me thermometer al de schuld :p

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Mandii, hopelijk is het toch een klein beebje wat daar zo borrelt;)

@ Remmar, ik zou 27 maart AM invullen, dat is het eigenlijk toch ook? Om de een of de andere reden heb ik echt het gevoel dat het wel eens raak bij jou zou kunnen zijn deze maand :D

@ Kim, waarom twijfel je aan je ei? Wat zegt je lijf en wat zegt je temp?

Ik hoop zoooo dat het vanmiddag wel nog even lukt. We gaan nu even naar de stad, even lekker ontspannen (lees: ik ga me ziek kopen aan kleding, of nou ja, mijn mannetje zal ze voor me moeten gaan kopen, aangezien ik geen centjes heb....)

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ik hoop het ook! Die beeb is hier zo welkom!!!

Net hebben we alles naar de gemeentewerf gebracht... was dus een hoop gesjauw... en heb nu erg last van mijn buik heeel laag... lijken we steken bij mijn vagina, net iets hoger dan... en ben moe dr van... zit echt ff uit te puffen nu hihihi....

Nu ga ik ff lekker koffie zetten voor mijn 2 mannen die hier rondlopen om de laatste beetjes nog mooier te maken:D

En daarna maar boodschappjes doen....

pfff het weekend maakt het wachten altijd nog veeeel erger!

5. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice , me lichaam zegt dat hij is geweest maar me temp is nu 36,6 en gister was hij nog 36,9 .

Maar als hij morgen weer omhoog zou schieten dan geeft hij alsnog aan dat ik hem gehad .

Mandii , het wordt ook allemaal steeds spannender .

6. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Zo ook ik heb net gewerkt. (8.00-11.00) en heb alles tot nu toe weer bij gelezen.

@Alice: wat vervelend dat het je mannetje gister niet lukte. :( Misschien zijn jullie na het shoppen helemaal ontspannen, lukt het dan en ben je nog op tijd bij je ei. (ik hoop het) Over dat vruchtbare slijm; het kan zijn dat je het de ene keer wel hebt en de andere keer niet. (vorige cyclus heb ik het ook niet echt gehad) Mijn afscheiding is een beetje lotionachtig en dat zou een beetje vruchtbaar betekenen. Ik wacht het nog even af.

@Mandi: wat spannend zeg die kwaaltjes. Ik hoop zo dat je positief test!!

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Mandii, koffie voor je 2 mannen? Heb je er meer dan 1? ;)

@ Kim, ow spannend dus wat betreft je ei....maar jullie hebben om de dag geklust toch? Komt wel goed dan toch?

@ Rosa, ik blijf het gewoon wat moeilijk vinden dat slijm, ik heb het vandaag nog niet getest...ik vind het nooit een fijn werkje ;)

Zucht...ik heb dus helemaal niets gekocht net in de stad...ik was zoooo chagrijnig van de drukte (ik ben geen mens om op zaterdag te shoppen) en daarnaast was ik dus alleen maar zwangere vrouwen aan het spotten wat dus ook niet bevordelijk was voor mijn humeur en ik zag alleen maar steeds een lelijk mens in de spiegel staan die 100 verschillende dingen moest passen maar wie niets moois stond. (Ik ben op sommige dagen gewoon een beetje een dramaqueen;)). Uiteindelijk heb ik wel in totaal 250 zakjes thee gekocht...hihi...en een boek over konijnen :)
    Manlief en ik hebben net besloten om een dvd te gaan huren om wellicht dan wat te kunnen ontspannen. De spanning is echt even heel hoog, ik ben ook heel emotioneel kan echt om alles wel weer een traan laten. Misschien dan nog een warme douche en dat het ons dan wel lukt....
    Nu eerst maar eens even een fijne kop thee en een lekkere lunch bereiden :)

8. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Ik ben weer terug van het werk. Nu eindelijk weekend.
    Heb het klussen maar op vandaag am gezet en dan zien we het wel.
    Haha, ik ga er nog steeds niet van uit dat het raak zal zijn deze ronde, alice, aangezien ik mezelf voor een teleurstelling wil behoeden.

