@ T84, hopelijk worden je cycli snel mooi! Het is maar een raar 'ding' dat vrouwelijke lichaam...ja toch? Ik denk ook wel eens bij mezelf van: "dit is gewoon mijn lijf, maar ik begrijp er geen snars van" Maar misschien komt het deze ronde wel goed en is de vorige lange ronde door de griep gekomen! Alles alweer oke op je werk? @ Kim, ik heb je een linkje gestuurd per pb met mijn kaartje. Zo, net even heerlijk met mijn moeder gebeld. Dat is toch zo'n schatje, met haar kan ik echt over alles praten!! Dat in tegenstelling tot mijn schoonouders...ik raak daar zo gefrustreerd van...het liefst zou ik gewoon eens knetterend boos op ze worden en de waarheid zeggen, maar het enige wat ze steeds kunnen doen is mijn man en mij aan het huilen maken....snif....ik vind het zo zielig voor mijn man. Voor mij is het wat makkelijker, het zijn mijn ouders namelijk niet, maar wel de zijne en hij staat er altijd middenin... Maar gelukkig zijn mijn ouders wel leuk!! Heb samen met mijn moeder een leuk plan bedacht. Ik heb nog steeds mijn 'meisjes'-slaapkamer bij hun thuis waar mijn man en ik logeren als we in het zuiden van het land zijn. Na mijn afstuderen ga ik samen met mijn moeder mijn oude slaapkamertje opknappen en maken we er een babykamer van!!! Leuk he?
Ja ik heb geen idee.. maar als het klopt dat ik denk dat me ei gister is geweest.. wanneer zou ik dan eventueel kunnen testen? Ja het vrouwelijk lichaam is idd iets aparts.. heb er eigenlijk nooit zo stil bij gestaan als nu.. Ja ik baal gewoon van die klus, want slaat echt nergens op, maar vandaag doe ik het niet meer.. begin er morgen aan.. hihi.. of woensdag, nee hoor grapje!! Das een leuk idee met je "oude" kamertje.. Toen ik uit huis ging, zat me zus de dag erna in.. had de zolderkamer met badkamer, dus ja geef haar is ongelijk, haha..
Volgens mij kun je dan 14 dagen daarna testen, want dat is dan je NOD en anders met een gevoelige test 10 dagen na je ei en geslachtsgemeenschap... Ik moest net trouwens even 2x lezen dat je baalde van 'die klus', ik denk he?? Vind ze het klussen nu niet meer fijn?? Maar het was die klus op je werk....succes ermee in ieder geval! Ja, ik vond het zo leuk van mijn ouder kamertje en dat ons kindje daar dan straks zijn eigen kamertje heeft bij opa en oma. Er staat ook nog een twijfelaar in waar mijn man en ik dus in slapen als we op bezoek zijn, die blijft wel staan, dus we moeten het kamertje wel nog een beetje delen. Maar ik vind het wel heel leuk dat ik straks over behangetjes etc. na kan denken. En ze heeft nog mijn oude wiegje en bedje enzo op zolder staan, dus die kunnen we dan ook samen op gaan knappen en nieuwe matrasjes enzo voor kopen. Wel leuk, want ik heb er zelf ook nog in gelegen. Ik heb er al zo'n zin in! Nu die kleine nog...
Aha, thanks voor de info!! Haha, ja idd, nu je het zegt.. Nee, thuis klussen vind ik juist leuk " haha.. Rot klussen op me werk vind ik niet leuk.. Leuk hoor.. wij zijn in december verhuisd, en er is nog 1 kamer waar het gewoon nog allemaal basic is.. gewoon wit wel al mooie vloerbedekking.. maar als het nou zover is kunnen we die kamer leuk maken, nu al zin in, haha..!! Nou ik gaat lekker naar huis, spreek jullie morgen weer!!
hai dames hoe gaat het hier? ik ga niks meer teruglezen,want dan moet ik heel veel bladzijdes terug haha. ik zie dat er nog niemand heeft getest het afgelopen weekend? @kim1990:heb jij weleens van het cambridge dieet gehoord? ik tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje 30 kilo aangekomen met als gevolg dat ik op 95 kilo zat ,normaal gesproken ben ik nooit dik en ook niet geweest,ik heb toen dit dieet gevolgt en ben er 25 kilo mee afgevallen! het is een dieet wat supergoed werkt,echt waar! alleen er zit een 'maar'aan: je mag het niet volgen als je zwanger bent. ik wil je niets aan praten hoor,maar ik weet hoe je je voelt,alleen ik werd er niet op aangesproken op een negatieve manier. Mijn vriend vond het alleen heel jammer,tja wat wil je,ik woog altijd 65 kilo en dan opeens 95,en dat kan ik dan wel weer begrijpen.
