pff, wat een stress he, een kindje maken. Ik wil ook graag om de dag, mn vriendje elke dag, dus af en toe zwicht ik voor hem haha. Heb het nu ook zo druk met mn studie, dat ik me stiekem wel eens afvraag of het tijdstip wel verstandig is om een kindje te 'krijgen'. Maar ja, als ik straks ga werken ga je ook niet meteen voor een kindje, omdat ik vind dat je dat niet kan maken tegenover je nieuwe werkgever. En inderdaad, zoals Alice al zei, hoe moet dat met mn paardje? Die gaat in ieder geval niet weg, maar heb ik daar wel egnoeg tijd voor allemaal? Dit flitst allemaal door mn hoofd, volgens mij kan je het nooit helemaal perfect plannen. Alice, ik heb je niet gezien. Had je bericht net pas gelezen, dus heb ook niet echt rondgeken. Rosa, wat goed dat je weet dat je ei eraan komt. Dan kan dat klussen zeker geen kwaad. Remmar, wat een moeilijke keuze. Ik zou denk ik leren leven met de hoofdpijn, aangezien je over Stan ook 11 maanden gedaan hebt. Want anders ga je die medicatie slikken, weer aan de pil of zoiets, en dan moet je weer ontpillen etc. Nu ben je al bezig, snap je een beetje wat ik bedoel? Het is je eigen keuze natuurlijk, maar dit is een beetje hoe ik erover denk.. Ik ga nu weer leren, nog een paar uurtjes voordat mn vriend thuiskomt. Lekker rustig dus nog even!
@ Rosa, ach het lot zal de keuze wel bepalen, wat ik nu precies ga doen is van zoveel factoren afhankelijk...Hopelijk zijn we gewoon heel snel zwanger en kan ik lekker gaan huismoederen in brabant, dat wil ik het liefste doen Enne over het slijm, heb je al geprobeerd om het zelf een beetje uit je vagina te halen, ik had het ook steeds niet, totdat ik het zo probeerde en toen had ik het blijkbaar wel....Maar volgens mijn heb je wel slijm nodig inderdaad, maar ik heb geen flauw idee hoeveel ofzo....
Goedemiddag , Remmar , dat is een lastige keuze , wat een gekloot ja met die arts in opleiding pfff . Ik hoop dat je de goede beslissing maakt voor jezelf . Alice, zou je de link nog is kunnen sturen via pb kijken of het dan lukt . Rosa , als ik eerlijk mag zijn vindt ik de eerste test toch echt positiever dan nu dus ik ben bang dat hij geweest is want hij moet net zo'n streep hebben als de test en anders is hij negatief aan het worden . Maar ik neem aan dat je goed heb geklust en anders morgen voor de zekerheid nog eentje doen Nou ik ben ook nog niet zolang thuis net een half uurtje , had een afspraak bij de HA die een uur uitloop had Had dus om half 4 een afspraak en was pas tegen half 5 aan de beurt. Maar goed het kan gebeuren aangezien ze nieuw was maar toch. En daarbij voelde me eigen al niet goed omdat ik met koorts van huis weg ging . Eindelijk aan de beurt wordt er 3 keer aan toe de spoed lijn gebeld Waarvan er 1 eerst niet werd opgenomen door de assistent en de ander was onnozel:x Uiteindelijk na lang gepraat te hebben wordt ik doorverwezen naar psycholoog en een gynaecoloog . De gynaecoloog is omdat ik waarschijnlijk een verzakte blaas heb pfff wanneer heb ik toch is een keer geluk En nou ga ik gauw beginnen met eten maken want me vriend komt zo thuis en die zal wel honger hebben
@Kim: Nee de 2e is veel positiever. De lichtste streep is namelijk de controlestreep en de hele donkere streep de teststreep. Vet positief dus. Goed dames, ik ga naar mijn werk. Fijne avond allemaal!
