@T84: Dat zou kunnen helpen. Ik heb ze nu ook liggen, maar werd gek van iedere keer een negatieve test. Toen op een avond een bijna positieve en de volgende ochtend weer negatief. Ik vond het nogal frustrerend dus we klussen om de dag zonder ovu-tests nu. Als ik nog vruchtbaar slijm te zien krijg deze cyclus dan doe ik er wel weer eentje. Nu wacht ik maar gewoon af. @Kim: Bedankt!
@rosa: gefeliciteerd meid!!! en hoe oud ben je geworden @mandii: spannend zeg vandaag nog de uitslag! ik zal zo een foto maken van het bedankje en van mn nagels, die hebben jullie ook al een week tegoed van me! *schaam schaam* hier is de ongi bijna over ben zo blij eindelijk geen vloedgolven meer
@naomi: Bedankt! Ik ben een kwartje geworden, 25 dus Heerlijk voor je dat de ongi bijna over is. Voor je het weet kun je weer flink aan de klus, hihi..
hihi een kwartje ik noem het altijd halve sarah!! dat klinkt gelijk zo vreselijk oud haha. mooie leeftijd hoor ik moet het nog zien te worden! ja voordat we het weten kunnen we weer klussen!! hopen dat mn ventje nu wel een keertje raak schiet aahah
Als je hem op een andere tijd invult dan krijg je ook een open balletje. Of vul je alleen de temp in Hier is ook me ei nog niet gevonden Om gek van te worden Maar heb hem wel gehad .
@ kim: balen dat je hem niet gevonden hebt, maar dat hij al wel geweest is!! als je vaak genoeg klust kun je hem niet missen
Noami , als ik morgen zeg maar 36,9 zou hebben dan wordt hij op dag 16 aangegeven en op die dag heb ik ook geklust Komt precies mooi uit .
Meiden mag ik jullie mening is vragen , wat vinden jullie hiervan is en gedichtje van mij : Waarom doet iedereen zo. Waarom gebeurt dit. Ik weet wat er aan de hand is . Ik weet dat ik dik ben Maar waarom moet iedereen er altijd nou wat van zeggen . Jullie kwetsen me alleen maar . En dan toch nog door blijven gaan . Hebben jullie het niet door . Zo gaat het niet meer . Ik voel me steeds dieper de put in gaan . Heb ontzettend veel stress . Het is niet meer vol te houden . Hier wordt ik erg verdrietig van . En niemand die het ziet . Waarom moet me leven toch zo zijn
Hoe is het met de rest heb het wel bijgelezen , maar heb zo ontzettend veel in me hoofd . Gister uitslaande ruzie met de familie waardoor het bijna uitging met me vriend Morgen heb ik ook een afspraak bij de HA en ga ik kijken of ik met een Psycholoog kan praten . Echt alles zit opgekropt in me hoofd en ik kan het aan bijna niemand vertellen . Sorry voor ego bericht
@kim: wat een eerlijk en "mooi" gedicht! het beschrijft precies wat je voelt waarschijnlijk! krijg je het echt zo vaak te horen dat je dik bent?? vind het altijd vreselijk als mensen dat durven te zeggen! ik kan daar ook absoluut niet tegen, ook ik weet dat ik niet de dunste ben maar dat hoeft mij echt niet verteld te worden! OEI dat is niet best een ruzie met de familie!!! hopen dat het goed blijft gaan met jou en je vriend en dat de ruzie bijgelegd kan worden. als je nog wat kwijt wil, mijn pb box staat open voor je!
