januari 2010 stoppen met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by tiktaktoetje, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Haha, Alice, laat dat expert bij mij er maar van af.
    Weet hoe ik mijn temp in moet vullen en wanneer we hebben geklust. Verder snap ik er geen -piep- van!!
    Misschien wil je de site voor me vertalen :D

2. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    T84, Spannend ben er benieuwd of je ei is geweest .

Alice, ik hoop ook voor je dat hij het morgen kan aangeven me duimen draaien :)

Remmar, ik kan er niks aan doen :p
    Ben ik toch niet de enige die de fout had gezien bij alice haar kaartje .

*Blaast heeel hard voor Remmar haar temp*

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
    FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

3. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Haha, ik gun het je van harte hoor, meis!! :D
    Ik ben ingesteld op 11 maanden, dus we hebben er nog 8 te gaan :D
    Alles wat het eerder is is meegenomen, maar anders begin ik me toch wel zorgen te maken. :$

4. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Ik ga maar even klussen voor de zekerheid nu. Ik wil alle kansen benutten. ;)

5. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Is jouw mannetje al thuis dan???
    Veel "klus-plezier"vanaf deze kant ;)

Pfff, zo maar snel in de auto.
    Ben echt heel benieuwd wat de neuroloog te vertellen heeft.
    Heb een heel boekwerk voor hem/haar bij van de huisarts en fysio.

6. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Alice, thanks voor je antwoord.. ik ga ff op onderzoek uit..

@ Rosa, veel klusplezier..

@ Renmar, succes bij de Neuroloog...

7. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Rosa, veel klusplezier :p

Remmar , ik gun het jou ook van harte :D

Veel succes bij de neuroloog

8. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    @Remmar: Veel succes bij de neuroloog!

Mijn man is zelfstandig ondernemer. Tussendoor dus ook wel eens thuis wat nu wel goed van pas komt. :p

9. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Hé dames,

Ik heb net een ovu-test van Mat Care gedaan en hij is dik positief. De teststreep is nog donkerder dan de controlestreep. Ik ben zo blij! :D

Ik heb gister en vandaag geklust. Dan is het denk ik goed om het morgen en overmorgen ook te doen, of niet?

10. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey wat goed! Goed geklust zou ik zeggen!! Of je morgen en overmorgen ook moet klussen, je kan het altijd voor de zekrheid toch doen.. ;)

Jij hebt dus je eisprong ook eerder dan je banner zegt..

11. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Dit kan niet missen toch? De donkerste streep (rechts) is de teststreep. Ik ben héél blij dat ik mijn ei op het spoor ben!

View attachment 62238

12. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou die is zo duidelijk als wat.. je hebt m gespot!! 8)

13. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Haha, rosa.... Je bent wel heel enthousiast!! :D
    Zaadjes leven gelukkig wat langer dan 24uur. Dus volgens mij hoeft morgen niet.
    Weet niet hoe het zit met ovu-testen, wanneer hij positief is, binnen hoeveel tijd ei???

Gelukkig weer terug van neuroloog.
    Pfff, wat duurde dat lang zeg. :x
    Had een arts in opleiding, die heeft me onderzocht. Moest hij gaan overleggen met de neuroloog.
    Is de neuroloog naar de OK geroepen. :$
    Resultaat na 2 uur een receptje voor amitriptyline, voor de hoofdpijn en voor over 2 maanden een belafspraak, voor het tintelende gevoel in vingers. \moet dan over zijn (half jaar na ongeluk) anders MRI.
    Hmm, hij zei alleen dat ik de zwangerschapswens even uit moest stellen i.v.m. de medicatie.
    Is te weinig onderzoek naar gedaan en hij rade het dus af :(
    Zit nu dus heel erg in dubbio, medicatie en geen hoofdpijn, of hoofdpijn met een klein wondertje :(

Nog geen idee, eerst deze maand maar eens afwachten, misschien hoef ik de keuze dan al niet meer te maken. :D

14. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    @Remmar: wat balen joh! Kinderwens uit moeten stellen lijkt me heel moeilijk. Ik hoop dat je kan doen wat voor jou het beste voelt! Sterkte en veel succes bij het maken van een moeilijke keuze.

