@ Steph, ik heb echt al 5 dagen ei-pijn en ik denk dat ik gister mijn ei heb gehad...het duurt soms denk ik wat langer?? Of misschien hebben we gewoon nog wat last van het ontpillen...
Hey Alice, Dat dat je om 19.50 aan de studie zou gaan @ Kim: Hoe krijg je dat open rondje dan bij FF, heb al even zitten vogelen maar krijg het niet voor elkaar. Ik moet de temp van vanmorgen eigenlijk ook op discared (of zo iets) zetten aangezien ik vanmorgen 7.15 nieuwe tijd heb getempt. Daarna weer even heerlijk verder geslapen. Hoop dat mijn temp zo hoog blijft, maar vrees dat ie morgen al weer daalt. Heb op de 1 of andere manier het idee dat mijn ei nog niet is geweest, weet ook niet waarom ik dat denk. Ik ga over 14 dagen dus ook pas testen. Op zondagochtend. Dat is 11 april geloof ik.
hey meiden, zo wat is het rustig geweest zeg hier op het forum!!! ben vandaag lekker druk geweest, smorgens lekker naar het bos geweest en daarna door naar de stad. hebben onze bedankjes al gekocht voor onze bruiloft nu is het nog heeeeeel veel knutselen haha. heb kleine houte doosjes, daar schrijf ik bedankt! op en ik plak er allemaal kleine hartjes op ook op de zijkant! straks komen er snoephartjes in en een mooie strik erop hier is mn ongi gelukkig al wat aan het afnemen, pffffff het was net een bloedbad elke keer heb het niet vaak zo erg!! maar gelukkig geen buikpijn erbij dat scheelt alice: nog steeds geen duidelijkheid over je ei??
Zo, ik heb wel weer genoeg gestudeerd vind ik zo....ik ben eigenlijk gewoon wat te moe...ik ga zo eens even met een boekje naar bed denk ik en dan morgen maar een iets mindere dag dan maar, hopelijk word ik niet te streng beoordeeld.... Ik weet niet precies wanneer mijn ei nu is geweest, ik denk dat ik vrijdagavond mijn LH-piek had, dus dan zal hij gister wel ergens zijn geweest gok ik zo??? Balen dat mijn temp vanochtend niet klopte, ben je heel de maand zo precies met alles, alleen kun je het niet maken dat je op iemands bruiloft vroeg naar je bedje gaat @ Remmar, als ik de 6e negatief heb getest dan denk ik dat ik de 11e ga testen, ligt er een beetje aan hoe ik mezelf dan voel denk ik...of er ongi naderd zeg maar.... @ Naomi, klinkt als een gezellig dagje wat je hebt gehad! Ik heb nu trouwens ook last van hevige ongi's hoor, wel maar 1 of 2 dagen echte bloedbaden, maar hier gelukkig ook zonder veel pijn....alleen die ei-pijn die volgt is niet relaxed....ach, wellicht is het gewoon het ontpillen?
Heej Heej meiden,, Nou net lekker gedoucht! Vandaag was ik beetje misselijk... en nu heb ik mega steekjes heel laag onderin mijn buik! Ik weet t niet maar ben blij dat ik morgen bloed test mag aanvragen... hopen dat de dokter het doet! Hoe lang duurt t voor je de uitsalg krijgt....!??
@ Mandii, ik denk eigenlijk vrij snel? Ik weet niet wat ze precies allemaal aan gaan vragen, maar een boel niet-specieke bloedwaarden kunnen bij spoed heel snel opgevraagd worden en sommige kun je zelfs zelf doen en dan weet je het binnen een half uurtje. Maar goed, ik weet niet wat ze precies aanvragen en of het naar een extern lab gaat.... Heel veel succes in ieder geval morgen!! Meiden, ik ga naar mijn bed...het lijkt net alsof de klok 1 uur achteruit is gegaan in plaats van vooruit...ik ben totaal van slag!! Weltrusten!!!
ik weet ook niet wat ze dan doen.... het is test om te kijken via t bloed of ik zwanger zou kunnen zijn....
Alice, ik weet ook niet wat het geweest is. Heb nu nergens last meer van. Heeft het gesprek een beetje geholpen? Ik ga ook niet heel lekker met mn schoonmoeder en haar man, (ook gescheiden ouders), maar sinds ik tegen mezelf heb gezegd dat ik het lekker moet laten gaan, is het gewoon gezellig. Ik ben ook niet de makkelijkste om mee om te gaan, en dat weet ik. Nu is het goed en ik hoop dat het zo blijft! Mandi, ik hoop voor je dat je morgen een test krijgt. Duim voor je dat hij positief is! Leuk Naomi, dat je de bedankjes zelf maakt. Wel een foto plaatsen he, als je er eentje af hebt! Ik ga ook lekker slapen, zijn vannacht pas om half 5 gaan slapen en ik stond om 10 uur al naast mn bed. Moet morgen weer naar school dus spreek jullie later weer!