HeeeJ Meiden,, NOu fijn hoor! Ik bel om 16.15uur de dokter voor mijn bloedtrest (hcg) en wat denk je:S is die nog niet binnen!!!! Ik de hele tijd in spanning daarvoorrrr...... nu krijg ik morgen in de loop van de dag.... urine test was nega, maar dat kon ook nog te vroeg zijn... want ben pas mijn nod op vrijdag as..... dus jah.... Heb me er maar bij neergelegd dat het niet zo mag zijn deze maand
@ Mandii, wat vervelend zeg....dat je nog 1 dag moet wachten...Ook balen dat je urine nog negatief was ook....hopelijk geeft het bloed morgen een andere uitslag!!
Hey meiden, Pff, er is weer veel geschrevne zeg Mandii, ik hoop voor je dat je morgen een positieve uitslag krijgt van de ha. Snap goed dat je baalt dat de uitslag er nog niet was. Kim, ik leef met je mee meis! Ook mijn p.b. staat voor je open. Ik ben zelf ook niet de slankste , en kan me eigen goed voorstellen dat je er soms heel frusti door raakt. En ja...... ook woorden kunnen heel veel pijn en verdriet opleveren. Hoop alleen dat je er samen met je mannetje uit kunt komen, en dat gaat alleen maar door heel veel te praten. Ook al is dit soms ook heel moeilijk. IK zag trouwens dat onze temp al 2 dagen gelijk loopt
T84, het gaat al wat beter ben op dit moment hartstikke moe van al het gezeur aan me hoofd . Alice , schoonouders hé om gek van te worden ik herken het , jammer genoeg hebben ze niet altijd alles met je mee. Wat je gaat doen met het kamertje dat is wel hartstikke leuk en dan samen met je moeder . Miranda , ik heb er wel is van gehoord maar weet er niet echt veel van . Remmar , ik heb net in zijn armen gelegen op de bank , ergens snapt hij me wel dat ik ook wel is wat liefde nodig heb Net wat je zegt praten is gewoon heel moeilijk voor hem , ooit lukt het hem. We lopen al 3 dagen gelijk En morgen gaan we allebei voor een hoge temp en alice jij moet ook omhoog met je temp hoor . Dan kunnen we met z'n allen het wachtbankje op *Blaast heel hard voor degene die hun ei heeft gehad * PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF *Voor degene die de ei nog aan het zoeken doe ik de ei dans * Ik ga lekker naar me bedje toe weltrusten allemaal en slaap lekker.
Kim, Fijn te horen dat je even lekker met hem hebt kunnen knuffelen. Alice, ik ben eigenlijk heel benieuwd naar jouw kaartje!!! Best wel gezellig zo met z'n drietjes op het wachtbankje, hoop alleen dat het met zijn zessen is Pff, nu ga ik ook snel naar mijn bedje. Morgen een hele drukke dag. 9.15 Fysio Van 10.00- 11.30 even werken 13.30 Neuroloog voor mijn whiplash (hoofdpijn, uitvalsverschijnselen in armen en slecht zicht) Daarna ben ik hier weer op het forum te vinden. (Verwacht namelijk niet dat er gelijk onderzoeken worden gedaan ) Het is al een behoorlijke verslaving aan het worden. Zag trouwens dat ik inmiddels geen Junior Member meer ben. Slaap lekker allemaal!!
Goodmorning.. @ Mandii, jeetje vervelend zeg, Hoop dat je snel je uitslag krijgt vandaag.. @ Kim, Fijn dat je lekker bij hem hebt gelegen en geknuffeld, het hoeven niet altijd woorden te zijn, het gevoel kan ook voor zichzelf praten en komt soms beter tot uitdrukking.. @Miranda, en hoe voel je je? @Renmar, zo drukke dag vandaag.. succes! Nou ik ging net naar het toilet en toen ik afveegde zat er licht roze op mijn wc papiertje.. (sorry voor de details) Wat kan dat zijn?
T84: Misschien wat spotting?? Ik heb anders geen idee, aangezien je je ei nog niet hebt gevonden. (Tenminste volgens je banner) Ik blijk mijn ei zaterdag te hebben gehad. Dus kan weer het wachtbankje op. *****Zucht**** Hondjes hadden net een klein veldmuisje te pakken Zaten ze al weken achteraan hier in de tuin, nu hoop ik maar dat het muisje geen kleintjes had.
