januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    haha,dan moet ik vanavond toch maar even weer met de billen bloot;),wie niet waagt,wie niet wint.
    denk toch wel dat het mijn ei is , krijg best veel ongi krampjes ten opzichte van gisteren.

2. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Dank jullie voor de lieve reacties. Het is nu inderdaad spannend, maar we kunnen er nu niets meer aan doen. Alleen afwachten! (en daar heb ik zo'n hekel aan ;)) Gelukkig deze week ontzettend veel werken, misschien dat dat afleid! Iedereen heeel veel succes met de testjes!!

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja dan denk ik echt dat dat het is;)

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hello ladies!
    Vandaag is dag 28 van mijn cyclus, maar ik kijk er maar niet te veel naar, want eigenlijk verwacht ik dat ik nog niet echt een cyclus/eisprong gehad heb omdat ik pas echt net pil vrij ben. En ik weet natuurlijk niet hoe lang mijn gemiddelde cyclusduur zal duren. Ik weet wel dat ik vannacht eindelijk niet meer eruit heb te hoeven om vaak te plassen, ik ben een beetje leeg ofzo ;), maar ben denk ik wel veel vocht kwijt. Ik voel me niet meer zo opgeblazen en mijn broek zit weer losser. Mijn onderbuik voelt wel heel naar, heb de hele nacht een lekkere warme kruik er tegen aan gehad.....ik denk dat het dus voor mij morgen toch weer zo zal zijn dat tante Betje op bezoek komt ;)

5. nijnonijntje

Dat je je eisprong neit gevoeld hebt, betekent neit dat hij neit is geweest. Ik ben ook net pil af, maar heb hem echt wel gevoelda haha
    Maar goed, ik wil je niet teveel hoop geven.
    Ik wens je succes voor morgen. Laat maar even weten hoe het gaat. Ben erg benieuwd.;)

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @Nijnonijntje: Misschien dek ik mezelf ook wel een beetje in. Omdat de huisarts heeft gezegd dat je rekening moet houden met een jaar en omdat ik ook overal lees dat het wel zo kan zijn dat je een ontrekkingsbloeding kunt krijgen na het stoppen van de pil, maar dat je er rekening mee moet houden dat jouw lichaam weer moet gaan begrijpen om eieren te laten springen ;)

Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte over mijn buikontwikkelingen;)

Ik heb wel met vriendlief besproken dat we na het weekend gaan testen als mijn buik dan nog zo gek doet.

Verder vraag ik me af of ik met ovulatietesten moet beginnen, aan de ene kant geeft me dat denk ik wel een geruststellend gevoel, maar aan de andere kant vraag ik me af of ik dan weer niet te vroeg ben. Gebruiken jullie zo'n test?

Groetjes Alice

7. nijnonijntje

Ja dat is ook wel zo. Daar heeft de HA gelijk in. Het kan een jaar duren voordat alles op gang is, maar natuurlijk ook veel sneller. Dat ligt per persoon anders.
    Als jij je trowuens goed voelt bij ovu testen meot je dat gewoon doen hoor.
    Ik doe dat ook. Alleen al om een beetje inzicht te krijgen in je cyclus. Dat geeft echt wel een goed beeld. Ook al veranderd die nog bepaalde dingen heb je dan wel door.
    Gewoon doen zou ik zeggen.
    Ik heb nog dik twee weken voordat in uberhaupt kan testen...
    ach ja wachten duurt lang... *zucht*

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Nijnonijntje , het kan ook snel gaan die 2 weken .
    Ik heb al gezegd als morgen me temp weer is gestegen dan ga ik er een testje tegen aan gooien :)

9. nijnonijntje

O spannend;)
    Wel laten weten he wat eruit komt...
    Hoe kom jij elke keer die twee weken door dan?
    Tips?

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ik hield me er niet zo mee bezig het is natuurlijk wel spannend , en toch elke dag kijken wat me temp is :p

Aan de ene kant zou ik wel een test drang hebben maar dan denk ik bij me zelf ja hij is toch negatief op zo vroeg DPO .

Tuurlijk laat ik het hier weten .

11. nijnonijntje

Ja dat klopt.
    Super spannend hoor.
    Hoeveelste ronde zit je?

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Het is pas me eerste ronde :D
    *schaam ,schaam* :p:)

Misschien toch beter om er niet zo op te letten en dan de eerste maanden maar effe kijken wat er gaat gebeuren .

Maar voor degene die langer bezig zijn is het wat lastiger om er niet te veel mee bezig te zijn .

13. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Neeljte: Wat vreselijk voor je vriend en jou zeg. Zeker ook omdat die mensen van zijn werk totaal geen empathie toonden. En heel naar dat je nu nog 0,0 zekerheid hebt. Nou we duimen met zijn allen hier voor 11 februari. Hopelijk krijgen jullie dan goed nieuws.

Ik las ergens dat iemand zei dat de week nadat je menstruatie is geweest de meest vruchtbare week is? Dit geld toch alleen voor vrouwen met een regelmatige cyclus? Wij zijn die week juist bijzonder actief geweest :D, maar volgens mij gaat dit dus niet voor mij op. (ik ga uit van een cyclusduur van 36 dagen) Helaas..

14. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Kim: Wat betekent DPO eigenlijk? :)

15. nijnonijntje

Nee schaam je niet.
    Wij zitten ook pas in ronde twee, maar daar wordt de spanning heus niet minder van:D

Wij wilden een paar jaar terug al ervoor gaan, maar toen kon het helaas niet. Dus nu is ons moment.

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Dagen na de ovulatie betekent dat .

Days past ovulation

17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ik wou ook vroeg met kinderen beginnen maar dat kan natuurlijk niet op zo'n jonge leeftijd vanaf me 17 de wou ik al kinderen:):$

En nu ben ik 19 dit jaar 20 :D dus dat kan nog wel

18. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Oké bedankt, ik dacht al zoiets.

20 jaar is nog steeds hartstikke jong hoor. Ik ben bijna 25 en vind mezelf ook nog hartstikke jong. :D

19. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Je kan in ieder geval niet zeggen dat je oud bent ;)

Ik heb nooit echt wat aan me leven gehad daarom dat ik nu ook het liefst met kinderen begin :)
    Ben ook niet zo'n persoon die snel uitgaat of gaat stappen .

20. nijnonijntje

Ik ben ook 25 . vind mezelf ook nog lekker jong.

Kim wat bedoel je met: Ik heb nooit echt wat aan me leven gehad?
    Of zeg je daar liever niks over.
    Begrijp ik ook wel hoor.

Deel Deze Pagina