Naomi , ja echt ontzettend veel af en toe is wel grappig maar het moet ook is een keer over zijn , woorden kunnen ook erg hard aankomen . Gister hebben we is flink gepraat en heb ik gezegd ik wil dat er nu een beslissing komt op zich wist hij die al (uitmaken) Maar ik confronteerde hem ermee dat ik al zo vaak wil praten met hem over de relatie en andere dingen . En hij gaf me er wel gelijk in en hij zei nu kan je eigenlijk pas zien hoever het is gekomen . Het gaat gelukkig al wat beter en wilde er nu ook goed zijn best ervoor doen . Hij wou ook voor me eigen bestwil dat ik hulp ging zoeken en dat ga ik nu ook doen maar dat weerhoudt me er niet van om te stoppen met zwanger raken . We gaan nu alles op een rijtje zetten en we hopen dat het allemaal goed gaat komen . Als er nog wat is wat ik kwijt wil Pb ik je inderdaad
Wanneer begin je nou eigenlijk met de ovu-testen? @ Kim, vervelend zeg die ruzie, ik hoop voor je dat het allemaal beter wordt! **Dikke knuf Knuf**
@T84: Het ligt eraan hoe lang je cyclus is. In de bijsluiter staat een advies. Bijvoorbeeld heb je een gemiddelde cyclus van 28 dagen dan begin je op cd 11. Mijn vorige cyclus was 43 dagen, maar ik ben met testen begonnen op dag 10. (wilde mijn ei niet missen) Maar goed nu weet ik nog niet of hij al geweest is.
@ Rosa, gefeliciteerd!!!!!! Enne, dat gedoe met die ovu-testen dat herken ik....Die piek kan wel gewoon heel snel gaan trouwens, vorige maand had ik hetzelfde als jou, 1x bijna positief en de volgende dag negatief. Maar deze maand heb ik dus meerdere keren per dag getest en mijn piek toch nog kunnen vinden. @ Kim, jeetje wat een verhaal zeg, dat is heel erg vervelend....ik hoop dat het allemaal snel goed komt. Mijn pb-box staat ook open als je wilt. Mijn temperatuur klopt trouwens niet dames....vanochtend 36.5...en dat terwijl ik ook zo goed als zeker weet dat zaterdag mijn ei geweest is.....Ik temperatuur deze maand nog even af, maar dan leg ik de thermometer en ovu-testen aan de kant. In april gaat het toch niet lukken, want ik ga voor 6 weken bij mijn ouders wonen i.v.m externe stage. En in juni wordt het hem ook niet, want dan ben ik in mijn vruchtbare dagen met een groep vriendinnen op weekend.... @ Mandii, ik vind het zo spannend!!! Nog maar 2 uurtjes @ Naomi, fijn dat de vloedgolven voorbij zijn
@kim: pfff heftig hoor!!!! ja af en toe een grapje moet kunnen, doe ik zelf ook weleens maar ik wens het niet elke keer te horen te krijgen! wat helpt is iemand in gedachte nemen die dikker is als jij dan voel je je een beetje beter!! doe ik ook weleens en dan heb ik iets van zie je wel zo dik ben ik ook weer niet en tja hulp zoeken voor je gewicht bedoel je?? bij mij hielp het echt helemaal niets!! maar ik hoop dat je goede hulp kan vinden!!
T84 , dank je Naomi , ik ga nu hulp zoeken om met stress te leren omgaan , ik prop het me zo op in me hoofd . En ik ben ook verschrikkelijk veel aangekomen door de stress . Ik zit me er nu al bij te lachen eigenlijk Als ik een persoon in me hoofd moet doen die dikker is dan mij Alice , bedankt Maar heb je trouwens een link naar je kaartje dan zou ik wat makkelijk kunnen kijken . Het kan ook zijn dat hij later pas stijgt . Wat balen zeg dat je gewoon 2 maand moet overslaan , ivm met je stage en dan een weekend weg pff . Hoop dat je deze maand gewoon geluk hebt en dat je het niet hoeft over te slaan .
Aha.. ja ik weet dus nog niet echt wat me cyclus doet.. eers had ik 31 dgn en de laatste keer 43 dgn.. maar ze zeggen dat de 43 dgn gekomen zijn doordat ik met koorts en griep op bed lag.. Dus ik kijk gewoon wat er deze ronde gebeurd.. @ Kim, Graag gedaan.. hoop dat je je al wat beter voelt! Zo was net aardig geirriteerd op me werk, kreeg ff een hondeklus.. tering..