9 maart: niki86 (3) 17 maart : miranda84 (2) 26 maart: kleinedruif 26 maart: Nijnonijntje (2) 2 april : Mandii1987 (3) 10 april : Remmar1982 (3) 10 april: Lucindalice (3) 10 april : Kim1990 (3) 13 april: T84 (3) 15 april : Pindakoek (4) 17 april: Sstephanie1 (3) 17 april: Marissa78 (4) 18 april: Rosa Canina (2) 25 april: Naomi123 (3) 25 april: wianhalu (3) Tadaaaaa........ daar is tie weer!!
((heb ik net n hele tekst gedrukt, is die weg)) Nou net weer eeuwige discussie met dokters stagiaire en daarna assistente!:x ik leg uit waarom ik die uitslag wil hebben, zeggen ze allebei ja maar mevrouw uw urine is al getest en die was nega, ik zeg JA MAAR mijn bloed is ook getest op zwangerschap, HUH OOHJA JOH, KAN DAT dus nu bellen ze me zo terug zeggen ze...... Maar alle pijntjes zijn weg, dus ga er helaas niet vanuit deze maand
Ik heb het idee dat ik mijn ei afgelopen zondag heb gehad.. Dus heb geen idee wat dit dan was.. Succes op het wachtbankje.. @ Mandii, wat vervelend zeg!! pff.. Nou hopen dat ze snel terugbellen!
Hmmm, dan heb ik geen idee, want voor een innesteling is het dan nog te vroeg. (Maar ik ben geen expert, ) Ben nu weer weg. Moet naar de fysio.
Ja daarom, geen idee, misschien was het me ei niet zondag.. Ik weet het niet meer, haha! Ik zie het wel.. Succes bij fysio..
Helaas,, de test was nega.... Dus dat word wachten op mijn ongi as vrijdag! Maar ze kunnen wel *veilig* verder met de onderzoeken das wel fijn! Op naar de volgende maand... en jullie allemaal veel succes op het wachtbankje meiden!! Mijn duimen draaien *draai, draai, draai, draai* voor jullie!
@ Kim, fijn dat je toch weer even een positieve ervaring met je vent had. Knuffelen zijn ook echt dingetjes die nodig zijn in een relatie. Hopelijk groeit alles langzaam maar zeker de goede kant op bij jullie. Tijd heelt alle wonden meissie. Ik hoop dat jullie er samen goed uit komen en ik zou zeggen, geniet in ieder geval van elk mooi moment! @Remmar, pfjoew, wat een druk dagje voor je!! En ook niet allemaal leuke dingen zeg , veel succes bij de fysio en de neuroloog. Ik zal je een linkje sturen van mijn kaartje . Ik hoop inderdaad dat we met 6 op het wachtbankje zitten Enne, welkom als member, hihi
@ Mandii, he wat vervelend dat die negatief was ...niet leuk....maar zoals je zegt, je kunt wel veilig de onderzoeken laten doen....succes meissie, we denken aan je!!! @ T84, ik heb ook echt geen idee wat het kan zijn....het enige wat ik kan bedenken is dat je cyclus korter wordt? Misschien ga je nu naar de 28 dagen toe? Of misschien had je je ei wat eerder en is het toch een innesteling zoals Remmar zei? Misschien is het fijn om volgende maand te gaan tempen, dan heb je iets meer inzicht in wanneer je precies je ei had. En Kim, je bent helderziend , mijn temp was vanochtend 36.8 , maar FF zegt nog niets van dat ik mijn ovulatie heb gehad ofzo...misschien moet ik morgen nog een keer een stijgende temperatuur hebben? (Ik weet het, ik moet de tutorials een keer afmaken ) Zucht, ik had gister ook een flinke discussie met mijn man over zijn ouders . Ik kan er zo verdrietig van worden dat ze hem zoveel verdriet aan doen. En ik ben zelf heel verdrietig dat ze ons nog eens niet (in het echt, ipv op een kaartje) gefeliciteerd hebben met ons huwelijk. En ze verwachten wel dat hij getuige gaat zijn bij hun huwelijk....dat vind ik zo krom.... Vanmiddag ga ik naar de VU, mijn eerste opleiding doe ik dus in Utrecht, maar 'voor de lol' doe ik er wat vakjes naast op de VU. Helaas haal ik hier dus bijna niets, want 2 studies is toch wat veel . Dus ik ga straks naar de studie-adviseur, praten over het vervolg, want ik denk wel dat ik verder wil gaan leren. Misschien kan ik in deeltijd een paar vakjes gaan doen. Enne, volgens mijn man ben ik zwanger . Ik heb namelijk de afgelopen dagen zeer vreemd ontbeten. Ik moet nu 's ochtends crackers met vis . Hij vindt het o zo smerig en ik kan de zalm en makreel maar niet aanslepen, het is het eerste wat ik moet hebben als het ochtend is..... Ach, misschien is het gewoon maar een hormoonkwestie dat ik mijn ei net heb gehad, hihi