@ Kim, wat een gedoe zeg....mag je ook nog eens naar de gynaecoloog....hoe zijn ze er achter gekomen dan dat je blaas verzakt is. Maar ik vind het wel echt heel knap van je dat je naar de psycholoog gaat, heel erg goed!!! Enne, ik zal de link nog eens sturen. Nu nog even wat studeren, morgen weer een volle dag...blegh, ik zit er ook een beetje doorheen. Die ruzie met mijn schoonouders vreet echt aan me, ik krijg er ook steeds ruzie door met mijn man... Ik ben toe aan rust!! Vanavond even paardrijden, misschien dat dat wat rust geeft. Liefs!
@ Kim en Remmar, wil ik jullie net die link sturen, staat in mijn link inderdaad 37.0 graden, maar op mijn eigen kaartje niet . Daar begrijp ik niets van en het lukt me ook niet om het te wijzigen!
Rosa, Sorry Ik dacht namelijk dat het andersom is , dan is hij zeker vet positief Alice , nou ik denk dat ik er zelf ben achter gekomen , ik heb toen als is eerder gezegd dat ik in me vruchtbare periode het gevoel heb dat er een volle tampon uitkomt aan de onderkant. (baarmoedermond) En dat wil de HA is nakijken of ik echt een verzakte blaas heb of dat het is te maken had met me baarmoeder. De HA was het ook met me eens dat ik als ik het wil dat ze ermee akkoord gaat , dus daar was ik ook blij mee Nee he geen ruzie met je man krijgen hoor dan maar je schoonouders even links laten liggen . Hoop inderdaad dat het rust gevend is voor je . Kan je je kaartje ook in je onderschrift zetten misschien dat het dan helpt .
Meiden,meiden...wat babbelen jullie toch wat af in een paar dagen....en wat gebeurd er ook veel. Ik ben er even door heen gevlogen, anders ben ik uren aan het nalezen @ Nijnonijntje: WAt heerlijk dat je mannetje zo reageerde! Ik ben zo blij voor jullie! @ Naomi: dus toch ongi.... Misschien deze ronde beter meis! @Rosa Canina: Dus het kwartje is bij jou gevallen? Gefeliciteerd nog meis! @ Lucindalice: heb je een pb-tje gestuurd @ Nemo: Meis wat heftig allemaal! Al die emoties waar je doorheen gaat. Ik hoop zo dat het een sterke hartslag wordt en dat alles goed gaat. at Kim....meis,zorg niet dat je relatie onder druk komt te staan hoor! Ik heb zelf uit diverse ervaringen geleerd dat mensen voor heel veel stress kunnen zorgen...en zeker wat familie betreft. Zorg dan eerst weer even dat jullie basis weer top is en dan kan je de confrontatie met anderen ook weer beter aan zonder al te veel druk op de eigen relatie. Het is lastig, maar werkt wel. Probeer dan ff afstand te nemen. @ Soekie en Dbr..etc.. welkom! En voor de rest die ik nu ff ben vergeten....hoop dat alles goed met jullie gaat!!! Dikke knuf!
Pfff, denk, denk, denk.... Zit de hele tijd te piekeren over de beslissing. Ik weet dat een whiplash vanzelf over gaat, maar op het werk gaat het echt niet zonder medicatie. Denk toch dat we gewoon doorgaan voor een wondertje, want wie weet duurt het nog maanden voordat het raak is en is de medicatie misschien op dat moment niet meer nodig. Weet het even niet meer............ Maar jullie in elk geval bedankt voor jullie steun en adviezen!! Dikke knuf
hallo allemaal, voor onze bso zijn wij op zoek naar een leuke naam! Wij vangen kinderen op in de leeftijd van 4 - 12 jaar, in een huiselijke ruimte en de kids kunnen ook heerlijk rennen, rauzen en ravotten in een grote sport hal... (we willen niet iets met sport erin verwerkt omdat dit misschien misleidend kan zijn voor ouders, omdat ze dan kunnen denken dat het een soort sport vervanger/ sport clubje is, en gezien wij geen sport diploma's hebben kunnen wij dit niet vervullen.) LEUKE IDEEEEN ZIJN ZEEEEER WELKOM!!! WIJ ZIEN DOOR DE BOMEN HET BOS NIET MEER HIHI.... ALVASTY BEDANKT VOOR HET MEE DENKEN!
