januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ naomi, Nee weet ik maar kreeg ineens vlinders in me buik.. Haha.. Maar gaat nu weer hoor..;)

2. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Mamasuus: welkom bij de "klets-club" ;)

Hier heeft FF ineens mijn ei verplaatst. :$
    Daar hadden we dus niet op gerekend :(
    Ineens 2 dagen vroeger.
    Had alleen vanmorgen echt weer een giga lage temp. (36,5) en dat na mijn eisprong. Niet echt een heel goed teken... zucht.....
    Ik denk dat Kim gister de verkeerde kant uit heeft geblazen of het komt door het weer. ;):D

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Remmar, en bedankt :D

Het zou kunnen dat je nu al een innesteling hebt het hoeft niet maar het kan .

Ik blaas wel even de goede kant op:D

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
    FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Dag dametjes!

Pfjoew, wat een geklets toch weer ;), maar wel gezellig hoor!
    Even kijken of ik wat kan reageren (sorry als ik iemand vergeet....)

@ Kim, balen dat je zo lang moet wachten voor de gyn:(
    @Remmar, je ei verplaatst:(....suf....ik kan ook niet zo met FF overweg hoor...volgens FF heb ik nog steeds geen ei gehad:( en dat terwijl ik zelf toch wel vind van wel en dat mijn temperatuur ook is gestegen;)
    @Kleine druif, balen van de ongi zeg!! Op naar de volgende ronde met nieuwe kansen!
    @mamasuus, welkom hier!
    @T84, dat zou wel erg gaaf zijn als je een innesteling hebt gehad meis, ik hoop het zo voor je!!!
    @Marissa, ja we kleppen hier echt een hele hoop;)dat valt nog niet mee om alles terug te lezen! Ik zal je later deze dag nog wat terugsturen:)
    @Naomi, mmmm, das niet best eraf gegooid worden...gelukkig heb je er niets aan over gehouden!
    @Steph....irritant is dat zeg! Kom je helemaal voor niets... Morgen misschien handschoentjes aan?;), grapje....

Zo, wat een gek weer he vandaag? Bleghie, het lijkt wel herfst!
    Hier gaat op zich alles zijn gangetje trouwens wel, eigenlijk gewoon op het wachtbankje dus....morgen zou eventueel een innesteling kunnen zijn, dus misschien heb ik wel hetzelfde als jij morgen T84!
    Zo, nu nog even een beetje studeren voor morgen, gelukkig maar een half dagje en dan lekker lang weekend!!! Heb er al zooooo veel zin in!!!
    O ja, ik belde net met een vriendin en die vroeg me of ik al zwanger was.....het is zo moeilijk te verbergen, ik heb ook altijd geroepen dat als ik zou trouwen ik dan direct aan kinderen zou willen beginnen en iedereen kent mijn kinderwens...het wordt moeilijk het te verzwijgen zeg...pfff...
    Enne, ik moet iets opbiechten:), ik was net in de supermarkt....en jullie raden het al....weer vis gekocht voor het ontbijt:)....nou ja, misschien beter dan toen ik voorheen stiekem chocolade kocht;). Er liggen hier zelfs 2 repen in de kast en die doen me niets:$ terwijl ze normaal niet zouden overleven....en nu denk ik alleen nog maar aan makreel en zalm.....maf kind dat ik ben....:)

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik denk het weer.. Maar zal mee helpen blazen:
    PFFFFFFFFFPPFFFFFPFFFFFFPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFF
    FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
    FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
    FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..

Nu hopen dat het helpt.. ;) (schrijf ik op buiten adem;))

6. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Alice, Ik hoop het ook, hihi.. ben echt zo benieuwd.. Elke keer als ik op het forum kom en het lees krijg ik kriebels in me buik.. gek he? Ik hoop het ook zo onwijs voor jou..

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    LERENISSTOMMMM!!

Volgens berekeningen zou ik morgen of vrijdag mn ei hebben, vind het wel spannend hoor! Kan me niet meer concentreren op mn boeken, ben al bijna een uur aan het niksen. Maar nu ban ik mezelf even van ZP, moet echt nog even doorleren!

