hey lieve meiden, na een lange tijd kan ik eindelijk weer is een berichtje sturen.. het is een hele rare tijd voor mij, zoals jullie misschien nog herinneren had ik paar weken terug een positieve test. ik was zo ontzettend blij!!! tot vorige week.... heb heel veel bloedverlies gehad dus mijn ha zei meteen: je hebt miskraam gehad. dus ik was helemaal over mijn toeren.. dus ik de volgende dag naar ziekenhuis, in de overtuiging om te kijken hoe het weggehaald gaat worden..., Hoor ik opeens het hartje.. HET leeft nog!!! ik heb me misrekent en zit nu op 7 weken ipv 8 weken. het hartje klopt heel zwak dus het is afwachten of het blijft leven.. daar krijgen we as dinsdag antwoord op.. ik wilde het even kwijt want jullie hebben echt super geholpen in de tijd dat ik zwanger wilde worden en wilde jullie even op de hoogte brengen. iedereen heel veel suc6 en ik hoop dat het bij iedereen snel zal lukken! xxxx
Heej Nemo, we miste je hier al! Jeetje meid wat een verhaal... eersdt die blijdschap, daarna het verdriet en nu een grote onzekerheid... Hoplijk gaat het dat kleine wondertje in je buik lukken om het hartje sterker te laten slaan!! Ik duim voor je meis... laat je het ons nog weten??
Hey nemo, Ik snap heel goed dat je heel erg bezorgd bent. Hopelijk hebben ze in het ziekenhuis daar snel een antwoordt op want niets is zo erg als onzekerheid. Hoop voor je dat, als je in het ziekenhuis een echo krijgt, je een hele sterke hartslag te horen krijgt!! Ik duim voor je, meis en ik wens je ook heel veel sterkte in deze onzeker tijd! XXX
9 maart: niki86 (3) 12 maart: Sstephanie1 (2) 14 maart: pindakoek (3) 17 maart : miranda84 (2) 25 maart: Naomi123 (2) 26 maart: kleinedruif 26 maart: Nijnonijntje (2) 28 maart: wianhalu (2) 2 april : Mandii1987 (3) 8 april : Remmar1982 (3) 9 april: Lucindalice (3) 10 april : Kim1990 (3) 13 april: T84 (3) 17 april: Sstephanie1 (3) 17 april: Marissa78 (4) 18 april: Rosa Canina (2) 25 april: Naomi123 (3) Ik dacht laat ik hem weer eens tevoorschijn toveren
ik laat het zeker weten wat de uitslag van de echo is!!!!!! het ergste is die onzekerheid.. pffffff maar gelukkig komt mijn mannetje zo thuis dus ik heb weer beetje afleiding zo. xxxx
Nemo , wat een verhaal zeg jeetje . Ik hoop alsnog voor je dat je geen MK krijgt en dat het veilig in je buik blijft zitten . Begrijp heel goed je ongerustheid het is ook niet niks . We duimen allemaal op goed nieuws A.S dinsdag .
Wat een verhaal Nemo en wat zal je opgelucht zijn geweest toen je het hartje hoorde!! Succes as dinsdag en ik duim voor je dat alles goed zal gaan. Mijn NOD is trouwens 15 april..kan iemand mij erbij zetten? thx
9 maart: niki86 (3) 12 maart: Sstephanie1 (2) 14 maart: pindakoek (3) 17 maart : miranda84 (2) 25 maart: Naomi123 (2) 26 maart: kleinedruif 26 maart: Nijnonijntje (2) 28 maart: wianhalu (2) 2 april : Mandii1987 (3) 8 april : Remmar1982 (3) 9 april: Lucindalice (3) 10 april : Kim1990 (3) 13 april: T84 (3) 15 april : Pindakoek (4) 17 april: Sstephanie1 (3) 17 april: Marissa78 (4) 18 april: Rosa Canina (2) 25 april: Naomi123 (3) Pindakoek je staat erbij hoor
Jeetje Nemo, wat een verhaal en wat naar die onzekerheid! Maar dat het hartje klopt is geweldig! Ik duim voor een mooie echo, suc6!
9 maart: niki86 (3) 12 maart: Sstephanie1 (2) 14 maart: pindakoek (3) 17 maart : miranda84 (2) 25 maart: Naomi123 (2) 26 maart: kleinedruif 26 maart: Nijnonijntje (2) 28 maart: wianhalu (2) 2 april : Mandii1987 (3) 8 april : Remmar1982 (3) 10 april: Lucindalice (3) 10 april : Kim1990 (3) 13 april: T84 (3) 15 april : Pindakoek (4) 17 april: Sstephanie1 (3) 17 april: Marissa78 (4) 18 april: Rosa Canina (2) 25 april: Naomi123 (3)
Ik heb mijn datum even veranderd, denk dat mijn cyclus weer een beetje langer is. Moeten we hem verder niet nog wat meer aanpassen? Dat het rood van Stephanie, pindakoek en niki er af kan? Ik heb even een vraagje. Ik ben gister om 0230u gaan slapen, toen was om 0600u mijn temp 36.6 om 0830u 36.7 en om 1000u 36.9. Welke kan ik het beste aanhouden?? De klok is namelijk verzet, ik heb maar weinig slaap gehad en normaal temp ik om 0530u. Het is namelijk best wel een cruciale in mijn kaartje, want ik denk namelijk dat ik gister mijn ei heb gehad.....wie kan mij helpen?? Gister hadden we trouwens een feestje en 3 van onze vrienden zijn artsen (waaronder 1 gynaecoloog) en volgens mij hadden ze wel wat door....