Hé dames, Wat een stilte gisteravond hier. Hoe gaat het met jullie? Ik ga zo werken en heb gister 2 appeltaarten gebakken om uit te delen, mmm... Ook heb ik hier een zeurende pijn in mijn rechter lies wat doortrekt naar mijn rechter zij. Hopelijk laat mijn eitje los. Fijne dag allemaal en tot vanavond!
Ha Dames! Tijdje niet online geweest! Weer een hoop gemaild zie ik. Ik deze week mijn zusje op bezoek gehad en een hoop leuke dingen gedaan. Gelukkig want dan kon ik tenminste mijn gedachten ergens anders opzetten dan op het wachten. Wat een rot tijd is dat zeg! Phoe! Ik zou vrijdag ongi moeten worden. werd ik natuurlijk niet, maar voelde me wel beroerd.. Helaas die nacht toch wel ongi geworden. Dus helaas op naar de volgende ronde.. Kan me niet herinneren dat ik er zo last van heb gehad.. Onderbuik pijn, heel erg bloedverlies met stolsels en grote bloedpropjes erin.. Echt heel raar. Een paar dagen echt niet lekker gevoeld met opgezwolle buik/ tepels etc.. Nu inmiddels mijn ongi weer afgelopen en na een voedselvergifteging voel ik me weer redelijk... Phoe wat een weken zeg! Hoe verloopt het met de rest?! Zal eens de laatste lijst opzoeken en mijn volgende datum maar invullen... .
9 maart: niki86 (3) 17 maart : miranda84 (2) 26 maart: Nijnonijntje (2) 2 april : Mandii1987 (3) 10 april : Remmar1982 (3) 10 april: Lucindalice (3) 10 april : Kim1990 (3) 13 april: T84 (3) 15 april : Pindakoek (4) 17 april: Sstephanie1 (3) 17 april: Marissa78 (4) 18 april: Rosa Canina (2) 24 april: kleinedruif (2) 25 april: Naomi123 (3) 25 april: wianhalu (3)
Goeiemorgen allemaal.. Nou volgens mij ben ik vanmorgen ineens ongi geworden.. Nu nog even kijken of het echt doorzet.. Maar heb gerekend, dan heb ik deze ronde 25 dgn gehad.. Ik snap er nu echt de ballen niet meer van... 9 maart: niki86 (3) 17 maart : miranda84 (2) 26 maart: Nijnonijntje (2) 2 april : Mandii1987 (3) 10 april : Remmar1982 (3) 10 april: Lucindalice (3) 10 april : Kim1990 (3) 13 april: T84 (3) 15 april : Pindakoek (4) 17 april: Sstephanie1 (3) 17 april: Marissa78 (4) 18 april: Rosa Canina (2) 24 april: kleinedruif (2) 25 april: Naomi123 (3) 25 april: wianhalu (3) Tracey (4)
Eerste dag van je laatste menstruatie:31 maart 2010, Een beetje vruchtbaar:8 april 2010, Vruchtbaar:9 april 2010, Erg vruchtbaar:10 april 2010, Eisprong:11 april 2010, Innesteldag:16 april 2010, Vanaf hier kun je testen:25 april 2010, Vermoedelijke bevallingsdatum:1 januari 2011 Hier moest ik net om lachen..lig ik dalijk te bevallen met oud & nieuw.. haha..
goedemorgen dames, wat een weertje buiten zeg!! blijf het liefste lekker binnen vandaag het ziet hier hartstikke donker en het waait heel hard waar blijft de lente nou!!!) @alice: wat balen meid dat je niet goed weet wat je moet doen!!! moeilijk om dan een beslissing te maken! suc6 ermee!!!! @T84: nu toch al ongi, dat is vroeg, hopelijk is je cyclus wat aan het inkorten @rosa: dat is een heeeeele duidelijke posi test veel klus plezier aankomende dagen hier alles goed, ongi nog niet helemaal voorbij maar wel bijna dan weer lekker klussen voor beebje. was het paardrijden nog een beetje ontspannend alice?? bij mij niet hihi, had gisteravond les maar ben er het laatste kwartier eraf gegooid paard gaf even een rodeo van bokken dus niet veel spierpijn hihi.