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, je bent vreselijk hahah! Maar visolie is toch goed voor een eventueel kindje;)??

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Omega3 is dat toch? (of verzin ik dit ter plekke)

Ik ga zo lekker naar huis, op het moment is het gelukkig droog..
    Vanaaf ga ik lekker uiteten, want me schoonpapa is jarig.. maar zo thuis eerst tegen vriendlief vertellen wat er miss gebeurd is vandaag.. :D:D

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, ik vind het helemaal niet gek dat je kriebels hebt :), al is het maar van de opwinding van dat het eventueel raak zou kunnen zijn zeg maar :), juist net leuk toch? Ga je al over 5 dagen testen? Ik ben zo benieuwd!!! Succes met vertellen aan je mannetje, ik ben benieuwd hoe hij reageert!

@ Steph....* knuffeltje voor jou* Leren is inderdaad stom als het echt moet zeg maar....ik kan goed begrijpen dat je nu meer met eieren bezig bent dan met je tentamens, zou ik ook zijn!! Je moet gewoon even met jezelf afspreken dat je 3 kwartiertjes gaat studeren en als pauze even fijn op zwangerschapspagina mag spieken....succes nog met leren en heel veel succes morgen met het tentamen....enne, natuurlijk ook met het klussen, laat je mannetje maar raak schieten ;)

Volgens mij is het omega-3 en is dat ook wel goed, maar ik geloof dat ik nu een beetje overkill heb hoor...vanavond eten we ook weer.....(jullie raden het al....) vis...Mijn man wordt nog eens gek van me gok ik ;) al vindt de kat het wel bijster interessant :D

11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Leuk hoor, T84! Zal je man wel spannend vinden!

Ik was net weer aan het leren, staat mn schoonmoeder voor de deur met haar oppaskindje. Ahh, weer zo lief en vrolijk! Moest ik even vertellen. Ga nu weer!

Eet smakelijk Alice!

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Steph....hihi, nou dat is ook echt een hele goede reden om te SOG-gen (studie-ontwijkend-gedrag vertonen ;)). Ja, toch? Als er bij mij een schat van een kind in huis was zou ik ook nergens anders mee bezig kunnen zijn hoor!

Zo, ik ben trots op mezelf, gewassen, gestreken, was opgeruimd, dierenkleden gewassen en verschoond, vaatwasser uitgeruimd....ik ben the perfect housewife ;). Haha, grapje.

13. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Haha, Alice, ik zoek hier ook nog zo iemand ;)
    Jammer dat je nog niet in brabant woont :D

Kim, haha, hoop dat je deze keer wel omhoog hebt geblazen ;)
    Zit je maar een beetje te plagen.
    Ik had dat vorige maand ok dat er ineens zo'n dip in zat, dus het zal echt niet aan jouw liggen!! :D
    Hebben overgens die donderdagavond wel geklust, maar stel nou dat ik mijn ei 's morgens al heb gehad dan is het dus niet raak.
    Heeft iemand enig idee wanneer een eisprong plaatsvindt??
    Ik heb ooit ergens op het internet iets gelezen over dat de zomer en wintertijd er iets mee te maken had, maar geen idee meer hoe dat dat zat. :(
    Mijn mannetje is nu heerlijk pizza halen, vandaag druk aan de sjouw geweest met ons pap.
    Hadden gisteravond een boom gesnoeid en de hele achtertuin lag vol.
    Dat moeten we vandaag dus even op bosjes knopen en naar de stort brengen.
    Nu giga las van mijn arme armpjes :(

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar, ow arme armpjes van je....maar je hebt nu vast een mooie achtertuin:) en lekker pizza!!!
    Over je cyclusvraag....dat is denk ik heel moeilijk te beantwoorden als je het precies wilt weten, het is namelijk van heel veel factoren afhankelijk. Om te beginnen is het hormoonafhankelijk. Eerst komt GnRH vrij, dat zet aan tot FSH en LH. FSH zorgt ervoor dat follikeltjes gaan rijpen en LH zorgt ervoor dat een dominante follikel ovuleert, je eisprong dus. Daarnaast is het inderdaad zo dat seizoenen invloed kunnen hebben op de vruchtbaarheid, maar dit is meer in het aantal lichturen dat je per dag hebt. Aangezien we in de winter 's avonds in huis gewoon de lamp aan hebben is die invloed bij ons niet zo heel erg groot, maar toch. Dit is een kort samenvattinkje van hoe en wat, maar 'in het echt' komt er nog veel meer bij kijken.