Alice , ik denk dat je hem beter op sleep deprived zetten dan krijg je een open balletje , dat doe je gewoon onderin bij het invullen van je temp . Ik denk dat je het beste ong het gemiddelde kan nemen daarvan .
goedemorgen! Nemo, wat een verhaal! Heel veel succes met wachten tot dinsdag, en ik duim dat je kleintje blijft zitten. Ik heb alles wel teruggelezen, maar weet het niet meer. Slim he. Alice, kan je niet liegen dan? Dat ze je doorhadden. Grappig hoor! Zolang je niets zegt, weten ze het nooit zeker! Ik ga even douchen, ben er vanmiddag nog wel eventjes.
9 maart: niki86 (3) 17 maart : miranda84 (2) 26 maart: kleinedruif 26 maart: Nijnonijntje (2) 2 april : Mandii1987 (3) 8 april : Remmar1982 (3) 10 april: Lucindalice (3) 10 april : Kim1990 (3) 13 april: T84 (3) 15 april : Pindakoek (4) 17 april: Sstephanie1 (3) 17 april: Marissa78 (4) 18 april: Rosa Canina (2) 25 april: Naomi123 (3) 25 april: wianhalu (3) (iedereen die weer een nieuwe datum heeft opgegeven heb ik er in het rood weer afgehaald hoor... volgens mij blijft het dan wat overzichtelijker.)
Wain , ik zat er ook al over na te denken om iedereen in het rood weg te halen maar nu heb jij het al gedaan
9 maart: niki86 (3) 17 maart : miranda84 (2) 26 maart: kleinedruif 26 maart: Nijnonijntje (2) 2 april : Mandii1987 (3) 10 april : Remmar1982 (3) 10 april: Lucindalice (3) 10 april : Kim1990 (3) 13 april: T84 (3) 15 april : Pindakoek (4) 17 april: Sstephanie1 (3) 17 april: Marissa78 (4) 18 april: Rosa Canina (2) 25 april: Naomi123 (3) 25 april: wianhalu (3) Ik heb even de nod datum van mezelf aangepast. Kwam er achter dat ik 2 dagen mis heb geteld.
Remmar , we zijn met dezelfde temperatuur omhoog gegaan Ik zie dat we echt met z'n drieeén op 10 april staan als Nod , maar ik denk dat mij Nod eerder is Kunnen we nog niet samen testen
Heeej Heeej Meiden,, Wat zijn we stil hierOo? Mijn mannetje is voetbal aant kijken op tv... en ik verveel me doooooood hihi.... Denk ff neuze op het forum, is het hiero ook dodelijk saai Ik heb nog steeds buuikpijn, alleen ben ik dr steeds meer van overtuigd dat het los staat van een zwangerschap, dus ik leg me er maar bij neer Vrijdag as is mijn NOD dus da weten we het pas echt, morgen bel ik dan dus wel ff dokter, kijken wat die zegt EN of ik bloedtest mag! Weet ik meteen of de rontgen door kunnen gaan of niet...! Verders heb ik zelf ook niet heel veel te melden... Alleen dat ik hier nog steeds zit met een lage buikpijn en sinds vandaag beetje misselijk voel... zucht!:x
Ja het is hier echt stil.. Had vanmiddag een soort steken in mn buik die ik ook altijd heb rond mn ei. Maar dat kan toch nog helemaal niet?
@ Kim, thanx voor de tip voor FF! @ Kim & Remmar, jeej, we staan met zijn drietjes op 10 april....spannend!!! Wanneer wil jij dan gaan testen Kim? Ik denk dat ik de 6e al een clearblue test ga doen aangezien ik die week met gevaarlijke stoffen ga werken... @ Mandii, ik ben benieuwd of je de test mag...hoop het wel voor je @Steph...ik heb niets gezegd...maar we waren op een bruiloftsfeest en we kregen prosecco bij binnenkomst en die sloeg ik af...waarop ik een glas jus kreeg van de ober en dus iedereen met prosecco in zijn handen stond om te toosten toen het bruidspaar binnenkwam en ik met jus....toen kreeg ik al de vraag of het al raak was... En ik heb nog last van ei-pijn en kreeg opeens kramp en greep mijn buik dus vast, terwijl ik 1 van de artsen toevallig net aankeek met een pijnlijk gezicht, hij zei tegen zijn vrouw: "Alice is zwanger"...dus ik durfde ze de hele avond niet meer aan te kijken.... @ Wian, goed dat je de NOD-lijst hebt opgeschoond Pfffff...wat een dag, mijn man en ik zijn op gesprek geweest bij zijn moeder en stiefvader omdat de relatie tussen ons niet lekker loopt...ik ben helemaal uitgeput nu...blegh...Ik mag nog tot 1950u van mezelf op zp en dan ga ik weer aan de studie...bleghie, het is alweer bijna maandag...