Heb net alleen giga krampen gehad, maar heel even.
    Zou dat dan mijn ei zijn geweest??

Alice, het komt allemaal wel goed.
    Ga anders even heerlijk samen met je mannetje onder de douche en daarna gordijnen dicht en heerlijk met zijn tweetjes op de bank. ;)

Mijn mannetje is aan het hobbyen. Er moesten nog wat klusjes hier in huis worden gedaan. Haha, maar wel zonder mij ;)
    En Stan ligt heerlijk op bed, dus heel even rust!!
    :D

9. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    @ Kim: Ik heb net nog eens naar je kaartje gekeken, maar ik blijf erbij dat je nog geen ei hebt gehad. :)
    Haha, nou ben ik ook niet de expert hier, maar ik verwacht eigenlijk dat je temp morgen omhoog schiet en dat je vandaag je ei hebt!!
    Haha, dus ik zou zeggen "klussen"!!!!

10. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Het is me net eindelijk gelukt om het kaartje van FF hier ook op Celsius te zetten i.p.v. Fahrenheit. :D
    Goed he??

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    HiHi,, Ook mijn schatje heeft een bekeuring:p

2 weken terug had ik er eeeeeeeeeen en nu hij:D
    (natuurlijk ben ik daar niet blij om, maar hij zat me steeds te pesten en nu kan ik hem pesten:p

Ik moet vandaag nog zovceel doen maar wil ook weer rustig aan doen want voel me moe als ik te veel gedaan heb....

en gezen we vanavond nog een feestje hebben en ik moet rijden.....
    zucht.... gemene steekjes zeg

12. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Mandii, Dat is balen dat je zoveel pijntjes hebt, maar nog niet kunt testen.
    Pfff en dan duurt het wachten zo lang. :(

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ja indd,,, en ik wil het zo graag... en was er jusit deze maand amper mee bezig met klussen enzo.... maar toch... stiekeme hoop...!
    Maandag ga ik dokter belllen voor een bloedtest... want dat vroeg het ziekenhuis omdat ze voor mijn onderzoeken naar reuma rontgen moeten maken... dus hoop dat de dokter dit wilt doen en snel met de uitslagf komt!!!

hihi koffie voor me 2 mannen jah:p mijn papa is dr ook!

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hi allemaal, ik voel me al een beetje beter. Net lekker met manlief nog wat boodschapjes gedaan en een heerlijk gezonde lunch gemaakt (wraps met makreel en wraps met kidneybonen voor de nodige omega-3 en eiwitten;)). Echt heel suf, ik kan me vaak zoveel beter voelen door gewoon te ......eten...suf toch? Vraag me af of mijn lichaam soms wat te veel energie verbruikt ofzo dat ik zo moe ben en zo'n slechte weerstand heb.

Manlief is nu buiten met de buren bezig om met de hogedrukspuit alles schoon te maken en ik ben wat huishoudelijke klusjes aan het doen. Net ook onze hondjes gekamd. Maar ik ben blij dat ik eindelijk wat rustiger ben. Straks even filmpje op de bank en dan hopelijk aan de klus :), ik had nog steeds een positieve ovu-test nu al is hij wel wat lichter dan gisteravond, maar dan hebben we vanmiddag toch nog een kansje om raak te schieten :)

@ Remmar en Kim, ik bekijk ook wel eens jullie kaartjes, maar ik moet zeggen dat ik er weinig wijs uit kan....het is voor mij dan ook nog maar de eerste maand op FF. Ik weet eigenlijk niet hoe ik een linkje van mijn kaartje kan plakken, ik zal eens wat gaan snuffelen op de site.