Ja ik ben inderdaad heel enthousiast. :D Ik weet dat zaadjes langer leven dan een dag, maar na een positieve ovu-test springt je ei binnen 24 tot 36 uur. Dus 1 of 2 dagen na je test. Ik ben zo bang mijn ei te missen. Ik zie het morgen wel even.

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Rosa, proficiat!! Hihi, meid, je hebt je ei gevonden!!! Ook al waren de ovu-testen dus een beetje stom, toch maar goed dat je ze gebruikt hebt :D. Zelf klus ik maar om de dag, omdat ik anders bang ben dat mijn man zijn zaad niet snel genoeg herstelt....

@ Remmar en Kim, ik snap er geen snars van, ik heb net weer FF gechecked en ik zie echt geen 37.0 staan??? Misschien heb ik een foute link gegeven??

@ Remmar, dat is een moeilijke keuze die je moet maken. Ik heb zelf voor dezelfde keuze gestaan. Ik loop ook met hoofdpijn bij de neuroloog en slikte ook die sumatriptan en propanolol en hij vertelde me dat ik mijn wens een half jaar uit moest stellen. Maar in overleg met mijn eigen huisarts hebben we besloten om de medicatie te staken. Het gevolg is dat ik soms een dag heb dat ik echt helemaal niets kan, dat is dus echt niet leuk. Maar de kinderwens is zo groot dat ik daar maar mee leer leven. Ik probeer mijn voedingspatroon wel zo aan te passen dat ik bijna geen toxische stoffen in mijn bloed heb en dat mijn maagdarmkanaal niet stil ligt, dat helpt bij mij om de hoofdpijn wat te onderdrukken. Bij mijn moeder hielp mensendieck. We hebben natuurlijk niet 100% dezelfde klachten, maar ik wilde je even een hart onder de riem steken :)

Zo, net dus bij de VU geweest, ik weet niet meer welke keuze ik moet maken. Ik zit in een soort van midlife crisis ofzo :( Ik wil ook zoveel en het is zo spannend wat er allemaal na mijn afstuderen gaat gebeuren dat ik niet meer weet wat ik moet doen :(....

16. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    @Alice: Vertel! Wat wil je dan allemaal? Ik dacht dat je een paar dagen wilde gaan werken zodat je veel tijd voor jullie kindje zou hebben?

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Rosa, dat wil ik dus ook :(. Gelukkig kan ik voor die 2e studie veel in zelfstudie doen, maar de vraag is of ik dat ook wil zeg maar. Aan de ene kant wil ik ook graag dat ik mijn 2e opleiding heb afgerond, maar aan de andere kant wil ik gewoon huismama zijn.....en de studie-adviseur vindt het beter als ik een switch maak van studie, maar dan moet ik weer extra vakken doen :(. Dus nu weet ik het helemaal niet meer. Ga ik werken met studie 1, ga ik werken en een beetje studeren? Maak ik mijn studie 2 überhaupt af? Ga ik nog 2 paarden houden? Wanneer verhuizen we van Utrecht naar het zuiden, etc. etc. Ik kan het gewoon allemaal even niet inplannen in mijn hoofd....

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ook ik loop ff helemaal over...
    Kan denk ik al die spanningen even niet meer aan.
    De medische mallemolen die meer blijft uitstellen en onerzoeken voor wat ik nu allemaal wel./niet zal en kan hebben. En wat maar duurt...

Die bloed onderzoek van vandaag, en de hoop dat het raak was....
    Pff ben vandaag 1.5 uur eerder naar uhuis gegaan op me werk.
    Voel me ff alles behalve fijn!

BEN MOE!

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Mandii * dikke knuffel voor jou *
    Vervelend zeg dat de medische wereld je zo lang laat wachten en dan ook nog natuurlijk het verdriet van dat het nog niet raak is.....

20. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    @Alice: Aah dat zijn wel een aantal dilemma's inderdaad. Je moet doen wat het beste voelt, maar dat is zo makkelijk gezegd. Veel sterkte bij het maken van je keuze. Helaas kan ik niet voor je beslissen..

@Mandi: Wat rot dat het allemaal zo tegenzit. Ik snap dat je even helemaal op bent nu. *dikke knuf*

Wat ik me trouwens afvraag; ik heb zo'n dik positieve ovu-test, maar geen vruchtbaar slijm. :( Dat moet je toch hebben zodat de zaadjes makkelijk omhoog kunnen?

Share This Page