Goedemorgen allemaal! Naomi, het is ook echt koud. Moest naar de VU voor een tentamentraining, op de scooter. Was ik net opgewarmd, kregen we te horen dat de docent, waar gisteren niets mee aan de hand was, ziek is, en het dus niet doorgaat. Kon ik weer terug. Mn vingers zijn nu helemaal stijf van de kou, dus typen is lastig haha. T84, das wel kort ja, T84, een cyclus van 25 dagen. is het geen innesteling? Wel een mooie datum, 01012011. Rosa, ik duim voor je mee dat je eitje loslaat! Ik ga weer even leren. Morgen tentamen, ben nu al zenuwachtig!
Het idd geen lekker weer.. heb net de verwarming maar weer aan gezet.. We moeten zo de bot.tuin in om eieren te zoeken, en gelukkig daarna snel opwarmen tijdens te paaslunch.. Ik had gisteraaf springles.. en overdag dacht ik van, heb geen zin om te rijden in de regen.. en toen ik ging lessen was het droog, bijna geen wind en zelf het zonnetje kwam even spieken.. Was wel een zware les.. @ Naomi, vervelend dat ie je eraf hebt gegooid. Nergens last van? Hoe kwam het dat ie ineens uit ze dak ging? @ Stephanie, ik weet niet of het een innesteling is.. ik ga straks even kijken of het door heeft gezet. Ik heb ook namelijk geen 1 ongi kramp gehad of iets.. terwijl ik dat de eerste dag altijd wel heb.. We wachten weer af.. hihi.. Iig alvast heel veel succes met je tentamen morgen!!
@T84: fijn dat het droog was tijdens je les, bij mij niet maar wij reden gelukkig binnen paard waar ik op reed staat er bekend om dat hij bokt met aangalopperen, hij heeft er al heeeeeel veel mensen afgegooid laatste tijd ging het eigenlijk goed bij hem. en het paard waar ik op moest was opeens kreupel dus moest ik binnen 7 minuten kiezen wat ik deed, of op dat paard of nog gauw een paard poetsen en zadelen maar dat vond ik te kort aan. dus ik op dat paard, rechtse galop ging prima niets aan de hand dus was lekker ontspannen maar wel op mn hoede toen ik links aansprong haha en toen gaf ie me daar toch een rot bok, ik bleef zitten maar was wel even uit balans. daarna gelijk weer een bok toen hing ik er al half naast maar ik kon terug komen in het zadel dacht ik maar toen gaf hij weer een bok en kwam ik op de grond terecht grrrrrrr hij bokt ook zo lekker hoog!! is de eerste keer in 11 jaar tijd dat ik er door bokken afgevallen ben. heb er niets aan overgehouden hoor, een klein schaafplekje op elleboog en wat spierpijn in nek en rug van het bokken zo dat is een heel verhaal geworden haah sorry
@ Naomi, Aha..ja das vervelend die bokken.. ze kunnen soms ook zo pijn doen in je rug.. Dusty bokt wel eens tijdens het springen, dan wordt ie een beetje jolig.. zet ie de versnelling in race stand, over de sprongen en dan bokken, haha.. Gelukkig voel ik het nu aan en kan ik op tijd gaan staan in me beugels.. Tijdje terug zijn we samen gevallen, dat deed wel zeer, gelukkig had hij niks.. Fijn dat je er niets aan overgehouden hebt..