@ Mandii, hopelijk kan de dokter je maandag positief nieuws geven :), laat je het ons ook direct weten, ook wij zijn heel benieuwd!!
    Veel plezier vanavond op het feestje, hopelijk werkt je buikje mee.

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Lucindalice:
    Ik ben zelf ook zooo benieuwd... had het alleen liever posi zelf thuis getest,,, lijkt me zo onromantische mocht hij posi zijn:p

Maar ik ga dr nog steeds niet vanuit! Dat wil/kan&durf ik niet!
    Op ene ander topic reageerde net iemand die melde dat kwaaltjes voelen nu te vroeg is....... dus tjah wat is dr nu waar???:(

EN natuurlijk laat ik jullie meteen weten als ik de test gehad heb en of die posi/nega was.... ooh deze maand denk ik door zoveel reacties dat het misschien raak zou kunnen zijn....:)

MAAR soms denk ik zelf ach is gewoon buikgrieohe ofzoooo

((en met vriendlief kan ik dr niet echt over praten want dan gaat die me uit lachen **omdat hij er niet aan durft te denken dat hij t ook gaat hopen dat t raak zou kunnen zijn...:p opzich wel schattig maar soms ook zo lastig!**

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Het is soms inderdaad moeilijk om gedachtes van mannen te peilen.....terwijl ik wel vind dat ze ons soms wel wat mogen bij staan hoor ;). Het enige wat ik van manlief verwacht is geen koffie, alcohol, fruit eten, vitamientjes slikken, voldoende groente en wat vruchtbare zaadjes....en begrip dat mijn wekker ook in het weekend om 0530u gaat om te tempen, ovu-testen, foliumzuur, maternapillen, goede voedingsmiddelen, slaap, beweging, geen alcohol, informatie inwinnen enz. enz.
    Misschien is het maar goed dat de vrouw aan al deze dingen 'moet' denken, want anders kwam er denk ik niet zoveel van terecht ;)

17. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Haha, het klinkt zo grappig alice, wat jij schreef.
    Had meteen een bigsmile op mn gezicht :D
    Niet alleen mannen zijn moeilijk te peilen, maar kan me voorstellen dat hun soms ook geen snars van ons begrijpen. :$

Pfff, zit hier een beetje na te denken over wat we vandaag weer eens gaan eten.
    Vindt dat altijd zo moeilijk, aangezien mijn mannetje geen aardappels lust is de keuze dus aardig beperkt. :x
    Zo maar even snel naar de winkel kijken wat ze allemaal te koop hebben.
    Ik ben absoluut geen keukenprinses en het enige wat ik leuk vindt om te maken is nog geen niet eens zo gezond (gewoon NIET zeg maar)
    Haha, een cakeje hier en een appeltaartje daar ;)

Iemand nog hele makkelijke recepten zonder aardappel in de aanbieding??? ;)

18. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
  19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Kip Siam is een favoriet van mij en vanavond gaan we chili con carne eten ;) Ben vandaag naar de paranormale beurs geweest..was zeer interessant! Volgens een vrouw daar ben ik in juni zwanger dus ben benieuwd of ze gelijk heeft!

Vanavond op verjaardag, morgen weer een verjaardag...pff en morgen in iedergeval wat vrije tijd inplannen voor mijn mannetje en mij..ben als het goed is weer in mijn vruchtbare periode..

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Joehoe!!! De klus is gelukt :D....zo, nu nog morgen 1 keertje en dan ga ik het wachtbankje op.....

Remmar wij eten vanavond: Courgette uit de oven met bruschettakruiden en kaas, spaghetti met truffelolie en parmezaanse kaas en een griekse rondo.
    Ben je er al uit wat het voor jou gaat worden?
    Rosa, jouw receptje klinkt ook heel erg lekker :)

@ Pindakoek, ik hoop dat die mevrouw gelijk heeft voor jou. Ik ben benieuwd!!!

Deel Deze Pagina