Hey meiden, Volgens mij staat de klok hier op de site niet goed. Hebben ze er een uur af gehaald i.p.v. erbij Iemand enig idee waar je dat moet melden?? Zag net namelijk bij alice dat ze tot 19.50 op het forum zou blijven en daarna schrijft ze dat ze naar bed gaat. Tijdstip bij dit berichtje is 18.40 Ook bij mijn eigen berichtjes klopt het niet. Ook ik ga zo heerlijk naar mijn bedje. Morgen maar weer op de koffie bij ons pap en mam Slaap lekker allemaal en waarschijnlijk wel weer tot morgen Haha, zie trouwens dat ik lekker op tijd naar bed ga (20.50)
Heej meiden, Lekker aan de nieuwe week begonnen allemaal?? Zoooo ik niet, heb me toch slecht geslapen werd 2x wakker datik dacht ongi te zijn want ik had zo'n pijn aan mijn rug/buik flinke steken.... Ben net naar de dokter geweest.... om 4 uur krijg ik de uitslag, ze wist het ook niet zeker, maar dacht aan een inesteling ik zeg HUH kan dat nog als ik vrijdag al ongi moet worden? Maar dat kon zei ze.... ooohhh als dat zooo is hooop ik dat de test posi is straks... Maar ik denk het zelf helaas van niet Jammer genoeg moet ik van 2-6 werken dus kan jullie de uitslag pas rond h7 melden
Hoi dames, @Nemo: Wat een hoop onzekerheid voor jou zeg! Ik hoop echt voor je dat het goed zit. We denken allemaal aan je dinsdag! @Mandi: Jammer dat je denkt dat je ongesteld gaat worden, maar je bent het nog niet dus wie weet.. Succes, ik hoop op een goede uitslag! @Alice: Fijn voor je dat de klus alsnog gelukt is! Er is hier inderdaad niet zoveel gekletst gister. Ik vierde mijn verjaardag dus vandaar. (ben vandaag jarig ) Ben de hele dag in de weer geweest met het maken van allerlei hapjes, maar het was super geslaagd! Zaterdagavond had ik een verjaardag van een vriendin en toen ben ik wel even doorgezakt. Heb een paar glaasjes Coebergh op, ik hoop dat het niet kwaad kan. Liet me een beetje mee sleuren in het gezelschap, heb een ontzettend leuke avond gehad!
Rosa, gefeliciteerd!!! Ik heb zaterdag ook ee paar wijntjes gedronken, het leven moet wel leuk blijven. Nu weer veel water en groene thee!
Nou ik vind het indd ook erg spannend! Ook nu is mijn buik erg gevoelig... zit hier voor mijn werk wat te doen en moest gewoon mijn knoop los doen, ik kan het dicht niet houden. Moet van 2-6 werken dus hoor het nieuws op mijn werk Maar ik ga er gewoon vanuit dat het nega is... hoe erg ik daaar ook van zla balen, misschien moet ik zelfs wle ff slikken... hoopte het zo deze maand Maar toch merk ik dat er stiekem hoop is jullie horen het!
Ben ik weer.. Sinds donderdag niet meer online geweest, dus heb een hoop te lezen alleen red ik dat niet op mijn werk.. kan iemand een samenvatting schrijven voor me? Nog nieuws iemand? De bruiloft van me schoonzus was mooi.. het weer was goed.. de ceremonie was mooi.. Was echt een geslaagde dag.. Ze zitten nu lekker op de Malediven op hun huwelijksreis.. Verder denk ik dat ik gister me eisprong heb gehad.. soort van pijn in me zij.. en duurde best wel ff.. nu soms lichtjes voel ik het nog.. Kan dat? @ Rosa, Gefeliciteerd!
Bedankt voor de felicitaties @T84: ik voelde gisteravond ook een steek in mijn rechterzij, maar het duurde heel kort. Ik heb er verder geen aandacht aan besteed. Volgens onze banners hebben wij op dezelfde dag onze eisprong. Ik heb trouwens geen idee of pijn in je zij van een eisprong kan komen, ik heb overigens ook geen vruchtbaar slijm gezien.
@ Rosa, Ik zou er ook geen aandacht aan besteed hebben, maar het duurde best lang.. waardoor ik eraan dacht.. Ik heb geen idee hoe het voelt en daardoor vindt ik het lastig om te zeggen dat ik me eisprong heb gevoeld heb, misschien had ik gewoon buikpijn of waren me darmen feestje aan het bouwen, hihi.. Volgende maand (als het nodig is ) Ga ik met ovu-testen beginnen, misschien heb ik dan beter inzicht in mijn cyclus.