Enne, ik kom vanzelf in brabant wonen, mocht ik nog wat uurtjes over hebben, dan kom ik wel bij je in dienst als werkster;). Ik ben wel een beetje benieuwd waar je eigenlijk woont:D

15. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Haha, Alice, dus het is kortom niet te bepalen ;):D
    Heb je ook even een pbtje gestuurd, weet niet of je dat al hebt gezien. Nu even gtst kijken want dat heb ik al weken niet gezien.
    Nu nog kijken of ik het nog kan volgen ;)

Tot straks.

16. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Hallo lady's,

@Naomi: wat vervelend dat je van je paard af bent gevallen. :( Hoop dat het snel weer goed gaat.

@T84: wat een spanning voor jou. Ik snap je opwinding wel, dat had ik gister ook bij mijn knalpositieve ovu-test. Als een kind zo blij was ik. Ik hoop echt dat het een innesteling is geweest en dat je straks een mooie test in handen hebt. Mijn duimen draaien voor je.

@Stephanie: Heel veel succes met leren en met het tentamen morgen. Stom dat ze je vandaag niet gebeld hadden dat de desbetreffende docent ziek was, had je veel kou gescheeld.

@Alice: Alweer vis? Haha... Hoe komt dat toch, misschien is het wel een teken? Het zou raar zijn als ik ineens vis zou willen want dat lust ik niet. En je klinkt als de ideale huisvrouw, maar zelf betrap ik me er ook wel eens op dat te zijn. ;)

@Kleinedruif: Balen dat je ongi is doorgebroken. Maar positief blijven. Nieuwe ronde nieuwe kansen! :)

@Mamasuus: Welkom. Wat jammer van je miskraam. :( Ik hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn.

Sorry voor degenen die ik vergeten ben, maar verder heb ik niets meer onthouden.

Vandaag deed ik een ovu-test en die was heel negatief. (bijna geen teststreep) Ik vraag me af of mijn ei nu geweest is aangezien hij gister knalpositief was? Vanochtend wel een zeurende pijn in lies en rechter zij. Dat is nu over.

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Rosa, je ei zal vast wel geweest zijn toch? Met zo'n knallert van een test? En ja...ik vind het gewoon af en toe heerlijk om in huis bezig te zijn...geeft me het idee van iets huiselijks ofzo:)
    Maarre, ik denk niet dat het een zwangerschapsteken kan zijn...want dan ben je tocht juist misselijk in het begin? Ik denk gewoon dat ik hormoonhonger heb....dat heb ik altijd 1 week voor de ongi, dan kan ik wel een hap uit de tafel nemen!

18. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Alice: Ik vind het af en toe ook heerlijk hoor het huishouden. Ben ook best wel een huismus. ;) Symptomen van zwangerschap ontstaan ook vaak later pas. (na de 6e week) Hormoonhonger ken ik ook, dan heb ik trek in van alles en nog wat.

Ik denk inderdaad dat mijn ei vannacht/vanochtend is geweest. Ga zo mijn banner maar even aanpassen. Jeej, waarschijnlijk toch een kortere cyclus. :)

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Rosa, dat zou echt briljant zijn als je cyclus weer is ingekort:). Gelukkig dan maar 1x boven de 40 dagen gezeten. Ik ben blij voor je als dat zo is en nog meer blij natuurlijk als je echt zwanger bent!!

Ik ga mijn hormoonhonger maar eens even stillen, ik heb net een huge bord warm eten op en nog een appel, maar ik heb nog visioenen van voedsel, dus maar eens even kijken wat ik ga snoepen :)

20. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Alice: door jou krijg ik trek in augurkjes :p

Deel Deze Pagina